abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 9 februari 2004 @ 02:22:26 #1
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_17019301
|| HeT VeRhAaL VaN SaNdEr De SlImMe BaNaAn ||

Sander was een slimme banaan afkomstig uit een bananenboom, waar hij samen met zijn familie aan een tros hing. Op een dag wilde Sander wat van de wereld zien en verliet de bananenboom toen de andere bananen even de andere kant op keken. Sander was zich er niet van bewust welke gevaren er in de wereld bestonden. Hij bemerkte het ook niet toen hij werd achtervolg door een sprinkhaan. Gelukkig lusten sprinkhanen geen bananen en ging de sprinkhaan maar naar de zondagsmis (het was een bidspinkhaan). Toen zag Sander in de verte een lichtje branden. Omdat het overdag was en Sander wist dat het slecht is om energie te verspillen, wilde hij er een kijkje nemen. Het was het huisje van de heks, maar er was niemand te zien. Toen zag hij een grote oven, waar een geluid uit kwam. Het was de heks!! De heks zei dat ze in de oven zat en er uit wilde, dus maakte Sander maar snel de oven open. De heks zo was zo blij dat ze gered was dat ze Sander wilde bedanken. Hij kon kiezen tussen Kracht, Liefde en Wijsheid. Omdat Sander toen nog niet slim was koos hij voor de Liefde. Helaas voor Sander had Grietje op de bladzijde van het toverboek van de heks, waar de Liefde-spreuk stond een moorkop laten vallen, waardoor de tekst onleesbaar was geworden. Daarom toverde de heks maar een andere spreuk, namelijk die van de Wijsheid. Sanders ogen begonnen te draaien en om zijn mond verscheen een grote grijns.. want hij was opeens heel slim geworden. Met zien nieuw opgedane kennis bouwde Sander een werkend besturingssysteem om Windows te vervangen en loste hij het wereldvoedselprobleem op door overal bananenbomen te planten. Waar onze slimme Sander echter geen rekening mee had gehouden was de Hongerige Bananofiel. Bananofielen zijn mensen die allemaal enge dingen met bananen doen, zoals de schil er afhalen en daarna bepaalde gedeeltes van de banaan afbijten. Toen Sander zijn schiltekening (het bananen-equivalent van een handtekening) aan een zwangere Hamstermoeder gaf werd hij door de Hongerige Bananofiel gegrepen. De Hongerige Bananofiel pakte hem beet en wilde zijn schil er af trekken, maar Sander die de Wijsheid bezat, bedacht een slimme list. Hij vertelde dat er op een hoog flatgebouw in New York een bananenboom te vinden was met evenveel bananen als sterren aan de hemel. Van dat idee kreeg de Hongerige Bananofiel een enorme trek en rende de trappen van het flatgebouw op en was Sander alwere vergeten. Sander voerde verder zijn list uit en kaapte een vliegtuig waarmee hij de toren waarin de Hongerige Bananofiel zich bevond binnenvloog. Zo redde Sander alle bananen ter wereld door zijn eigen leven te geven. De bananen waren hem allemaal heel dankbaar en leefden nog lang en gelukkig

door mij geschreven, overgenomen door twee breezersletjes kenissen: http://www.cu2.nl/BaNaNaBaBeS

Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_17019310
Mag ik dat verhaal ook gebruiken voor in mijn stageverslag?
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 9 februari 2004 @ 02:25:27 #3
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_17019325
ja, als je bij het riagg wil werken..
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  maandag 9 februari 2004 @ 02:33:02 #4
82604 Diego-Atahua
KEEP UP THE GOoD WORK
pi_17019393
Wat hebben jullie toch met fruit als ik vragen mag !!!

Zijn jullie ook nachtwerkers ???

pi_17019396
quote:
Op maandag 9 februari 2004 02:25 schreef Chirma het volgende:
ja, als je bij het riagg wil werken..
Misschien in de toekomst wel ja.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 9 februari 2004 @ 02:35:26 #6
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_17019404
quote:
Op maandag 9 februari 2004 02:33 schreef Diego-Atahua het volgende:
Wat hebben jullie toch met fruit als ik vragen mag !!!

Zijn jullie ook nachtwerkers ???


=> in FRU heb ik nog geen ban
=> nee ik moet zo om 6.35 op
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')