abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 15:30:37 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16627833
Game on

Lotte: het meisje, de leugens en de zelfmoord

De reconstructie rond de meest mysterieuze Fokker ooit.

Tekst: Stefan Tetelepta

MMV: Maarten, Arno, Martijn e.v.a.


[intro]

Stel je het volgende voor. Een meisje, amper achttien jaar, blond, mooi om te zien en openhartig over haar liefdesleven, haar seksuele identiteit en de relatie met haar onechte vader. Ze wordt een steunpunt voor menig Fok!ker die met zichzelf in de knoop zit, ze heeft altijd een luisterend oor, brengt hele nachten door op de chat om jouw problemen aan te horen. Een topic waar veel sympathie mee wordt gewekt is die over de stille tocht in Enschede waar Lotte en haar zusje meelopen.

En dan pleegt ze zelfmoord. Fokkers die op dat moment willen weten over het hoe en waarom worden bruut de deur gewezen, topics verdwijnen, en Lotte wordt letterlijk doodgezwegen door de crew en de betrokkenen. Maar wie was Lotte nu eigenlijk, en belangrijker: bestond ze wel echt? Fok!Radio opent het dossier Lotte. Er is lang genoeg gezwegen.

Lotte tijdens een fotoreportage van H&M. Toen deze werd genomen zou ze 17 zijn, maar H&M gebruikt geen modellen van onder de 18 jaar. Het is duidelijk te zien dat deze foto niet uit een portofolio komt maar uit een blaadje.

1.

In de zomer van 2000 wordt ik opgebeld door Isabeau. Of ik met mijn perskaart wellicht informatie kon achterhalen over iemand. Die iemand was Fok!user Lotte, of Lot, zoals ze zich ook wel noemde. Isabeau wilde namelijk bewijzen dat deze persoon niet echt bestond.
Lotte werd eind 1999 op Fok! geïntroduceerd door Digger, die op dat moment een relatie met haar had. Ze hadden elkaar ontmoet op de TMF-chat en sindsdien was het dik aan. Toen Digger en Isabeau elkaar leerden kennen op de 5 mei-Wageningen meeting werd Lot aan de kant geschoven maar niet voor lang. In juli 2000 ging de relatie uit, wat reden voor Isabeau was om te bewijzen dat Lotte slechts een kloon was.

Lotte Natalya Lopez woonde in Hengelo, samen met haar moeder Dicey en zusjes Rosa Evita en Tess, hemelsbreed negen kilometer bij haar vriend Digger vandaan. Op Fok! was ze al snel geliefd, vooral om haar topics in Relatie en Psychologie. Dit zeventienjarige meisje was open en stal de harten van menig Fok!ker. Een van de mannen die haar al snel in zijn hart sloot was Tararaboemdijee, een Fok!ker die in het voorjaar van 2000 onzeker was over zichzelf, zijn situatie thuis en vrouwen. Lotte bleek een welkom oor voor Tara, die al snel zijn geheimen blootgaf en met haar praatte over alles wat hem bezighield.

Labiel meisje

Lotte vertelde aan Tara over haar probleempjes, haar relatie met Digger en over haar zusjes. Duidelijk was dat Lotte een behoorlijk labiel meisje was. Als je de logs terugleest zie je dat ze nooit hetzelfde post, dat ze eigenlijk nooit hetzelfde klinkt.

Intussen vertelt Lotte op Fok! dat ze fotomodel is voor Hennes and Mauritz. Een paar foto's van Lotte bewijzen dat ze een mooi meisje is van rond de achttien jaar. Blond, lange haren met een zee als achtergrond worden op menig bureaublad gezet. Lotte is hot, dat is duidelijk. En ze is de vertrouwenspersoon van Tara. Hij zegt over die periode: "Lotte was een goede vriendin, iemand waarmee ik over van alles kon praten. Maar verder niets, ik was niet verliefd op haar. Bovendien had ze al een vriend."

Die vriend was Digger, die haar al twee jaar kende. Maar tijdens zijn korte relatie met Isabeau bekende hij tegen haar dat hij Lotte eigenlijk nog nooit had gezien. Dit was de eerste rare wending in het Lotte verhaal. Er zouden er nog veel meer volgen.

