abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 juli 2003 @ 09:29:11 #226
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_12003936
Angie heb ik wel gehoord trouwens, maar Thank You inderdaad niet.

Maar eigenlijk is alles van Tori mooi .

Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 09:36:30 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_12004025
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 18:36 schreef Celibatair het volgende:
Tori's mooiste covers zijn Smells Like Teen Spirit, Losing My Religion, Real Men
Met deze ben ik het eens, Verder vind ik LOVESONG helemaal geweldig, cover van The Cure.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_12004180
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 09:29 schreef Celibatair het volgende:
Angie heb ik wel gehoord trouwens, maar Thank You inderdaad niet.

Maar eigenlijk is alles van Tori mooi .

Thank You is een cover van Led Zeppelin, dus daar kan niets meer fout mee gaan .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_12004977
Mijn favo nummer is Winter
pi_12212242
M'n eerste tori cd was Choirgirl, die is echt top, nog steeds m'n beste.
Ik heb de andere cd's nu ook, en een paar picture discs (Venus en Y Kant)

Kom eens een kijkje nemen op m'n tori board:

http://coolboard.proboards10.com/index.cgi

Meestal is het daar 's avonds wat drukker, want iedereen komt uit de VS enzo

• [url=http://coolboard.proboards10.com/][b]Tori Amo[/b]s[/url] • [url=http://millajovovich.proboards18.com/][b]Milla Jovovich[/b][/url] •
pi_12212347
Van het weekend Y Kant Tori Read ook maar eens geluisterd.

Best wel leuk, maar veel minder een uniek geluid dan haar latere werk .

pi_12212443
Ja, Y Kant is een stuk anders, maar een paar keer luisteren en deze plaat is ook echt te gek!
• [url=http://coolboard.proboards10.com/][b]Tori Amo[/b]s[/url] • [url=http://millajovovich.proboards18.com/][b]Milla Jovovich[/b][/url] •
pi_12215663
Je moet ook niet over YKant Tori Read beginnen bij Tori...
Speelde trouwens een oud bandlid van Guns 'n Roses in.
pi_12215690
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:33 schreef Icicle het volgende:
Speelde trouwens een oud bandlid van Guns 'n Roses in.
Matt Sorum, toen nog drummer van The Cult (en dus nog niet bij Gn'R). Prima rockdrummer.
  maandag 4 augustus 2003 @ 14:35:33 #235
53244 slettehoea
Ibiza Sport 1.9TDI (96KW)
pi_12215700
Tori roeleert zwaar.
  maandag 4 augustus 2003 @ 14:36:48 #236
19840 Libris
Live from Singapore
pi_12215727
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 10:42 schreef DigiJasper het volgende:
Mijn favo nummer is Winter
die staat inderdaad in mijn crematie top 3 (niet lullig bedoeld, is gewoon een mooi nummer)
pi_12216531
Is er iemand nog bij de Tori Amos chat op MSN geweest? Was wel aardig, kon je vragen stellen en dan werden er een paar uitgekozen. Alleen waren het maar een paar vragen, omdat Tori zo geweldig off-topic kan gaan :

passionateobsession in Onstage1 asks:
I am finally able to get to one of your shows and I am so excited. I will be at the Charleston, SC show. What can I expect to hear?

Nu zou ik verwachten dat je een gedeelte van de setlist zou horen, of dat ze het nog niet weet en wel zou zien. Maar in plaats daarvan krijg je:

Tori Amos says:
I have no idea as far as the set list. Because of what happens in the world and what happens on a day to day basis it's important that the political and personal be intertwined because your belief and my belief becomes who you are. There may have been a time you could separate them, but you can't now. So what happens on a day to day basis affects what I decide to play. I'm trying to sort of go after the effects on the psyche, people's heart, how it makes us get defensive or how we don't want to look at things. A generation must rise. It is about a consciousness generation, no matter what age, raise the torches and become effective. I do believe that when people are changed at the core, you don't have to worry about this or that issue.

Tori Amos says:
When people are committed to being conscious and being responsible and wanting to walk a spiritual path--like the Native Americans believe you don't have to worry about the day to day detailsthat is when the core is changed. That's why I don't go after just one issue. There seems to be a different thing every week needing support generated for that issue. Unless the generation wakes up and realizes that the next generation might not want the world we give to them and ask us where we were? In the shows I go after the core and I feel you have to change yourself before you can change the world and once you do that, you are drawn to the issues that make sense for you. The problem is when you have a mass consciousness that is mostly asleep and is not willing to look at the fact that the people in power want us to stay that way so they can stay in power. The big lie is that there is no power to the people right now. We are at a crossroads. This is no time to sleep, and we have the opportunity to be a part of history that generations after us can either benefit or suffer from on every level so that propels me. There are many others that feel this way across the country and world. I'm seeing a seed of resolve that has been planted in people and people's loyalty is the soul of the land not the leaders that may be pimping her out.

