abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 26 januari 2004 @ 15:48:19 #1
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16598356

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er weer zijn!

Na 30 topics volgebrabbeld te hebben is het nog lang niet genoeg voor ons trouwe fans. Het leuke is: we krijgen steeds meer aanhang!

Hieronder een overzichtje:

Bassie & Adriaan
Bassie & Adriaan -Deel 2-
Bassie & Adriaan (deel 3)
Bassie & Adriaan deel 4
Bassie & Adriaan deel 5
Bassie & Adriaan deel 6
Bassie & Adriaan Deel 7 - "De jacht..."
Bassie & Adriaan deel 8
Bassie & Adriaan deel 9
Bassie & Adriaan - Aflevering 10 -
Bassie en Adriaan -aflevering 11-
Bassie en Adriaan, deel 12 alweer!
Bassie & Adriaan - Deel 13
Bassie en Adriaan, deel 14! :)
Bassie & Adriaan deel 15
Bassie & Adriaan - Deel 16
Bassie & Adriaan deel 17 | wij stoppen nooit!
Bassie & Adriaan deel 18 | Wij blijven bij elkaar!
Bassie & Adriaan deel 19 | daar gaan we weer!
Bassie & Adriaan deel 20
Bassie en Adriaan deel 21 | Ga je mee?
Bassie & Adriaan deel 22
Bassie & Adriaan deel 23 I De marathon!!!
Bassie en Adriaan deel 24 | De marathon continues
Bassie en Adriaan deel 25 | Niet zo.. Jagen
Bassie en Adriaan deel 26 | Wa zeggie?
Bassie en Adriaan deel 27 | Drommels
Bassie & Adriaan Deel 28 | B&A forever!
Bassie en Adriaan deel 29 | Foutje moet kunnen...
Bassie en Adriaan deel 30 | Wat er ook gebeurt...

Bassie & Adriaan (achtergrond)muziek #5

Dè officiele (steeds vaker geupdate) Bassie & Adriaan site:

http://www.bassie-adriaan.nl

Hèt onvergetelijke muziekoverzicht + fragmenten en nog veel meer!

http://www.bassieenadriaan.nl

De nu al legandarische B&A Tour

http://www.benatour.tk

De_Maestro heeft veelbelovende telefoongesprekken gehad met Maurizio Mantille en Aad Klaris, te vinden via:

http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm

Wonderer heeft een geweldig overzicht, goofs, scoops etc. van alle series op:

http://info.bassieenadriaan.nl

En dan vanaf nu weer verder vriendjes en vriendinnetjes!

en onthoud...

[Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 26-01-2004 16:14]

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16598448
Succes

Maar wat een leuke vragen, ik ga misschien ook naar Kreta op vakantie, dus dan kan ik die info goed gebruiken

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  maandag 26 januari 2004 @ 15:50:47 #3
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16598455
Hulde voor de openingspost!!
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
pi_16598649
Trouwens, het hotel waar B&A op Kreta waren ("Kreta Maris") is een 5 sterren hotel.
Hier een fotogalerij en hier wat kleine foto's

[Dit bericht is gewijzigd door hinse op 26-01-2004 15:58]

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16598721
Als ik gewoon de namen Kreta of Canarische Eilanden hoor moet ik gewoon aan Bassie en Adriaan denken
Een heer met stijl
pi_16599001
Vandaag een uurtje naar Het geheim van de schatkaart zitten kijken met mijn achterneefje...

Wat nou generatiekloof?

.
  Moderator maandag 26 januari 2004 @ 16:14:59 #7
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16599350
Zo, de OP is klaar hoor
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16599510
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, de OP is klaar hoor
Daar gaan ze weer:
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16599813
Hmmm op de site van De_Maestro staat dat het contact tussen Aad en Adriaan verbroken is door de hebzucht van Adriaan???
Adriaan en hebzucht?
Een heer met stijl
  maandag 26 januari 2004 @ 16:41:45 #10
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16600344
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:56 schreef hinse het volgende:
Trouwens, het hotel waar B&A op Kreta waren ("Kreta Maris") is een 5 sterren hotel.
Hier een fotogalerij en hier wat kleine foto's
Lekker luxe... Mooi hotel hoor...
pi_16600402
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:41 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Lekker luxe... Mooi hotel hoor...


Je herkent weinig meer terug van 1989
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  maandag 26 januari 2004 @ 16:45:06 #12
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16600454
* wonderer is weer terug. In het topic (deel 31, wow) en thuis

Ik heb nog niet alles gelezen, je wil niet weten hoeveel dingen ik moet doen. Vier weken geen computer en je hebt er vijf nodig om up to date te komen, urgh.

Goed nieuws: De verzonken stad ligt naast mij te glimmen.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator maandag 26 januari 2004 @ 16:45:13 #13
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16600456
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmmm op de site van De_Maestro staat dat het contact tussen Aad en Adriaan verbroken is door de hebzucht van Adriaan???
Adriaan en hebzucht?
Het zijn de woorden van Aad Klaris he...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16600768
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:45 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het zijn de woorden van Aad Klaris he...


Dat is waar, maar het gaf me toch te denken, zou adriaan erop reageren als we het aan hem zouden vragen per email?
Een heer met stijl
  Moderator maandag 26 januari 2004 @ 16:55:46 #15
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16600876
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het gaf me toch te denken, zou adriaan erop reageren als we het aan hem zouden vragen per email?


Daar moesten we maar even mee wachten tot na de B&A muziektour, straks verpsilt dat onze kansen bij Aad.
In de lente gaan we plannen maken Hinse, De_Maestro en Heidbuurt!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16601060
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:55 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Daar moesten we maar even mee wachten tot na de B&A muziektour, straks verpsilt dat onze kansen bij Aad.
In de lente gaan we plannen maken Hinse, De_Maestro en Heidbuurt!


Oké! Goed plan! Ik kijk hier al maanden naar uit
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  maandag 26 januari 2004 @ 17:02:03 #17
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_16601110
er staat een foutje in de banner bovenaan, er staat topic 30

[Dit bericht is gewijzigd door Frey op 26-01-2004 17:06]

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_16601160
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:45 schreef wonderer het volgende:
* wonderer is weer terug. In het topic (deel 31, wow) en thuis

Ik heb nog niet alles gelezen, je wil niet weten hoeveel dingen ik moet doen. Vier weken geen computer en je hebt er vijf nodig om up to date te komen, urgh.

Goed nieuws: De verzonken stad ligt naast mij te glimmen.


Welkom op je thuisbasis wonderer
Ik heb De Verzonken Stad net nog gekeken, echt geweldig om weer te zien! Let vooral op bij de laatste 20 minuten als de boeven naar de grot vol vlinders lopen. Dan hoor je Aad Klaris' muziek op de achtergrond .

En Danny Verbiest die de telefoon aan Robin vastklikt

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16601255
Ik vond dat de minst mooie Robin, het was mij destijds alleen opgevallen dat zijn ogen niet meer van die mooie rode lampjes waren.
Volgens mij valt het verschil in lengte alleen op als de Kroon en de Verzonken Stad vlak na elkaar bekijkt
Een heer met stijl
  maandag 26 januari 2004 @ 17:25:27 #20
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16601992
quote:
Op maandag 26 januari 2004 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond dat de minst mooie Robin, het was mij destijds alleen opgevallen dat zijn ogen niet meer van die mooie rode lampjes waren.
Volgens mij valt het verschil in lengte alleen op als de Kroon en de Verzonken Stad vlak na elkaar bekijkt
Ik vind de robin uit de serie van de kroon de leukste, en die van de huilende professor serie het minste. Zijn stem was toen zo irritant hele tijd dat geblieb...
  maandag 26 januari 2004 @ 17:26:48 #21
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16602058
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:43 schreef hinse het volgende:

[..]

Je herkent weinig meer terug van 1989


Ja het is er wel op vooruit gegaan
pi_16602362
quote:
Op maandag 26 januari 2004 17:25 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Ik vind de robin uit de serie van de kroon de leukste, en die van de huilende professor serie het minste. Zijn stem was toen zo irritant hele tijd dat geblieb...


Dat hebben ze ook verander trouwens, de Robin uit de huilende professor heeft nu dezelfde stem als die latere robins en zegt geen bleep meer.
Een heer met stijl
  maandag 26 januari 2004 @ 17:49:05 #23
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_16602735
Weer een mooie opening, en warboel is er weer bij.
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_16604065
Ik vraag me af:

bevatten de DVD's van de verdwenen kroon en de verzonken stad alle afleveringen in z'n volledigheid?

pi_16604567
heel erg bedankt voor je e-mail hinse
gaaf nummer hehe
caribisch carnaval
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_16604614
** LorenzoV is er ook weer bij !
Prachtige opening, en aan iedereen : wat er ook gebeurt : altijd blijven lachen.
pi_16605580
Mijn Bassie & Adriaan muziek top 5 is :

1. Benidorm
2. Met een bril op
3. St.- Maarten
4. Raar maar waar
5. Het A.B.C.

Wat is de top5 van jullie?

pi_16605650
http://www.magicland.nl/ Kijk op deze site ! [Hij staat online !]
  maandag 26 januari 2004 @ 19:33:19 #29
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16605792
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:25 schreef LorenzoV het volgende:
Mijn Bassie & Adriaan muziek top 5 is :

1. Benidorm
2. Met een bril op
3. St.- Maarten
4. Raar maar waar
5. Het A.B.C.

Wat is de top5 van jullie?


Onderwerp kwam alleens eerder aan bod volgens mij, maar mijn top 5 is anders:

1. Wat laat je me weer lachen
2. Ga je mee?
3. Abacadabra
4. Mac Bassie
5. Caraïbisch Carnaval

En verder blijven leuk: 'Spoken bestaan niet', 'Lachen, lachen, lachen', 'Ook een clown'

  maandag 26 januari 2004 @ 19:34:38 #30
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16605818
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:27 schreef LorenzoV het volgende:
http://www.magicland.nl/ Kijk op deze site ! [Hij staat online !]
Nog niet veel te beleven, maar we wachten met spanning af...
  maandag 26 januari 2004 @ 20:01:04 #31
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16606410
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmmm op de site van De_Maestro staat dat het contact tussen Aad en Adriaan verbroken is door de hebzucht van Adriaan???
Adriaan en hebzucht?
Allereerst, zoals DJ Koelkast zegt, zijn het de woorden geweest van Aad Klaris. Het komt natuurlijk erg hard en onrechtvaardig over, maar ik heb een half uur met deze man aan de telefoon gehangen en ik merkte dat, ook al zei hij dat hij er nu geen moeite meer mee had, meneer Klaris zich enigszins verraden voelde. Om zomaar te zeggen dat Adriaan een hebzuchtige man is doe je niet zomaar.
Persoonlijk vind ik Adriaan juist een hele respectvolle man, maar wat zich nou precies tussen Adriaan en Aad Klaris heeft afgespeeld weten we niet. En als je iemand niet moet dan zijn zulke uitspraken gauw gedaan. Hoe de vork precies in de steel zit is niet duidelijk, maar zowel Adriaan als Aad Klaris zijn niet gelukkig met elkaar in deze situatie.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_16606774
Klopt : Ik heb ook veel bewondering voor Aad van Toor. En zoals ook op de Vragenpagina (Op de Adriaan homepage) staat er vermeldt dat Adriaan nu bezig is een dik boek te schrijven over z'n leven en dat voor deze vakantie van dit jaar nog zal uitkomen !
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:01 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Allereerst, zoals DJ Koelkast zegt, zijn het de woorden geweest van Aad Klaris. Het komt natuurlijk erg hard en onrechtvaardig over, maar ik heb een half uur met deze man aan de telefoon gehangen en ik merkte dat, ook al zei hij dat hij er nu geen moeite meer mee had, meneer Klaris zich enigszins verraden voelde. Om zomaar te zeggen dat Adriaan een hebzuchtige man is doe je niet zomaar.
Persoonlijk vind ik Adriaan juist een hele respectvolle man, maar wat zich nou precies tussen Adriaan en Aad Klaris heeft afgespeeld weten we niet. En als je iemand niet moet dan zijn zulke uitspraken gauw gedaan. Hoe de vork precies in de steel zit is niet duidelijk, maar zowel Adriaan als Aad Klaris zijn niet gelukkig met elkaar in deze situatie.


  maandag 26 januari 2004 @ 20:34:33 #33
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16607521
Een goof trouwens uit de uitzending van vandaag:

Als Adriaan Bassie een taart wil geven, en Bassie zijn ogen dicht heeft, gooit bassie de taart de lucht in als hij hoort dat hij taart krijgt.
Een scene later zegt hij dat het jammer van die taart vind omdat hij er zo lekker uit zag, maar naar mijn mening heeft Bassie die taart niet gezien, immers hadhij zijn ogen dicht.

  maandag 26 januari 2004 @ 20:38:28 #34
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16607660
Wonderer ik zie trouwens een foutje op je site: Bij afl. 2 van B&A en de verdwenen kroon vermeld jij het volgende: Hoe weet de Adjudant dat de robot die B&A meebrengen naar het bureau Robin heet? Het is de eerste keer dat ze elkaar ontmoeten.

Dat klopt niet, want de adjudant ontmoette Robin eerder in het avontuur met de huilende professor.

  maandag 26 januari 2004 @ 20:57:25 #35
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_16608367
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:38 schreef Shoplifter14 het volgende:
Wonderer ik zie trouwens een foutje op je site: Bij afl. 2 van B&A en de verdwenen kroon vermeld jij het volgende: Hoe weet de Adjudant dat de robot die B&A meebrengen naar het bureau Robin heet? Het is de eerste keer dat ze elkaar ontmoeten.

Dat klopt niet, want de adjudant ontmoette Robin eerder in het avontuur met de huilende professor.


Dat viel mij ook op toen ik op de site keek
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_16608412
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:53 schreef flyin-hawk het volgende:
heel erg bedankt voor je e-mail hinse
gaaf nummer hehe
caribisch carnaval
Geen probleem, daar zijn we immers een community voor
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16608861
En weer een terugvind post
pi_16612576
Het is wel eens eerder aan bod gekomen, dat Bassie en Adriaan nog wel eens zouden schelden of vloeken. Bijvoorbeeld die affaire met die hooiberg, hoewel daar volgens mij geen kwaad woord gezegd werd, maar dat terzijde.
Maar ik heb weer een nieuwe ondekt!

Als, in de scene van de eerste aflevering van de plaaggeest, Adriaan in het touw van Fakir Aggenebbis is geklommen zegt Bassie "Potjandorie, dat rottouw" en vervolgens valt Adriaan naar beneden. Je hoort hem dan schreeuwen en vervolgens heel zacht "shit" zeggen
Weet iemand anders nog meer fragmenten?

pi_16615503
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:38 schreef Shoplifter14 het volgende:
Wonderer ik zie trouwens een foutje op je site: Bij afl. 2 van B&A en de verdwenen kroon vermeld jij het volgende: Hoe weet de Adjudant dat de robot die B&A meebrengen naar het bureau Robin heet? Het is de eerste keer dat ze elkaar ontmoeten.

