abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 27 januari 2004 @ 16:54:22 #26
17698 nappel
raar menneke..
pi_16630752
Als mederoker zijnde, moet ik de TS gelijk geven...
Wel razia's uitvoeren op de rokers zodat ze nog alleen maar bij de schand/rookpaal bij het station mogen roken..
..rook je op straat dat word je, door de intolerantie gekweekt door de overheid, aangekeken ofdat je een of andere relmarokkaan bent.
En dan gaat de economie onderuit, en waar willen ze het geld weer vandaan plukken? Juist jah, de ouwe trouwe roker!!

alstublieft, plus korreltje zout..

Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_16630760
Een roker die verder wel onwijs goed op zijn lichaam let Stop dan ook met roken.

Een automobilist die alleen altijd door rood licht rijdt, maar verder wel heel goed autorijdt...

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_16630776
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Gelijk heb je, drank moet dan ook meteen verboden worden
Helaas zijn de redenen die voor tabak gelden (waarom het aan banden gelegd wordt, de verboden en de prijsstijgingen) ook voor alcohol.
Alleen durft de overheid alcohol nu nog niet aan te pakken, maar ik ben benieuwd wat 'volgens gezondheidsredenen' de prijs van een fles drank zal zijn over een aantal jaar..
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 16:55:48 #29
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_16630802
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:52 schreef Kivei het volgende:
Ik doel niet echt op een pakje boter of een fles slaolie met dit verhaal. Als je dus 1 kroket in de week eet maakt het toch niet uit als ie een paar euro duurder word? Als je er tien per dag vreet mag je van mij gewoon veel betalen.

Dus voor iedereen die nu zoiets heeft van * duh je moet toch eten* en wat zeurt die gozer nou: doe niet zo fucking simpel en probeer te begrijpen wat ik bedoel. Pantoffeldier!


Mensen besluiten zoveel te vreten, dus als ze er uiteindelijk dood aan gaan so be it. Roken is een heel ander verhaal, aangezien je anderen dus ook mee laat roken. (doh)
pi_16630846
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:53 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Opgelost slotje

Nee daar zit het m juist. Als jij rookt hebben andere daar last van, en is het ook voor andere schadelijk.


waarom spreekt iemand altijd van dat het schadelijk is voor anderen. Toen ik nog rookte was dit misschien lichtelijk waar in 1 van de 10-15 gevallen. Bijna alle sigaretten rook je samen met andere rokers, thuis etc.

Alleen in de kroeg kan ik me voorstellen dat het voor andere mensen niet goed is. Als je dan kijkt naar het aantal mensen dat rookt in de kroeg enzo vind ik dat ze niet moeten zeiken, ga dan lekker ergens anders naartoe..

| Foto's |
  dinsdag 27 januari 2004 @ 16:57:48 #31
66562 Kivei
Als je moet dan moet je!
pi_16630854
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1726

Even een voorbeeld van wat de gevolgen van vet eten zouden kunnen zijn. Dus je moet het zelf weten (net als met Roken) maar de gevolgen zijn voor jezelf. Geldt dus voor beiden, waarom dan niet beiden vet zwaar belasten?

  dinsdag 27 januari 2004 @ 16:59:05 #32
82792 numf
JAH!! wat?
pi_16630888
Scheten laten in het openbaar moeten ze ook verbieden,je snuift dan ook mee zonder er om gevraagd te hebben.
pi_16630905
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Helaas zijn de redenen die voor tabak gelden (waarom het aan banden gelegd wordt, de verboden en de prijsstijgingen) ook voor alcohol.
Alleen durft de overheid alcohol nu nog niet aan te pakken, maar ik ben benieuwd wat 'volgens gezondheidsredenen' de prijs van een fles drank zal zijn over een aantal jaar..


geloof dat TS gewoon heel simpel bedoelt dat de overheid eens moet stoppen met zich met bepaalde gewoonten enzo te bemoeien. Anti-rookcampagnes enzo vind ik prima, maar laat mensen zelf beslissen of ze roken of niet en ga het niet op zo'n kloterige manier ''voorkomen''(puur en alleen om de staatskas te spekken)
| Foto's |
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:00:32 #34
67302 SjiebiediepSjauw
Professionele Plaatzwieler
pi_16630940
A joh, weet je, ze zouden mensen na hun 22ste ademen ook moeten verbieden.

Doordat je ademt, leef je. En aangezien je na plusminus je 22ste niet meer groeit, verslijt je alleen nog maar. En dat is niet gezond, want je gaat er uiteindelijk dood van.

