abonnement Unibet Coolblue
pi_17137785
Wat een noodkreet van Milan trouwens. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 09:45:00 #77
16082 Wytze
...Confidential
pi_17138920
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 07:34 schreef Kylee het volgende:
Ik blijf erbij dat het lijk MIlan had moeten zijn. .
Absoluut, Milan is een amateur

En het is Ray, Ray heeft een of andere psychische terugval gehad en kon zijn emoties niet langer onder controle houden nu zijn vriend Benjamin ook door het barbaarse monster pascalle diep is verwond dus heeft ie der van het leven beroofd

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17139037
Nee
Milan gaat nog met Sjors maar die blijkt dat zwanger te zijn van Nick en dan wil die haar niet meer en gaat die weer achter Charlie aan en die gebruikt Milan dan weer om hem terug te pakken
Twinning = boring
  vrijdag 13 februari 2004 @ 09:58:07 #79
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_17139151
ik zat te denken aan hellen helmink
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_17139203
Dat zo'n slecht programma zoveel in mensen losmaakt zeg .. Niveautje weer hoor
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_17139280
Ik denk dat Robin het heeft gedaan...uit wraak
pi_17139311
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 10:01 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat zo'n slecht programma zoveel in mensen losmaakt zeg .. Niveautje weer hoor [afbeelding]
niet stiekem kijken dan he
Twinning = boring
  vrijdag 13 februari 2004 @ 10:09:53 #83
16082 Wytze
...Confidential
pi_17139380
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 09:51 schreef Inca het volgende:
Nee
Milan gaat nog met Sjors maar die blijkt dat zwanger te zijn van Nick en dan wil die haar niet meer en gaat die weer achter Charlie aan en die gebruikt Milan dan weer om hem terug te pakken
Wat een beestachtige theorie
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  vrijdag 13 februari 2004 @ 10:11:38 #84
16082 Wytze
...Confidential
pi_17139413
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 10:05 schreef BobRooney het volgende:
Ik denk dat Robin het heeft gedaan...uit wraak
Als dat zo is dan zegt Benjamin tegen de politie dat hij het heeft gedaan. Zodat hij wordt opgepakt en Robin nog een vrij maar kansloos leven heeft. Benjamin = Moraalridder
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17139666
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 10:01 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat zo'n slecht programma zoveel in mensen losmaakt zeg .. Niveautje weer hoor [afbeelding]
. Nee, en ook niet stiekum in dit topic lurken. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 10:28:01 #86
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17139703
Shit kan vanavond niet kijken.Ik kan het ook niet opnemen.
Want video is kapot.
Nu moet ik wachten tot Maandagochtend


Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17139801
quote:

vr 13 feb 2004
Maria: Dit is mijn best bewaarde geheim
door Petra Boots


AMSTERDAM - Vanavond, kan het toepasselijker dan op vrijdag de dertiende, gaat ze hartstikke dood. Keert ze Goede tijden, Slechte tijden definitief de rug toe. Geheel volgens plan, want actrice Maria Kooistra wilde een jaartje soap, maar zeer zeker niet langer. Hoewel ze haar geliefde collega's erg zal missen, zal het afscheid haar niet zwaar vallen. Want Maria is in blijde verwachting van haar tweede kindje...

"Is het niet geweldig?" juicht Maria opgetogen, terwijl ze haar nog steeds zeer bescheiden buikje uitzet. "Iedereen maakt zich druk over het feit waarom ik de serie uitga, maar niemand kijkt blijkbaar verder dan zijn neus lang is. Ik ben toch overduidelijk zwanger, of niet soms? Als ik mezelf de afgelopen weken in die veel te strakke jurkjes, op pijlers van hakken en in spijkerbroeken maatje zesentwintig door het beeld zie huppelen, moet ik erg hard lachen. Nauwelijks wist ik mijn buik nog in die outfitjes te wringen. Ik heb al tijden geen taille meer, en per aflevering zag ik mijn wangen voller worden."


Maria samen met Winston Post in 'Goede tijden, Slechte tijden'
Drie weken geleden nam Maria de laatste scène op. "Daar lag ik, met mijn ruim vijf maanden zwangere buik, helemaal witgepoederd in een lijkkist. Om me heen stonden een stuk of vier rouwende en sniffende mannen. Prachtig! En weet je wat het mooiste was? Tijdens die opnames voelde ik nota bene onder mijn rouwkleedje mijn kindje geweldig hard heen-en-weer dansen. Wat een grappige baby is dit, dacht ik. Dat hij of zij nou juist dit moment moest kiezen om mij te laten weten dat het erg gezellig is daarbinnen. Ik moest gewoon moeite doen om niet continu te glimlachen."

Relativerend: "Dat zou een vreemd beeld geven. De vermoorde Pascale die volkomen tevreden, alsof ze naar een feestje gaat, naar haar laatste rustplaats wordt gebracht. Sommige mensen vinden het gruwelijk om voor lijk te spelen. Ik heb daar nou totaal geen moeite mee. Dat je zoiets legitiem kunt meemaken zonder gevolgen vind ik alleen maar erg geestig. Bovendien voelde ik me tijdens de laatste weken op de set eindelijk weer een beetje fit. De eerste vier maanden was ik behoorlijk misselijk. Klagen doe ik er niet over, want het is tenslotte de leukste reden om niet lekker te zijn. Maar", geeft Maria toe, "nadat het werk erop zat was ik zo moe, dat ik voor mijn gevoel twee weken aan een stuk door geslapen heb."


www.telegraaf.nl

Ze klinkt in het echt net zo mutserig al Pascal, als ik dit interview mag geloven .