Dat klopt niet, want de adjudant ontmoette Robin eerder in het avontuur met de huilende professor.


Ik vraag me eigenlijk af of Adjudant van der Steen daar wel werd bedoeld, misschien moest dat heel iemand anders voorstellen hij heeft daar namelijk een baard.
In in de Verdwenen Kroon refereert hij naar de Diamant en niet naar andere avonturen.

De circusdirecteur en de BB moesten ook andere personen voorstellen, net als B1 en de hoofdagent uit de Plaaggeest

Een heer met stijl
  dinsdag 27 januari 2004 @ 06:54:19 #40
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16617277
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af of Adjudant van der Steen daar wel werd bedoeld, misschien moest dat heel iemand anders voorstellen hij heeft daar namelijk een baard.
In in de Verdwenen Kroon refereert hij naar de Diamant en niet naar andere avonturen.

De circusdirecteur en de BB moesten ook andere personen voorstellen, net als B1 en de hoofdagent uit de Plaaggeest


In de avonturen van de Diamant en de Huilende professor staat hij op internet gerefereerd als Inspecteur van der Steen, lijkt me stug dat hij daar iemand anders speelt als in de kroon:
http://www.us.imdb.com/title/tt0103357/ , http://www.us.imdb.com/title/tt0319947/
pi_16617279
Vandaag in De Telegraad

Bassie gaat samen verder met Sylvia!

[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 27-01-2004 06:56]

  dinsdag 27 januari 2004 @ 06:55:46 #42
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16617280
Het nieuwe duo:


Clown Bassie gaat door met Sylvia. De razend populaire komiek en kindervriend denkt er op zijn 68e niet aan om te stoppen. Bassie: Mijn broer Adriaan wilde wel ophouden. Dat was hij oktober 2002, nog voor zijn ziekte, al van plan. Maar ik kon maar niet bedenken wat ik moest gaan doen als ik met pensioen zou zijn. Ik kan natuurlijk lid worden van een toneelclub, dacht ik bij mezelf. Met een knipoog: Even later kon ik me zelf wel voor mijn hoofd slaan. Want dat ben ik heel mijn leven toch al? Toen ik de vrouwelijke goochelaar Sylvia Schuyer tegenkwam op de Rotterdamse Artiesten Club zag ik het meteen. Zij kan mijn nieuwe podiumpartner worden.
Clown Bassie neemt in zijn nieuwe show The Beauty and The Clown goochelles bij Sylvia. Bas van Toor, de man achter de rode neus: Bassie is aangeraakt door het fenomeen Harry Potter en wil zelf ook iets groots en ontroerends leren goochelen. Een olifant of zo. Ik hoef jou niet uit te leggen dat hij in de show alles afbreekt wat Sylvia opbouwt. Sylvia is qua partner precies wat ik nodig heb. Zij heeft charisma en een geweldige ervaring. Sylvia heeft heel lang in Las Vegas in Magic shows gewerkt en stond al op het podium toen ze pas vijf jaar was. Samen met haar vader, moeder en zus reisde ze de hele wereld af onder de naam Jacqueline, Eddy & Company. Ze heeft een geweldige ervaring en veel humor.
Sylvia grinnikt: Ik verzamel mijn hele leven al clowns. Bij ons thuis staan er wel 160, maar dit is mijn eerste echte levende grappenmaker. Ik heb geweldige zin om met Bassie op tournee te gaan. Hij pakt het groots aan. Dit jaar doen we 150 optredens en hij heeft alle speciale effecten, van sneeuw/machines tot een laserlichtshow, laten aanrukken. Bovendien wil Bassie als ´Bassie en Sylvia´ een tv-goochelshow opnemen. Ik vind het waanzinnig om met hem samen te werken. De show van Bassie en Sylvia gaat op 1 maart in première. Speciale gast op het premièrefeest is Bassies broer Adriaan. Onze ruzie was een vergissing en is weer helemaal bijgelegd, zegt Bassie nog eens ten overvloede.

pi_16617487
Ziet er niet uit .. "Bassie en Sylviaaa, Bassie en Sylviaaa" bleh
  dinsdag 27 januari 2004 @ 08:09:44 #44
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16617522
eigenlijk is het best een lelijk wijf, ok vanuit bassie's oogpunt nog wel een lekker wijf denk maar ze zoiu m'n moeder kunnen zijn zo te zien
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_16617631
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:09 schreef MikeyMo het volgende:
eigenlijk is het best een lelijk wijf, ok vanuit bassie's oogpunt nog wel een lekker wijf denk maar ze zoiu m'n moeder kunnen zijn zo te zien
toen we op de b&a tour bij bassie thuis waren sprak hij over een 'zeer knappe jongedame'
pi_16617647
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:09 schreef MikeyMo het volgende:
eigenlijk is het best een lelijk wijf, ok vanuit bassie's oogpunt nog wel een lekker wijf denk maar ze zoiu m'n moeder kunnen zijn zo te zien
Wat voegt jou reactie toe aan ons kwalitatief hoogstaande topic

ontopic: Ik snap niet dat Bas steeds maar verder wil met werken. Op je 68ste krijg je volgens mij echt zo iets van: ik ben nu oud genoeg om te stoppen. Maar nee hoor...Bassie gaat gewoon verder met optreden. Petje af

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator dinsdag 27 januari 2004 @ 08:36:40 #47
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16617739
Och MikeyMo...daar moet je sowieso niet op letten
Raar figuur uit de kop van Noord-Holland

Maareh die laatste zin... onze ruzie was een vergissing

Ik kan het me wel voorstellen en ik heb een idee wat het was. Gewoon wat woorden over wel stoppen/niet stoppen en dat is gewoon he-le-maal opgeblazen.

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16617754
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:26 schreef hinse het volgende:

[..]

Wat voegt jou reactie toe aan ons kwalitatief hoogstaande topic

ontopic: Ik snap niet dat Bas steeds maar verder wil met werken. Op je 68ste krijg je volgens mij echt zo iets van: ik ben nu oud genoeg om te stoppen. Maar nee hoor...Bassie gaat gewoon verder met optreden. Petje af


zeer sympathieke vent, die Bassie... onbegrijpelijk dat ie op zijn leeftijd nog gewoon doorgaat!
pi_16617787
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:36 schreef djkoelkast het volgende:
Och MikeyMo...daar moet je sowieso niet op letten
Raar figuur uit de kop van Noord-Holland
ga nou niet op noordholland lopen zeiken he
pi_16617821
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

ga nou niet op noordholland lopen zeiken he


djkoelkast woont er zelf ook, dus het was niet lullig bedoeld
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16617844
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:44 schreef hinse het volgende:

[..]

djkoelkast woont er zelf ook, dus het was niet lullig bedoeld


oooh dan is het goed
  Moderator dinsdag 27 januari 2004 @ 08:48:57 #52
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16617855
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:44 schreef hinse het volgende:

[..]

djkoelkast woont er zelf ook, dus het was niet lullig bedoeld


Precies; en dan nog wel in dezelfde woonplaats als MM
Ik ken hem overigens niet IRL hoor haha gelukkig niet zeg
maargoed genoeg weer zo he was idd niet lullig bedoeld. ach lang verhaal.

Ik zie 'Bassie & Sylvia' nog geen spannende avonturen beleven (naja kan me wel IETS indenken, maar dat zijn dan geen kinderseries whehehe)... Adriaan was de draad in de series, Adriaan is steeds de held... zonder Adriaan geen series. Heel simpel!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16617926
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:48 schreef djkoelkast het volgende:

Ik zie 'Bassie & Sylvia' nog geen spannende avonturen beleven (naja kan me wel IETS indenken, maar dat zijn dan geen kinderseries whehehe)... Adriaan was de draad in de series, Adriaan is steeds de held... zonder Adriaan geen series. Heel simpel!


Inderdaad, maar zonder Bassie ook geen series, Bassie was altijd onmisbaar. Misschien iets minder de held, maar wel degene die mij tijdens spannende momenten een hartmassage geeft
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 11:22:55 #54
82048 Mr_Miyagi
Life's too short
pi_16620641
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:55 schreef hinse het volgende:

[..]

Inderdaad, maar zonder Bassie ook geen series, Bassie was altijd onmisbaar. Misschien iets minder de held, maar wel degene die mij tijdens spannende momenten een hartmassage geeft


Denk ook niet dat ze zoveel succes zullen hebben als met de B&A series. Iedereen zal altijd blijven terug referen aan bassie en adriaan. En terecht uiteraard.
  Moderator dinsdag 27 januari 2004 @ 12:25:08 #55
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16622232
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:22 schreef Mr_Miyagi het volgende:

[..]

Denk ook niet dat ze zoveel succes zullen hebben als met de B&A series. Iedereen zal altijd blijven terug referen aan bassie en adriaan. En terecht uiteraard.


ja dat is helaas verleden tijd.
wij moeten alles op alles zetten om zo veel mogelijk materiaal te vergaren... dat verhaal van de verdwenen trosster bijvoorbeeld!
en niet te vergeten de muziektour
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16622355
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:25 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

ja dat is helaas verleden tijd.
wij moeten alles op alles zetten om zo veel mogelijk materiaal te vergaren... dat verhaal van de verdwenen trosster bijvoorbeeld!
en niet te vergeten de muziektour


Ja, en die aflevering in Zwitserland die ik nog nooit heb gezien
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16622376
Ik vind het wel wat hoor, dat die man nog eens zoiets gaat doen op zijn 68e. Ze hadden allebei trouwens al lang en breed de handdoek in de ring kunnen werpen, de clownsneus aan de wilgen kunnen hangen, bij de acrobatenpakken neer kunnen gaan zitten, maar ze vinden het gewoon veel te leuk allemaal. Daar herkent men de ware entertainer!

Ik hoop dat Bassie nog een mooie tijd tegemoetgaat met zijn nieuwe partner en ik denk dat het ook helemaal niet op zijn plaats is om zijn nieuwe baan te vergelijken met de B en A-series. Bassie en Adriaan was iets unieks en onvervangbaars.

Zou Bassie trouwens echt zo bevangen zijn door de Potterboeken? Ik heb er nog nooit eentje gelezen, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat hij het mooie verhalen vindt, in tegenstelling tot de Lord of the Ringsfilms, wat B en A volgens mij net iets boven de pet zou gaan en ook wat minder kindvriendelijke films zijn natuurlijk (veels te eng). Wat denken jullie?

Trouwens,
Wel leuk dat het een vrouwelijk goochelaar is en niet die ver-schrik-ke-lij-ke Hans Klok (hoewel volgens mij wel een lieve man).

Paan!
pi_16622863
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:31 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik vind het wel wat hoor, dat die man nog eens zoiets gaat doen op zijn 68e. Ze hadden allebei trouwens al lang en breed de handdoek in de ring kunnen werpen, de clownsneus aan de wilgen kunnen hangen, bij de acrobatenpakken neer kunnen gaan zitten, maar ze vinden het gewoon veel te leuk allemaal. Daar herkent men de ware entertainer!

Ik hoop dat Bassie nog een mooie tijd tegemoetgaat met zijn nieuwe partner en ik denk dat het ook helemaal niet op zijn plaats is om zijn nieuwe baan te vergelijken met de B en A-series. Bassie en Adriaan was iets unieks en onvervangbaars.

Zou Bassie trouwens echt zo bevangen zijn door de Potterboeken? Ik heb er nog nooit eentje gelezen, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat hij het mooie verhalen vindt, in tegenstelling tot de Lord of the Ringsfilms, wat B en A volgens mij net iets boven de pet zou gaan en ook wat minder kindvriendelijke films zijn natuurlijk (veels te eng). Wat denken jullie?

Trouwens,
Wel leuk dat het een vrouwelijk goochelaar is en niet die ver-schrik-ke-lij-ke Hans Klok (hoewel volgens mij wel een lieve man).


Ik vind Bassie meer een figuur die naar de films van Van Damme ofzo kijkt

Nee hoor, ik geloof inderdaad dat hij HP wel leuk vindt, bovendien trekt hij interesses van het publiek met zulke uitspraken

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 13:24:17 #59
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_16623779
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:51 schreef hinse het volgende:

[..]

Ik vind Bassie meer een figuur die naar de films van Van Damme ofzo kijkt

Nee hoor, ik geloof inderdaad dat hij HP wel leuk vindt, bovendien trekt hij interesses van het publiek met zulke uitspraken


Bassie kijkt in ieder geval niet naar 'Back to the Future...', anders zou hij in 'De Reis vol Verrassingen' wel weten dat die auto niet zwart is. Alhoewel, het kan ook Adriaans fout zijn, dat hij bij het schrijven 'Back to the Future...' met bijvoorbeeld 'Knight Rider' verwarde.
No escape from reality
pi_16624295
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:24 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Bassie kijkt in ieder geval niet naar 'Back to the Future...', anders zou hij in 'De Reis vol Verrassingen' wel weten dat die auto niet zwart is. Alhoewel, het kan ook Adriaans fout zijn, dat hij bij het schrijven 'Back to the Future...' met bijvoorbeeld 'Knight Rider' verwarde.


KITT kon veel, maar vliegen was een beetje veel van het goede

ontopic: de bezoekersteller van de B&A homepage heeft zich verstopt

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator dinsdag 27 januari 2004 @ 13:53:44 #61
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16624751
Ik zit met smart te wachten op de autobiografie van Adriaan
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16625195
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zit met smart te wachten op de autobiografie van Adriaan
Ik ben benieuwd hoe ongecensureerd hij zijn gevoelens in het boek uit. Ik denk dat hij vooral over de pers wel wat negatieve verhalen te vertellen heeft
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16626989
Even niet over de personages Bassie en Adriaan, maar over Bas en Aad, ik ben geneigd om Aad toch symphatieker te vinden dan Bas en dat komt niet alleen door de verhalen die over hem in omloop zijn.
Als je hem ongeschminkt ziet dan heeft hij toch iets onaangenaams over zich, maar dat kan komen doordat hij dan zoveel op Vlugge Japie lijkt;)

Wat vinden jullie trouwens van die verhalen over Bassie, die kinderen zou hebben geknepen, afgesnauwd en uitgescholden, ze komen uit verschillende hoeken dus niet van 1 bepaald persoon

Een heer met stijl
  Moderator dinsdag 27 januari 2004 @ 15:20:52 #64
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16627501
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Even niet over de personages Bassie en Adriaan, maar over Bas en Aad, ik ben geneigd om Aad toch symphatieker te vinden dan Bas en dat komt niet alleen door de verhalen die over hem in omloop zijn.
Als je hem ongeschminkt ziet dan heeft hij toch iets onaangenaams over zich, maar dat kan komen doordat hij dan zoveel op Vlugge Japie lijkt;)

Wat vinden jullie trouwens van die verhalen over Bassie, die kinderen zou hebben geknepen, afgesnauwd en uitgescholden, ze komen uit verschillende hoeken dus niet van 1 bepaald persoon


Ik hoor dit ook regelmatig
ook dat hij geen kinderen om zich heen wil...
van alles .. maarja... ik weet het niet,
ik heb het zelf nooit meegemaakt
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 27 januari 2004 @ 16:05:44 #65
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16629139
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:22 schreef Mr_Miyagi het volgende:

[..]