Dusssss, verbieden dat ademen na een bepaalde leeftijd

The modern dance destroys intellectual growth. The person who has the dance-craze cares no more for mental improvement and growth than a starving man cares for splendid recipes for fine cooking.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:01:12 #35
66562 Kivei
Als je moet dan moet je!
pi_16630969
""Mensen besluiten zoveel te vreten, dus als ze er uiteindelijk dood aan gaan so be it. Roken is een heel ander verhaal, aangezien je anderen dus ook mee laat roken. (doh)""

Oh maar ik mag wel 60 euro meer ziektekosten gaan betalen mede om die mensen te dotteren na hun 3e attack?? Daar vraag ik toch ook niet om?

Erg leuk onderwerp trouwens ben helemaal trots ;-)

  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:01:19 #36
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_16630971
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:53 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Opgelost slotje

Nee daar zit het m juist. Als jij rookt hebben andere daar last van, en is het ook voor andere schadelijk.


Als ik rook heeft niemand daar last van, daar zorg ik wel voor

Frikadellen (en ander viezig vlees) mogen wmb direkt verboden worden want daar sterven sws levende wezens voor, miljoenen per dag.

anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_16631025
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:00 schreef SjiebiediepSjauw het volgende:
A joh, weet je, ze zouden mensen na hun 22ste ademen ook moeten verbieden.

Doordat je ademt, leef je. En aangezien je na plusminus je 22ste niet meer groeit, verslijt je alleen nog maar. En dat is niet gezond, want je gaat er uiteindelijk dood van.

Dusssss, verbieden dat ademen na een bepaalde leeftijd


je ijlt.

Zou een een of andere verstokte anti-roker mij misschien wat praktijkvoorbeelden kunnen geven van wanneer een roker iemand anders zijn gezondheid schaadt?!

Tussen haakjes; rookverbod op de werkplek vind ik een goede zaak, kan begrijpen dat een hoop mensen daar last van hadden.

| Foto's |
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:03:32 #38
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_16631042
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:01 schreef Kivei het volgende:
""Mensen besluiten zoveel te vreten, dus als ze er uiteindelijk dood aan gaan so be it. Roken is een heel ander verhaal, aangezien je anderen dus ook mee laat roken. (doh)""

Oh maar ik mag wel 60 euro meer ziektekosten gaan betalen mede om die mensen te dotteren na hun 3e attack?? Daar vraag ik toch ook niet om?

Erg leuk onderwerp trouwens ben helemaal trots ;-)


Mja het hoeft natuurlijk niet aan het vette eten te liggen (dat ze wat anders hebben), maar als wel, en dat ze daarna weer gaan vreten zou verboden moeten worden. Ik hou sobiso niet van dikke schranzende volproppende mensen, die verpesten mijn uitzicht.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:05:36 #39
67302 SjiebiediepSjauw
Professionele Plaatzwieler
pi_16631104
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:03 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]


je ijlt.


Zolang je je verhaal niet onderbouwt met goeie redenaties (zoals ik), heb ik geen reden om aan te nemen dat ik ijl. Ik bedoel, het feit dat je leeft is al dodelijk man. Face the facts...

[Dit bericht is gewijzigd door SjiebiediepSjauw op 27-01-2004 17:06]

The modern dance destroys intellectual growth. The person who has the dance-craze cares no more for mental improvement and growth than a starving man cares for splendid recipes for fine cooking.
pi_16631135
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:05 schreef SjiebiediepSjauw het volgende:

[..]

Zolang je je verhaal niet onderbouwt met redenen (zoals ik), heb ik geen reden om aan te nemen dat ik ijl. Ik bedoel, het feit dat je leeft is al dodelijk man. Face the facts...


dit halve topic is gevuld met mijn reacties. Als je die nou eerst eens zou lezen en dan ook nog eens niet met gare kutreacties komen zou dat een hoop gezeik van beide kanten schelen.

en idd, dat is al dodelijk(al vaalt dat ook wel weer mee...). Jammer dat de overheid er zo 'handig' op in speelt.

Eerst van roken een onwijs taboe maken en vervolgens heel sneaky de prijzen omhooggooi(d)en, daar waar dit topic uiteindelijk om draait...

| Foto's |
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:10:25 #41
66562 Kivei
Als je moet dan moet je!
pi_16631253
Nou ik ga naar huis, mijn werkdag zit erop! Effe lekker langs de snack, cofeeshop, sigarenboer en de slijter en de videotheek en dan morgen gezond weer op! Lang leve het vet!!!

Nou schiet mij maar een hoge hoed, ik snap er niets meer van. Voor de liefhebber van een sigaretje : FIJNE EN VOORAL GEZELLIGE AVOND!
Voor de vetlellen: FIJNE EN VOORAL GEZELLIGE AVOND!

Forza di tifosi di Feyenoord!

  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:10:40 #42
67302 SjiebiediepSjauw
Professionele Plaatzwieler
pi_16631262
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:06 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

dit halve topic is gevuld met mijn reacties. Als je die nou eerst eens zou lezen en dan ook nog eens niet met gare kutreacties komen zou dat een hoop gezeik van beide kanten schelen.


