ik heb een PuchMV50 staan, zo'n welbekende hasjpuch
die ben ik aan het opknappen, en dan ga ik daar zomers wat tochtjes mee rijden
en ja...met een flitsende helm op een oldtimer (bj'72) kan natuurlijk niet.
daarom zoek ik zo'n zwart potje, zo'n legerhelmachtig ding.
ik weet niet precies wat ze waard zijn tegenwoordig, maar rochting de 20 euro moet geen probleem zijn. is dit te weinig, graag toch reageren, dan kunnen we praten
PS: graag ook per email reageren, ter attentie ferdinand@xs4all.nl
Deze had ik. kijk onder helmen en dan braincaps.
quote:Wat voor flitsende brommer had je?
Op donderdag 12 februari 2004 01:21 schreef GenesiZ het volgende:
kijk op http://www.motozoom.nl. daar heb ik mijn vlammenpotje ook vandaan.Deze had ik. kijk onder helmen en dan braincaps.
quote:Ik gebruikte hem om te kitebuggyen, maar heb nu een kevlar full-face motorrace helm gekocht
Op donderdag 12 februari 2004 01:57 schreef navvy het volgende:[..]
Wat voor flitsende brommer had je?
quote:zoals je kunt lezen wil ik dus juist geen flitsende. maar ik heb ff gekeken, en d'r stonden wel wat leuke tussen, dus bedankt voor de tip!
Op donderdag 12 februari 2004 01:21 schreef GenesiZ het volgende:
kijk op http://www.motozoom.nl. daar heb ik mijn vlammenpotje ook vandaan.Deze had ik. kijk onder helmen en dan braincaps.
Hoe kom je trouwens aan die hasjpuch?
nu zit ik me wel af te vragen wie je bent...
ik heb m'n brommer ergens bij arnhem gekocht, bij een particulier. en die heb ik weer via zo'n advertentie ergens op internet gevonden. met de auto erheen, na de familiedag, brommer achterin, en happy zijn
edit: toevoeging
[Dit bericht is gewijzigd door doraantje op 15-02-2004 12:46]
quote:hmm...klinkt goed. alleen 1 probleempje, zwolle is voor mij een beetje ver
Op zondag 15 februari 2004 19:41 schreef questionmark het volgende:
bij de kringloop in zwolle bij et station hebben ze een legerhelm (potje) voor een paar euro liggen, mn neef die op een oude 4 takter reed wilde em daarvoor kopen, maar had geen geld meer bij zich, maargoed, hij ligt er wsl nog wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |