abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 december 2002 @ 19:47:23 #126
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_7433673
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:41 schreef Reddiablo het volgende:
och... Bruce was solo ook meesterlijk.

Ik vind Blaze Bayley gewoon afgrijselijk, en heb er een probleem mee dat men onder de noemer Iron Maiden doorging. Hadden ze een andere naam aangenomen, had je me niet gehoord.


Haha, wat een dom gelul! Iron Maiden is veel meer dan een zanger. De band bestond al lang voordat Bruce om de hoek kwam kijken. Jij doet nu alsof Bruce de band heeft opgericht.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_7433677
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:31 schreef Tokus het volgende:

[..]

dit bewijst wel dat je gewoon er niet tegen kon dat Bruce de band verlaten had.

Het enige probleem wat ik met Blaze heb is dat ie op het oudere materiaal niet al te geschikt was. The X Factor is een prachtplaat, Virtual XI wat minder maar ook zeker niet slecht.


x-factor is idd geen slechte cd. Ik luister hem eigenlijk best vaak nog wel. Tis misschien iets anders dan anders, maar ik vind het zeker niet slecht.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 december 2002 @ 20:01:24 #128
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_7433989
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:41 schreef Reddiablo het volgende:
och... Bruce was solo ook meesterlijk.

Ik vind Blaze Bayley gewoon afgrijselijk, en heb er een probleem mee dat men onder de noemer Iron Maiden doorging. Hadden ze een andere naam aangenomen, had je me niet gehoord.


wat Kipman zegt: Maiden is meer dan Bruce alleen. Vind je dat niet, heb je pech.
Zonder Steve Harris, dan is het geen Iron Maiden meer. En zonder hem zullen ze dan ook niet doorgaan.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_7434898
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:28 schreef Reddiablo het volgende:
What the fuck dan???

Blaze Bayley was een dramatisch slechte zanger, die NOOIT EN TE NIMMER met Iron Maiden ge-associeerd had mogen worden. Blasfemische praktijken waren het. Een gigantische misstap.


Slecht ?, ik vind zijn nummers supergoed en hebben heerlijke revrijns, maar oke hij is niet de orginele zanger maar ik vind zijn nummers top, komt ook omdat ik hem makkelijk kon accepteren. Heerlijke nummers vind ik van hem o.a the aftermath, 2 a.m en man on the edge.
  donderdag 19 december 2002 @ 21:15:54 #130
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_7436062
En de solo-band van Blaze is helemaal goed! Moet je zeker toch eens luisteren als je hem bij Maiden slecht vond.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  donderdag 19 december 2002 @ 21:23:58 #131
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7436298
maar een Harris is niet zo dragend. Uiteraard is de muziek niet erg veranderd ten tijde van Bayley.. daarom zeg ik ook dat ik ze graag instrumentaal had gehoord.

Bayley komt mijn speakers nooit meer binnen, hij heeft het grondig verpest. Heb een bootlegje met hem liggen, maar ik bijna huilen als ik hem hoor.

Man on the Edge is een goede plaat inderdaad, de meeste anderen ook... daar is het Iron Maiden voor. Maar als je dat dan door Bruce hoort gezongen, krijg je pas écht een harde plasser.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 19 december 2002 @ 21:25:18 #132
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7436329
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:36 schreef This_World_Is_Lost het volgende:

[..]

Slecht ?, ik vind zijn nummers supergoed en hebben heerlijke revrijns, maar oke hij is niet de orginele zanger maar ik vind zijn nummers top, komt ook omdat ik hem makkelijk kon accepteren. Heerlijke nummers vind ik van hem o.a the aftermath, 2 a.m en man on the edge.


en sinds wanneer zorgt goede of slechte zang ervoor dat een lied goed of slecht is... mn. qua refrein ??????

een slecht lied kan goed gezongen zijn, een goed lied kan ook slecht gezongen zijn.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 19 december 2002 @ 21:45:08 #133
14677 Fegisje
I love America
pi_7436791
Hey jongens! Ik heb gisteren "Eddies Archive" gekocht. 6 cd's, een glas, een een maiden stamboom. 110 pleuro .

