abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 januari 2004 @ 02:36:53 #1
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_16560716
We zaten in een cafe wat te bomen over een goeie protestactie... Komt er op eens een gast zich er in mengen, ook een roker, en zegt dat we gewoon collectief een maand moeten stoppen met het roken van sigaretten die we in NL gekocht hebben. met andere woorden, een maandje of desnoods langer enkel sigaretten paffen die we via internet, of, als je dichtbij de grens woont, ff over de grens wat te paffen kopen. Dan krijgt de regering geen accijns binnen. Kijken hoe ze dan piepen. maar dan moet IEDERE roker dat doen, of tenminste zo veel mogelijk.

Mischien dat de regering dan gaat beseffen dat het niet langer zo kan, en dan alles bijdraait?

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_16560737
quote:
Op zondag 25 januari 2004 02:36 schreef Karzeuler het volgende:
Mischien dat de regering dan gaat beseffen dat het niet langer zo kan, en dan alles bijdraait?
En dat geloof je zelf?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zondag 25 januari 2004 @ 02:38:42 #3
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_16560751
quote:
Op zondag 25 januari 2004 02:38 schreef 700MB het volgende:

[..]

En dat geloof je zelf?


Als ze zien hoeveel accijns ze mislopen....
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_16560805
quote:
Op zondag 25 januari 2004 02:38 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Als ze zien hoeveel accijns ze mislopen....


Ja dan?
Ik herhaal mijn vraag uit de fipo.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')