Denk ook niet dat ze zoveel succes zullen hebben als met de B&A series. Iedereen zal altijd blijven terug referen aan bassie en adriaan. En terecht uiteraard.


Het worden toch ook geen avonturen, maar de shows zelf zullen worden uitgezonden
  dinsdag 27 januari 2004 @ 16:07:39 #66
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16629205
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik hoor dit ook regelmatig
ook dat hij geen kinderen om zich heen wil...
van alles .. maarja... ik weet het niet,
ik heb het zelf nooit meegemaakt


Het kan natuurlijk gaan irriteren, als je de hele dag voor kinderen optreed enz. dat je je kinderen thuis op den duur een beetje zat bent haha
pi_16629867
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:07 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk gaan irriteren, als je de hele dag voor kinderen optreed enz. dat je je kinderen thuis op den duur een beetje zat bent haha


Ja dat is een begrijpelijke reden, maar dan nog weet ik niet of ze waar zijn of niet
Een heer met stijl
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:01:05 #68
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_16630964
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:08 schreef hinse het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe ongecensureerd hij zijn gevoelens in het boek uit. Ik denk dat hij vooral over de pers wel wat negatieve verhalen te vertellen heeft


Ik ben benieuwd naar de spelling
No escape from reality
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:23:49 #69
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16631664
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:27 schreef LorenzoV het volgende:
http://www.magicland.nl/ Kijk op deze site ! [Hij staat online !]
Valt me op dat de vormgeving so far lijkt op de B&A... eh, de A site Ben benieuwd wie het design voor zijn rekening neemt. Misschien wel dezelfde figuren als de A site. Lijkt me het meest logisch.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:27:01 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16631752
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:57 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op toen ik op de site keek


En waarom heb je mij dat dan niet gemeld?

Jullie hebben trouwens gelijk; ik heb net de DVD bekeken en daar komt inderdaad vd Steen in voor met Robin (begin derde aflevering). Hij is daar wel ongeschoren, maar nog steeds Van der Steen. Of het nou adjudant is of niet.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:28:54 #71
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16631800
Bassie en Sylvia, nou ja, ok!
Maare, ik ben blij dat het nu weer helemaal goed is tussen Bas een Aad, want dat is toch wel het belangrijkste vind ik.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:29:11 #72
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16631808
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:31 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik vind het wel wat hoor, dat die man nog eens zoiets gaat doen op zijn 68e. Ze hadden allebei trouwens al lang en breed de handdoek in de ring kunnen werpen, de clownsneus aan de wilgen kunnen hangen, bij de acrobatenpakken neer kunnen gaan zitten, maar ze vinden het gewoon veel te leuk allemaal. Daar herkent men de ware entertainer!

Ik hoop dat Bassie nog een mooie tijd tegemoetgaat met zijn nieuwe partner en ik denk dat het ook helemaal niet op zijn plaats is om zijn nieuwe baan te vergelijken met de B en A-series. Bassie en Adriaan was iets unieks en onvervangbaars.

Zou Bassie trouwens echt zo bevangen zijn door de Potterboeken? Ik heb er nog nooit eentje gelezen, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat hij het mooie verhalen vindt, in tegenstelling tot de Lord of the Ringsfilms, wat B en A volgens mij net iets boven de pet zou gaan en ook wat minder kindvriendelijke films zijn natuurlijk (veels te eng). Wat denken jullie?

Trouwens,
Wel leuk dat het een vrouwelijk goochelaar is en niet die ver-schrik-ke-lij-ke Hans Klok (hoewel volgens mij wel een lieve man).


Hp moet je echt lezen. Ik heb een hekel aan hypes, maar die boeken zijn het waard. Ontzettend goed geschreven (en vertaald, hoewel je ze natuurlijk in het Engels moet lezen).

Ik denk dat ik toch wel eens naar zo'n show van Bassie zou willen. Ik ga er niet heel hard achteraan, maar als het zo uitkomt, lijkt het me toch wel tof. Ik blijf nou eenmaal een Adriaan fan, maar Bassie is ook leuk en ik wou vroeger goochelaar worden, dus...

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:31:26 #73
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16631888
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zit met smart te wachten op de autobiografie van Adriaan
Ik ook! Hopelijk heeft ie een goeie redacteur

Het enige nadeel is misschien dat je dingen te weten komt die afbreuk doen aan zijn heldendom. Ik baal altijd enorm als ik erachter kom dat een van mijn idolen rookt of zo, snappie? Maar goed, het lijkt me wel geweldig om te lezen. Misschien komt hij al dit jaar uit. Met een toer door Nederland om zijn boek te signeren! Whee!

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:31:54 #74
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16631904
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de spelling


Wat ben jij gemeen (maar je hebt wel gelijk, hihihihi).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:33:17 #75
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_16631942
Ik kijk toch ook wel een beetje uit naar de autobiografie van Aad, vooral informatie over de series lijkt me interessant, hoe het eraan toeging enzo.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:34:17 #76
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16631977
Goed, na zes replies ook even een mededeling van mezelf.

Ik heb net bij de kringloopwinkel twee B&A platen gevonden. De Diamantroof en eentje met liedjes. De kwaliteit is natuurlijk niet zo goed, maar de Diamantroof heb ik nog nooit gehoord en op die andere staan een paar nummers die ik niet ken. Erg tof dus. En ach, ze waren 70 cent per stuk

Ik heb trouwens net ontdekt dat het geld van de DVDs wel is afgeschreven bij mij, maar de DVDs heb ik nooit gekregen. Heeft iemand ervaring met DVDstunter.com?

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16632041
Jaja, nog een half uurtje en het begint weer
Wel een die ik al zovaak heb gezien, maar het blijft leuk.

Zag laatst de fout van Adriaan in het Yosimeti park. Bassie vroeg naar wasberen, zegt Aad even later: er zijn geen wasberen.
Maar dat is allang gezegd hier volgens mij.

pi_16632149
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:34 schreef wonderer het volgende:
Goed, na zes replies ook even een mededeling van mezelf.

Ik heb net bij de kringloopwinkel twee B&A platen gevonden. De Diamantroof en eentje met liedjes. De kwaliteit is natuurlijk niet zo goed, maar de Diamantroof heb ik nog nooit gehoord en op die andere staan een paar nummers die ik niet ken. Erg tof dus. En ach, ze waren 70 cent per stuk

Ik heb trouwens net ontdekt dat het geld van de DVDs wel is afgeschreven bij mij, maar de DVDs heb ik nooit gekregen. Heeft iemand ervaring met DVDstunter.com?


Ja, djkoelkast geloof ik

Maar zo gaat dat meestal: eerst afschrijven, dan ontvangen

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:44:13 #79
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16632255
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:40 schreef hinse het volgende:

[..]

Ja, djkoelkast geloof ik

Maar zo gaat dat meestal: eerst afschrijven, dan ontvangen


Bij Bol.com niet gelukkig
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:45:11 #80
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16632281
Ik hoop trouwens op veel leuke foto's in de biografie van Aad. Ik ben erg benieuwd
pi_16632304
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:44 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Bij Bol.com niet gelukkig


Klopt, bol.com is ook erg snel (altijd de dag erna hier), maar ook duurder
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16632386
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:45 schreef Shoplifter14 het volgende:
Ik hoop trouwens op veel leuke foto's in de biografie van Aad. Ik ben erg benieuwd
Niet teveel van verwachten hoor, ik verwacht zelf wel leuke nieuwtjes, maar geen schokkende verhalen Ik vraag me af of er foto's bij zitten.

Ik ga dit boek wel 100% zeker aanschaffen

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:59:05 #83
54750 koala2002
Lief beertje of toch niet?
pi_16632684
Oke, hoelang zit ik alhier?
En waarom heb ik al 31 topics hierover gemist?
Schilder me rood, geef me de kleur van je hartstocht!
We're one, but we're not the same.
pi_16632718
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:59 schreef koala2002 het volgende:
Oke, hoelang zit ik alhier?
En waarom heb ik al 31 topics hierover gemist?
Welkom
Balen dat je alles gemist hebt, nou moet je 7700 berichten gaan lezen voordat je kan meepraten
Leuk dat er weer meiden zijn die B&A fan zijn

[Dit bericht is gewijzigd door hinse op 27-01-2004 18:01]

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 18:03:03 #85
54750 koala2002
Lief beertje of toch niet?
pi_16632767
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:00 schreef hinse het volgende:

[..]

Welkom
Balen dat je alles gemist hebt, nou moet je 7700 berichten gaan lezen voordat je kan meepraten
Leuk dat er weer meiden zijn die B&A fan zijn


Haha, ja dus over een maandje dan zien jullie me wel terug, dan ben ik wel bijgelezen.
Ook ik wil even vermelden dat het machtig kut is dat het snachts niet meer uitgezonden wordt!!!
Schilder me rood, geef me de kleur van je hartstocht!
We're one, but we're not the same.
pi_16633023
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:03 schreef koala2002 het volgende:

[..]

Haha, ja dus over een maandje dan zien jullie me wel terug, dan ben ik wel bijgelezen.
Ook ik wil even vermelden dat het machtig kut is dat het snachts niet meer uitgezonden wordt!!!


Adriaan zegt op zijn website dat het over enkele maanden weer 's nachts wordt uitgezonden
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16633087
hier de info over het domein magicland, hier zie je dat die al een jaar geleden is geregistreerd.
quote:
Domain name:
magicland.nl (next domain)

Status: active

Registrant:
Bassie Produkties
Westhavenkade 21
3131 AC VLAARDINGEN
Netherlands

Domicile:
N/A

Committed to ADR: yes

Administrative contact:
B. van Toor
+31 (0)104352426
postmaster@clownbassie.nl

Date first registered: 30-01-2003
Record last updated: 24-09-2003


  dinsdag 27 januari 2004 @ 18:40:52 #88
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16633718
Bassie en Sylvia zometeen op RTL Boulevard! (oh, wat klinkt dat fout, Bassie en Sylvia )
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 januari 2004 @ 18:46:01 #89
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16633851
zal er veel informatie over de serie's staan van de biografie van Adriaan? Of zal meer naar volwassenen geschreven zijn?
Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
pi_16633957
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:46 schreef bassie22 het volgende:
zal er veel informatie over de serie's staan van de biografie van Adriaan? Of zal meer naar volwassenen geschreven zijn?
Ik denk dat laatste, dat is meestal het geval bij een autobiografisch verhaal
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 18:55:40 #91
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16634155
adriaan heeft ook lang haar zei bassie
Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 18:57:55 #92
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16634222
klinkt niet echt positief en silvia zei ik ben heel anders dan Adriaan nou dat wordt wat
Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:06:41 #93
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16634529
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:57 schreef bassie22 het volgende:
klinkt niet echt positief en silvia zei ik ben heel anders dan Adriaan nou dat wordt wat
Ja, precies. Ik vind haar nu al niet leuk. "Ik ben dynamischer dan Adriaan." Ik wil haar wel eens eventjes een rotswand op zien klauteren! Bitch. Ze deed het echt voorkomen alsof mensen moeite zouden hebben om het verschil te zien tussen haar en Adriaan. Ga nou gauw. Adriaan is een held en zij is nep. Bah.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:11:37 #94
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16634668
toen je dat gezicht zag van die vrouw toen ze die ringen door elkaar haalde;( ze heeft duidelijk wat aan haar gezicht gedaan
Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:13:29 #95
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16634735
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:11 schreef bassie22 het volgende:
toen je dat gezicht zag van die vrouw toen ze die ringen door elkaar haalde;( ze heeft duidelijk wat aan haar gezicht gedaan
Die ringentruc is trouwens hartstikke makkelijk

Nee, dat wordt nog wat.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16634907
Heerlijk die pro-Adriaan betogingen en Sylvia agressies hier! Daar gaan we ons straks lekker aan irriteren omdat ze toch het niveau van Adriaan niet haalt (wat betreft ons entertainen)
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:20:41 #97
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_16634949
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Die ringentruc is trouwens hartstikke makkelijk

Nee, dat wordt nog wat.


Leg eens uit dan

Overigens lijkt mij die Sylvia eerder nog een prostituee dan een goochelaar/illusionist, al zou het kunnen zijn dat ze die twee baantjes kan combineren.

Ik heb nu ik haar stem heb gehoord iig een nare smaak in mijn mond, wat een truthola zeg.

hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:22:06 #98
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16634986
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:19 schreef hinse het volgende:
Heerlijk die pro-Adriaan betogingen en Sylvia agressies hier! Daar gaan we ons straks lekker aan irriteren omdat ze toch het niveau van Adriaan niet haalt (wat betreft ons entertainen)
Niemand komt aan Adriaan Ik vind het prima dat Bassie door gaat met iemand anders, maar die iemand moet het dan niet in haar gelifte hoofd halen om zichzelf met Adriaan te gaan vergelijken. Ze kent Adriaan niet eens (ze zat wat te gebaren met haar handen terwijl ze het over haar dynamiek had, en Bassie zei iets in de trant van: "Ja, dat ken ik nou wel." Duidelijk refererend aan het feit dat Adriaan voornamelijk met zijn handen praat. En zij snapte het niet eens, ze zei dat dat haar temperament was.

Nou, dan heeft Adriaan toevallig wel 100 keer meer temperament.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:26:28 #99
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16635166
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:20 schreef trekpop het volgende:

[..]

Leg eens uit dan

Overigens lijkt mij die Sylvia eerder nog een prostituee dan een goochelaar/illusionist, al zou het kunnen zijn dat ze die twee baantjes kan combineren.

Ik heb nu ik haar stem heb gehoord iig een nare smaak in mijn mond, wat een truthola zeg.


Op het punt waar zij haar vingers houdt, is de ring open. Als je daar dus de tweede ring langshaalt en iets druk uitoefent, gaan ze allebei open en kun je ze van elkaar halen of juist in elkaar vlechten. Niks aan.