Ach ja.. Je moet wat als fan, ben nu naar Best of the B'sides aan het luisteren. Daar staan erg goede covers op. Ook Wasted Years uit '99 Live!

Wat een plaat man!!

Ik vind Maiden erg goed. Ze blijven goed. Zowel de oude nummers als de nieuw nummers vind ik top.

En wat ik van Blaze vond... Sja. Hij had een goede stem voor verschillende nummers. Affraid To Shoot Strangers vond ik goed van hem. Evenals Sign of the Cross en Fortunes of War, Man on the Edge etc. The Clansman vind ik dan weer zuigen van hem. Dat doet Bruce live beter op Rock in Rio.

Ik vind Blaze niet slecht maar als ik een bootleg beluister van Blaze die met maiden nummer zingt zoals Sanctuary en Hallowed be thy Name dan mis ik toch de sfeer die Bruce heeft!

Bruce zag ik trouwens op Graspop afgelopen Juli! Met ze solo band! Speelde toch Bring your daughter...... en Powerslave en.... Revelations!!!!!

UP THE IRONS... Maiden Rules!

I Love America
pi_7440165
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:45 schreef Fegisje het volgende:
Hey jongens! Ik heb gisteren "Eddies Archive" gekocht. 6 cd's, een glas, een een maiden stamboom. 110 pleuro .

Ach ja.. Je moet wat als fan, ben nu naar Best of the B'sides aan het luisteren. Daar staan erg goede covers op. Ook Wasted Years uit '99 Live!

Wat een plaat man!!

Ik vind Maiden erg goed. Ze blijven goed. Zowel de oude nummers als de nieuw nummers vind ik top.

En wat ik van Blaze vond... Sja. Hij had een goede stem voor verschillende nummers. Affraid To Shoot Strangers vond ik goed van hem. Evenals Sign of the Cross en Fortunes of War, Man on the Edge etc. The Clansman vind ik dan weer zuigen van hem. Dat doet Bruce live beter op Rock in Rio.

Ik vind Blaze niet slecht maar als ik een bootleg beluister van Blaze die met maiden nummer zingt zoals Sanctuary en Hallowed be thy Name dan mis ik toch de sfeer die Bruce heeft!

Bruce zag ik trouwens op Graspop afgelopen Juli! Met ze solo band! Speelde toch Bring your daughter...... en Powerslave en.... Revelations!!!!!

UP THE IRONS... Maiden Rules!


meen je dat nou, dat clansman en afraid to shoot strangers door blaze is gezongen? damn, wist ik niet eens. Ben ook maar sinds 3 maanden vette fan van hun
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 december 2002 @ 23:45:19 #135
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_7440231
quote:
Op donderdag 19 december 2002 23:43 schreef This_World_Is_Lost het volgende:

[..]

meen je dat nou, dat clansman en afraid to shoot strangers door blaze is gezongen? damn, wist ik niet eens. Ben ook maar sinds 3 maanden vette fan van hun


Clansman wel (op Virtual XI), Afraid to Shoot Strangers allen in een live uitvoering op een b-kant.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 19 december 2002 @ 23:58:45 #136
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_7440666
Al op de hoogte van het nieuws dat Metallica en Iron Maiden samen op Monsters Of Rock staan? Waarschijnlijk in Goffertpark, Nijmegen...

Metallica is ook bevestigd voor Rock Werchter, maar dat is weer off-topic...

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 20 december 2002 @ 01:29:21 #137
9028 DeadKennedy
www.theidea.tk
pi_7442436
Hallowed be thy Name!

en ik ben best van plan naar Roskilde te gaan eigenlijk

There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
pi_7449699
Ik heb net effe The Clansman versie van Blaze gehoord, jezus wat zuigt dat nummer met zijn stem
pi_7450015
Is er trouwens nog hoop dat ik wat maiden bij de mediamarkt kan scoren?

Ik wou namelijk de volgende Albums scoren: Eddie's Archive, Best of the beast, Live at Rio en A real live dead one. De rest wil ik een andere keer kopen.