2.

Digger had twee jaar een relatie met Lotte maar had haar nog nooit gezien. Dat bekende hij in mei of juni van 2000 aan zijn toenmalige vriendin Isabeau die hij op 5 Mei leerde kennen. Sailaint detail: 5 Mei was de verjaardag van Lotte. Waarom was Digger niet bij haar, maar in Wageningen?


De foto van Wageningen. Digger staat er niet op, maar was wel aanwezig. Meer foto's zijn terug te vinden in: Nog meer foto's van wageningen


Dat Isabeau in juli de relatie met Digger verbrak was omdat hij aangaf Lotte weer terug te willen. Isabeau was des duivels en besloot Lotte te ontmaskeren. Want wie was dit geheimzinnig meisje? Er waren inmiddels redenen om aan te nemen dat ze niet bestond.

Een van de eerste Fok!kers die in de speurtocht werd betrokken van Priscella. Zij werkte bij Hennes en Maurits en nam de bewuste H&M-foto mee naar de winkel waar ze werkte en vroeg of dit meisje ooit had geposeerd voor de kledingzaak. Dit kon niet bevestigd, nog ontkend worden. Wel werd bevestigd dat H&M nooit modellen van onder de achttien jaar aanneemt. Ook SunChaser kon Isabeau niet verder helpen. Lotte was en bleef ongrijpbaar.

Onverwachte wending

Op negen juli 2000, tijdens de Megafestatie, nam de Lotte-zaak een onverwachte wending. Fok! had dit evenement aangegrepen om reclame te maken. Een select groepje Fok!kers was met flyers naar Utrecht afgereisd om Fok! bij de jeugd aan de man te brengen. Aanwezig waren onder meer Digger, Isabeau, Blauwe, Merel, Swetsenegger, Tara, Yvonne en Iteejer.

Tara tijdens de Megafestatie met twee andere Fok!kers.


Tussen de middag, als de groep even uit elkaar valt wegens de lunch, spreekt een vrouw van middelbare leeftijd Yvonne en Iteejer aan. Ze ziet er uit als een midveertiger en stelt zich voor als de tante van Lotte. Ze vertelt dat Lotte in het gebouw was, maar dat ze te verlegen was om zich bij de groep te voegen. Lotte had daarom haar tante gevraagd even poolshoogte te gaan nemen. Yvonne en Iteejer zijn te verbaasd om door te vragen en als de tante zegt dat ze Lotte wel naar hun stuurt en wegloopt, ondernemen ze niets. Yvonne zegt later hier spijt van te hebben, omdat dit een unieke kans was het mysterie te ontrafelen. Achteraf had ze de vrouw willen volgen. Maar op het moment dat ze dit bedenkt is de tante al weg en laat zich ook niet meer zien.

Dood spoor

Ook andere speurtochten naar de identiteit van Lotte lopen dood. Zo studeert Lotte in mei af op een middelbare school in Hengelo. Maar navraag bij de drie Middelbare Scholen die Hengelo rijk is, leverde geen studentes op met de namen Lotte, Roos of Tess Lopez. De vader van fokker Puntloos was directeur van een van deze scholen en kon ook niets vinden. Een laatste poging werd gedaan in Delft, waar Rosa Evita aan het Lyceum zou studeren. Navraag bleek ook hier geen resultaat op te leveren. Lotte was niet meer dan een geest, rondwarend in de hoofden van vele Fok!kers. Bestond ze echt, was ze de creatie van een vrouw van middelbare leeftijd? Of was ze een kloon Van Digger, die iedereen en alles voor de gek hield?


3.

Isabeau's rol in het verhaal rond Lotte is interessant genoeg om eens onder de loep te nemen. In 2000 is ze een van Tara's beste vriendinnen als zij in mei al hoort dat Digger Lotte nog nooit heeft ontmoet en dat haar speurtocht naar de identiteit niets oplevert. Waarom licht zij Tara dan niet in, die tot september 2000 zijn hele ziel en zaligheid blootlegt aan Lotte? Op IRC worden de meest gevoelige dingen door Tara verteld.
Tara zegt over deze situatie: "Ik heb haar dit zeker kwalijk genomen. Ze was toch mijn beste vriendin. Dat is ze nog steeds overigens, wan wij hebben het uitgepraat. En ik weet niet of zij doorhad wat ik allemaal vertelde aan Lotte. Maar toch, ik had het er wel moeilijk mee. Dat zij achter de kloon zat, dat geloof ik niet."

Toch is het opmerkelijk te noemen dat alleen zij, Yvonne en Iteejer de tante van Lotte hadden ontmoet. Yvonne en Iteejer zijn ook niet vies van een practical joke. Dus wie sprak hier de waarheid. En had Lotte als kloon nou zoveel schade aangericht?

Ja, dat had ze. Niet eens op Fok!, maar wel in het privé-leven van Tara, die ruim een half jaar lang zijn leven aan Lotte blootlegde. Overigens niet alleen aan haar, want hij chatte ook met Tess, Rosa Evita en zelfs met de moeder van hen: Dicey.

[23:50] * TARAraboemdijee verzwijgt een heleboel voor zijn huisgenoot en ouders
[23:50] <Dicey> jammer is dat jongen, je moet je ook af en toe eens kunnen uiten hoor
[23:51] <TARAraboemdijee> ja, daar heb ik 2 vrienden voor, die vertel ik zowat alles, en hier op de chat, ik kan m'n hart enorm luchten bij Lot en Yvet
[23:51] <Dicey> dat is fijn voor je
[23:51] <Dicey> ik hoop dat je wat hebt aan mijn jongste

4.

Nadat Isabeau in september bekend maakt aan Tara dat ze niet gelooft in het bestaan van Lotte, stopt hij meteen met de diepgaande gesprekken. Af en toe spreekt hij haar nog oppervlakkig, maar van de hechte vriendschap die hij dacht te hebben is niets over. Tara voelt zich in de maling genomen, maar hij vindt dat Digger er erger aan toe is. In Tara's beleving heeft Digger 2 jaar lang een virtuele relatie gehad met een vrouw van in de veertig.

Ludo zorgt voor een relletje

Intussen posten Lotte en haar zusje Rosa Evita rustig door op Fok! Ze vertellen over hun sexleven. Lotte ontmoet een veertigjarige man in het bos en loopt met hem hand in hand, zwijgend van de natuur te genieten. Rosa doet het met haar vriendje in Lotte's bed. Ludo zorgt nog even voor een relletje. In de zomer stuurt Lotte een ansichtkaart uit Duitsland naar Tara voor alle Fokkers. Tara zet deze op het forum waarna Ludo er een parodie op maakt. En als Rosa Lotte een keer Emotiodiertje noemt, gebruikt Ludo dit woord te pas en te onpas, zodat dit al snel een gevleugelde uitdrukking wordt.

Ludo's parodie waar Lotte helemaal van over de rooie ging.

Tegen het eind van 2000 is de hype rond Lotte wat gezakt, en lijkt niemand zich nog druk te maken over wie deze persoon nu eigenlijk was. De meeste topics in R&P van haar hand worden afgedaan als ongeloofwaardig. Er wordt over het algemeen aangenomen dat ze een kloon is en iedereen gelooft het eigenlijk wel.

Totdat de mensen achter Lotte de hype een laatste en allesverwoestende impuls geven.


5.

maandag 23 april 2001 18:10
Van: TESS Lopez
Aan: TARAraboemdijee


Beste Maarten,

Op verzoek van Roos even dit mailtje. Het kostte me even moeite je mailadres
te vinden, maar toch gelukt. We wisten niet aan wie we onderstaan bericht
verder moesten sturen, ik hoop maar dat je het niet al te vervelend vindt....

Met intens verdriet moet ik je mededelen dat ons lieve zusje Lotte in de nacht
van 18 op 19 april ervoor gekozen heeft niet meer te willen leven in een
wereld welke ze niet begrijpt en welke haar niet begrijpt....

Hoewel we het al vaak zagen aankomen kwam haar dood toch totaal onverwacht en
heeft ons meer geschokt dan ik je nu kan zeggen...

Zonder verder in te gaan op details wil ik je bij deze verzoeken verder op het
fokforum geen ruchtbaarheid te willen geven aan bovenstaand feit. Wij achten
dit niet nodig omdat de members haar de laatste tijd niet echt gunstig gezind
waren.

Wel wil ik je vriendelijk doch dringend verzoeken haar naam weg te halen uit
bijvoorbeeld de verjaardagskalender.
Het is te pijnlijk voor degenen in mijn familie die toch regelmatig het
fokforum bezoeken om over 14 dagen wellicht diverse felicitaties te zien te
krijgen voor mijn zusje, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel....Ook posts
zoals die in het muziekforum onder het kopje: "wat draai jij vandaag" van
DIGGER over Amsterdammers zijn momenteel zeer pijnlijk voor ons om te lezen.
Ik besef dat je hier weinig tegen kunt doen, maar juist van DIGGER hadden we
wel wat meer begrip verwacht, temeer omdat hij op de hoogte was van
bovengenoemd feit en niet het fatsoen had op welke manier dan ook te reageren
op onze kennisgeving aan hem eerder afgelopen week. Hoe diep kun je
zinken.....?

Wat moet ik verder zeggen...?

Ik hoop dat je bovenstaand verzoek wilt en kunt respecteren..

Met vriendelijke groet,

Tess Lopez

6.

Deze wanhopige en laatste poging Lotte voorgoed te begraven roept alleen maar vragen op. Om te beginnen, waarom heeft Tess moeite zijn e-mailadres te vinden? Ze spraken elkaar op IRC. Bovendien heeft Tara al jaren een fok!e-mailadres.

Verder is de brief onpersoonlijk en er spreekt niets van liefde uit voor haar zusje die zelfmoord heeft gepleegd. Tara doet echter wat in de mail staat en haalt de naam weg uit de verjaardagskalender. Toch blijft de zelfmoord niet onopgemerkt. Veel Fok!kers trekken zich dit aan, ze schrikken, er worden topics over geopend, maar die worden al snel verwijderd. De mensen achter Lotte wordt de hand boven het hoofd gehouden. Een laatste poging om te bewijzen dat Lotte bestaat strandt weer, in de Hengelose dagbladen staan geen overlijdensberichten en rouwadvertenties.

De vragen

Daarmee lijkt Lotte voorgoed begraven. En ook Rosa Evita laat zich niet meer zien. Toch blijven er genoeg vragen rond Lotte onopgehelderd. Want waarom wordt elke poging over Lotte te praten door de forumcrew de kop ingedrukt? Waarom zijn oude topics verdwenen? En hoe zit het met de IP-adressen. Waarom werd Tara toen hij onderzocht wat Lotte's IP-adres was per direct uit zijn functie gezet?

Is Lotte, zoals Tara denkt een vrouw van in de veertig die zich voordeed als meisje van 18? En is hij samen met Digger er ingetrapt? Is Lotte een creatie van Digger, die zijn kloon een eigen leven liet leiden, en tijdens de Megafestatie op 9 juli een willekeurige vrouw naar Yvonne stuurde met het tante-van-verhaal? Digger zat altijd tot diep in de nacht te chatten, hij introduceerde Lotte op Fok! en verzon het verkeringverhaal, iets dat Lotte in haar chatsessies ook beweerde. Of was Lotte een kloon van meerdere mensen, iets dat niet ondenkbaar is aangezien de logs van Tara en Lotte elke keer een andere tone-of-voice hebben. En waarom werd er nooit een kloonchack gedaan op user Lotte?

En de belangrijkste vraag is misschien wel, wie was het grootste slachtoffer in deze affaire? Was dat Lotte zelf? Was het Digger, die zich voor de gek liet houden door een oudere vrouw? Of was dat Tara, wiens vertrouwen en naïviteit werd misbruikt door een lollig bedoelde kloon. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het het laatste is. Tara, destijds een onzekere jongen, onzeker over vrouwen, liefde en familie. Dat zijn vertrouwen is misbruikt door iemand die niet bestond maakt hem het slachtoffer van deze geschiedenis. Hiermee gingen de mensen achter Lotte geen stap te ver, maar wel twee stappen met zevenmijlslaarzen. En daarom kan ik mij voorstellen dat er mensen zijn die Lotte liever begraven hadden gehouden.


