abonnement Unibet Coolblue
pi_16605426
waarom word er vanuit gegaan dat je als niet roker roken haat en t vies vind ed.

Ik heb t welis geprobeert von t eigenlijk nie zo bijzonder en zou t zo weer doen, maar k ben er niet verslaafd aan, 't kost me teveel geld en heb er de kans nie voor.

dus vertel mij waarom??

pi_16605591
ik weet het niet maar sluit me wel bij jou aan
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_16605600
komt grootste deel door de stank; als roker merk je die geur niet, maar als niet-roker valt het gelijk op als iemand heeft gerookt.

Als ik ergens ben geweest waar heftig gerookt wordt, gaan mijn kleren gelijk de was in en stap ik eerst onder de douche om die ranzige stank van me af te krijgen

1000e post

"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
pi_16605639
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:26 schreef ChimeraOffline het volgende:
komt grootste deel door de stank; als roker merk je die geur niet, maar als niet-roker valt het gelijk op als iemand heeft gerookt.

Als ik ergens ben geweest waar heftig gerookt wordt, gaan mijn kleren gelijk de was in en stap ik eerst onder de douche om die ranzige stank van me af te krijgen

1000e post


Mee eens!!! Het ergste is nog wel je werkplek, kun je 5 dagen in de week onder de douche springen!
pi_16607184
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:26 schreef ChimeraOffline het volgende:
komt grootste deel door de stank; als roker merk je die geur niet, maar als niet-roker valt het gelijk op als iemand heeft gerookt.

Als ik ergens ben geweest waar heftig gerookt wordt, gaan mijn kleren gelijk de was in en stap ik eerst onder de douche om die ranzige stank van me af te krijgen

1000e post


dat is waarom jij tegen roken bent ik vraag niet waarom mensen iets tegen roken hebben dat begrijp k best wel maar k heb er geen hekel aan.
ik vraag waarom ervanuit word gegaan dat je t vies vind ed waar dat vooroordeel vandaan komt
  maandag 26 januari 2004 @ 20:28:45 #6
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_16607309
Omdat veel mensen zich storen aan roken en dan zullen ze neit gaan zeggen dat het niet zo is. Zo krijgen rokers een beeld van niet-rokers, generaliseren ze het en zo komt dat. Maarja, er zijn ook alleen maar slechte dingen over roken toch (als je neutraal kijkt) ?
pi_16607359
omdat sommige niet-rokers in hun eentje kunnen zeiken alsof ze met z'n tienen zijn.

En de opvatting van die knakkers overstemt 'n beetje de opvatting van de minder zeikerige niet-rokers...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_16608302
tjah jullie hebben wel gelijk maar ook mensen die mij kennen die denken dat k daar n hekel aan heb
(1 van de redenen dat mn ex 't heb uitgemaakt omdat ik er 1keer eenn opmerking over had gemaakt toen hij wilde gaan roken terwijl ik al heel erg boos op 'm was en hij daarvoor zo hard had staan roepen dat ie niet rookte )
en ook m'n huidige vriend komt over alsof hij denkt dat ik er een hekel aan heb.
ou jah ik ga 'm daarna niet zoenen dat is gewoon ranzig maar k vind 't echt nie erg alsie 't doet 't ergste wat m kan overkomen is dat ie flauwvalt omdat ik om een trek vraag
En ook vriendinnen beginnen met 'ik weet dat je het smerig vind maar....'
de laatste opmerking die ik d'r over heb gemaakt is al een heletijd terug tegen de meeste mensen heb k helemaal nooit n opmerking gemaakt

zobeter?

[Dit bericht is gewijzigd door soorroos op 26-01-2004 21:25]

pi_16608544
gebruik 'ns een apostrof op de plaatsten waar je letters weglaat.

Je tekst is nagenoeg onleesbaar, nu.


'k reken er zelf op dat mensen me even vragen of ik er last van heb... Maar ik maak er geen probleem van als ze niet roken omdat ze bij voorbaat al aannemen dat ik zal zeggen dat ze niet mogen roken...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')