abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:27:45 #1
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17062562
Vervolg op deel 1
[Centraal] Emule

Vragen, opmerkingen en lofuitingen aan dit geweldige programma kun je hier kwijt.

Het is misschien niet het snelste programma, maar je vind er echt alles wat je maar kan bedenken en je weet zeker dat je geen fake shit binnen krijgt. Op dit moment heb ik bijvoorbeeld dit lopen:

Mijn favo programma op de comp. Staat 24/7 aan

En als je hem zo lang hebt aanstaan valt het met de snelheid ook wel mee:


Ik weet niet of het de officiele site is, maar hier staat wel errug veel:

http://www.emule-project.net

-edit-
URL naar vorig topic toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 10-02-2004 19:01]

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:31:02 #2
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_17062666
eMule.nl aangeklaagt!
ook ed2klinks.com is aangeklaagt door Stichting Brein.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:31:41 #3
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_17062690
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:27 schreef Hare het volgende:
........
http://http://www.emule-project.net
http://www.emule-project.net
pi_17063224
snik... ik durf niks meer te download door planet. Die flikkers hebben nieuwe datalimits ingesteld en als ze echt die datalimit naleven zoals op hun website staat dan gaat me dat ongeveer 150 euro per maand kosten aan boete 10 gig datalimit, elke GB daarboven kost je 5 euro.
(planet adsl standard)
Zit voor februarie al op 13 gb en zag dat gisteren op de website voor planet dus ik ga eff wachten of ze over die 3 GB gaan klagen.
dat zou me namelijk ook al 15 euro kosten.... toch weer bijna een avond stappen
Jupiler is goed
pi_17063511
ik gebruik ook de emule kad versie, die 'normale' versies lopen steeds vast hier :/ deze werkt wel prima
:D
pi_17063586
Heb net emule gedownload. maar alle servers 'appear dead' hoe kam ik dan aan andere servers ofzo...?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_17066669
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:48 schreef Aurelium het volgende:
snik... ik durf niks meer te download door planet. Die flikkers hebben nieuwe datalimits ingesteld en als ze echt die datalimit naleven zoals op hun website staat dan gaat me dat ongeveer 150 euro per maand kosten aan boete 10 gig datalimit, elke GB daarboven kost je 5 euro.
(planet adsl standard)
Zit voor februarie al op 13 gb en zag dat gisteren op de website voor planet dus ik ga eff wachten of ze over die 3 GB gaan klagen.
dat zou me namelijk ook al 15 euro kosten.... toch weer bijna een avond stappen
ik heb dan comfort en je zou een fair-use-policy hebben maar heb wel een datalimiet van 20 GB

maar aangezien ik nu al op 20 GB zit an de afgelopen maanden ook al dik er overheen zit (+/- 50 GB download) zal dit wel allemaal meevallen.

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_17066793
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:45 schreef Maxximus het volgende:

[..]

ik heb dan comfort en je zou een fair-use-policy hebben maar heb wel een datalimiet van 20 GB

maar aangezien ik nu al op 20 GB zit an de afgelopen maanden ook al dik er overheen zit (+/- 50 GB download) zal dit wel allemaal meevallen.


Jij hebt fair use policy... ik moet meteen dokken als ik er over heen ga
Maar er is altijd al een datalimit geweest van 1 gig maar daar hebben ze nooit wat mee gedaan. Andere abo's hebben verder nooit data limits gehad. Maar nu komen ze vanaf januarie deze maand ineens met hele duidelijke datalimieten. Jij kan rustig door gaan als ze nu wel gaan zeiken krijg jij alleen een waarschuwing. Ik krijg meteen een rekening van 150 euro.
Maar goed, zit er nu 3 gig overheen, als ze me straks 15-20 euro laten dokken is het dag planet
Jupiler is goed
  dinsdag 10 februari 2004 @ 19:07:54 #11
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17067277
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
Heb net emule gedownload. maar alle servers 'appear dead' hoe kam ik dan aan andere servers ofzo...?
hiero

Ff klikken op degene die je wilt, zorgen dat je emule hebt lopen en alles gaat volledig automatisch

quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:57 schreef Williampie het volgende:
ik gebruik ook de emule kad versie, die 'normale' versies lopen steeds vast hier :/ deze werkt wel prima
Had ik idd ook problemen mee. Ik gebruik de kad client ook helemaal niet. Nog steeds gewoon de vertrouwde, oude manier.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 19:13:09 #12
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_17067428
quote:
Heb net emule gedownload. maar alle servers 'appear dead' hoe kam ik dan aan andere servers ofzo...?
Klopt, de servers die standaard in Emule zitten zijn gaar.. Moet je even een nieuwe server.met inladen.. Even in emule aangeven:

http://2z4u.de/rqayrwdg/max/server.met

en hij download een lijst met altijd werkende servers in Duitsland..

Edit- servers i.p.v. seervers voor mensen zonder dikke vingers.. Shit, Hare was me net voor..

Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 10 februari 2004 @ 19:48:08 #13
32402 s0k
..............................
pi_17068424
Emule v0.40f.25-LSD14f modded bij RVB. Heerlijk modje
Zit nu te downloaden met 70kb/s, en 4kb/s upload, op een ratio van 1:6.64
..................................................................................................................................................
  dinsdag 10 februari 2004 @ 19:54:15 #14
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17068583
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 19:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Klopt, de servers die standaard in Emule zitten zijn gaar.. Moet je even een nieuwe server.met inladen.. Even in emule aangeven:

http://2z4u.de/rqayrwdg/max/server.met

en hij download een lijst met altijd werkende servers in Duitsland..

Edit- servers i.p.v. seervers voor mensen zonder dikke vingers.. Shit, Hare was me net voor..


Hehe
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 19:48 schreef s0k het volgende:
Emule v0.40f.25-LSD14f modded bij RVB. Heerlijk modje
Zit nu te downloaden met 70kb/s, en 4kb/s upload, op een ratio van 1:6.64
Zorgt die mod er alleen voor dat je minder hoeft te uploaden of ook dat je sneller download?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 20:37:04 #15
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_17069965
Schopje, ben hier ook wel benieuwd naar..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 10 februari 2004 @ 20:58:15 #16
32402 s0k
..............................
pi_17070644
Die mod zorgt ervoor dat ik gerichter upload, en daardoor sneller download
..................................................................................................................................................
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:31:39 #17
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17071671
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 20:58 schreef s0k het volgende:
Die mod zorgt ervoor dat ik gerichter upload, en daardoor sneller download
Wat bedoel je dan met gerichter uploaden?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:32:55 #18
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17071723
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:27 schreef Hare het volgende:
Vervolg op deel 1
[Centraal] Emule

-edit-
URL naar vorig topic toegevoegd


Dank je Lucille, was het ff vergeten
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 12 februari 2004 @ 14:51:45 #19
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_17117719
---Bestaan van eMule in gevaar!!!---

Gebruiker, u heeft deze mail ontvangen omdat u geregistreerd gebruiker bent op het officiele eMule board http://www.emule-project.net>

Dit is de eerste nieuwsbrief en we sturen deze niet met regelmaat maar alleen bij uitzonderlijke situaties. Deze reden dat wij u deze brief sturen is om het volgende probleem onder uw aandacht te brengen:

Een duitse patent advocaat heeft eMule laten registreren op naam van een telefoon maatschappij en probeert nu de grote eMule gerelateerde websites over te nemen of plat te leggen.

Aangezien veel van onze developers en ook webmasters in duitsland wonen zien wij dit als een serieuze bedreiging voor de gemeenschap en de ontwikkeling. We hebben dan ook besloten om samen te werken met de eerste banaderde grote website www.emule.de en gaan naar de rechtzaak met als doel dit patent ongedaan te maken.

Maar als non-profit project hebben wij uw steun nodig om dit te bereiken. Breng een bezoek aan www.freemule.net voor meer achtergrond informatie, nieuws en manieren om ons te helpen.

Het eMule Team www.emule-project.net

pi_17118322
Top programma hoor
Jammer dat het neit zo snel is, maar alles werkt wel. Heb SWAT al op DVD binnen

Overigens ben ik nu bezig met Bassie en Adriaan (Verzonken Stad, de huilende professor en dat op DVD!!)

Meer info: www.releases4u.nl en www.svcdplaza.com

pi_17121596
Ik ben een beetje in de war over die eMule normale versies en eMule testversies en verder ook nog over die Plus en mod....

Ik wil gewoon een eMule-versie waarmee ik zo snel mogelijk kan downloaden en zo weinig mogelijk hoeft uploaden. En dat is dan die mod?

- - - Speedcars - - -
pi_17121975
En wat is Kademlia?
- - - Speedcars - - -
pi_17123019
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:25 schreef Knoxville1985 het volgende:
Ik wil gewoon een eMule-versie waarmee ik zo snel mogelijk kan downloaden en zo weinig mogelijk hoeft uploaden. En dat is dan die mod?
En wij willen mensen zoals jij niet op het edonkey netwerk.
Voor wat, hoort wat
Het enige wat die mod waarschijnlijk doet is files uploaden naar mensen waar jij bij in de queue staat. Je scoort zo een credit bij die mensen en schuift vervolgens sneller door hun wachtrij.
Maar door niet te veel te sharen en files die je aan het downloaden bent op release priority te zetten geeft ongeveer hetzelfde effect.
Jupiler is goed
pi_17127771
Het log schermpje geeft vaak de melding dat ik een lowid heb, waardoor ik op die servers niet kan inloggen. Heeft iemand een idee wat dit is, en wat ik er aan kan doen?
pi_17127953
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:37 schreef Knoxville1985 het volgende:
En wat is Kademlia?
Nieuwe serverless netwerk van eMule, zoiets als overnet dus
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')