't Gaat me een beetje ver om haar na twee minuten tv een prostituee te noemen. Haar uiterlijk is makkelijker te verklaren: ze komt uit Rotterdam tenslotte Dat accent is ook afgrijselijk. Mijn vader komt uit Rotterdam en ik kan dat accent nog steeds niet uitstaan.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16635296
Kan iemand dat stukje van Bassie met sylvia opnemen en online zetten?? Alvast bedankt
pi_16635391
www.bartsmit.com
Deel 1 en deel 2 van Europa aan 6,95 euro
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:39:54 #102
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16635580
effe kijken

[Dit bericht is gewijzigd door bassie22 op 27-01-2004 19:44]

Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:41:21 #103
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16635638
Bassie & Adriaan Europa Dl 2 Dvd
Bassie en Adriaan reizen kris kras door de mooiste delen van Groot-Brittanie, op zoek naar een pakje. B100 is op zoek naar Bassie en Adriaan, maar heeft pech. Net als hij ze vindt, reizen ze verder naar Portugal. Daar volgen ze de weg die een wijndruif af moet leggen om port te worden. Via de hoofdstad Lissabon komen zij in de wijnstreek. Vandaar varen ze met een speciale boot naar Porto en ontdekken bijzondere dingen. Maar ze hebben niet in de gaten dat de Baron een valstrik voorbereidt...
Speelduur ca. 60 min.

Extra's:
* Karaoke liedjes: Engelse les en Portugese les
* Bloopers
* Voorstukje van de andere Europa delen.

Bestelnummer: 21076442
Adviesprijs: ¤9,95
Webshopprijs: ¤6,95
Uw voordeel: ¤3,00

Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:43:38 #104
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16635704
deel 1 heeft nog steeds de
* Frans gesproken versie
de bloopers staan er ook bij:)
Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:50:25 #105
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_16635897
Even over de Bassie:
- Zijn haar lijkt weer oranje (kennelijk een nieuwe pruik besteld !)
- Zijn mond (het rode gedeelte onder zijn mond) lijkt anders geschminkt het laatste jaar.

Oh ja dat schoot me te binnen. Bassies schmink lijkt te zijn ontstaan doordat een deel van zijn pruik een deel wit was (dit werd dus verder geschminkt ??). Later werd Bassie helemaal geschminkt en was zijn pruik dus alleen haar (veel mooier vind ik zelf)

[Dit bericht is gewijzigd door Vlugge-Japie op 27-01-2004 20:01]

Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
pi_16636614
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Even niet over de personages Bassie en Adriaan, maar over Bas en Aad, ik ben geneigd om Aad toch symphatieker te vinden dan Bas en dat komt niet alleen door de verhalen die over hem in omloop zijn.
Als je hem ongeschminkt ziet dan heeft hij toch iets onaangenaams over zich, maar dat kan komen doordat hij dan zoveel op Vlugge Japie lijkt;)

Wat vinden jullie trouwens van die verhalen over Bassie, die kinderen zou hebben geknepen, afgesnauwd en uitgescholden, ze komen uit verschillende hoeken dus niet van 1 bepaald persoon


terug vind post.

Iemand uit mijn klas is ooit eens door bas van tafel afgehaald toen ze op een tafel ging staan tijdens een optreden.

  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:22:52 #107
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16636861
Ik heb de 2 dvd's van europa via bartsmit.com net gekocht, krijg ze binnen 2 dagen

Wel k*t dat je bestelling meer dan 17,50 moet zijn, maar heb er maar meteen de lange dvd versie van een andere clown bij besteld...

  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:25:00 #108
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16636927
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:50 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Even over de Bassie:
- Zijn haar lijkt weer oranje (kennelijk een nieuwe pruik besteld !)
- Zijn mond (het rode gedeelte onder zijn mond) lijkt anders geschminkt het laatste jaar.

Oh ja dat schoot me te binnen. Bassies schmink lijkt te zijn ontstaan doordat een deel van zijn pruik een deel wit was (dit werd dus verder geschminkt ??). Later werd Bassie helemaal geschminkt en was zijn pruik dus alleen haar (veel mooier vind ik zelf)


Vind de oude pruiken met dat deel geschminkt de leukste en mooiste Bassie pruiken. Tegenwoordig ziet Bassie er echt veel minder uit...
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:11:11 #109
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_16638428
mmm, met een fotoshopje zou iemand kunnen uitvissen hoe de oude pruik op de dikkere Bassie nu zou staan???? Ik weet niet of dat nog zo goed oogt. Maar het lijkt er nu op dat de oranje pruik weer terug is ipv de gele. De schmink lijkt enigzins te zijn aangepast (met name de mond).

Dan nog iets:

zou Adriaan niet diep in zijn hart niet een echt afscheid willen van Bassie en Adriaan. Het laatste optreden in Hellendoorn was nu niet echt een leuk afscheid van onze kindervrienden en een groot televisieafscheid hebben ze toch echt wel verdient. Dit levert ook nog eens de nodige centen op lijkt mij! Ik zou een moord doen om bij het allerlaatste optreden te zijn van Bassie en Adriaan waar ook de boefjes (inclusief B2 !!!!!!) aanwezig zouden zijn. Met de tentoonstelling aanstaande in Hellendoorn (en die moet toch geopend worden door de enige echte Bassie en Adriaan lijkt me !!!!!!!!!!) voorzie en hoop ik op een echte afscheidvoorstelling. Nickelodeon moet daar dan ook bij zijn zodat eea ook op televisie komt !

[Dit bericht is gewijzigd door Vlugge-Japie op 27-01-2004 21:22]

Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:31:02 #110
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16639165
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:11 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Dan nog iets:

zou Adriaan niet diep in zijn hart niet een echt afscheid willen van Bassie en Adriaan. Het laatste optreden in Hellendoorn was nu niet echt een leuk afscheid van onze kindervrienden en een groot televisieafscheid hebben ze toch echt wel verdient. Dit levert ook nog eens de nodige centen op lijkt mij! Ik zou een moord doen om bij het allerlaatste optreden te zijn van Bassie en Adriaan waar ook de boefjes (inclusief B2 !!!!!!) aanwezig zouden zijn. Met de tentoonstelling aanstaande in Hellendoorn (en die moet toch geopend worden door de enige echte Bassie en Adriaan lijkt me !!!!!!!!!!) voorzie en hoop ik op een echte afscheidvoorstelling. Nickelodeon moet daar dan ook bij zijn zodat eea ook op televisie komt !


Het is voor Adriaan practisch onmogelijk om lang achter elkaar te praten. Dan houdt een voorstelling al snel op, denk ik. Ze weten allebei dat de voorstelling in Hellendoorn de laatste was, Adriaan heeft persoonlijk nog afscheid genomen tijdens de marathon... Bassie gaat door dus die zal sowieso geen afscheid nemen... Die opening van de tentoonstelling zou cool zijn, maar een afscheidsvoorstelling zit er niet in
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:42:04 #111
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16639567
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het is voor Adriaan practisch onmogelijk om lang achter elkaar te praten. Dan houdt een voorstelling al snel op, denk ik. Ze weten allebei dat de voorstelling in Hellendoorn de laatste was, Adriaan heeft persoonlijk nog afscheid genomen tijdens de marathon... Bassie gaat door dus die zal sowieso geen afscheid nemen... Die opening van de tentoonstelling zou cool zijn, maar een afscheidsvoorstelling zit er niet in


Ja het is ontzettend jammer, maar we moeten ons er maar bij neer leggen dat die afscheidsvoorstelling er gewoon niet meer komt...
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:45:49 #112
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_16639701
ik denk dat het wel kan. Goed Adriaan kan niet zo veel praten maar het publiek snapt dat ook en zal ook snappen wanneer hij met een glas water op het podium staat. Afscheid van het duo Bassie en Adriaan moet er toch echt komen. Het afscheid in Hellendoorn en dat op tv van Adriaan noem ik geen echt groots afscheid. Nickelodeon zou ook een uitzending kunnen maken waarin afscheid wordt genomen met oude beelden, de acteurs als gasten, oude verhalen ophalen, hoe het begon.. etc.
Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:07:16 #113
82445 benafan
drommels drommels en nog eens
pi_16640478
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:45 schreef Vlugge-Japie het volgende:
ik denk dat het wel kan. Goed Adriaan kan niet zo veel praten maar het publiek snapt dat ook en zal ook snappen wanneer hij met een glas water op het podium staat. Afscheid van het duo Bassie en Adriaan moet er toch echt komen. Het afscheid in Hellendoorn en dat op tv van Adriaan noem ik geen echt groots afscheid. Nickelodeon zou ook een uitzending kunnen maken waarin afscheid wordt genomen met oude beelden, de acteurs als gasten, oude verhalen ophalen, hoe het begon.. etc.
zal wel leuk zijn of niet

tenminste dat vind ik

de baas een bal gehakt, een frikandel, en een zak patat MET MAYONAISE!!!
pi_16640628
Dat praten hoeft op zich toch geen al te groot probleem te zijn?Zoals iemand al aangaf kunnnen daar oplossingen voor komen:

-laat Aad veel drinken
-laat Bassie veel spreken
-Scenario:de boeven ontvoeren adriaan->adriaan dus een tijdje weg
-Scenario:De huilende professor maakt een drankje waardoor aad niet kan praten en de kinderen moeten het samen met Bassie oplossen

  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:15:01 #115
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16640782
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:45 schreef Vlugge-Japie het volgende:
ik denk dat het wel kan. Goed Adriaan kan niet zo veel praten maar het publiek snapt dat ook en zal ook snappen wanneer hij met een glas water op het podium staat. Afscheid van het duo Bassie en Adriaan moet er toch echt komen. Het afscheid in Hellendoorn en dat op tv van Adriaan noem ik geen echt groots afscheid. Nickelodeon zou ook een uitzending kunnen maken waarin afscheid wordt genomen met oude beelden, de acteurs als gasten, oude verhalen ophalen, hoe het begon.. etc.
Vanaf Nickelodeon moet je dat niet verwachten
Nickelodeon is namelijk maar een kleine firma met heel weinig budget voor eigen producties...
Als B&A nog bij de tros zouden zitten had je een grotere kans gehad
pi_16640964
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:11 schreef Majin het volgende:
Dat praten hoeft op zich toch geen al te groot probleem te zijn?Zoals iemand al aangaf kunnnen daar oplossingen voor komen:

-laat Aad veel drinken
-laat Bassie veel spreken
-Scenario:de boeven ontvoeren adriaan->adriaan dus een tijdje weg
-Scenario:De huilende professor maakt een drankje waardoor aad niet kan praten en de kinderen moeten het samen met Bassie oplossen


Ik denk dat Aad nog net genoeg zelfrespect heeft om dat niet te doen. Hij wordt er dan echt als bejaarde op een stoel gezet en moet steeds drinken. Dan vragen de kinderen zich ook af: "Is dat nou die vitale actobaat?"

Dan was het afscheid bij Nickelodeon nog beter naar mijn mening

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16642252
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:25 schreef LorenzoV het volgende:
Mijn Bassie & Adriaan muziek top 5 is :

1. Benidorm
2. Met een bril op
3. St.- Maarten
4. Raar maar waar
5. Het A.B.C.

Wat is de top5 van jullie?


Ik weet zo 1, 2, 3 geen nummers uit m'n hoofd, maar ik had vroeger wel een plaat van B&A en daarvan is al die jaren toch Het A.B.C. blijven hangen. Ik heb het echt al 20 jaar niet meer gehoord en heb geen idee waar die plaat is gebleven (uitgegeven door MFP of zoiets?), maar toch heb ik af en toe dat nummer in m'n hoofd

[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 27-01-2004 23:09]

pi_16642676
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:34 schreef wonderer het volgende:
Goed, na zes replies ook even een mededeling van mezelf.

Ik heb net bij de kringloopwinkel twee B&A platen gevonden. De Diamantroof en eentje met liedjes. De kwaliteit is natuurlijk niet zo goed, maar de Diamantroof heb ik nog nooit gehoord en op die andere staan een paar nummers die ik niet ken. Erg tof dus. En ach, ze waren 70 cent per stuk


Heeft die LP met liedjes toevallig nummer MFP 1A 02258065? En is dat die met het A.B.C.?

Dan bestel ik 'm als CD. Fonos.nl heeft namelijk een hoop B&A titels waaronder een MFP plaat. Fonos.nl zetten de LP's om naar CD en knappen het helemaal op. Het kost wel ¤19,95 per CD

  woensdag 28 januari 2004 @ 00:12:51 #119
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16644907
Frey!!! Ik had gevraagd of je de plaatjes er tot ik weer terug ben op wilde laten staan. En nou zijn ze weg

Kun je zze nog even online zetten, of opsturen? Adres op mijn website (http://info.bassieenadriaan.nl). Thanks.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 00:16:29 #120
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16644994
Oh, en shoppie, wanneer stuur je die tweede brief naar "de secretaris" van B2? Ik ben wel benieuwd
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16645013
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:16 schreef wonderer het volgende:
Oh, en shoppie, wanneer stuur je die tweede brief naar "de secretaris" van B2? Ik ben wel benieuwd
Ik ook
Hoe staat het met jouw brief naar Paul?
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16646257
I weet niet of ik het al had vermeld, maar ik heb ooit geprobeerd om Paul van Gorcum te bellen, die man heeft het echt gigantisch druk want hij is er nooit!

Ik kreeg dit te horen:

Met van Gorcum,
op dt moment ben ik afwezig, als u uw naam en telefoonnummer inspreekt bel ik u zo spoedig mogelijk terug.
PEEEEEEEP

Maar die manier van spreken, die stemintonatie en uitspraak van woorden! Net de baron die een telefoongesprek voert (met Adriaan in de Kroon, wanneer hij nog denkt alles onder controle heeft)

Een heer met stijl
  woensdag 28 januari 2004 @ 01:38:38 #123
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16646516
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:17 schreef hinse het volgende:

[..]

Ik ook
Hoe staat het met jouw brief naar Paul?


Ik heb net alle vragen verzameld (ik moest alle topics sinds mijn vertrek doorspitten op dingen voor de site, die nu dus geupdate is) en ik zal morgen eens even een brief schrijven.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 01:39:50 #124
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16646534
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 01:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
I weet niet of ik het al had vermeld, maar ik heb ooit geprobeerd om Paul van Gorcum te bellen, die man heeft het echt gigantisch druk want hij is er nooit!

Ik kreeg dit te horen:

Met van Gorcum,
op dt moment ben ik afwezig, als u uw naam en telefoonnummer inspreekt bel ik u zo spoedig mogelijk terug.
PEEEEEEEP

Maar die manier van spreken, die stemintonatie en uitspraak van woorden! Net de baron die een telefoongesprek voert (met Adriaan in de Kroon, wanneer hij nog denkt alles onder controle heeft)


Ik durf echt niet te bellen hoor. In ieder geval niet voor een telefonisch gesprek. Eventueel een afspraak maken voor een live interview weer wel Eerst maar een brief, eens zien of ie daarop reageert.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 01:40:49 #125
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16646543
Waarom is niemand blij voor mij dat ik twee B&A LPs heb gevonden?