[Disclaimer]
De volgende gebeurtenissen hebben zich in 2000 en 2001 op het Forum afgespeeld. Veel topics zijn naar achteren verplaatst, maar de oldby's weten nog precies wat zich heeft afgespeeld toen. Er is een doofpot, maar niet op Fok!Radio.

  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 15:30:55 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16627842
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:28 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jij laat het inmiddels ook al 3,5 jaar lang uit de hand lopen.


Omdat? Omdat ik iemand zijn verhaal laat vertellen, iemand die er mee heeft gezeten te zijn misleid? Omdat ik in kaart breng wat er is gebeurd? Omdat ik wel wil weten wat er achter steekt?
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 15:31:28 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16627867
En nu de relevante posts nog, voor het hele gespeculeer overnieuw begint.

Ik zou er bijna van toegeven dat ik Lotte ben zeg.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_16627878
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

lag er een beetje tussenin, combi

oh en veldmuis, ik heb hier op het forum de mogelijkheid om IP adressen te kunnen bekijken, ik keek eind 2001 naar een post van Lotte in april 2000, naar haar IP, wat hetzelfde was als op de chat, en naar het IP van EW van dezelfde dag, en heb KingShakur, die dacht dat Lotte EW was toen vertelt dat ze geen klonen van elkaar waren, toen hij me niet geloofde heb ik hem het IP adres van beiden gegeven van die 2 posts, dat kwam via via bij de FA\'s en admins terecht die me mede daarom uit mijn functie hebben ontheven.


*snapt* .
Nja met die ip adressen kan je sowieso niet echt veel in de inbeltijd (dat was al gezegd ja .)
Elke keer dat je inbelt een ander adres, en dat wist iedereen wel. En ik meen dat 1999 of 2000 hét jaar van de gratis providers was.
Dus het zegt nog minder. Zelfs een provider maakte niet uit.

Of zit ik ernaast met dat jaar? .

pi_16627894
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:31 schreef yvonne het volgende:
En nu de relevante posts nog, voor het hele gespeculeer overnieuw begint.

Ik zou er bijna van toegeven dat ik Lotte ben zeg.


Is dat ook weer opgelost!
pi_16627897
ik denk dat het gewoon die tante voor lotte speelde en voor roos en etc. want kloon kan alleen maar Als ie van DIGGER is....
pi_16627906
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:30 schreef Riann het volgende:

[..]

dus groeps kloon is uitgesloten


alleen de tmf-groepskloon of met voorbedachterade (groeps)-kloon kan nog bestaan.
Beiden zeer onwaarschijnlijk
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:32:36 #8
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_16627908
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:31 schreef yvonne het volgende:
En nu de relevante posts nog, voor het hele gespeculeer overnieuw begint.

Ik zou er bijna van toegeven dat ik Lotte ben zeg.



jij bént lotte toch ook?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:32:37 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_16627909
SC is zelf geinteresseerd hierin...

En hij is niet de enige... Riann heeft er pas om gevraagd, ik heb toen naar aanleiding van dat topic van Riann ook al een beetje zitten zoeken...

Kortom, het is een vreemd verhaal voor de mensen die het meegemaakt hebben.

En voor de mensen die alleen maar kleine dingetjes weten is het nog veel spannender...

Dan kan je wel zeggen dat SC te ver doordrijft, maar dat vind ik een beetje flauw.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 15:32:48 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16627913
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:30 schreef yvonne het volgende:
Stefan bij het volgende topic, neem iig de relevante posts mee.
Mensen zitten genoeg in de discussie nu om zelf quotes mee te nemen. Maar jij mag ze ook overzetten hoor.

  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 15:32:53 #11
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16627918
Misschien steekt er wel helemaal niets achter.
Misschien bestond Lotte wel écht en heeft ze wat gelogen over haar uiterlijk.
Kan van alles zijn, maar feit staat dat het risico bestaat dat je nu mensen kwetst omdat blijkt dat ze wel degelijk een echt persoon was die zelfmoord heeft gepleegd.

