abonnement Unibet Coolblue
pi_17211667
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:18 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dat zullen we dan even gaan checken


...je gaat toch niet weer "hé, Yeahinho!!" zeggen he...

  maandag 16 februari 2004 @ 00:25:31 #77
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17211679
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:25 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

...je gaat toch niet weer "hé, Yeahinho!!" zeggen he...


wel als je weer de toto mist
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17211739
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

wel als je weer de toto mist


Dán mag het ja!!

En dan nu weer verder over Fortuna: ik gun ze het allerbeste, alleen donderdag even niet, dus gaan ze eraan .

  maandag 16 februari 2004 @ 00:30:48 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17211783
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:28 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dán mag het ja!!

En dan nu weer verder over Fortuna: ik gun ze het allerbeste, alleen donderdag even niet, dus gaan ze eraan .


dan wel he,eigenbelang zeker
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17215014
quote:
Chaly Jones op proef

De Antilliaanse aanvaller Chaley Jones begint vandaag aan een proefperiode bij Fortuna Sittard. Jones begon zijn profcarrière in het seizoen 95/96 bij Excelsior. Een seizoen later maakte hij de overstap naar Feyenoord, maar speelde slechts één wedstrijd in de Kuip. Hij keerde terug naar Excelsior, waar hij een prima seizoen doormaakte dat hem een transfer naar eredivisionist FC Den Bosch opleverde. Vervolgens verkaste hij naar Portugal: União Madeira. Daar verbleef Chaley twee jaar om vorig seizoen terug te keren naar Nederland: TOP Oss.
In Oss verlengde Jones op het einde van het vorig seizoen zijn contract niet, met als gevolg dat hij dit seizoen nergens onder contract staat. In de winterstop liep hij stage bij FC Dordrecht, maar dat liep op niets uit. Nu mag de 27-jarige Jones het bij Fortuna komen proberen. Hij komt naar Sittard op voorspraak van Henk Duut, de assistent bondscoach van de Nederlandse Antillen. Duut wilde Jones in zijn selectie opnemen, maar zag ervan af omdat Jones geen club heeft. De komende dagen mag Jones zich dus in Sittard bewijzen.


pi_17215209
Chaly Jones? Never heard of.
pi_17222562
quote:
Op maandag 16 februari 2004 09:18 schreef robbedoes het volgende:
Chaly Jones? Never heard of.
Jones kwam in 2000 over van Feyenoord 2 naar FC Den Bosch. In ons veredeld cafe-elftal dat toen zelfs in de eredivisie uitkwam viel ie maar weinig op, en hij is dan ook weer met de stille trom vertrokken.....
pi_17222604
Ach ja, een aanvaller kunnen we momenteel wel hard gebruiken naast Prince Rajcomar in de spits.
pi_17226079
kunen we tenminste zeggen dat we een international in ons midden hebben
pi_17235364
Heej ja! Daar had ik nog niet over nagedacht
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_17239949
Wij hebben er ook een

*trots is*

pi_17248925
Is Van Barneveldt geen international?
pi_17251820
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:35 schreef robbedoes het volgende:
Is Van Barneveldt geen international?
jeugdinternational
pi_17266531
Bondscoach Ruud Gullit heeft toch weer twee Fortunezen opgeroepen voor 'Oranje onder 19' dat vanavond een oefeninterland speelt tegen Engeland in Harderwijk (aftrap: 19.00uur). Het gaat om Tom Daemen en Prince Rajcomar.
Beide Fortunezen waren al een tijdje niet meer opgeroepen door Gullit, maar de recente goede prestaties van beide spelers bij Fortuna hebben Gullit blijkbaar van gedachte doen veranderen.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_17285506
Fortuna versterkt zich met Kazlauskas en Jones


Fortuna heeft zowel Charles Kazlauskas als Chaly Jones voor de rest van het seizoen aan zich verbonden. Beide spelers waren sinds maandag op proef, maar hebben de technische leiding nu al kunnen overtuigen van hun toegevoegde waarde voor de selectie.
Verdediger Kazlauskas wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van NEC; aanvaller Jones had geen club en tekent een contract tot het einde van het seizoen.
Jones kan morgen - tegen zijn oude club FC Den Bosch - al zijn debuut maken voor Fortuna. Voor Kazlauskas is dat onzeker, de bureaucratie in de Zeister bossen zou dat wel eens kunnen gaan verhinderen. Lukt het niet, dan zal Kazlauskas volgende week deel uit maken van de selectie.
Nou ja, eerst zien dan geloven, want ene Garcia speelt ook weken mee bij Fortuna....
pi_17285586
Ik ben benieuwd. Hopelijk zorgen ze daadwerkelijk voor wat toegevoegde waarde.
pi_17402862
Fortuna speelde vandaag een goede wedstrijd alleen mogen ze wel wat meer gaan oefenen op de voorzetten, die waren weer eens dramatisch
pi_17408097
Apart dat het veld door het bestuur en supporters sneeuwvrij wordt gemaakt.

Geen geld voor de veldverwarming.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17422240
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 13:29 schreef zjroentje het volgende:
Apart dat het veld door het bestuur en supporters sneeuwvrij wordt gemaakt.

Geen geld voor de veldverwarming.
hoeveel clubs in nederland hebben dat
7 of 8
pi_17422475
quote:
Op zondag 29 februari 2004 10:17 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

hoeveel clubs in nederland hebben dat
7 of 8
Bij Sparta was het geloof ik ook het geval.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17596856
quote:
Het B&W Sittard-Geleen ontvouwt langzaam haar plannen voor 25 maart. 3.500 m2 meter voor Jan Linders en Lidl. 5.000 m2 voor maximaal 5 sportwinkels. Hierbij ook nog eens een groot sporthotel en allerlei andere zaken zoals brandweer en sportzalen. Een goed scenario voor Fortuna en de stad Sittard-Geleen omdat eindelijk ontwikkeling lijkt te komen rondom Fortunastad. Hoe nu verder?

1) 25 maart moet de gemeenteraad de plannen goedkeuren

2) De Provincie moet de plannen goedkeuren

Winkeliers vanuit de binnenstad kondigen reeds procedures aan om de boel te vertragen. Provincie en Fortuna kunnen buigen op jurisprudentie van Parkstadstadion te Heerlen.

3) Stadion wordt verkocht, bedrijven gaan bouwen....Fortuna in zijn geheel schuldenvrij!!






  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:00:49 #97
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17596911
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:58 schreef AirRaid het volgende:
Stadion wordt verkocht, bedrijven gaan bouwen....Fortuna in zijn geheel schuldenvrij
Dat heb ik nog nooit eerder gehoord bij de plannen van een nieuw stadion.
pi_17597050
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 14:00 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit eerder gehoord bij de plannen van een nieuw stadion.
ik heb het ook maar zo over geknipt en geplakt
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:43:37 #99
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17598022
Is die zo niet mooi dan?

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_17983998
vanavond Fortuna Sittard - VVV bekijken vanuit de skyboxen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')