It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  maandag 4 augustus 2003 @ 21:45:25 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_12223570
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:33 schreef Icicle het volgende:
Vreemd he *zingt "me and a gun"*
L'Amour menaçant:
pi_12223666
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 21:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Vreemd he *zingt "me and a gun"*

Nee, niet daarom.
Omdat ze het vreselijke muziek vindt.
  maandag 4 augustus 2003 @ 22:01:31 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_12223929
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 21:49 schreef Icicle het volgende:

[..]

Nee, niet daarom.
Omdat ze het vreselijke muziek vindt.

Denk dat het feit dat ze verkracht is door een fan in die periode ook wel een beetje meehelpt. Heb eigenlijk nog nooit iets van die periode gehoord. Is't zo erg dan?
L'Amour menaçant:
pi_12223983
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Denk dat het feit dat ze verkracht is door een fan in die periode ook wel een beetje meehelpt. Heb eigenlijk nog nooit iets van die periode gehoord. Is't zo erg dan?

Zoek het op zou ik zeggen.
pi_12226098
hmm, op thedent.com kan je heel veel vinden.

Maar wat is jullie fav tori cd?

pi_12226409
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:31 schreef -sander- het volgende:

Ik heb eigenlijk geen favoriete cd Ik kan niet kiezen.. en het ligt nogal aan mijn humeur
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_12229572
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:31 schreef -sander- het volgende:

Ik luister het liefst naar Under The Pink. En de maxi van Winter..
pi_12265469
ik vind ze bijna allemaal wel goed, maar heb het minste met scarlet's walk. misschien is m'n favo plaat een aparte promo versie van net voor boys for pele. met heel wat aparte versies en ook smells like ...
heeft iemand anders die trouwens ook? cd'tje in een oranje hoes met boek (vol met extra foto's van de foto sessie
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:03:22 #246
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_12267912
quote:
Op dinsdag 10 juli 2001 19:22 schreef Aneurism het volgende:
COOOLL
Ik vind Winter goed van haar en haar cover van smells like teen spirit..
Ik vind Little Earthquakes van haar tot nu toe de beste CD.

ik heb dan ook alleen maar Little Earthquakes, Under The Pink en Boys For Pele.

donderdag 7 augustus 2003 @ 13:11:46 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_12277881
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:03 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Ik vind Little Earthquakes van haar tot nu toe de beste CD.

ik heb dan ook alleen maar Little Earthquakes, Under The Pink en Boys For Pele.

Ik heb alleen nog maar Little Earthquakes & Scarlet's Walk. De rest heb ik wel op MP3 staan op m'n PC maar niet op cd. Ja, 1 cd-tje met mijn eigen greatest hits van Tori (o.a. LoveSong, Mr Zebra, Pretty good year, smells like..., losing my religion, bells for her, precious things, strange little girls, rattlesnakes, crucify rare solo piano version etc)
L'Amour menaçant:
pi_12465232
Hai everybody

Ik heb even een vraagje. mIsschien dat iemand hier me kan helpen. Ik ben zoals ws meerdere hier op 20 januari naar het concert van tori geweest. Het was waanzinnig. Nu heb ik wel eens van horen zeggen gehoord dat er soms wel eens cd opnamens uitkwamen van haar concerten. En nu ben ik natuurlijk benieuwd of iemand toevallig weet of er een cd opname van dit concert (20 januari 2003) bestaat. En zo ja, hoe ik daar aan kan komen. Het concert had een heel speciale betekenis voor me dus vandaar dat ik op zoek ben naar ev opnames.

Khoop dat iemand hier me kan en wil helpen.
Thanks alvast
Greetz Mojam

woensdag 10 september 2003 @ 11:44:19 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13066968
Nee, ben nog nergens een cd van het concert tegengekomen... helaas

Wat ik me afvraag:
Vorig jaar kwam (eigenlijk het jaar daarvoor) Strange Little Girls uit en toen stond ze dus met die tour in Amsterdam en Brussel (waar ik ben geweest) o.a.
Dit jaar (eigenlijk afgelopen herfst) kwam Scarlet's Walk uit, en jawel, weer een tour. Ben dan ook dit jaar in R'dam geweest.
My luck, 2 years in a row!

Maarreh... komt ze nu alleen naar NL als ze een nieuw album heeft en moet ik dus duimen dat ze dit jaar nog iets gaat maken.... of komt ze gewoon standaard ieder jaar? Hoop dat laatste natuurlijk, vrees het eerste echter

L'Amour menaçant:
pi_13067064
Een tour komt meestal nadat er een nieuwe plaat is opgenomen. En ik denk dat dat bij Tori nog niet zo snel gaat gebeuren. SLG was een tussendoortje, die laatste was weer een "echte" plaat.
Maar ze komt ook af en toe met festivals. Of bijv. met een tv optreden (Paul de Leeuw).
Denk niet dat er een vast "ritme" inzit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')