Na een jaar of vier is dit hele verhaal overigens lang zo interessant niet meer.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 januari 2004 @ 15:33:06 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16627927
1: ik zet ff deel 4 in de topictitel
2: ik zal verder niet reageren totdat ik deel 2 en 3 helemaal heb gelezen.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 15:33:28 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16627941
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:32 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]


jij bént lotte toch ook?


Ja hoor, ik ben Lotte
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:33:49 #14
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_16627957
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:25 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het gewroet en gespeculeer nu wel erg zielig en genant worden, SC. Ben je nu trots op jezelf ofzo?

Mijn god, dat de crew nog geassocieerd wil worden met zo\'n sneue paardepik als jij zeg. Trap die klojo toch met een kloteboog van dat hele gebeuren af.


Hehe, eindelijk. Ik was al naar woorden van gelijke strekking aan het zoeken.

En dan ook nog dat pretentieuze Tekst: Stefan Tetelepta boven dit roddelverhaaltje.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_16627959
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:32 schreef Danny het volgende:

Na een minuut of vier is dit hele verhaal overigens lang zo leuk niet meer.


Al vier delen over wie het meeste bullshit kan lullen
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_16627962
Pleur dood met je sensatiezoekerige kuttopics. Alsjeblieft.

Je bent de naam 'fokker' onwaardig. Wat doe je hier nog? Het enige wat jij doet is verdeeldheid zaaien en roddels de wereld in helpen, en dan nog op een heel gluiperige en achterbakse manier.

DIGGER krijgt een kind, met zijn vrouw. En ziet het forum als een tijdverdrijf, iets voor tussendoor, waar je een beetje over voetbal kunt lullen enzo. Iets zegt mij dat jij daar vreselijk stinkend jaloers op bent, eigenlijk. Hij heeft namelijk iets gepresteerd wat jou in nog geen 100 jaar gaat lukken: het forum het forum laten en een leven krijgen.

Stefan, val dood.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_16627970
Ik zal mijn volledige post toevoegen. *zucht*

Ik heb nog niet alles gelezen in dit topic, maar zal even wat dingetjes toevoegen/wijzigen.

quote:
In de zomer van 2000 wordt ik opgebeld door Isabeau.
Het is word ik, lieverd
quote:
Die vriend was Digger, die haar al twee jaar kende. Maar tijdens zijn korte relatie met Isabeau bekende hij tegen haar dat hij Lotte eigenlijk nog nooit had gezien. Dit was de eerste rare wending in het Lotte verhaal. Er zouden er nog veel meer volgen.
Digger bekende vóórdat we een relatie hadden dat hij Lotte nog nooit had ontmoet. Ik denk omdat hij iets met mij wilde en wist dat ik daar helemaal niet open voor stond omdat hij een relatie met die leuke meid op Fok had. (Ja, ook ik vond Lotte leuk.) Door mij te vertellen dat ze een schijn-relatie hadden wist hij dat voor mij de situatie totaal anders zou zijn. Dat was ook zo en we kregen al snel een relatie. Ik was stapelverliefd op hem en nam Lotte voor lief. Iedereen doet wel eens iets mafs.
quote:
Dat Isabeau in juli de relatie met Digger verbrak was omdat hij aangaf Lotte weer terug te willen. Isabeau was des duivels en besloot Lotte te ontmaskeren. Want wie was dit geheimzinnig meisje? Er waren inmiddels redenen om aan te nemen dat ze niet bestond.
Oh jee. Ik verbrak de relatie omdat ik zo achterlijk was geweest Digger te vertrouwen met een lieve vriendin van hem. Zij kwam naar Nederland en ook haar vond (vind ) ik een leuke meid. Maar als je twee mensen bijna geheel ontkleed naast elkaar ziet slapen terwijl ze jou ziek achterlaten in het bed van een andere man...tsja. Ik was zo vals om op een ochtend Digger's chatlogs snel door te lezen. Dit was nadat ik gevraagd had of hij verliefd was op haar. De heftige ontkenning die volgde gaf mij een gevoel van schaamte dat ik aan hem had getwijfeld. Het bleek helaas wel zo te zijn.