Oh, DJkoelkast, ik heb mijn inloggegevens en zo voor mijn @bassieenadriaan.nl adres nog niet... kun je dat even sturen?

[Dit bericht is gewijzigd door wonderer op 28-01-2004 02:35]

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 06:52:06 #126
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16647889
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 01:40 schreef wonderer het volgende:
Waarom is niemand blij voor mij dat ik twee B&A LPs heb gevonden?

Oh, DJkoelkast, ik heb mijn inloggegevens en zo voor mijn @bassieenadriaan.nl adres nog niet... kun je dat even sturen?


Toppie hoor van die 2 platen
Ik ga ze mss via fonos bestellen op cd
Ik heb een tijdje terug weer een mail gestuurd naar die secretaris maar heb helaas nog steeds geen antwoord...
pi_16648080
Hoi,

Ik was juist wat op het internet aan het zoeken over het nieuwe duo van Bassie met de goochelaar. Ik vond heel wat. Hieronder staan enkele links naar nieuwsberichten met foto's erbij.

VRT Nieuws : (België)
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default/snelnieuws/entertainment/bassie/index.html

Jeugdjournaal : (Holland)
www.jeugdjournaal.nl

Telegraaf : (Holland)
www.telegraaf.nl

Groetjes van Lorenzo.

  Moderator woensdag 28 januari 2004 @ 08:55:10 #128
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16648460
wonderer: je gegevens komen er zo aan!
heb je ook alles meegenomen wat ik heb getipt?
en hangt er vanaf hoe je bij dvdstunter hebt besteld; op vooruitbetaling meestal ja dan krijg je het daarna... misschien niet het allerhandigste (vind ik wel) maar ze zijn wel erg goedkoop. gewoon een mailtje sturen.

nog geen antwoord van Adriaan

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:32:13 #129
79451 rpc123nl
Hier B-één-nul-nul, baas...
pi_16651542
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 01:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik durf echt niet te bellen hoor. In ieder geval niet voor een telefonisch gesprek. Eventueel een afspraak maken voor een live interview weer wel Eerst maar een brief, eens zien of ie daarop reageert.


Als er gebeld moet worden wil ik dat best doen, geen probleem. Ik heb vast een streepje voor vanwege mijn avatar.... hoop ik...

Had ik al iedereen die werkt/heeft gewerkt aan de brief-interview initiatieven gehuldigd?

"Daar knap ik van op!!" (de baron slaat in Het Geheim Van De Schatkaart loeihard op B2 z'n harses)
pi_16652016
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik ook! Hopelijk heeft ie een goeie redacteur

Het enige nadeel is misschien dat je dingen te weten komt die afbreuk doen aan zijn heldendom. Ik baal altijd enorm als ik erachter kom dat een van mijn idolen rookt of zo, snappie?


Tja, wat moet je dan doen als veel van je idolen rocksterren zijn??

Even over die redacteur, ik mag toch hopen dat dat nog steeds goed opgeleide mensen zij, die WEL kunnen spellen? Kan me niet voorstellen dat Aad met de verkeerde mensen in zee gaat. Hoewel, we weten inmiddels dat er over Aad Klaris ook nog een hoop niet klaar is......

Paan!
pi_16652281
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:09 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Heeft die LP met liedjes toevallig nummer MFP 1A 02258065? En is dat die met het A.B.C.?

Dan bestel ik 'm als CD. Fonos.nl heeft namelijk een hoop B&A titels waaronder een MFP plaat. Fonos.nl zetten de LP's om naar CD en knappen het helemaal op. Het kost wel ¤19,95 per CD


Stuur maar op, ik doe het gratis voor je...
Paan!
  Moderator woensdag 28 januari 2004 @ 12:39:19 #132
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16653346
Ik neem aan dat dat boek wel een spelcheck krijgt en anders, tja, het is wèl weer typisch Adriaan. Vooral de eerste series hoor je ook echt dat ze uit omgeving Rotterdam komen (''ik ga even leggen'' ''beter als...'' en meer van die dingen)

Hoe staat het nou met het adres van B 1 0 0 ?
daar zou ik de brief naar sturen weten jullie nog?

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16653436
Zoek de verschillen!

>>

pi_16653756
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik neem aan dat dat boek wel een spelcheck krijgt en anders, tja, het is wèl weer typisch Adriaan. Vooral de eerste series hoor je ook echt dat ze uit omgeving Rotterdam komen (''ik ga even leggen'' ''beter als...'' en meer van die dingen)

Hoe staat het nou met het adres van B 1 0 0 ?
daar zou ik de brief naar sturen weten jullie nog?


Ja, één zo'n fokker hier had z'n adres toch? Als hij die nou even geeft
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16653791
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 01:40 schreef wonderer het volgende:
Waarom is niemand blij voor mij dat ik twee B&A LPs heb gevonden?

Oh, DJkoelkast, ik heb mijn inloggegevens en zo voor mijn @bassieenadriaan.nl adres nog niet... kun je dat even sturen?


Ik ben heeeeeeeel blij voor je wonderer

Dat verhaal met de diamantroof heb ik nog op MC staan , maar helaas letterlijk stuk gedraaid

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16654027
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:50 schreef FreekM het volgende:

[..]

Yeahinho, zou je mijn avatar willen verbeteren?
Het origineel:

[afbeelding]

Hij is gemaakt door Tichelaar. Misschien heeft hij een grotere versie.

Het lettertype anders en mijn naam gewoon als "FreekM" of in blokletters.


>>
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:24:49 #137
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16654354
Iedereen lijkt ineens een B&A-icoontje met nick erin te willen hebben!

Het nieuwe Bassie en Sylvia-duo zuigt trouwens nogal en ik vraag me nog altijd af wanneer wij onze eigen B&A-serie gaan schrijven...?

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:48:19 #138
71376 FreekM
Hé, figuur.
pi_16655023
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:14 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

>>


Dankjewel!
VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:01:19 #139
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_16655440
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:24 schreef Gerritje het volgende:
Iedereen lijkt ineens een B&A-icoontje met nick erin te willen hebben!

Het nieuwe Bassie en Sylvia-duo zuigt trouwens nogal en ik vraag me nog altijd af wanneer wij onze eigen B&A-serie gaan schrijven...?


Ik ben al wel met een script bezig. Maar ik ben nog aan het puzzelen hoe ik bepaalde dingen die ik er per sé in wil hebben er in zie te schrijven. Ik heb nu bijvoorbeeld al wel uitleg gegeven waarom Robin ineens weer klein is (zoals bij de marathon) en waar hij tijdens de laatste twee avonturen was. Ik wil ook wat fouten uit de serie rechtpraten, zoals de diamantroof van de Baron.

Maar het verhaal gaat globaal als volgt: De Baron, B100 en handige Harry worden vrijgelaten. Ze willen de ultieme wraak nemen op Bassie en Adriaan en daarom stelen ze de caravan. Terwijl Bassie en Adriaan met hulp van Robin en adjudant van der Steen op zoek gaan naar de caravan, denk Vlugge Japie dat ze een schat zoeken. Terwijl hij ze volgt komt hij B2 tegen die bij hem blijft. Bassie en Adriaan zien Japie en B2 en gaat achter ze aan, omdat ze denken dat zij de caravan hebben gestolen.
Maar ondertussen zet de Baron een val en belt adjudant van der Steen...

Dit is even globaal het verhaal, maar dan nog zonder het einde, want dat moet een verrassing blijven. Het kan dat hier nog iets aan veranderd, maar het meeste van het verhaal zal intact blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Wer-Al_Zwowe op 28-01-2004 14:30]

No escape from reality
  Moderator woensdag 28 januari 2004 @ 14:07:45 #140
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16655680
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Ik ben al wel met een script bezig. Maar ik ben nog aan het puzzelen hoe ik bepaalde dingen die ik er per sé in wil hebben en in zie te schrijven. Ik heb nu bijvoorbeeld al wel uitleg gegeven waarom Robin ineens weer klein is (zoals bij de marathon) en waar hij tijdens de laatste twee avonturen was. Ik wil ook wat fouten uit de serie rechtpraten, zoals de diamantroof van de Baron.

Maar het verhaal gaat globaal als volgt: De Baron, B100 en handige Harry worden vrijgelaten. Ze willen de ultieme wraak nemen op Bassie en Adriaan en daarom stelen ze de caravan. Terwijl Bassie en Adriaan met hulp van Robin en adjudant van der Steen op zoek gaan naar de caravan, denk Vlugge Japie dat ze een schat zoeken. Terwijl hij ze volgt komt hij B2 tegen die bij hem blijft. Bassie en Adriaan zien Japie en B2 en gaat achter ze aan, omdat ze denken dat zij de caravan hebben gestolen.
Maar ondertussen zet de Baron een val en belt adjudant van der Steen...

Dit is even globaal het verhaal, maar dan nog zonder het einde, want dat moet een verrassing blijven. Het kan dat hier nog iets aan veranderd, maar het meeste van het verhaal zal intact blijven.


Hoe kom jij aan Robin en een B&A caravan
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16656231
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan Robin en een B&A caravan


Ach, jij ook altijd met je details!

Gaaf verhaal hoor Wer-Al_Zwowe! Ben alleen benieuwd hoe e.e.a. uitgewerkt kan gaan worden...

pi_16656411
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan Robin en een B&A caravan


B&A Caravan
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16656489
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Ik ben al wel met een script bezig. Maar ik ben nog aan het puzzelen hoe ik bepaalde dingen die ik er per sé in wil hebben en in zie te schrijven. Ik heb nu bijvoorbeeld al wel uitleg gegeven waarom Robin ineens weer klein is (zoals bij de marathon) en waar hij tijdens de laatste twee avonturen was. Ik wil ook wat fouten uit de serie rechtpraten, zoals de diamantroof van de Baron.

Maar het verhaal gaat globaal als volgt: De Baron, B100 en handige Harry worden vrijgelaten. Ze willen de ultieme wraak nemen op Bassie en Adriaan en daarom stelen ze de caravan. Terwijl Bassie en Adriaan met hulp van Robin en adjudant van der Steen op zoek gaan naar de caravan, denk Vlugge Japie dat ze een schat zoeken. Terwijl hij ze volgt komt hij B2 tegen die bij hem blijft. Bassie en Adriaan zien Japie en B2 en gaat achter ze aan, omdat ze denken dat zij de caravan hebben gestolen.
Maar ondertussen zet de Baron een val en belt adjudant van der Steen...

Dit is even globaal het verhaal, maar dan nog zonder het einde, want dat moet een verrassing blijven. Het kan dat hier nog iets aan veranderd, maar het meeste van het verhaal zal intact blijven.


Vet verhaal hoor, erg goed uitgedacht
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:32:17 #144
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_16656633
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan Robin en een B&A caravan


Robin moet wel na te maken zijn en een B&A caravan moet op zich wel van een oude caravan te maken zijn.
No escape from reality
  Moderator woensdag 28 januari 2004 @ 14:35:39 #145
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16656754
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:32 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Robin moet wel na te maken zijn en een B&A caravan moet op zich wel van een oude caravan te maken zijn.


Of Adriaan bellen of we Robin mogen lenen
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16656817
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:35 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Of Adriaan bellen of we Robin mogen lenen


Robin heeft misschien wel een eigen wil
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:39:39 #147
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16656866
Gaaf verhaal!! Ik wil wel een B&A-boy spelen!

Ben alleen bang dat er meerdere mensen een verhaal in hun hoofd hebben, dat uiteraard bij iedereen verschillend zal zijn... Hoe lossen we dit op? Hoe goed zijn verhaal ook is, ik vind niet dat Wer-Al_Zwowe de regiseursrol op kan eisen .

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  Moderator woensdag 28 januari 2004 @ 14:45:35 #148
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16657065
Ik wil cameraman zijn en assistent regisseur
tevens zorg ik voor de muziek, het geluid (deels) en de bewerking (uiteraard komt er Aad Klaris muziek onder!), de montage ennnn uiteraard de DVD's

Alleen uuh alsjeblieft géén B&A boys!
Bah daar vond ik echt niks aan!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16657090
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:39 schreef Gerritje het volgende:
Gaaf verhaal!! Ik wil wel een B&A-boy spelen!

Ben alleen bang dat er meerdere mensen een verhaal in hun hoofd hebben, dat uiteraard bij iedereen verschillend zal zijn... Hoe lossen we dit op? Hoe goed zijn verhaal ook is, ik vind niet dat Wer-Al_Zwowe de regiseursrol op kan eisen .


Waarom niet? Iemand moet het toch doen? En als jij het verhaal gaaf vindt, wat is het probleem? Mij maakt het niet uit wie regisseert, zolang ie maar niet denkt dat ie de serie even goed kan maken als Adriaan
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator woensdag 28 januari 2004 @ 14:48:16 #150
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16657162
Wie weet wil Adriaan het regisseren, als eer'rol' zeg maar in het geheel
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16657397
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:48 schreef djkoelkast het volgende:
Wie weet wil Adriaan het regisseren, als eer'rol' zeg maar in het geheel
Ik ben Adjudant vd Steen
Gerritje, ipv B&A boy mag je ook Lara spelen
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:02:41 #152
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16657608
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:55 schreef hinse het volgende:

[..]

Ik ben Adjudant vd Steen
Gerritje, ipv B&A boy mag je ook Lara spelen


Woef!
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
pi_16658563
spannend.

maar waar zijn (Danny De plaaggeest, Joris,)

pi_16658656
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:34 schreef _bigmac_ het volgende:
spannend.

maar waar zijn (Danny De plaaggeest, Joris,)


Het verhaal is nog niet af toch?
Inspecteur de Vries moet ook nog verschijnen
En B1, BB etc
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:57:12 #155
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16659297
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:37 schreef hinse het volgende:

[..]

Het verhaal is nog niet af toch?
Inspecteur de Vries moet ook nog verschijnen
En B1, BB etc


Ben erg benieuwd naar de afloop
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:44:38 #157
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_16662447
Ik ben hier een kleine week niet geweest (shame on me) maar kon niet achter de pc... nu ik hier weer ben en jullie zijn 2 topics verder kan ik weer gezellig meepraten... en wat is dit nu opeens voor rage om je nick in je BA icoon te hebben, moet ik ook maar eens fixen (heb alleen een te lange naam ) Ik wil ook wel camera/montage/special effects man zijn, ik heb immers al veel ervaringen opgedaan (zie homepage)
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:45:09 #158
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16662457
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:42 schreef Bassiefan het volgende:
www.magicland.nl online!
Site is niej echt geweldig te noemen

Maar het lijkt me wel een leuke show

  woensdag 28 januari 2004 @ 17:58:10 #159
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16662795
Ik woon in Gouda en het is vanaf Gouda ongeveer een kwartier fietsen naar Bodegraven. Ik moet helaas naar school
Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
  woensdag 28 januari 2004 @ 18:03:27 #160
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16662946
In de show zingt Bassie een aantal nieuwe, door hemzelf geschreven en gecomponeerde liedjes waarbij het publiek al snel mee kan zingen.

