abonnement Unibet Coolblue
pi_17100946
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Vond die Morris (wat een naam trouwens!) wel grappig doen tegen Jef!! Hulde, hulde!!
De schrijver luistert vast te vaak naar Olav Mol.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_17101534
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:41 schreef UFOtje het volgende:

[..]

De schrijver luistert vast te vaak naar Olav Mol.


Olav Mol???? WAt heeft Olav Mol hier nou weer mee te maken (maar luister idd wel vaak naar hem)...
geniet nooit met mate
pi_17102421
Kan iemand Barbara ff langs de kapper sturen
Twinning = boring
  woensdag 11 februari 2004 @ 22:26:31 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17102600
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morgen vindt 'ie het ja, dus ik had verwacht dat ze vandaag zou vallen.
Tuurlijk niet
Dat is het eindshot van morgen verwacht ik. Het staat in de gids pas op vrijdag dat hij het lijk vindt, maar ik denk dat het donderdag de eindscene wordt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17102895
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 01:11 schreef R_ON het volgende:
En wat zou het motief van Dennis dan moeten zijn?
Om op een wanhopige manier Sil te krijgen en eventueel wraak op Laura te nemen.
quote:
Paskwal vermoorden om Laura ervan te kunnen beschuldigen dat lijkt me nogal ongeloofwaardig.
Hoezo ongeloofwaardig? Er kan toch iets in Dennis' hoofdje gesnapt zijn toen hij hoorde dat ie niet de vader was van Sil. Wanhopige ex-vader doen wanhopige dingen.
  woensdag 11 februari 2004 @ 22:46:17 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17103242
Dennis of Laura wordt er volgens mij niet uitgeschreven, dus het kan haast niet anders dat het iemand is die een bijrolletje speelt. Dus dan blijft Robin alleen over.
Mocht de acteur die Dennis speelt of die vrouw die Laura speelt zelf willen stoppen met GTST, dan zou het kunnen (net als Martine destijds).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17103377
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:57 schreef gimme.shelter het volgende:

[..]

Olav Mol???? WAt heeft Olav Mol hier nou weer mee te maken (maar luister idd wel vaak naar hem)...


Dat is een van zijn bekende uitspraken.... "Hulde! Hulde! aan M. Schumacher!"

Lama!

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_17105870
Het onderzoek enz naar wie de dader is gaat toch weer een jaar duren zodat ze wat meer verhaal hebben.

We kunnen van geluk spreken als we alleen de handen van de dader zien

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_17109413
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Dennis of Laura wordt er volgens mij niet uitgeschreven, dus het kan haast niet anders dat het iemand is die een bijrolletje speelt. Dus dan blijft Robin alleen over.
Mocht de acteur die Dennis speelt of die vrouw die Laura speelt zelf willen stoppen met GTST, dan zou het kunnen (net als Martine destijds).
Doe toch eens effe normaal man. De enigste die het zou kunnen doen en die een goede reden heeft en die een bijrolletje heeft is Betty. .

Denk je nu echt dat die achtelijke Robin denkt zo van; en nu ga ik Pascalle vermoorden??

[Dit bericht is gewijzigd door Kylee op 12-02-2004 11:32]

Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17110135
Het zou ook Robin kunnen zijn natuurlijk. Toen ik hem gisteren zag had ik het vermoeden dat hij het kan doen vanwege de tik die hij gekregen heeft van Paskwal in het ziekenhuis.

Blijft iig even leuk.

pi_17110299
Robin_0_ is cool/ Is hij weer terug ??. Heb het gemist gister.

Robin en Ludo zijn de 2 aardige mensen uit de serie die ga je toch niet iemand laten vermoorden!!.

pi_17111271
Robin komt Scala binnenlopen met zijn muts en sjawl op zijn kop net als gisteren bij de Koning. Pascalle denkt dat het een overvaller is en sodemieterd van schrik van de trap af.
Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:07:11 #163
42679 krazz
Ars Longa Vita Brevis
pi_17112239
Volgens mij is Benjamin de dader. Heb namelijk gelezen dat hij ook uit de serie gaat...
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:29:17 #164
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17112721
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 07:37 schreef Kylee het volgende:

[..]

Doe toch eens effe normaal man. De enigste die het zou kunnen doen en die een goed motiev heeft en die een bijrolletje heeft is Betty. .

Denk je nu echt dat die achtelijke Robin denkt zo van; en nu ga ik Pascalle vermoorden??