De relatie binnen 5 minuten beëindigd, vooral als je zinnen leest die aangeven dat zij het onderwerp van zijn gedachten was tijdens een vrijpartij tussen mij en Digger onder de douche. Auw. Leuk detail was dat zij geen weet had van de fictieve waarde van Lotte, zij dacht dat dat echt zijn ex was. Toen zij dan ook ergens op de chat vroeg van wie Digger het meest hield (hij had aangegeven ook van mij te houden) was zijn verbijsterende antwoord: Lotte. Op dat moment besloot ik dat Digger me niet alleen ontrouw was geweest, maar ook niet goed bij zijn hoofd.

quote:
Op negen juli 2000, tijdens de Megafestatie, nam de Lotte-zaak een onverwachte wending. Fok! had dit evenement aangegrepen om reclame te maken. Een select groepje Fok!kers was met flyers naar Utrecht afgereisd om Fok! bij de jeugd aan de man te brengen.
Zo select was het groepje van meer dan 50 man niet
En op dat moment had ik nog gewoon een relatie met Digger.
De avond daarvoor was ik ziek op bed gaan liggen en tijdens de megafrustratie was ik ook niet helemaal lekker. Digger vermaakte zich opperbest met zijn overgevlogen vriendin, waar ik het overigens prima mee kon vinden. Hij ging tenminste niet vreemd met een trut, maar met een leuke meid
quote:
Of was ze een kloon Van Digger, die iedereen en alles voor de gek hield?
Uitgesloten. Mensen hebben haar aan de telefoon gehad en Digger klinkt domweg te mannelijk om een vrouwenstem na te bootsen
Daarbij heb ik sms'jes van haar gezien terwijl Digger en ik naast elkaar zaten. Wie stuurde hem dan die sms'jes? En ik heb Digger met haar zien chatten terwijl ik naast hem zat. Lotte maakte dagelijks deel uit van onze relatie. Tot mijn megafrustratie.
quote:
Waarom licht zij Tara dan niet in, die tot september 2000 zijn hele ziel en zaligheid blootlegt aan Lotte? Op IRC worden de meest gevoelige dingen door Tara verteld.
Ik had het Digger beloofd. Tara was dan wel mijn beste vriend, maar Digger was mijn partner. Op dat moment had ik nog geen enkele reden om kwaad te zijn op Digger. Toen de relatie eenmaal door mij was verbroken was ik wèl kwaad. Vooral kwaad op mezelf dat ik zo stom was geweest. En nu kon ik het Tara wèl vertellen.

Ik had het echter nooit aan iemand moeten vertellen. Ik verbrak mijn belofte met Digger en zette hem eigenlijk voor lul. Nou had hij mij genoeg voor lul gezet, maar wraak is wel een beetje kinderachtig.

quote:
Toch is het opmerkelijk te noemen dat alleen zij, Yvonne en Iteejer de tante van Lotte hadden ontmoet. Yvonne en Iteejer zijn ook niet vies van een practical joke. Dus wie sprak hier de waarheid. En had Lotte als kloon nou zoveel schade aangericht?
Ik heb de tante van Lotte nooit ontmoet. Yvonne en Iteejer wisten niets van de "nep-relatie" tussen Digger en Lotte toen ze vertelden de tante van Lotte te hebben ontmoet. Er was trouwens ook nog iets met een grijs muisje....een ander meisje waamee de tante van Lotte was gesignaleerd later in de hal.
quote:
Ik besef dat je hier weinig tegen kunt doen, maar juist van DIGGER hadden we
wel wat meer begrip verwacht, temeer omdat hij op de hoogte was van
bovengenoemd feit en niet het fatsoen had op welke manier dan ook te reageren
op onze kennisgeving aan hem eerder afgelopen week. Hoe diep kun je
zinken.....?
Zover ik weet wist Digger op dat moment nog steeds van niets.
quote:
Er is een doofpot, maar niet op Fok!Radio.
Die doofpot was er omdat je nooit kon uitsluiten dat Lotte niet echt een meisje van 18 was dat zelfmoord had gepleegd.

