abonnement Unibet Coolblue
pi_16642913





Hey vakantiefokkers :-)
Wie gaan er nog meer naar tenerife deze zomer?-> en in welke periode.
Dit is het tenerife 2004 topic

[Dit bericht is gewijzigd door sweetroman op 27-01-2004 23:37]

pi_16659516
*schopt topic omhoog
pi_16659582
Ik ga in de mei-vakantie een weekje! (eerste week van mei dus)

Ik kijk er nu al naar uit

I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_16663132
Lekker man! Altijd mooi weer daar. Ik zit te denken om eind juli te gaan
  woensdag 28 januari 2004 @ 18:11:33 #5
43820 JuppieP
Volle bak ambiance!
pi_16663170
Ik ga in de meivakantie ook een weekje..

Vanmorgen geboekt, ik heb er zin an

DakgootIdioot
pi_16669483
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 18:11 schreef JuppieP het volgende:
Ik ga in de meivakantie ook een weekje..

Vanmorgen geboekt, ik heb er zin an


Welk hotel/appartement zit je ?
En waar op die kaart hierboven zit dat ergens?

Ik zit bij Playa de las Americas

I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_16670930
TIPS TIPS TIPS I NEED TIPS Wie gaan er nog meer in het hoogzeizoen????mooie nl senorita`s misschien?
pi_16687480
Ik ga er nu al zo'n 17 jaar achter elkaar heen in de winter. Het weer wordt de laatste jaren steeds een btje slechter maar het is natuurlijk nog wel lekker warm en je hebt altijd wel 4 stranddagen ertussen zitten:)

Om uit te gaan is het daar echt NIETS!!! de burgemeester heeft 2 jaargeleden zowat heel het uitgaansgelegenheid in de populairste badplaats playa de las americas gesloten.. er is nu wel weer een btje open in de veronica's , zoals bobby's is weer open, maar het is echt niet meer zoals vroeger daar: engelse hoertjes zo dik als olifanten die over de straten omdat ze zo bezopen zijn, ook zijn die negerinnenhoertjes weg(gelukkig).. erzijn daar wel wat nederlandse tentjes zoals de flying dutchman en tante toos, maar daarkan je niet echt leuk uitgaan.. zoals die gast van tante toos al zei: die burgemeesterwilt bejaarden met wandelstokjes zien hier.

majah, als je voor de natuur gaat heb je daar wel genoeg te doen.. je kan een dagje pico del teide doen, alleen mag je niet meer helemaal naar de top omdat mensen zeldzame stenen van daarboven meenamen.
Je kan ook naar het grote dierenpark, loro parque, dat kan je vinden in puerto de la cruz en een dagje met de boot naar la gomera is ook wel de moeite waard denk ik.

TIP: ga NOOIT naar het noorden toe, het is daar quasi altijd slecht weer, vandaar dathet daar ook zo groen is

pi_16690484
en de disco`s dan????hoeveel zijn dat der zal dit jaar toch wel weer open zijn?
pi_16690569
ik ben er vorige zomervakantie geweest in playa las americas, was echt vet leuk. je kon er leuk uitgaan, leuk hotel en leuke excursies! echt een aanrader.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_16692103
Zo kom ik er nie uit .. de 1 zegt wel de ander niet weet dat smaak verschilt maar er zit wel een enorm gat tussen ja en nee, of het is helemaal te gek of echt helemaal 3 x niks haha wordt tureluurs van vakantie boeken
pi_16693189
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:29 schreef mark_DBLL het volgende:
*heel verhaal
Ja maar jij gaat in de winter, ik ga in de mei-vakantie,
dat is wel anders!
In de mei-vakantie zit alles volgeboekt, dan zijn de meeste
uitgaansgelegenheden wel open.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_16693717
in de winter of zomer maakt geen moer uit hoor, in de winter is ook alles volgeboekt daar..

maar ik praat vanuit mijn eigen ervaring he, 's zomers ga ik altijd naar salou en daar vindt ik het uitgaan wel echt vet..Maar er is mij ook alleen maar verteld dat die burgemeester daar alles wilde sluiten, het is iig helemaal niet meer zoals vroeger, veronica's is bijna helemaal gesloten op bobby's(bekend uit het programma: door 't lint) en nog 2 dingen na, verder heb je nog een disco die zit naast hotel conquistador, dat schijnt welheel gezellig te zijn(de naam ontglipt mij even). Maar misschien beleef ik Tenerife ook wel anders omdat ik daar niet met me vrienden zit maar met ons gezin+opa en oma. Maar het is iig niet me bedoeling om je nu een kutgevoel aan te praten als je al geboekt zou hebben hoor, je kan heter heel leuk hebben, dat verschilt per persoon.