Meestal schreef Adriaan de liedjes dus van daar ook:
het publiek al snel mee kan zingen.^O^

Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:07:40 #161
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16664731
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:55 schreef hinse het volgende:

[..]

Ik ben Adjudant vd Steen
Gerritje, ipv B&A boy mag je ook Lara spelen


And quess who de Baron zal worden?
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:12:16 #162
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16664878

Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
pi_16664925
Hallo mensjes

Ik was degene die het adres van B100 zou hebben. Nu weet ik wel in welke straat hij woont. Alleen het huisnummer is mij onbekend
die klasgenoot zou het voor me uitzoeken maar in het blok huizen hangen weer geen naamborden (o.i.d.). Ik zal als ik tijd heb een keer zelf op onderzoek uitgaan zodat die brief nog een keer verstuurd kan worden.

gegroet

En weer een dag eerder bij mijn dood!
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:17:05 #164
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16665011
* wonderer heeft een Adriaan bloes! Whee!

Bij de Blokker, voor degene die er ook een willen. Ze noemen het daar Sjonnie bloes maar het is precies de goeie kleur blauw met friemeltjes en van "satijn". Ik ben helemaal blij.

Ik wil graag meedoen met de FOK B&A film, maar het enige dat ik kan is schrijven... en ik vond mijn idee uit topic 16 toch wel leuk... Lastig, met zoveel mensen

Yeahinho, thanks voor je verbeterde icon. Welk programma gebruik je daarvoor? De kleuren zijn een stuk mooier!

Edit: 500ste post, yippee!

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:19:22 #165
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16665076
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:17 schreef wonderer het volgende:
* wonderer heeft een Adriaan bloes! Whee!

Bij de Blokker, voor degene die er ook een willen. Ze noemen het daar Sjonnie bloes maar het is precies de goeie kleur blauw met friemeltjes en van "satijn". Ik ben helemaal blij.

Ik wil graag meedoen met de FOK B&A film, maar het enige dat ik kan is schrijven... en ik vond mijn idee uit topic 16 toch wel leuk... Lastig, met zoveel mensen

Yeahinho, thanks voor je verbeterde icon. Welk programma gebruik je daarvoor? De kleuren zijn een stuk mooier!

Edit: 500ste post, yippee!


Yeahinho, kun je ook nog wat verschillende icoontjes maken voor mij? Bijv. van de Baron ofzo. En dan met De Maestro (zonder dat streepje) erbij, zou ik erg waarderen, alvast bedankt he.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_16665391
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:17 schreef wonderer het volgende:
Yeahinho, thanks voor je verbeterde icon. Welk programma gebruik je daarvoor? De kleuren zijn een stuk mooier!
Een beetje klooien met Photoshop doet wonderen .
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:19 schreef De_Maestro het volgende:

Yeahinho, kun je ook nog wat verschillende icoontjes maken voor mij? Bijv. van de Baron ofzo. En dan met De Maestro (zonder dat streepje) erbij, zou ik erg waarderen, alvast bedankt he.


Een paar? Ik wil er best 1 voor je maken, maar voor mij is het natuurlijk het leukst als het gemaakte icoontje ook daadwerkelijk wordt gebruikt!
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:34:34 #167
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16665500
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:30 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Een beetje klooien met Photoshop doet wonderen .
[..]


Ik heb PS nooit echt onder de knie gekregen. Ik bewerk ook bijna nooit, ik maak originele dingen in PSP (en sinds kort Painter 7). PS crasht altijd bij mij

Maar kudos to you, je maakt mooie dingen!

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:37:45 #168
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16665593
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:30 schreef Yeahinho het volgende:

Een paar? Ik wil er best 1 voor je maken, maar voor mij is het natuurlijk het leukst als het gemaakte icoontje ook daadwerkelijk wordt gebruikt!


Ja, ok, maar ik dacht aan een voorraad, zodat ik af en toe kan wisselen, maar eentje is ook goed hoor!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_16666055
Speelt Sylvia ook mee in de film??.,

(Ze lokt Bassie weg bij Adriaan maar blijkt te werken voor de Baron ofzo )

  woensdag 28 januari 2004 @ 19:58:45 #170
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16666231
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Speelt Sylvia ook mee in de film??.,

(Ze lokt Bassie weg bij Adriaan maar blijkt te werken voor de Baron ofzo )


Zie daar dé rol voor wonderer!!
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:00:10 #171
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16666273
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:58 schreef Gerritje het volgende:

[..]

Zie daar dé rol voor wonderer!!


Je wordt bedankt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16666305
Ik zou de baron wel willen zijn hoor, ik doe hem al jaren na, maar ik denk dat er wel meer gegadigden zijn voor deze rol
Een heer met stijl
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:01:52 #173
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16666327
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Speelt Sylvia ook mee in de film??.,

(Ze lokt Bassie weg bij Adriaan maar blijkt te werken voor de Baron ofzo )


Wat een geniaal plan van mij, met alle bescheidenheid mag ik wel zeggen: ZEER geniaal! Ze heet dan zeker Snelle Sylvia en blijkt de vrouw te zijn van Vlugge Japie!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:07:58 #174
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16666519
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:01 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Wat een geniaal plan van mij, met alle bescheidenheid mag ik wel zeggen: ZEER geniaal! Ze heet dan zeker Snelle Sylvia en blijkt de vrouw te zijn van Vlugge Japie!


Actually, ja, ik denk dat daar best potentie voor is, aangezien ze een goochelaar is. Kan ze allerlei enge trucjes doen. Vingervlugge Sylvia
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:09:42 #175
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16666573
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Actually, ja, ik denk dat daar best potentie voor is, aangezien ze een goochelaar is. Kan ze allerlei enge trucjes doen. Vingervlugge Sylvia


Hahaha! Ze vingert zo vlug, dat... Ik bedoel dat ze zo vlug is als een vinger, of nee, zo vlug is met haar vingers... Ach ja laat maar.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_16666670
Even voor de Die hard B&A fans, weten jullie op welk eiland van Griekenland De Verzonken stad is opgenomen??

Ben ik namelijk wel benieuwd naar, aangezien ik deze zomer ook naar een aantal eilanden van Griekenland ga...

  woensdag 28 januari 2004 @ 20:13:59 #177
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16666711
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:12 schreef DonStefano het volgende:
Even voor de Die hard B&A fans, weten jullie op welk eiland van Griekenland De Verzonken stad is opgenomen??

Ben ik namelijk wel benieuwd naar, aangezien ik deze zomer ook naar een aantal eilanden van Griekenland ga...


Kreta, Santorini, Rhodos...
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:14:18 #178
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16666728
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:12 schreef DonStefano het volgende:
Even voor de Die hard B&A fans, weten jullie op welk eiland van Griekenland De Verzonken stad is opgenomen??

Ben ik namelijk wel benieuwd naar, aangezien ik deze zomer ook naar een aantal eilanden van Griekenland ga...


Kreta en een gedeelte op Santorini. En een onbewoond eilandje dicht bij Kreta

Van de B&A site:

quote:
Arjan en Rebekka Nouwen (29 en 28 jaar) uit Amstelveen vragen het volgende; “Wij gaan met deze zomer met vakantie naar Kreta en willen daar de plaatsen bezoeken waar jullie opname hebben gemaakt.
Daarom de volgende vragen:
1)In welke plaats op Kreta stond het hotel waar jullie opnames gemaakt hebben?”
Het hotel was Kreta Maris in het plaatsje Hersonisos
2) In welke plaats op Kreta staat het huis van de boeven??
Dat was een decor en stond in Vlaardingen opgebouwd.
3) In welke plaats op Kreta is het reisbureau, waar jullie de naam Tira tegenkomen?
Dat was het reisbueau in Iraklion. Het adres heb ik niet meer, maar het was in het centrum..
4) In welke plaats op Kreta komen jullie aan met het vliegtuig?
Het vliegveld van Iraklion.
5) In welke plaats op Kreta is het haventje waar opnamens gemaakt zijn voor "wie betaald de veerman"?
Dat was het plaatsje Agio Nicolaos, daar moet je zeker naar toe gaan.
6) In welke plaats op Kreta is de kloof waar jullie uit het busje van de boeven springen?
Dat is de Samaria Kloof en iedereen op Kreta kan je vertellen waar die is. Ik waarschuw jullie alvast. Als je die kloof door wilt gaan dan ben je heel veel uren onderweg.

[Dit bericht is gewijzigd door wonderer op 28-01-2004 20:15]

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:14:31 #179
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16666735
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:12 schreef DonStefano het volgende:
Even voor de Die hard B&A fans, weten jullie op welk eiland van Griekenland De Verzonken stad is opgenomen??

Ben ik namelijk wel benieuwd naar, aangezien ik deze zomer ook naar een aantal eilanden van Griekenland ga...


Het grootste gedeelte speelt zich af op kreta. Santorini en Rhodos komen ook voor

Edit: Oh, driedubbelpost

pi_16666807
wooow....3 posts achter elkaar, dat had ik niet verwacht

Bedankt iig voor de info jongens. Kreta kom ik sowieso, Rhodos moet ik nog ff bekijken

  woensdag 28 januari 2004 @ 20:47:16 #181
79451 rpc123nl
Hier B-één-nul-nul, baas...
pi_16667823
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:17 schreef wonderer het volgende:
* wonderer heeft een Adriaan bloes! Whee!

Bij de Blokker, voor degene die er ook een willen. Ze noemen het daar Sjonnie bloes maar het is precies de goeie kleur blauw met friemeltjes en van "satijn". Ik ben helemaal blij.


Ha! Da's lachen: hier in de buurt van Rotterdam worden Vlaardingers ook wel eens "Sjonnie's en Anita's" genoemd. Maak je je in Vlaardingen natuurlijk niet populair mee, maar iemand bij Blokker heeft wel een apart gevoel voor humor....

"Daar knap ik van op!!" (de baron slaat in Het Geheim Van De Schatkaart loeihard op B2 z'n harses)
  woensdag 28 januari 2004 @ 21:02:18 #182
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16668364
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:47 schreef rpc123nl het volgende:

[..]

Ha! Da's lachen: hier in de buurt van Rotterdam worden Vlaardingers ook wel eens "Sjonnie's en Anita's" genoemd. Maak je je in Vlaardingen natuurlijk niet populair mee, maar iemand bij Blokker heeft wel een apart gevoel voor humor....


Niet alleen daar Maar ik wist niet dat die eikels in Adriaan bloezen rondliepen.

Ik had eigenlijk een zwarte moeten nemen, en dan een blauwe broek erbij

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16668987
Heb vandaag in de 1e aflevering van de plaaggeest een foutje ontdekt.
Adriaan zegt tegen bassie: Kom op Bas ehh Bassie...

en nog iets uit de laatste aflevering van de schatkaart... Adriaan gaat naar boven met een touw.. maar hoe hebben ze in godsnaam dat touw vastgemaakt??..

Verder is in de laatste aflevering van Reis vol Verassingen de broek van de baron opeens weer heel.. als ze in Nederland zijn

  woensdag 28 januari 2004 @ 21:24:10 #184
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16669246
De brief aan Paul van Gorcum:
quote:
Beste Paul,

Namens een groepje jongeren die elkaar dagelijks op internet treft om te praten over onze jeugdhelden Bassie en Adriaan, schrijf ik deze brief. Al maanden discussieren we over alles wat ook maar zijdelings met Bas en Aad van Toor te maken heeft, hoewel we ons voornamelijk concentreren op de negen series.

Als je gaat kijken naar karakterontwikkeling, filosofische boodschappen, educatieve waarden en normbesef, rijzen er onvermijdelijk vragen die niet met humor of gezond verstand beantwoord kunnen worden. Er zijn behoorlijk diepgaande theorieen ontwikkeld over de hierarchie van de boeven en de naam van de Baron. Maar natuurlijk willen we ook gewoon dingen weten die iets directer uit de serie op te maken zijn.

Wij die-hard B&A fans zouden u zeer erkentelijk zijn als u een gedeelte van onze schieuwnierigheid zou kunnen wegnemen. Hieronder vindt u een selectie van de meest prangende vragen.

-Een nieuwe serie is natuurlijk uitgesloten, maar zou u in theorie opnieuw de rol van de Baron willen spelen?

-Adriaan zette de toon voor het karakter van de Baron in de serie Het Geheim van de Schatkaart. Hoe was het voor u om deze rol over te nemen en waarom stopte Adriaan ermee?

-De Baron ontwikkelt zich door de series heen als een berekenende, sluwe schurk tot een gefrustreerde, onbeheerste boef. Hij wordt in feite een karikatuur van zichzelf. Hoe is dat zo gekomen?

- Klopt het dat u voor de Amerika-serie zelf uw garderobe uitkoos / ontwierp? Van wie kwam het idee voor de befaamde 'varkentjesdas' uit de Europa-serie?

-U heeft niet alleen de Baron gespeeld, maar ook professor Chagrijn en de Diamantair. Mogen we daaruit concluderen dat u het werken met Bas en Aad van Toor prettig vond? Waardoor kwam dat?

-Afgezien van Bassie en Adriaan zelf, heeft u in de meeste series gespeeld. Wat is u het meest bijgebleven uit deze series? Welke scenes waren het leukst om op te nemen?

-U heeft veel verschillende soorten acteerwerk gedaan. Hoe kijkt u terug op de rol van de Baron in vergelijking met toneel- en filmwerk? Was de uitdaging groot genoeg?

- Kijkt u nog wel eens naar de series van Bassie en Adriaan? Wat vindt u er nu van? Zou u dingen anders doen als u die scenes nu zou spelen?

- Bent u er van op de hoogte dat nog heel veel mensen iedere dag genieten van die vervelende clown en die iritante acrobaat? Er worden zelfs tours langs de mooiste locaties van de serie georganiseerd. Wat vindt u daarvan?

We zijn ons ervan bewust dat u het erg druk heeft en hopen dat u de tijd kunt vinden om de vragen te beantwoorden. Bij voorbaat veel dank.

Namens de B&A fans,

Maike


Ik weet dat ik niet al jullie vragen erin heb gezet. Ik heb hard nagedacht over de verwoordingen. Suggesties welkom.

Shit... ik heb zijn adres helemaal niet! Iemand?

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 21:37:10 #185
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16669703
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:24 schreef wonderer het volgende:
De brief aan Paul van Gorcum:
[..]

Ik weet dat ik niet al jullie vragen erin heb gezet. Ik heb hard nagedacht over de verwoordingen. Suggesties welkom.

Shit... ik heb zijn adres helemaal niet! Iemand?


