abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16883300
hoop dat ie hier goed staat,
Gister naar blof in ahoy geweest, en die hadden op het podium twee gigantische robot armen staan (+-4m) waaraan elk twee grote spots zaten en lasers, nu was ik wel nieuwschierig naar de gegevens van deze aparaten, heeft iemand enig idee waar deze dingen weg komen, en wat de technische gegevens er van zijn..heb al op google gezocht maar kom niet ver.
pi_16883361
waren waarschijnlijk gewone standaard industrie robot armen die ook gebruikt worden om auto's mee te lassen en te verven bv

MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_16890720
Naar GC.
pi_16890868
Vraag het aan Piebe Kramer via info@piebelite.nl
quote:
Piebe Kramer : Lichttechnicus
De grootste van de hele Bløf-crew, en overtuigd Fries. Lichttechnicus en sinds de zomer van 2000 bij Bløf. Zijn bijnaam is Piebe. Deed eerder het licht voor o.a. Anouk, Ilse de Lange en Marco Borsato. Ook veel grote evenementen worden door Piebe van licht voorzien. Heeft ontzettend veel creatieve ideeën over hoe een podium eruit moet zien. Een rots waar je op kunt bouwen.
http://www.blofcrew.nl/
http://www.piebelite.nl/
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:06:59 #5
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_16897466
Vanavond was er een live Blof-concert op de Broadband-site van KPN, dacht dat je dat bedoelde toen ik de topic-titel zag, zo schokkerig als dat ging...
If men define things as real, they are real in their consequences
pi_16898923
Dat soort dingen stonden ook op afgelopen thunderdome dacht ik:

pi_16905269
ik ben gister ook geweest en die dingen vond ik echt gaaf!! Ik wil er ook wel eentje..
When the day has come, when the sun will burn, when the beast is gone, when the Light returns...
pi_16906795
Die moeten ze bijna wel lenen of iets dergelijks. Of het zijn showmodellen van de fabricant, goedkoop zijn die dingen iig. zeker niet.

Spelen met een Rofin-Sinar lasersnijmachine met een door inert gas omgeven snijomgeving is trouwens leuker (star-wars geluidjes)

pi_16910848
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 11:43 schreef Hagedis het volgende:
Die moeten ze bijna wel lenen of iets dergelijks. Of het zijn showmodellen van de fabricant, goedkoop zijn die dingen iig. zeker niet.
Ik denk dat ze verhuurd worden voor veel geld, zoals met het grootste deel van de high-tech licht-en geluidsapparatuur in de showbizzwereld gebeurt.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_16916370
die hadden we een keertje op school ook..( ik doe de techniek op schoool)
gehuurd in een heel pakket voor een week, 25 (dmx) spots en 2 draaibare spots en zo'n ding, dat kostte 6000 euro geloof ik
pi_16918051
Ja ze vielen mij ook al op (wie niet)

Echt super cool lijkt me ook wel gaaf voor in m'n discotheekje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')