Als je voor het uitgaan naar de canarische eilanden wilt dan moet je naar Gran Canaria gaan heb ik me laten vertellen, dat kan ik zelf niet bevestigen

maar Ik zou een vakantie naar tenerife buiten het uitgaan om ZEKER NIET afraden, het is daar echt een hemel op aarde hoor..de criminaliteit is daar bijna verdwenen, want het was echt absurt een paar jaar geleden, je tas werd onder je strandbed vandaan getrokken als je ff niet oplette,maar dat is gelukkig verleden tijd.

pi_16693792
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:15 schreef sweetroman het volgende:
en de disco`s dan????hoeveel zijn dat der zal dit jaar toch wel weer open zijn?
toch cker 2 a 3, voor de rest veel engelse pubs(en daar hou ik dus niet van)
pi_16882475
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:03 schreef mark_DBLL het volgende:
in de winter of zomer maakt geen moer uit hoor, in de winter is ook alles volgeboekt daar..
Maar niet door jeugd, nauwelijks tenminste.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_16912016
Vorige week geboekt voor Tenerife! Wij gaan 12 dagen in het hoogseizoen heen, naar Playa de Las Americas.

Vorig jaar zijn we naar Gran Canaria geweest, dat was echt super!

Welcome to the phantom zone
pi_16912144
nee, ga ik niet heen... maar ik heb wel deze site voor je
www.tenerifeinfo.co.uk, staan oa links op naar de andere officiele Tenerife sites enzo
pi_16984015
Schopje.

Ik was in 2003 aan t praten.

----
  zondag 8 februari 2004 @ 03:02:34 #19
84172 No0dle
|| Noodlesoup 24/7 ||
pi_16991092
Ja!! tenerife!!

Lekker stappen dacht ik
Maar ik lees zojuist :
Dat heeft die burgemeester leuk bedacht dan...

Maar goed. In topic 2003 had ik gevraagd of ik niet beetje genept wordt als ik voor ¤ 856, 15 dagen all inclusive ( ontbijt, lunch, avondeten, buffet, drankjes ook alcohol ), in een appartement ( 2kamers, 4 slaapunits ) @ playa de las americanas zit.

Dat is bij sunweb tours.. D-reizen zit er misschien een tientje naast...

Voor 900 eppo's en een goede backpack doe je ook 2 weekies Thailand ..

Geweldig topic trouwens

Als jij je aanpast wil ik wel tolerant zijn.
pi_17025681
quote:
Op zondag 8 februari 2004 03:02 schreef No0dle het volgende:

Dat is bij sunweb tours.. D-reizen zit er misschien een tientje naast...


Geweldig topic trouwens


Ik zal t ff aan mn vriendin vragen.
----
  maandag 9 februari 2004 @ 16:54:56 #21
84172 No0dle
|| Noodlesoup 24/7 ||
pi_17032057
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:08 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Ik zal t ff aan mn vriendin vragen.


Great

k ga ook gewoon maar ff naar het reisbureaux dan...

Als jij je aanpast wil ik wel tolerant zijn.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:09:53 #22
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_17071018
12 juli lig ik ook op het strand van tenerife! (playa de la americas)
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  woensdag 11 februari 2004 @ 08:13:53 #23
84172 No0dle
|| Noodlesoup 24/7 ||
pi_17079285
Hoop blije gezichjtes hier
Als jij je aanpast wil ik wel tolerant zijn.
pi_17096278
Ik ga als alles door gaat van 31 mei t/m 7 juni met school naar tenerife (playa de las americas) in appartement vina del mar. Maar ik kan ook nog uit andere bestemmingen kiezen: (kreta)Chersonissos, algarve, lloret, cambrils en rimini! nou valt voor mij portugal al een beetje af omdat mij dit niet zo trekt en rimini ook want dat is met de bus! Wat zouden jullie doen? ik moet het morgen beslissen dus hoop dat jullie nog even reagere!

[Dit bericht is gewijzigd door layd-dd op 11-02-2004 19:28]

D.D
pi_17096337
Ik ben er afgelopen zomer geweest en ik vond de busby's en de bobby's echt geweldig De muziek was echt top En de eurodisco was af en toe ook wel aardig met bekende dj's maar niet echt geweldig..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')