Ja hoor, ik mail hem je wel even
Ik vind de brief geweldig. doe hem zo gauw mogelijk opd e bus zou ik zeggen
pi_16669893
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:17 schreef Petrulli het volgende:
Heb vandaag in de 1e aflevering van de plaaggeest een foutje ontdekt.
Adriaan zegt tegen bassie: Kom op Bas ehh Bassie...

en nog iets uit de laatste aflevering van de schatkaart... Adriaan gaat naar boven met een touw.. maar hoe hebben ze in godsnaam dat touw vastgemaakt??..

Verder is in de laatste aflevering van Reis vol Verassingen de broek van de baron opeens weer heel.. als ze in Nederland zijn


Ja in de 1 aflevering van B&A en de plaaggeest zitten wel meer fouten. Zo is er ook een fout die nu alleen nog maar op de oude videobanden staat. Als je het liedje "Naar het circus" hoort zie je verschillende fragmenten van Bassie & Adriaan. Ook is er een fragment dat Bassie in de caravan naar het raam toe loopt. Maar als je goed kijkt, zie je dat Bassie zijn rodeneus niet op heeft!! Ik vond dit wel grappig om te zien
  woensdag 28 januari 2004 @ 21:53:02 #187
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16670315
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:24 schreef wonderer het volgende:
De brief aan Paul van Gorcum:
[..]

Ik weet dat ik niet al jullie vragen erin heb gezet. Ik heb hard nagedacht over de verwoordingen. Suggesties welkom.

Shit... ik heb zijn adres helemaal niet! Iemand?


Opsturen die hap!! (als je het adres van iemand hebt gekregen)

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  woensdag 28 januari 2004 @ 21:53:09 #188
82445 benafan
drommels drommels en nog eens
pi_16670321
ow das dan nieuw voor mij dan moet ik dat tog eens gaan kieken!!

want dat is me namelijk nog nooit opgevallen, want ik spoel dat stuk altied door, want ik vind dat wel zo'n saai liedje

de baas een bal gehakt, een frikandel, en een zak patat MET MAYONAISE!!!
  woensdag 28 januari 2004 @ 21:55:54 #189
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_16670419
Ik let nooit echt op fouten. De avonturen zijn altijd zo leuk dat het niet meer opvalt
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 28 januari 2004 @ 21:57:12 #190
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16670462
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:53 schreef benafan het volgende:
ow das dan nieuw voor mij dan moet ik dat tog eens gaan kieken!!
Hebben we hier een Limburger?
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_16670523
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:58 schreef bassie22 het volgende:
Ik woon in Gouda en het is vanaf Gouda ongeveer een kwartier fietsen naar Bodegraven. Ik moet helaas naar school
Bodegraven is 5 minuten met de trein vanaf hier (eerste station). Helaas zit ik dan ook op school, even kijken of er wat te skippen valt
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16670665
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:58 schreef hinse het volgende:

[..]

Bodegraven is 5 minuten met de trein vanaf hier (eerste station). Helaas zit ik dan ook op school, even kijken of er wat te skippen valt


Voel je niet een griepje ofzo opkomen?
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:03:35 #193
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16670689
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:58 schreef hinse het volgende:

[..]

Bodegraven is 5 minuten met de trein vanaf hier (eerste station). Helaas zit ik dan ook op school, even kijken of er wat te skippen valt


Volgens mij heb ik wat gemist. Wat is er in Bodegraven?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:07:51 #194
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_16670801
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik wat gemist. Wat is er in Bodegraven?


heb je de fotos nog gekregen?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:08:03 #195
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_16670810
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:39 schreef Gerritje het volgende:
...
Hoe goed zijn verhaal ook is, ik vind niet dat Wer-Al_Zwowe de regiseursrol op kan eisen .
Dat is ook niet mijn bedoeling.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:34 schreef _bigmac_ het volgende:
spannend.

maar waar zijn (Danny De plaaggeest, Joris,)


De film moet ook overzichtelijk blijven, dus niet alle figuren kunnen worden gebruikt.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:17 schreef wonderer het volgende:
...
Ik wil graag meedoen met de FOK B&A film, maar het enige dat ik kan is schrijven... en ik vond mijn idee uit topic 16 toch wel leuk... Lastig, met zoveel mensen
...
Voor iemand met zoveel kennis van Bassie en Adriaan moet toch wel een plekje te vinden zijn. Bijvoorbeeld bij het zoeken naar typische B&A locaties.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Speelt Sylvia ook mee in de film??.,

(Ze lokt Bassie weg bij Adriaan maar blijkt te werken voor de Baron ofzo )


Nee, ik heb besloten haar in dit script volledig te negeren.
No escape from reality
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:09:26 #196
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_16670859
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik wat gemist. Wat is er in Bodegraven?


De eerste voorstelling van Magicland.
No escape from reality
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:12:31 #197
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16670954
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:55 schreef Frey het volgende:
Ik let nooit echt op fouten. De avonturen zijn altijd zo leuk dat het niet meer opvalt
Bij mij is het juist andersom. Ik let ineens erg op fouten in B&A voor de site, en nu zie ik dus overal, in alle TV en film, fouten

Bedankt voor de plaatjes, btw

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator woensdag 28 januari 2004 @ 22:24:30 #198
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16671365
Ik stel voor dat er een casting komt
ik ben professioneel genoeg om objectief te beoordelen wie welke rol zou kunnen krijgen, echt zonder grapjes.

Als we het uitvoeren gaat het weken kosten, dat is zeker en daarvoor zal ik ook veel moeten reizen. Vind ik proma, maar dan moet de cast tip top zijn en niet van die 'jochies' die denken dat ze de Baron na kunnen doen en het helemaal niet klinkt, met alle respect en iedereen in zijn en haar waarde gelaten.

Ik ben zelf bezig met voicecasten, ik wil voiceover worden ofzo en ik kan heel wat stemmen nadoen; zonder op te scheppen weet ik dat mijn gehoor goed is gespitst op geluiden en stemmen, daardoor lijkt het me handig dat iedereen die een rol wil doen een soort auditie doet en dat ik, eventueel met 1 of meerdere kenners dan als een soort jury kunnen fungeren. Geen Idols praktijken, gewoon eerlijk.

Oh ik kan wel Joris spelen die kan ik tenminste een beetje nadoen ALS die voor mocht komen hahahahaha ook die woedebuiien zijn geweldig

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 28 januari 2004 @ 22:25:21 #199
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16671393
Wonderer: e-mail+login gegevens zijn weer onderweg
heidbuurt: stuur me ff een mailtje, dan krijg je ook je mailgegevens
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:31:41 #200
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16671602
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:25 schreef djkoelkast het volgende:
Wonderer: e-mail+login gegevens zijn weer onderweg
heidbuurt: stuur me ff een mailtje, dan krijg je ook je mailgegevens
Hebbes, alles werkt weer zoals het hoort. Hartstikke bedankt!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:32:02 #201
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16671609
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ik stel voor dat er een casting komt
ik ben professioneel genoeg om objectief te beoordelen wie welke rol zou kunnen krijgen, echt zonder grapjes.

Als we het uitvoeren gaat het weken kosten, dat is zeker en daarvoor zal ik ook veel moeten reizen. Vind ik proma, maar dan moet de cast tip top zijn en niet van die 'jochies' die denken dat ze de Baron na kunnen doen en het helemaal niet klinkt, met alle respect en iedereen in zijn en haar waarde gelaten.


Ik snap het....
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:33:17 #202
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16671651
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:07 schreef Frey het volgende:

[..]

heb je de fotos nog gekregen?


Yup, thanks Nou heb ik 58 boefjes foto's, yippee.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16671706
Hier is het adres van Paul van Gorcum:

Paul van Gorcum, Emmaweg 22, 2202 CM Noordwijk (Zuid-Holland)

Veel succes ermee Wonderer!

[Dit bericht is gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 28-01-2004 23:05]

Een heer met stijl
pi_16671937
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ik stel voor dat er een casting komt
ik ben professioneel genoeg om objectief te beoordelen wie welke rol zou kunnen krijgen, echt zonder grapjes.

Als we het uitvoeren gaat het weken kosten, dat is zeker en daarvoor zal ik ook veel moeten reizen. Vind ik proma, maar dan moet de cast tip top zijn en niet van die 'jochies' die denken dat ze de Baron na kunnen doen en het helemaal niet klinkt, met alle respect en iedereen in zijn en haar waarde gelaten.


Voor het geval je mij mocht bedoelen, ik zei enkel dat ik hem al jaren nadeed, en dat ik me beschikbaar stel, voor de rest niets over hoe goed ik het kan mijn waarde DJ Koelkast
Een heer met stijl
  Moderator woensdag 28 januari 2004 @ 22:50:23 #205
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16672258
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Voor het geval je mij mocht bedoelen, ik zei enkel dat ik hem al jaren nadeed, en dat ik me beschikbaar stel, voor de rest niets over hoe goed ik het kan mijn waarde DJ Koelkast


nee nee maar ik hoor ze wel vaker, op straat, op tv, op internet en dan denk ik: ja in JOUW optiek is dit misschien de Baron, maar behalve het woordje drommels kan ik er niks van maken

ik kan overigens wèl heel goed de Adriaan-baron nadoen, ik zal eens een mp3tje maken om t te bewijzen hahaha

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 28 januari 2004 @ 22:51:43 #206
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16672300
Voor de liefhebbers:

Ontplofte Baron:

Circus B&A:

Ik voel het aan mijn neus B100:

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:52:43 #207
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16672332
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:50 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

nee nee maar ik hoor ze wel vaker, op straat, op tv, op internet en dan denk ik: ja in JOUW optiek is dit misschien de Baron, maar behalve het woordje drommels kan ik er niks van maken

ik kan overigens wèl heel goed de Adriaan-baron nadoen, ik zal eens een mp3tje maken om t te bewijzen hahaha


Ik bedenk me net dat ik de voice van Robin wel kan doen, zolang je hem maar vervormd tot ik onherkenbaar word
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16672756
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:02 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Voel je niet een griepje ofzo opkomen?


Zeker, ik voel hem al opkomen ja . Heb ik jou nou niet aangestoken toevallig?
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16672791
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik wat gemist. Wat is er in Bodegraven?


Bassie treedt daar op
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 28 januari 2004 @ 23:08:22 #210
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16672823
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:07 schreef hinse het volgende:

[..]

Bassie treedt daar op


Wanneer? Misschien kunnen we met een kudde(tje) gaan
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16673616
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wanneer? Misschien kunnen we met een kudde(tje) gaan


Woensdag 3 maart, BODEGRAVEN, Cultureel Centrum Evertshuis
Aanvang: 14.00 uur
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 28 januari 2004 @ 23:42:22 #212
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16673911
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:32 schreef hinse het volgende:

[..]

Woensdag 3 maart, BODEGRAVEN, Cultureel Centrum Evertshuis
Aanvang: 14.00 uur


Bodegraven is voor mij goed te doen. Als jullie echt serieus gaan, dan wil ik wel mee! www.evertshuis.nl is niet bereikbaar op dit moment, maar misschien later.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16673991
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:42 schreef wonderer het volgende:

[..]

Bodegraven is voor mij goed te doen. Als jullie echt serieus gaan, dan wil ik wel mee! www.evertshuis.nl is niet bereikbaar op dit moment, maar misschien later.


Lijkt me wel gaaf om al die afgetrainde Fok!kers te ontmoeten. Het zou ook wel eens mogen, we zijn al jaar en dag een hechte community
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 28 januari 2004 @ 23:52:48 #214
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16674235
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:44 schreef hinse het volgende:

[..]

Lijkt me wel gaaf om al die afgetrainde Fok!kers te ontmoeten. Het zou ook wel eens mogen, we zijn al jaar en dag een hechte community


Ja, precies. Hoewel die marathon ook nog steeds staat, of niet?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16674249
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:33 schreef wonderer het volgende:

[..]

Yup, thanks Nou heb ik 58 boefjes foto's, yippee.


Zou je me die kunnen mailen wonderer? Kan ik weer wat leuke icons maken voor jullie!
  woensdag 28 januari 2004 @ 23:54:40 #216
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16674285
Gaaf dit, djkoelkast maakt er werk van!!

Om eerlijk te zijn kan ik helemaal niemand na doen, dus het lijkt mij logisch om dus ook geen karakter te spelen in de B&A-film... ik ben trouwens ook een kloon, dus het wordt een beetje lastig om een jongetje (zie icon) te spelen!

Toch wel gaaf dat een van mijn vele "wanneer gaan we nou eens een film maken?"-opmerkingen aanleiding is geweest tot deze discussie over een cast, verschillende rollen en voorrondes om deze te mogen spelen!

Goed idee trouwens van wonderer om de Robin-stem in te spreken. Die kun je toch vervormen zoals je wilt (toch? ) dus daar moet iets van te maken zijn! (al twijfel ik natuurlijk niet aan de kwaliteiten van wonderer!! )

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
pi_16674376
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:52 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, precies. Hoewel die marathon ook nog steeds staat, of niet?


Tuurlijk!
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16674411
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:54 schreef Gerritje het volgende:
Goed idee trouwens van wonderer om de Robin-stem in te spreken. Die kun je toch vervormen zoals je wilt (toch? ) dus daar moet iets van te maken zijn! (al twijfel ik natuurlijk niet aan de kwaliteiten van wonderer!! )
Ja, gewoon de pitch omhoog gooien
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:01:40 #219
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16674438
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:54 schreef Gerritje het volgende:
Goed idee trouwens van wonderer om de Robin-stem in te spreken. Die kun je toch vervormen zoals je wilt (toch? ) dus daar moet iets van te maken zijn! (al twijfel ik natuurlijk niet aan de kwaliteiten van wonderer!! )
Ik begrijp wat je wilde zeggen

Ik wil me trouwens wel opwerpen als tweede scriptwriter dan. Door mijn RP ervaring heb ik snel door als er dingen OOC zijn, en ik ben opgeleid tot redacteur, dus het checken van verhaallijnen en consistensie en dergelijke is een beroepsdeformatie aan het worden.

* wonderer hierbij naar de functie solliciteert

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16674590
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:01 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je wilde zeggen

Ik wil me trouwens wel opwerpen als tweede scriptwriter dan. Door mijn RP ervaring heb ik snel door als er dingen OOC zijn, en ik ben opgeleid tot redacteur, dus het checken van verhaallijnen en consistensie en dergelijke is een beroepsdeformatie aan het worden.

* wonderer hierbij naar de functie solliciteert


Aangenomen . Een vrouw op de set zorgt wellicht voor minder chaos dan al die wilde stieren bij elkaar
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:09:16 #221
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16674642
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:07 schreef hinse het volgende:

[..]

