abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2004 @ 20:02:37 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16695183
Mods gezocht voor Lifestyle & R&P
Ja, het is weer zover, we kunnen wel weer wat enthousiaste moderators gebruiken hier en daar. En wel voor LIF en R&P. Voor beide fora geldt dat we zelf ook al in bespreking zijn met enkele mogelijk geïnteresseerden, maar om verschillende redenen nog niet zeker zijn of en wanneer dat resultaat oplevert. Vandaar dat we nu ook anderen in de gelegenheid willen stellen hun interesse voor één van deze fora kenbaar te maken.

Lifestyle
shmoopy vermaakt zich dermate goed op het nieuwe forum CUL dat ze zich daar het liefst volledig op richt. Er is dus ruimte voor nieuw bloed op LIF. We zoeken iemand die met veel interesse de laatste trends volgt, ook de wat mannelijkere 'klusonderwerpen' etc niet schuwt, actief mee post, dingen opzoekt, flink veel tijd heeft en ook écht zeer regelmatig aanwezig is.

Relaties & Psychologie
Een duidelijk moeilijker forum, waar we naast Zwaaibaai en Frenkie wat versterking kunnen gebruiken. Je moet hier stevig in je schoenen staan, begripvol zijn en zinvolle bijdragen kunnen doen, maar mensen ook de waarheid kunnen zeggen en een behoorlijke dosis nuchterheid bewaren. Een goede samenwerking met genoemde moderators is uiteraard noodzakelijk. Vanzelfsprekend verwachten we ook hier iemand die veel tijd en zin heeft en zeer regelmatig zichtbaar aanwezig is.

Interesse?
Voel je je echt goed thuis in één van de genoemde fora, heb je minstens een paar uur per dag tijd en denk je de geknipte persoon te zijn die we nodig hebben? Stuur dan s.v.p. je mailtje met relevante achtergrondinfo, beschikbare tijd, etc voor woensdag 4 februari 2004, 20:00 uur naar forum@fok.nl. Alvast bedankt voor jullie eventuele interesse.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')