abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 februari 2004 @ 02:46:50 #1
71048 Tokay
makes your day!
pi_16990823
Een ode aan de lekkerste citrusvrucht die er bestaat: ik heb het natuurlijk over de minneola!
Deze oranje vrucht heeft het meeste weg van een kruising tussen een mandarijn en een sinaasappel, maar laat je niet bedotten. Het is een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit!
Hij is lekker eenvoudig te pellen, en makkelijk in partjes te eten. Maar vanwege het hoge sapgehalte is deze vrucht ook prima geschikt om te persen.
Dus mensen: volgende keer in de supermarkt of bij de groenteman een paar heerlijke minneola's kopen!

Ook dol op minneola's? Post hier je goede ervaringen met deze vrucht!

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  zondag 8 februari 2004 @ 02:51:06 #2
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_16990898
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:46 schreef Tokay het volgende:
Een ode aan de lekkerste citrusvrucht die er bestaat: ik heb het natuurlijk over de minneola!
Deze oranje vrucht heeft het meeste weg van een kruising tussen een mandarijn en een sinaasappel, maar laat je niet bedotten. Het is een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit!
Hij is lekker eenvoudig te pellen, en makkelijk in partjes te eten. Maar vanwege het hoge sapgehalte is deze vrucht ook prima geschikt om te persen.
Dus mensen: volgende keer in de supermarkt of bij de groenteman een paar heerlijke minneola's kopen!

Ook dol op minneola's? Post hier je goede ervaringen met deze vrucht!


Ik heb er wel eens een op ja, waren best te eten
vijfhonderd stuks
pi_16992533
Mineola's zijn lekker, maar bloedsinaasappels zijn nog veel lekkerder
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_16992543
dit is 'm

Minneola
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 8 februari 2004 @ 09:29:42 #5
71048 Tokay
makes your day!
pi_16992845
quote:
Op zondag 8 februari 2004 08:43 schreef Caesu het volgende:
dit is 'm
[afbeelding]
Minneola
Jeee, wat een joekel!
Ik krijg er zin in!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')