abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:15:05 #2
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16555175
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:26 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik wil deze week een wenkbrouw piercing laten zetten. Punt is dat ik 'm aan de binnenkant van de wenkbrouw wil (zeg maar dichter bij je neus dan bij je oor )

iemand hier ervaringen mee? ik vind het mooier, en je ziet t ook niet zo veel


Je ziet het wel af en toe. Ook wel van links naar rechts onder de hele wenkbrauw door. Je kunt rekenen op een iets diepere piercings als aan het eind van de wenkbrauw. Dit zal hierdoor minder snel helen. Verder is er geen verschil. Waar ik op zou letten is dat op de plaats waar het gaatje komt liever geen haartjes groeien. Ik heb zelf gehad dat er dus uit het gaatje een haartje kwam. Dat kan gaan irriteren.

Succes ermee. Lijkt mij geen probleem.

Proud Powerpauper
pi_16576514
Van een irclogdump:
pi_16577079
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:28 schreef Stonehead het volgende:
Van een irclogdump:
[afbeelding]
Dat ziet er cool uit
  zondag 25 januari 2004 @ 21:40:26 #5
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16578556
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:49 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat ziet er cool uit


idd!
Proud Powerpauper
pi_16578606
heb het zelf niet zo op piercings, bij andere vind ik het soms mooi, dat ligt aan de persoon en de plek. Plekken die ik wel vind kunnen zijn oor, wenkbrauw(bij man) en navel (origineel!).

verder hoeft het van mij niet

Ook speciaal als je niets te vieren hebt.
  zondag 25 januari 2004 @ 21:47:24 #7
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16578798
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:42 schreef PalmSpeciale het volgende:
heb het zelf niet zo op piercings, bij andere vind ik het soms mooi, dat ligt aan de persoon en de plek. Plekken die ik wel vind kunnen zijn oor, wenkbrauw(bij man) en navel (origineel!).

verder hoeft het van mij niet


Leuk dat je je mening geeft. Andere mensen denken anders over piercings dus... topic blijft
Proud Powerpauper
pi_16582283
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:47 schreef Nuek het volgende:

[..]

Leuk dat je je mening geeft. Andere mensen denken anders over piercings dus... topic blijft


haha, het was ook geen poging tot een slotje hoor , denk geef ff me mening over piercings, daar leek me dit topic wel voor
Ook speciaal als je niets te vieren hebt.
pi_16583654
Piercings zijn leuk!

Ik heb er zelf eentje in mijn lip (aan de rechterkant) en ik had er een in mijn neus.
Mijn volgende wens is een industrial piercing.. Maar het is allemaal zo duur man! *zucht*

Wat ik wel vreselijk vind is zo'n Dewi ding.. Tegenwoordig loopt iedereen ermee en ik vind het echt geen gezicht.

Sit back, relax.
pi_16600203
Hmm m'n vraag in het vorige topic werd niet beantwoord, dus nu nog maar ens hier (onder het motto 'de aanhouder wint')

Heeft iemand ervaringen mee/mening over een wenkbrouw piercing, maar dan geplaatst aan de binnenkant van de wenkbrouw?

Het lijkt me zelf heel mooi, maar ik ben beetje aan het twijfelen. Ben toch wel beetje bang voor ontstekingen en lidtekens, en dan heb ik dat liever niet frontaal in m'n gezicht zeg maar

watch like nobody's dancing
pi_16600961
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik wil graag een piercing in mn neusvleugel. niks bijzonders aan maar toch vind ik het leuk.
nu ben ik hier naar een tattooshop geweest om te vragen of ze hem willen schieten ( net als gaatjes in je oren) maar dat deden ze daar niet meer omdat dat niet zo kunnen omdat er kraakbeen zou zitten, dat betwijfel ik al, er zit toch geen kraakbeen in je neusvleugel?
Ze piercen alleen maar, en dat is wel meteen even 40 euro duurder dan schieten.
Aan jullie dus de vraag: Kan je nog wel gewoon een piercing in je neus laten schieten? En waarom zou het niet meer mogen (slechte hygiene?))

alvast heel erg bedankt!

ps als het echt alleen maar gepierced kan worden dan doe ik dat wel, maar als het ook gewoon geschoten kan worden zonder erge gevolgen dan doe ik dat natuurlijk liever

I don't give myself a name, other people'll do that for me!
  maandag 26 januari 2004 @ 17:40:54 #12
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16602502
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:37 schreef Tr0ublegum het volgende:
Hmm m'n vraag in het vorige topic werd niet beantwoord, dus nu nog maar ens hier (onder het motto 'de aanhouder wint')

Heeft iemand ervaringen mee/mening over een wenkbrouw piercing, maar dan geplaatst aan de binnenkant van de wenkbrouw?