Ik heb je reacties gelezen makker. En jij rookt joints? Hou er dan alsjeblieft er een wat Jamaicaansere mentaliteit op na, please. Ik geef met mijn reactie alleen maar aan dat ik die hele fucking discussies gewoon dom vindt. En de overheid zuigt ja, dat ben ik helemaal met je eens!

Enne, om ff ontopic: ze mogen van mij idd die vette zooi dan ook wel ff meerekenen met die ***belastingsverhogingen.

Concluderend: ik ben het in grote lijnen met je eens.

The modern dance destroys intellectual growth. The person who has the dance-craze cares no more for mental improvement and growth than a starving man cares for splendid recipes for fine cooking.
pi_16631324
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:10 schreef SjiebiediepSjauw het volgende:

[..]

Ik heb je reacties gelezen makker. En jij rookt joints? Hou er dan alsjeblieft er een wat Jamaicaansere mentaliteit op na, please. Ik geef met mijn reactie alleen maar aan dat ik die hele fucking discussies gewoon dom vindt. En de overheid zuigt ja, dat ben ik helemaal met je eens!

Enne, om ff ontopic: ze mogen van mij idd die vette zooi dan ook wel ff meerekenen met die ***belastingsverhogingen.

Concluderend: ik ben het in grote lijnen met je eens.


om heel eerlijk te zijn ben ik onwijs pissed door een leraar van me en zit me nu hier op t forum een beetje af te reageren. Heerlijk, dicussies
| Foto's |
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:14:36 #44
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16631378
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:10 schreef Kivei het volgende:
Nou ik ga naar huis, mijn werkdag zit erop! Effe lekker langs de snack, cofeeshop, sigarenboer en de slijter en de videotheek en dan morgen gezond weer op! Lang leve het vet!!!

Nou schiet mij maar een hoge hoed, ik snap er niets meer van. Voor de liefhebber van een sigaretje : FIJNE EN VOORAL GEZELLIGE AVOND!
Voor de vetlellen: FIJNE EN VOORAL GEZELLIGE AVOND!

Forza di tifosi di Feyenoord!


vergeet je shot heroine bij de Pauluskerk niet, whacko!!
-Shrink-
pi_16631399
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:14 schreef BFSkinner het volgende:

[..]

vergeet je shot heroine bij de Pauluskerk niet, whacko!!


..en zijn bezoek aan de theemsweg. Immers, sex is ook slecht voor je
| Foto's |
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:16:26 #46
66562 Kivei
Als je moet dan moet je!
pi_16631440
Ik rook crack looser!!
pi_16631494
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:01 schreef ch0c0 het volgende:

[..]

Als ik rook heeft niemand daar last van, daar zorg ik wel voor


dus als jij bevriend bent met een asmatisch persoon rook je niet meer in huis om te zorgen dat die persoon daar last van heeft (gaat mij niet vertellen dat een raampje opeenen de oplossing is)als hij bij je langs komt??

btw vind het wel goed dat je daar op let
heb het ook wel eens gehad dat iemand liep te vertellen dat hij dat altijd vroeg etc. bla bla
en stak vervolgens een sigaret op toen ik vroeg of hij het onding uit wildemaken omdat ik er last van hadzie hij dat ik hem niet als een paria moest behandelen omdat hij rookt

pi_16631625
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:48 schreef snowwie2 het volgende:

[..]

nee ademen kunnen we gerust een dagje overslaan


ik adem zonder te roken, ben ik nou een ubermensch
I fuck you, you don't fuck me
pi_16631698
speciaal voor meandmyself

waar ik last van krijgals er gerookt wordt
- vermoeilijkte ademhaling
-moeilijker zicht (niet alleen vanwege rookwolkenm)
- rode traanogen die ik regelmatig moet uitspoeln
-migraine aanvallen
- flauwvallen (alleen in zaken als een kroeg of soortgelijke walmen)
-niet helder kunnen denken

genoeg voor je ???

  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:31:06 #50
82792 numf
JAH!! wat?
pi_16631874
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:24 schreef werty het volgende:
speciaal voor meandmyself

waar ik last van krijgals er gerookt wordt
- vermoeilijkte ademhaling
-moeilijker zicht (niet alleen vanwege rookwolkenm)
- rode traanogen die ik regelmatig moet uitspoeln
-migraine aanvallen
- flauwvallen (alleen in zaken als een kroeg of soortgelijke walmen)
-niet helder kunnen denken

genoeg voor je ???


En wat krijg je van een dagje industrieel buiten wandelen?
Je zou eens moeten weten wat er allemaal in de lucht hangt,wat ook verboden moest zijn,maar wat nooit zal gebeuren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')