Aangenomen . Een vrouw op de set zorgt wellicht voor minder chaos dan al die wilde stieren bij elkaar


Dan ken je mij nog niet Maar goed, we zullen wel zien hoe het werkt. Misschien moet iemand een pagina'tje online gooien met wie wat doet en een solliciatie formulier of zo. Iets overzichtelijks, want ik heb geen idee wie er meedoet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16674790
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:09 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dan ken je mij nog niet Maar goed, we zullen wel zien hoe het werkt. Misschien moet iemand een pagina'tje online gooien met wie wat doet en een solliciatie formulier of zo. Iets overzichtelijks, want ik heb geen idee wie er meedoet.


Ik heb ook geen flauw idee .

Maar dat zie ik morgen wel, ik ga nu onder de wol!

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:52:09 #223
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16675456
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:53 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Zou je me die kunnen mailen wonderer? Kan ik weer wat leuke icons maken voor jullie!


Je inbox is niet groot genoeg. Als je een ander e-mail adres hebt dat ik kan gebruiken, laat het me even weten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 29 januari 2004 @ 03:54:24 #224
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_16676975
Drommels
"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
  donderdag 29 januari 2004 @ 06:54:12 #225
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16677191
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hier is het adres van Paul van Gorcum:

Paul van Gorcum, Emmaweg 22, 2202 CM Noordwijk (Zuid-Holland)

Veel succes ermee Wonderer!


Ik heb een ander adres, wat in de telefoongids geregistreerd staat op P van Gorcum ook in Noordwijk, maar dan op de Nieuwe Offemweg
pi_16677309
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 06:54 schreef Shoplifter14 het volgende:

Ik heb een ander adres, wat in de telefoongids geregistreerd staat op P van Gorcum ook in Noordwijk, maar dan op de Nieuwe Offemweg


volgens onze telefoongids woont er ook geen "van Gorcum" op de Emmaweg

Paul van Gorcum
Nieuwe Offemweg 14
en de rest zoals het was blablabla...

(lijkt me niet zo verstandig om hier adressen te gaan verspreiden)

[Dit bericht is gewijzigd door flyin-hawk op 29-01-2004 08:58]

"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 09:14:47 #227
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16678095
Scripts schrijven ga ik me niet mee bezig houden,
laat mij maar het camera/geluid en de bewerking doen
Zoals ik al zei ook mede casting director en assistentie voor de regie, maar dat is handig, want als cameraman heb je daar kijk op.

Tevens kan ik een 2e camera + cameraman regelen met een beetje moeite. Misschien zelfs 3 camera's

Heb ik alleen nog wel een hegelaar nodig, iemand die een microfoon op een bezemsteel vast kan houden
Het wordt natuurlijk wel een dts (digital theatre sound) film he?
Reflectieschermen moet ook wel aan te komen zijn en we moeten nog iemand hebben die goed kan schmincken!! Voor onze Bassie!

Eventueel als iemand wel geschikt is voor de rol maar zijn stem slecht is kunnen we altijd nog nasynchroniseren

Ik zou willen dat het een enorm project wordt, we er maanden aan spenderen om alles goed te krijgen en dan alles in 1 weekend doen (ivm reizen enzo)
Dus vrijdags de cast, zaterdag + zondag opnemen en dan zien hoever we komen

Heb er zin in, maar zet mijn zinnen eerst even op de tour, die komt er! en wel voor de zomer nog!!!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 29 januari 2004 @ 09:51:28 #228
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_16678703
Ik ben een Japie of een Bassie
Ben alleen niet 1.58 lang zoals bassie maar wel ehm jah... dikkig
en een Bassie stem is erg moeilijk en Japie ook maar een hoog stemmetje gaat beter lukken dan Bassie's rare stem...

O, ik heb zelf een camera, maar ik weet niet wat voor camera's jullie willen gebruiken (ik heb gewoon een minidv cam (sony dcr trv20e)

Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_16678753

ik zie hier meer japie dan bassie.

de persoon die bassie nu sminkt doet het wel slecht.

pi_16679013
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 09:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]

ik zie hier meer japie dan bassie.

de persoon die bassie nu sminkt doet het wel slecht.


Ja, ook die witte dingen boven zijn ogen te kort en lopen te rond....
Ik vind die oranje langere pruik ook niet echt mooi (ik prefereer de kortere gele). Maar het blijft toch Bassie
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 10:39:40 #231
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16679706
Die oranje piekhaarpruik is beter dan die vrouwelijk raar haar gele plat op de bek pruik!

Oh ik heb een leuk stukje uit SixPack over Bassie & Sylvia
Zet ik vanavond even online

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16682359
Leuke brief van Adriaan!
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 schreef Adriaan het volgende:
Vlaardingen, 29 januari 2004

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Ik zeg altijd, Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen en daar heb ik alle reden voor.
Maandenlang lang heb ik rondgelopen met pijn in mijn mond. Eerst kwam dat door de operatie en daarna nog meer pijn door dertig bestralingen. Daardoor werd eten en drinken, waar ik dol op ben, een kwelling voor me. In plaats dat ik genoot van de maaltijd zat ik bij elke hap een traan weg te pinken. Ik slikte bijna vijf maandenlang pijnstillers en daardoor werd de pijn wel minder, maar het verdween nooit helemaal.

Rond de kerstdagen was de pijn bijna weg en ik dacht nog even. Maar ik dacht verkeerd.
Na oud en nieuw kreeg ik blaasjes in mijn mond en die deden weer heel veel pijn. Ik maakte me ernstig zorgen dat er met de genezing iets verkeerd ging, maar dat was gelukkig niet zo. De dokter zei dat het een normale reactie was na dertig bestralingen.

Ik was natuurlijk blij dat het niets ernstigs was, maar door de terugkerende pijn begon ik toch een beetje sacherijnig te worden. Ik kreeg steeds meer moeite met mijn slogan, Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Na vijf maanden pijn was ik er zo moe van geworden dat ik s nachts droomde over een pijnloze dag. Gelukkig hielpen mijn vrouw en mijn vrienden me uit die put en dat zorgde ervoor dat ik, ondanks de pijn, toch een fijne tijd had in Spanje.

Maar nu heb ik sinds twee dagen een fijne tijd in Nederland. Ik loop weer de hele dag te lachen en heb daar ook alle reden toe. De pijnlijke blaasjes in mijn mond zijn bijna verdwenen en de pijn in mijn mond ook. Ik heb al twee dagen geen pijnstillers genomen, dus waar ik in Spanje van droomde gebeurt nu.
Ik beleef vandaag mijn tweede pijnloze dag en dat wil ik zo een tijd houden.

O ja, dat was ik vorige week vergeten te vertellen. Ik heb nog meer goed nieuws. Ik praat nu, doordat een deel van mijn tong aan mijn mondbodem vast is gemaakt, heel moeilijk. De chirurg vertelde me nu dat hij, over een half jaar met een kleine ingreep, mijn tong weer een stukje losser kan maken en dan praat ik weer zoals vroeger. Die operatie schijnt niet pijnlijk te zijn.

Ik wens jullie allemaal pijnloze dagen toe

en de vriendelijke groeten van

Aad van Toor


pi_16682376
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 09:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]

ik zie hier meer japie dan bassie.

de persoon die bassie nu sminkt doet het wel slecht.


haha Bassie schminkt zich altijd zelf, dus dit is zijn eigen keus.
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 12:41:27 #234
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16682669
Wat er ook gebeurt Adriaan is een held van formaat !!!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16682937
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:28 schreef heidbuurt het volgende:
Leuke brief van Adriaan!
[..]
Absoluut een leuke brief ja
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16683903
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:24 schreef wonderer het volgende:
De brief aan Paul van Gorcum:
Namens een groepje jongeren die elkaar dagelijks op internet treft om te praten over onze jeugdhelden Bassie en Adriaan, schrijf ik deze brief.

Wij die-hard B&A fans zouden u zeer erkentelijk zijn als u een gedeelte van onze schieuwnierigheid zou kunnen wegnemen. Hieronder vindt u een selectie van de meest prangende vragen.


Hee wonderer, ik hoop dat je de brief nog niet op de bus hebt gedaan, want ik heb nog een paar kleine suggesties, aangaande het taalgebruik.

In de bovenste zin is het mooier als je schrijft 'namens een groepje jongeren DAT elkaar dagelijks op het internet treft...'

De onderste zin leest prettiger als je hem zo schrijft: 'Wij, die-hard B&A fans, zouden u zeer erkentelijk zijn....'

Verder een topbrief, maar ik weet inmiddels dat je een taalfreak en redacteur bent enzo, dus deze suggesties wilde ik je toch niet onthouden!

Paan!
pi_16683959
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 09:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]

ik zie hier meer japie dan bassie.

de persoon die bassie nu sminkt doet het wel slecht.


Doet hij dat niet zelf dan? Meen dat laatst in dat Nieuwe Revu-artikel gelezen te hebben...
Paan!
  donderdag 29 januari 2004 @ 13:55:22 #238
71376 FreekM
Hé, figuur.
pi_16684687
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:29 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Doet hij dat niet zelf dan? Meen dat laatst in dat Nieuwe Revu-artikel gelezen te hebben...


quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:28 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

haha Bassie schminkt zich altijd zelf, dus dit is zijn eigen keus.


VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
pi_16684737
Kortom _bigmac_ beweert dat Bassie zichzelf slecht sminkt
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16684862
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:57 schreef hinse het volgende:
Kortom _bigmac_ beweert dat Bassie zichzelf slecht sminkt
Ja, shit, sorry FreekM! Dit topic gaat ook zo snel dat het bijna niet te doen is om elke dag alles te lezen, maar goed...

Ontopic: misschien kan BigMac iets preciezer zijn over wat er nou precies niet goed is aan Bassies gezichtsbekladding...

[Dit bericht is gewijzigd door Werner_Koekoeksklok op 29-01-2004 14:02]

Paan!
pi_16685336
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:57 schreef hinse het volgende:
Kortom _bigmac_ beweert dat Bassie zichzelf slecht sminkt
ja dat is ook zo,. vroeger was ze hele gezich gekleurt en nu alleen zijn mond en ogen. .
pi_16685412
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:17 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

ja dat is ook zo,. vroeger was ze hele gezich gekleurt en nu alleen zijn mond en ogen. .


Beweer je dat hij met de plaaggeest meer kleur had??
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 14:20:35 #243
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16685440
ik vind hem nu ook niet 'mooi' meer

te smal alles, niet hoog genoeg, gewoon net niet Bassie!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16686002
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
ik vind hem nu ook niet 'mooi' meer

te smal alles, niet hoog genoeg, gewoon net niet Bassie!


Misschien zijn we verwend en was hij vroeger gewoon de perfecte Bassie. Dit is nu niet meer te evenaren
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  donderdag 29 januari 2004 @ 14:39:46 #245
82048 Mr_Miyagi
Life's too short
pi_16686107
Surf allemaal eens naar http://www.bassie-adriaan.nl
Zomaar opeens vanuit het niets hoor je de stem van Aad met een kort welkomstwoordje. Tevens is een gedeelte hiervan ook zeer onverstaanbaar.
  donderdag 29 januari 2004 @ 14:42:21 #246
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16686205
Ik heb deel 1 en deel 2 van de europa dvd's binnen
Hieronder even de bloopers die staan op Deel 2:







  donderdag 29 januari 2004 @ 14:42:36 #247
82048 Mr_Miyagi
Life's too short
pi_16686217
Mr. Miyagi biedt zich bij deze aan voor de grime voor de film. Ik heb 3 jaar lang een grimeercursus gevolgd. Volg de cursus inmiddels niet meer, maar grimeer nog steeds heel veel bij voorstellingen. Heb zelf ook dozen vol spullen, uiteraard ook perfect voor een goeie Bassie te maken en de overige grime voor de overige acteurs.
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 14:43:43 #248
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16686257
Hij zegt:

Hallo, welkom op de Adriaan Homepage!
vernieuwd zijn: de vragenrubriek, de brief van aad van toor en de filmpjes van de nieuwste video's en DVDs. Veel plezier!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 14:44:50 #249
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16686287
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:42 schreef Mr_Miyagi het volgende:
Mr. Miyagi biedt zich bij deze aan voor de grime voor de film. Ik heb 3 jaar lang een grimeercursus gevolgd. Volg de cursus inmiddels niet meer, maar grimeer nog steeds heel veel bij voorstellingen. Heb zelf ook dozen vol spullen, uiteraard ook perfect voor een goeie Bassie te maken en de overige grime voor de overige acteurs.
ik vind het geweldig
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16686321
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:42 schreef Shoplifter14 het volgende:
Ik heb deel 1 en deel 2 van de europa dvd's binnen
Hieronder even de bloopers die staan op Deel 2:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Vet! Ik ga ze ook straks halen bij Bart Smit
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  donderdag 29 januari 2004 @ 14:45:57 #251
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16686337
De dvd's zelf zijn echt geweldig, prachtig gedaan.
Vooral die bloopers (zie screenshots) zijn top







[Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 29-01-2004 14:46]

  donderdag 29 januari 2004 @ 14:46:14 #252
82048 Mr_Miyagi
Life's too short
pi_16686345
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Hij zegt:

Hallo, welkom op de Adriaan Homepage!
vernieuwd zijn: de vragenrubriek, de brief van aad van toor en de filmpjes van de nieuwste video's en DVDs. Veel plezier!


Ja hoor het nu ook. op het moment dat mijn pc de site aan het laden is slaat hij een stukje van de tekst over. maar als ik onderaan het scherm op het playknopje klik doet hij het wel volledig. maar ja, het is wel leuk weer
  donderdag 29 januari 2004 @ 14:52:22 #253
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16686580
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:45 schreef hinse het volgende:

[..]

Vet! Ik ga ze ook straks halen bij Bart Smit


Jammer dat deel 3 t/m 6 er nog niet zijn
Tenminste ze staan nog niet in een hun shop op internet
Maar deel 1 en 2 al zijn zo gaaf...
wel jammer is de vele reclame die ervoor komt, maar ja die kun je overslaan natuurlijk
pi_16686599
Zeg ligt het nou aan mijn pc of staat de Adriaan homepage nou al sinds het prille begin al vol fouten/errors/onvolkomenheden

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 14:53:47 #255
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16686614
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:46 schreef Mr_Miyagi het volgende:

[..]

Ja hoor het nu ook. op het moment dat mijn pc de site aan het laden is slaat hij een stukje van de tekst over. maar als ik onderaan het scherm op het playknopje klik doet hij het wel volledig. maar ja, het is wel leuk weer


Dat is de schuld van #$%@#$% quicktime... doet ie altijd

overigens wie gaat topic #32 maken??? nog maar een paar posts...!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16686693
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:52 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Jammer dat deel 3 t/m 6 er nog niet zijn
Tenminste ze staan nog niet in een hun shop op internet
Maar deel 1 en 2 al zijn zo gaaf...
wel jammer is de vele reclame die ervoor komt, maar ja die kun je overslaan natuurlijk


Ik ga zo wel kijken of de overige delen er ook zijn bij Bart Smit
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')