abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 februari 2004 @ 16:43:34 #1
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_17003015
al dat buitenlands fruit blijft maar komen, voor je het weet zit het hele land er volmee! ik stel voor dat buitenlands fruit volledig moet integreren, en dus ook zijn verblijf zoekt in hollandse salades, zoniet moet er een stop op komen!
pi_17003088
Ge moet een sapje maken van ene binnenlandse tomaat en ene buitenlandse sinaasappel.
That never existed
  zondag 8 februari 2004 @ 16:48:03 #3
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_17003139
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:45 schreef Mondo_Generator het volgende:
Ge moet een sapje maken van ene binnenlandse tomaat en ene buitenlandse sinaasappel.
Niet vergeten ene kleine beetje buitenlandse citroensap toen te voegen!
vijfhonderd stuks
pi_17003147
Buitenlands fruit is nix mis mee....
Maar wel in hun eigen land!
pi_17003153
burgers
  zondag 8 februari 2004 @ 16:53:44 #6
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_17003296
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:48 schreef Eluc het volgende:
burgers
hehehhe
-Shrink-
pi_17003318
Fruitburger?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17003325
haha jaaa en jij kan het stoppen, stel je idee maar voor aan de regering ;x
pi_17003339
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:54 schreef Biancavia het volgende:
Fruitburger?
Sap
That never existed
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 8 februari 2004 @ 17:02:22 #10
74056 crew  ToT
pi_17003536
Ik heb hier echt een HELE lap tekst getypt, maar ik ben bang dat mensen dan weer gaan zeuren over rechts zijn enzo.

't Komt er op neer dat ECHTE vluchtelingen hier van harte welkom zijn wat mij betreft, zolang ze zich maar wel goed aanpassen aan ons. Willen ze hier komen, dan hebben ze zich aan onze normen en waarden en wetten aan te passen. Bevalt het je niet? Ga dan maar lekker naar een land die WEL dezelfde gedachten heeft als jij! Geen bloedwraak hier, niet uithuwelijken en geen onnodige hoofddoekjes of sluiers of zo als je geloof het niet echt voorschrijft.

Wil je je wel aapassen? Prima! Van harte welkom en ik hoop dat je het hier echt naar je zin zult krijgen in ons land en dat je gewoon vriendschappelijk tussen Nederlanders en diverse allochtonen uit verschillende landen kunt wonen! I can live with that! (Hoewel het wel jammer is dat er rond 2015 meer allochtonen zullen zijn dan autochtonen, maar dat valt toch niet meer te stoppen. En dat terwijl wij al het dichtstbevolkte land ter wereld zijn.)

pi_17003719
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:02 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier echt een HELE lap tekst getypt, maar ik ben bang dat mensen dan weer gaan zeuren over rechts zijn enzo.

't Komt er op neer dat ECHTE vluchtelingen hier van harte welkom zijn wat mij betreft, zolang ze zich maar wel goed aanpassen aan ons. Willen ze hier komen, dan hebben ze zich aan onze normen en waarden en wetten aan te passen. Bevalt het je niet? Ga dan maar lekker naar een land die WEL dezelfde gedachten heeft als jij! Geen bloedwraak hier, niet uithuwelijken en geen onnodige hoofddoekjes of sluiers of zo als je geloof het niet echt voorschrijft.

Wil je je wel aapassen? Prima! Van harte welkom en ik hoop dat je het hier echt naar je zin zult krijgen in ons land en dat je gewoon vriendschappelijk tussen Nederlanders en diverse allochtonen uit verschillende landen kunt wonen! I can live with that! (Hoewel het wel jammer is dat er rond 2015 meer allochtonen zullen zijn dan autochtonen, maar dat valt toch niet meer te stoppen. En dat terwijl wij al het dichtstbevolkte land ter wereld zijn.)


That never existed
pi_17007048
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:02 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier echt een HELE lap tekst getypt, maar ik ben bang dat mensen dan weer gaan zeuren over rechts zijn enzo.

...


GAST, kijk eerst eens in welk forum je zit
  zondag 8 februari 2004 @ 19:06:51 #13
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17007192
Mijn grap, wat doe je?
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')