He he, zo vliegt mijn geld snel mijn beurs uit

  vrijdag 20 december 2002 @ 15:43:28 #140
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_7450146
ik had eddie's archive bij mediamarkt voor 90 euro....
pi_7452902
Geil
pi_7453903
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 15:17 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ik heb net effe The Clansman versie van Blaze gehoord, jezus wat zuigt dat nummer met zijn stem
Ik vind dat echt reuze meevallen... het heeft niet de power die Bruce eraan geeft, maar Blaze zingt het echt niet slecht.
pi_7453918
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 15:35 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Is er trouwens nog hoop dat ik wat maiden bij de mediamarkt kan scoren?

Ik wou namelijk de volgende Albums scoren: Eddie's Archive, Best of the beast, Live at Rio en A real live dead one. De rest wil ik een andere keer kopen.

He he, zo vliegt mijn geld snel mijn beurs uit


Bij de meeste Mediamarkt vestigingen hebben ze van Maiden alles wel staan, je zou ook even verder kunnen kijken dan de Mediamarkt, want bij de FRS (vloek) stonden gisteren ook albums van Maiden voor 12 euro.
pi_7454086
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 19:32 schreef Seborik het volgende:

[..]

Bij de meeste Mediamarkt vestigingen hebben ze van Maiden alles wel staan, je zou ook even verder kunnen kijken dan de Mediamarkt, want bij de FRS (vloek) stonden gisteren ook albums van Maiden voor 12 euro.


Damnz das fokking goedkoop thx
volgende week vrijdag in ik centen en dat wordt shoppen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 december 2002 @ 19:46:15 #145
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_7454145
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 15:35 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Is er trouwens nog hoop dat ik wat maiden bij de mediamarkt kan scoren?

Ik wou namelijk de volgende Albums scoren: Eddie's Archive, Best of the beast, Live at Rio en A real live dead one. De rest wil ik een andere keer kopen.

He he, zo vliegt mijn geld snel mijn beurs uit


waarom ga je voor:
-een boxset
-en verzamelalbum
-een goed live album
-een kut live album???

vooral dat verzamelalbum en dat kutlive album snap ik niet helemaal. Vooral niet omdat je zegt dat je de normale albums toch wel een andere keer gaat kopen. Koop gewoon gelijk Seventh Son en Number of the Beast, dan heb je in ieder geval de beste twee albums.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_7455042
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 19:46 schreef Tokus het volgende:

[..]

waarom ga je voor:
-een boxset
-en verzamelalbum
-een goed live album
-een kut live album???

vooral dat verzamelalbum en dat kutlive album snap ik niet helemaal. Vooral niet omdat je zegt dat je de normale albums toch wel een andere keer gaat kopen. Koop gewoon gelijk Seventh Son en Number of the Beast, dan heb je in ieder geval de beste twee albums.


Umm, welk live album is dan volgens jouw kut? A real live/dead one? En waarom zou ik dan niet voor de boxset gaan dan?
pi_7455896
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 20:46 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Umm, welk live album is dan volgens jouw kut? A real live/dead one? En waarom zou ik dan niet voor de boxset gaan dan?
A real live/dead one is inderdaad gewoon kut. Must have voor de echte verzamelaar, maar uit exact dezelfde periode is Live at Donington al een stuk beter. Klinkt in ieder geval niet alsof het gemasterd is in een kartonnen doos.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_7456165
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 20:46 schreef This_World_Is_Lost het volgende:

[..]

Umm, welk live album is dan volgens jouw kut? A real live/dead one? En waarom zou ik dan niet voor de boxset gaan dan?


Rock in Rio of Live after Death, sowieso zit in Eddie's Archive al een super live-album.
pi_7456240
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 19:31 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ik vind dat echt reuze meevallen... het heeft niet de power die Bruce eraan geeft, maar Blaze zingt het echt niet slecht.


Idd. Ik vond het wel één van de beste nummers met Blaze. Maar toen ik hem voor het eerst met Bruce hoorde kreeg ik gelijk kippenvel
My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
pi_7458002
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 21:52 schreef Seborik het volgende:

[..]

Rock in Rio of Live after Death, sowieso zit in Eddie's Archive al een super live-album.


Dan zal live after death dan wel slecht zijn, ik schrok al, Rock In Rio slecht noemen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')