abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_54283719
effe tvp.. We hebben eindelijk een blender (kitchenaid). En ik ben gek op smoothie achtige drankjes..
Ik kom nu nog niet veel verder dan yoghurt, 2 stuks fruit (appel/banaan/peer/sinaasappel) en wat vruchtensap.
Ik denk dat ik de appeltaartsmoothie en een koffie smoothie eens ga proberen binnenkort..
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:34:17 #127
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55951075
tvp
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_55952469
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:28 schreef Deepfreeze het volgende:
effe tvp.. We hebben eindelijk een blender (kitchenaid). En ik ben gek op smoothie achtige drankjes..
Ik kom nu nog niet veel verder dan yoghurt, 2 stuks fruit (appel/banaan/peer/sinaasappel) en wat vruchtensap.
Ik denk dat ik de appeltaartsmoothie en een koffie smoothie eens ga proberen binnenkort..
dit lees ik nu pas, maar... appeltaartsmoothie? .
Tap tap tap
pi_56547669
Oeh, sinds gisteren een blender. Heel veel fruit ingeslagen en nou maar eens lekker wat proberen
pi_56556098
De blender staat bij ons een beetje te verstoffen in de kast. Ik zal 'm binnenkort maar weer eens gebruiken. Als het wat mooier weer wordt, op het balkon met een smoothie .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56572369
Ik heb een sapcentrifuge, dus smoothies every morning here

mijn favoriet is appel-ananas
pi_56575924
Hoe werkt zo'n sapcentrifuge? Gooi je daar een hele appel in, of sinaasappel, en moet je die schillen enzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56581866
Citrusvruchten en bananen mogen niet, tenzij je een dure versie koopt.

Voor de rest gooi je, ontpit en in partjes gedeeld, alles erdoor. Schillen hoeft niet.
Wortels, druiven, appels, tomaten,... zelfs bieten en kool kan je gebruiken

Het is handig, maar het heeft nogal wat kuiswerk.
pi_56581906
Hmm, citrusvruchten en banaan vinden wij juist altijd lekker in een smoothie. Wat ik zo lees kunnen wij wel ongeveer hetzelfde met de blender
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56582315
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:48 schreef miss_sly het volgende:
Hmm, citrusvruchten en banaan vinden wij juist altijd lekker in een smoothie. Wat ik zo lees kunnen wij wel ongeveer hetzelfde met de blender
Ja, idd. Een blender was handiger geweest. Al heb je met een centrifuge meer sap, en drupt het onmiddelijk in een glas.
pi_56773544
ook een blender aangeschaft, maar eens even dit topic doorbladeren
pi_57002206
Ik wilde ook altijd wortelsap van verse wortels en heb daarom nu een sapcentrifuge gekocht.. Je kunt daar gewoon geschilde sinasappels en hele appels in doen.. En van de wortels blijft alleen maar sap over.. je kunt er heerlijke smoothies mee maken!

http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C06&SC=U06&KAC=U77&ArtikelNummer=785179
pi_57003151
Ik maak de laatste tijd ook wel smoothies met soyamelk, is ook erg lekker! (is een beetje zoet van zichzelf en dan lekker fruit toevoegen zoals banaan, aardbeien, frambozen)

En dit youtubefilmpje is echt de moeite waard om te kijken als je een blender hebt
I made Dr. Oz's green drink
Ik vind haar erg leuk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57015269
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak de laatste tijd ook wel smoothies met soyamelk, is ook erg lekker! (is een beetje zoet van zichzelf en dan lekker fruit toevoegen zoals banaan, aardbeien, frambozen)

En dit youtubefilmpje is echt de moeite waard om te kijken als je een blender hebt
I made Dr. Oz's green drink
Ik vind haar erg leuk
Iemand al geproefd?
pi_73036034
Smoothies.

Rode vruchten en yoghurt!
pi_83602793
Super mega (282 dagen) kick schopje boem naar boven.
Want het is weer die tijd van het jaar
Warm weer, tijd voor koude drankjes en vers fruit!
Op http://www.smoothierecepten.com/ zijn heel veel recepten te vinden. Ik zal eens wat gaan proberen en mijn bevindingen hier posten.. ook de appeltaart smoothie uit dit topic ga ik eens proberen..

PS 2-1
pi_83603583
Ik had van de week een smoothie gemaakt, kei lekker. Giet ik het restant in ijslollyvormpjes - in ingevroren toestand was het echt . Heel zuur.
pi_83604786
Ik heb een sapcentrifuge gekocht Sommige dingen mogen/kunnen niet in de sapcentrifuge, dus dan moet het alsnog in de blender, en dan het sap uit de sapcentrifuge erbij. Is lekker, maar wat een drama om schoon te maken, dat doe je niet even 's ochtends . Het is nog even aanklooien met recepten. Net had ik een hele mango gebruikt en toen was het veel te dik, net olvarit.
Tap tap tap
pi_83611932
Zojuist een "Smoothie" Jus-d-orange+kiwi+sinasappel+kiwi+banaan gemaakt met onze nieuwe staafmixer... Lekker!

Heb ook nog ander fruit, yoghurt (die hollandse gewone en die dikke turkse) en cuesli in huis... en zelfs M&M's maar ik weet nog niet of die laatste een erg goed idee zijn..

On second tought die M&M's met banaan zal wel smaken..
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:18:47 #145
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_83613551
gewoon proberen cctl01 krijg je soms de extra lekkere combi's van.
Ik ben er fan van mango met 2 sinaasappels, 1 banaan, paar aardbeitjes en een zooi ijsklonten ( stuk of 12) en een eetlepel of 2 griekse yoghurt, goddelijk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')