Het lijkt me zelf heel mooi, maar ik ben beetje aan het twijfelen. Ben toch wel beetje bang voor ontstekingen en lidtekens, en dan heb ik dat liever niet frontaal in m'n gezicht zeg maar


Ik heb jouw vraag in het vorige topic beantwoord.
Proud Powerpauper
pi_16602640
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:58 schreef moondragon het volgende:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik wil graag een piercing in mn neusvleugel. niks bijzonders aan maar toch vind ik het leuk.
nu ben ik hier naar een tattooshop geweest om te vragen of ze hem willen schieten ( net als gaatjes in je oren) maar dat deden ze daar niet meer omdat dat niet zo kunnen omdat er kraakbeen zou zitten, dat betwijfel ik al, er zit toch geen kraakbeen in je neusvleugel?
Ze piercen alleen maar, en dat is wel meteen even 40 euro duurder dan schieten.
Aan jullie dus de vraag: Kan je nog wel gewoon een piercing in je neus laten schieten? En waarom zou het niet meer mogen (slechte hygiene?))

alvast heel erg bedankt!

ps als het echt alleen maar gepierced kan worden dan doe ik dat wel, maar als het ook gewoon geschoten kan worden zonder erge gevolgen dan doe ik dat natuurlijk liever


Schieten kan, maar er is een veel grotere kans op ontsteken, en ik heb ook wel eens gehoord dat het bij sommigen niet mooi sluit (want je huid word er niet ' uitgehaald' maar opzij geschoven). Ik heb het geluk wel gehad dat het maar 1x licht ging ontsteken, en verder alles mooi dicht is gegroeid etc. Dus het kan wel.. Oja, koop als je het doet wel zelf vantevoren wat fatsoenlijke piercings, zodat je die oorbellen er snel uit kan halen.
  maandag 26 januari 2004 @ 17:47:50 #14
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16602701
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:58 schreef moondragon het volgende:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik wil graag een piercing in mn neusvleugel. niks bijzonders aan maar toch vind ik het leuk.
nu ben ik hier naar een tattooshop geweest om te vragen of ze hem willen schieten ( net als gaatjes in je oren) maar dat deden ze daar niet meer omdat dat niet zo kunnen omdat er kraakbeen zou zitten, dat betwijfel ik al, er zit toch geen kraakbeen in je neusvleugel?
Ze piercen alleen maar, en dat is wel meteen even 40 euro duurder dan schieten.
Aan jullie dus de vraag: Kan je nog wel gewoon een piercing in je neus laten schieten? En waarom zou het niet meer mogen (slechte hygiene?))

alvast heel erg bedankt!

ps als het echt alleen maar gepierced kan worden dan doe ik dat wel, maar als het ook gewoon geschoten kan worden zonder erge gevolgen dan doe ik dat natuurlijk liever


Schieten maakt meer weefsel stuk dan je wilt.Er zit veel teveel kracht achter zo'n pistooltje waardoor je huid kapot trekt. Tevens kan elke idioot zo'n ding in je neus schieten, hoeft niemand gekwalificeerd voor te zijn. Het is dus het wel mogelijk maar veel meer nadelen. Zo kun je met een pistooltje wel bepalen waar het gat aan de buitenkant komt, de binnenkant is niet precies te bepalen en een piercer kan dat wel.
Dus... een naald maakt minder kapot dan een pistooltje

Hopelijk weet je nu de goede keuze te maken. Het geld is het wel waard.

Proud Powerpauper
pi_16603022
Ach, ding er direct uithalen en jezelf lekker pijnigen door een ringetje (loopt gebogen ) er door te halen is ook wel lekker
  maandag 26 januari 2004 @ 18:00:41 #16
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16603098
quote:
Op maandag 26 januari 2004 17:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Ach, ding er direct uithalen en jezelf lekker pijnigen door een ringetje (loopt gebogen ) er door te halen is ook wel lekker
Daarmee kun je dus een hele hoop beschadigen en vuil maken aan de binnenkant. Mensen die bv. hun oor of neus gepierced hebben zul je nooit horen over een harde bobbel aan de achterkant (althans heb ik nog niet meegemaakt). Mensen die een oorbel laten schieten wel.
Proud Powerpauper
pi_16603116
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:00 schreef Nuek het volgende:

[..]