Verder mis ik hier het verhaal van Destiny's Child

En dat ik de pest had gekregen aan Lotte was haar eigen schuld. Zonder mij ooit ontmoet te hebben vond ze mij direct verschrikkelijk. Ik was een "dik nijlpaard" en er werden sms'jes naar Digger verstuurd met zinnetjes die aangaven dat ik haar een "vuile hoer die van haar vriendje moest afblijven" vond. Op dat moment zat ik bij Digger, wist haar telefoonnummer niet en had al zeker geen sms'jes verstuurd. Zo'n lief, onschuldig meisje vond ik haar dus ook niet meer.

Dit zal nooit opgehelderd worden en is ook niet interessant meer om op te helderen. Ben ik nieuwsgierig? Ja, ik ben best nieuwsgierig, maar besef ook dat de waarheid nooit zal komen bovendrijven

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:34:18 #18
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_16627978
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:32 schreef Danny het volgende:
Na een jaar of vier is dit hele verhaal overigens lang zo interessant niet meer.
Het feit dat dit het 4e topic is bewijst het tegendeel!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_16628004
Even iets tussendoor (weet niet of het al eerder gezegd is), maar die link naar het topic over Wageningen waar je voor meer foto's moet kijken, daar staat dus alleen bovenstaande foto. Alle andere foto's in de OP doen het niet meer.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_16628007
SunChaser,

Jij zat er midden in he?

Althans heb een hoop forum data doorgelezen waar jij en lotte hetzelfde forum delen.

Ik heb het allemaal niet van dichtbij meegemaakt, maar met mijn frisse blik zeg ik: Het is een kloon.

Anders hadden de mensen van FOK! wel meer aanwijzigen in het echte leven gehad voor het bestaan van lotte.

i remember it well the first time that i saw
your head ‘round the door 'cause mine stopped working
i remember it well there was wet in your hair
you were stood in the stair and time stopped moving (Damien Rice)
pi_16628008
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja hoor, ik ben Lotte


En nu is het wachten op degene die hier een prachtige psychische analyse van maakt door te zeggen dat yvonne eigenlijk een minderwaardigheidscomplex heeft en niet durft toe te geven dat ze het zelf wel is en het daarom als een grapje doet...... :zucht:
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 15:35:32 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16628022
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:32 schreef Danny het volgende:
Na een jaar of vier is dit hele verhaal overigens lang zo interessant niet meer.
Voor jou misschien niet, maar voor velen wel. Er wordt niet zomaar drie topics over volgeluld met een hoog pageview gehalte.

Ik vermaak me verder prima.

  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 15:35:46 #23
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16628031
Jep ik ben weer bijgelezen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_16628035
-edit- scheel dus!

[Dit bericht is gewijzigd door El_Bassie op 27-01-2004 15:38]

  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:35:49 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_16628036
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:33 schreef Jarno het volgende:
Pleur dood met je sensatiezoekerige kuttopics. Alsjeblieft.

Je bent de naam 'fokker' onwaardig. Wat doe je hier nog? Het enige wat jij doet is verdeeldheid zaaien en roddels de wereld in helpen, en dan nog op een heel gluiperige en achterbakse manier.

DIGGER krijgt een kind, met zijn vrouw. En ziet het forum als een tijdverdrijf, iets voor tussendoor, waar je een beetje over voetbal kunt lullen enzo. Iets zegt mij dat jij daar vreselijk stinkend jaloers op bent, eigenlijk. Hij heeft namelijk iets gepresteerd wat jou in nog geen 100 jaar gaat lukken: het forum het forum laten en een leven krijgen.

Stefan, val dood.


Weet je, als je het een kuttopic vind, donder er dan zelf uit op!
En wens hem maar dood, tuurlijk, je kan het weer niet laten...

Wie is er nou triest dan? Jij eerder dan SC! Hij komt alleen maar tegemoet aan de wensen van sommige users...

En als je dat niet begrijpt ben je blind!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')