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_17140612
Benjamin heeft het samen met Ray gedaan.

Ik citeer:
Ray tegen Robin: Benjamin brengt jou nu naar bed en dan gaan hij en ik samen over Pascalle heen.

Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:16:40 #89
16082 Wytze
...Confidential
pi_17140684
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 10:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

www.telegraaf.nl

Ze klinkt in het echt net zo mutserig al Pascal, als ik dit interview mag geloven .


Mijn god idd
quote:
...wat een grappige baby is dit
Hoe oud was je ook alweer Maria
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:17:37 #90
16082 Wytze
...Confidential
pi_17140704
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:13 schreef remcov het volgende:
Benjamin heeft het samen met Ray gedaan.

Ik citeer:
Ray tegen Robin: Benjamin brengt jou nu naar bed en dan gaan hij en ik samen over Pascalle heen.


En dan komt Dennis met zijn grote Toverstok het feestje compleet maken
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:23:08 #91
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17140824
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:13 schreef remcov het volgende:
Benjamin heeft het samen met Ray gedaan.

Ik citeer:
Ray tegen Robin: Benjamin brengt jou nu naar bed en dan gaan hij en ik samen over Pascalle heen.


Dit kan wel eens kloppen ja
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17140946
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 10:11 schreef Wytze het volgende:

[..]

Als dat zo is dan zegt Benjamin tegen de politie dat hij het heeft gedaan. Zodat hij wordt opgepakt en Robin nog een vrij maar kansloos leven heeft. Benjamin = Moraalridder


nee, de bewijzen zullen zich opstapelen, alles zal naar Robin wijzen, en dan kunnen ze die kutmongool eindelijk eruit schrijven!!!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:30:48 #93
16082 Wytze
...Confidential
pi_17141011
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:28 schreef BobRooney het volgende:

[..]

nee, de bewijzen zullen zich opstapelen, alles zal naar Robin wijzen, en dan kunnen ze die kutmongool eindelijk eruit schrijven!!! [afbeelding]


Idd, Robin is toch maar een amateur
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17141093
Ik geloof er níks van dat Ray het gedaan kan hebben.

Tenzij hij eigenlijk altijd een bad-guy gebleven is en samen met Benjamin Paskwal nog even verkracht heeft.

Voordat Dennis er een eind aan maakte.

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:36:39 #95
16082 Wytze
...Confidential
pi_17141170
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:33 schreef JohnDDD het volgende:
Ik geloof er níks van dat Ray het gedaan kan hebben.

Tenzij hij eigenlijk altijd een bad-guy gebleven is en samen met Benjamin Paskwal nog even verkracht heeft.

Voordat Dennis er een eind aan maakte.


Ik werk op de set van ENDEMOL, trust me Ray heeft het gedaan
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17141259
Ray heeft het vast niet gedaan. Waarom zou hij? Hij is nu gelukkig met Janine .
Benjamin schrijf ik zeker niet af. Hij was zo dronken, dat zou best wel eens kunnen.
Dennis idem dito.
Laura ook. Al was die niet dronken... Ze is geraffineerd genoeg om een sluw plannetje tegen Pascale te verzinnen. Ze wil natuurlijk voorkomen dat Dennis er met Sil vandoor gaat. Ook al is Robert de echte vader en kan ze dat zo aanvoeren. Maar ja.
Robin. Ach, wie neemt dat nou serieus?
Betty. Ik heb d'r in weken/maanden alweer niet meer in GTST gezien. Al zou ze natuurlijk altijd ingehuurd kunnen zijn door iemand.
Milan. Waarom zou hij?
Stefano. Waarom zou hij?
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:41:01 #97
16082 Wytze
...Confidential
pi_17141282
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ray heeft het vast niet gedaan. Waarom zou hij? Hij is nu gelukkig met Janine .
Benjamin schrijf ik zeker niet af. Hij was zo dronken, dat zou best wel eens kunnen.
Dennis idem dito.
Laura ook. Al was die niet dronken... Ze is geraffineerd genoeg om een sluw plannetje tegen Pascale te verzinnen. Ze wil natuurlijk voorkomen dat Dennis er met Sil vandoor gaat. Ook al is Robert de echte vader en kan ze dat zo aanvoeren. Maar ja.
Robin. Ach, wie neemt dat nou serieus?
Betty. Ik heb d'r in weken/maanden alweer niet meer in GTST gezien. Al zou ze natuurlijk altijd ingehuurd kunnen zijn door iemand.
Milan. Waarom zou hij?
Stefano. Waarom zou hij?
Ray heeft het gedaan
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:41:11 #98
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17141287
kan er iemand vanavond een topic openen wie de Moordenaar is??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:53:49 #99
16082 Wytze
...Confidential
pi_17141635
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:41 schreef edje34 het volgende:
kan er iemand vanavond een topic openen wie de Moordenaar is??
Ben jij nou een GTST fan ?

Je moet toch weten dat dat minimaal 3 weken duurt voordat ze erachter komen. De kijkers willen spanning, intriges, emoties, ruzie, tranen etc.

Denk je dat Pascalle voor niks gestorven is ofzo

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17141678
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:40 schreef Tom_Tom- het volgende:

Robin. Ach, wie neemt dat nou serieus?


Ik

We kunnen wel een poultje gaan maken!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')