Daarmee kun je dus een hele hoop beschadigen en vuil maken aan de binnenkant. Mensen die bv. hun oor of neus gepierced hebben zul je nooit horen over een harde bobbel aan de achterkant (althans heb ik nog niet meegemaakt). Mensen die een oorbel laten schieten wel.


Klopt. Gelukkig geen last van. Maar goed, het risico is er inderdaad zeker wel..
pi_16603433
quote:
Op maandag 26 januari 2004 17:40 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik heb jouw vraag in het vorige topic beantwoord.


Ik heb topic helemaal nagelezen, en nergens jouw reactie zien staan?

misschien toch maar een bril in plaats van een piercing?

watch like nobody's dancing
  maandag 26 januari 2004 @ 22:53:42 #19
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16612413
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:37 schreef Tr0ublegum het volgende:
Hmm m'n vraag in het vorige topic werd niet beantwoord, dus nu nog maar ens hier (onder het motto 'de aanhouder wint')

Heeft iemand ervaringen mee/mening over een wenkbrouw piercing, maar dan geplaatst aan de binnenkant van de wenkbrouw?

Het lijkt me zelf heel mooi, maar ik ben beetje aan het twijfelen. Ben toch wel beetje bang voor ontstekingen en lidtekens, en dan heb ik dat liever niet frontaal in m'n gezicht zeg maar


Ik zou toch echt zweren dat ik een reply gedaan had maar kon het zelf ook niet vinden Sollie

Aan de neuskant van de wenkbrauw is zeer goed te doen. Het komt wel vaker voor. Wat je ook kunt doen is er 1 helemaal onder de wenkbrauw door laten prikken (horizontal/transverse brow). Wel een hel om te helen. Hoe meer je richting neus gaat hoe dieper (over het algemeen) de piercing gezet wordt, dus langere heeltijd. Ook blijft het een surface piercing dus kans op uitgroei is er altijd.
Gewoon proberen dus...

Proud Powerpauper
pi_16617398
quote:
Op maandag 26 januari 2004 00:22 schreef Burger_Queen het volgende:

Wat ik wel vreselijk vind is zo'n Dewi ding.. Tegenwoordig loopt iedereen ermee en ik vind het echt geen gezicht.


Ik vwilde eerst ook zo'n ding,maar toen ik zag dat Dewi(en daarna nog veeeel meer mensen)het had,dacht ik laat maar zitten
  dinsdag 27 januari 2004 @ 08:49:01 #21
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16617856
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 07:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Ik vwilde eerst ook zo'n ding,maar toen ik zag dat Dewi(en daarna nog veeeel meer mensen)het had,dacht ik laat maar zitten


Who cares wie er allemaal mee rondloopt. Als jij het echt zo leuk vindt moet je dat gewoon doen. Schijt aan de maatschappij! Hoeveel mensen hebben er wel geen oorbel of zelfs 2? Heel veel Je wordt heus niet meer bijzonder door een piercing. Dat ben je al of dat ben je niet.
Proud Powerpauper
pi_16635214
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 07:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Ik vwilde eerst ook zo'n ding,maar toen ik zag dat Dewi(en daarna nog veeeel meer mensen)het had,dacht ik laat maar zitten


Psttttttttt... er zij nog 4958943058493058 anderen die naar Korn lusiteren, niet schrikken he?
pi_16648137
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:27 schreef ParanoidEv het volgende:

Psttttttttt... er zij nog 4958943058493058 anderen die naar Korn lusiteren, niet schrikken he?


Ow jee!Meen je dat nou Wat erg zeg,ben opeens geen KoRnfan meer
pi_16655482
En daar istie dan, toch aan de buitenkant gezet:

ben er blij mee

reacties?

watch like nobody's dancing
pi_16655509
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:02 schreef Tr0ublegum het volgende:
En daar istie dan, toch aan de buitenkant gezet:

[afbeelding]

ben er blij mee

reacties?


mooi

maar je hebt wel een klein puistje

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')