Door die eerste zin zou ik helemaal niet moeten reageren, maar goed...
Ik denk dus wel dat Robin het doet, al dan niet perongeluk ofzo, omdat het anders wel erg toevallig is dat hij nu opeens weer in de serie opduikt. Zou natuurlijk toeval kunnen zijn, maar ik verwacht het niet.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17112856
Zijn de kapsters weg bij gtst. . Benjamin zijn haar zit ook al nergens naar. .


En wat kreeg Morris voor gekke telefoontjes. . Straks is hij de dader. . Ze gaan natuurlijk nu iedereen verdacht maken. .

Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:37:08 #166
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_17112907
Als nou Daantje Pascalle van de trap afduwt, mag ze dan terugkomen?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_17113084
Ok hier komt mijn theorie over de moord op paskwalletje... Ik denk dat Robin het per ingeluk doet. Toen hij gisteren de koning binnenkwam en zijn handschoentjes uitdeed werd er een beetje ingezoomd op zijn geverfde handen....Ik denk dus dat je als je goed kijkt de handen van Robin ziet als hij Pakwalletje van de trap af douwt..
Maar ja wie ben ik, blond en ook nog eens een vrouw dus
Life Is A Bitch And So Am I
pi_17113149
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 16:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat ik Pascalle graag had zien donderen heb ik vanmorgen GTST opgenomen, maar dat rottige Lijn 4 liep 10 minuten uit zodat mijn buffer qua opnametijd vol was. Ik heb het nog gezien tot Ludo met Nick stond te praten in de Rosenboom over Martine. Wat gebeurde er daarna?
Je kijkt zeker niet vaak GTST 's ochtends. Lijn4 loopt altijd uit!! Je moet een buffer van minstens drie kwartier hebben om GTST te zien.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:49:23 #169
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_17113190
Ik hoop dat Robin het is, en dat hij lekker lang in de gevangenis moet!

Robin =

  donderdag 12 februari 2004 @ 12:12:09 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17113740
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:34 schreef Kylee het volgende:
Zijn de kapsters weg bij gtst. . Benjamin zijn haar zit ook al nergens naar. .
Vind het wel een verbetering tov zijn lamawaaiuh kapsel van voorheen.

Goeie prelude: Yasmin tegen Pascalle: "Daar ga je toch niet dood van!"

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 12 februari 2004 @ 12:21:05 #171
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17113966
spoiler:
Ray trekt zijn conclusies over de dader. Benjamin belooft om wraak te nemen op de dader...

Misschien vallen deze twee dan af......
Dan houd je Dennis, Robin en Laura over
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17114038
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:21 schreef Bupatih het volgende:
spoiler:
Ray trekt zijn conclusies over de dader. Benjamin belooft om wraak te nemen op de dader...

Misschien vallen deze twee dan af......
Dan houd je Dennis, Robin en Laura over
Dan valt Robin denk ik ook af. Er valt weinig wraak te nemen op een geestelijk gehandicapt persoon toch?? Dan zal het Laura wel zijn. Of Martine Misschien heeft Paskwal haar iets horen vertellen en is Martine bang dat dat uitkomt.
Life Is A Bitch And So Am I
  donderdag 12 februari 2004 @ 12:25:05 #173
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17114058
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:24 schreef raarvogeltje het volgende:

[..]

Dan valt Robin denk ik ook af. Er valt weinig wraak te nemen op een geestelijk gehandicapt persoon toch?? Dan zal het Laura wel zijn. Of Martine Misschien heeft Paskwal haar iets horen vertellen en is Martine bang dat dat uitkomt.


Oh ja....dom van me ...Lijkt me ook niet dat Benjamin wraak gaat nemen op zijn broertje

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17114159
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:25 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Oh ja....dom van me ...Lijkt me ook niet dat Benjamin wraak gaat nemen op zijn broertje


Hij belooft wraak te nemen op de dader. Maar er staat niet bij dat ie weet wie de dader is. Dus kan Robin het nog steeds zijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 12 februari 2004 @ 12:31:18 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17114227
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:28 schreef Ripley het volgende:
Hij belooft wraak te nemen op de dader. Maar er staat niet bij dat ie weet wie de dader is. Dus kan Robin het nog steeds zijn.
Leek me duidelijk inderdaad

Maakt het nog extra 'boeiend' als dus blijkt dat Robin het gedaan heeft. Wat moet Benjamin dan met zijn wraakgevoelens

My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')