abonnement Unibet Coolblue
pi_17003006
Haaj ! Wie heeft er ervaring met deze plaatsen of met het plaatjes Bruck, daar dicht in de buurt? En dan vooral ervaringen van mensen die er in de zomer zijn geweest. Waar je dan kan snowboarden, welke leuke dingen er in de buurt te doen zijn enz. Alvast bedankt !
pi_17003166
waar denk je zelf dat je dan nog kan snowboarden,

in de sneeuw misschien, en waar is die sneeuw dan => op de gletsher natuurlijk.

geen domme vragen hier meer svp.


en misschien dat de site van die plaatsen je wel verder kan helpen met de andere activiteiten.

misschien www.zellamsee-kaprun.at ofzo

waarom meteen nu, en niet zometeen
pi_17003213
Net niet met deze plaatsen nee, wel met Sölden. Over Oostenrijk in de zomer kan ik maar 1 ding zeggen, schitterend. Gaan dus.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_17007479
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:48 schreef mafkees100 het volgende:
waar denk je zelf dat je dan nog kan snowboarden,

in de sneeuw misschien, en waar is die sneeuw dan => op de gletsher natuurlijk.


Ja dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde namen van bergen enzo.
pi_17008491
wat dacht je van de Kitzsteinhorn in Kaprun. Hier kan je in de zomer ook snowboarden, als het niet te warm weer wordt.
pi_17022389
Ik heb een jaar of vijf geleden eens een weekje op een camping in Bruck gestaan. Bruck zelf is net zo bruisend als een gemiddeld debat in de 2 de kamer. In het nabijgelegen Zell am see is wat meer vertier. Daar zijn ook wat discotheken, maar echt uitbundig is het allemaal niet.

De omgeving is schitterend. Je zit aan de toegangsweg van de Grossglocknerstrasse. Best een aardige omgeving om een weekje te vertoeven.

Met de kitzsteinhorn heb ik alleen ervaring in de winter, dus daar kan ik je niets over vertellen.

Zu hause ist alles besser
pi_17033871
Heette die camping toevallig Woferlgut? Daar gaan wij namelijk heen.
pi_17049990
Nu je het zegt, ja.

met die camping is overigens niks mis Mooie ruime plaatsen, schoon sanitair en een leuk meertje erbij waar lekker in kunt plonsen.

Zu hause ist alles besser
pi_17052595
Volgens mij zijn er ook niet echt veel meer campings in Bruck. Maar goed, ik heb er iig al wel veel zin in, dus da's geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')