abonnement Unibet Coolblue
pi_16544342
Dat je rookt.
En vonden ze het erg? Werd je geslagen? Moest je stoppen? Kreeg je straf?

Mijn ouders weten het niet van mij, en dat is maar beter ook. Me moeder heeft ook 20/30 jaar gerookt dus die kan er weinig van zeggen. Maar me vader heeft nog nooit gerookt... en die gaat zeker weten hard flippen..

Ik was eigenlijk nooit weg 8-)
pi_16544388
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:41 schreef superblaat het volgende:
geslagen
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
pi_16544391
Die van mij kwamen er achter dat ik wiet rookte.
Daarna gaven ze om dat roken niet zoveel meer
  zaterdag 24 januari 2004 @ 14:43:32 #4
63938 Kaartenhuiskoningin
Met Vriendelijke Groet....
pi_16544402
Ze reageerden eigenlijk wel goed, vonden het natuurlijk zonde, maar ze hadden liever dat ik gewoon thuis rookte dan dat ik het op straat zou doen!!

Dus was een prima reactie

Een echte studente doet het veilig :)
pi_16544419
Eh, ik rook niet.. maar ze weten wel dat ik het wel eens gedaan had... ga ik geen geheim van maken. Wiet en Hasj etc integendeel.. dat mogen ze écht niet weten... want ze gaan er écht enorm boos en spastisch op reageren.
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 24 januari 2004 @ 14:45:32 #6
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16544440
Ik ben er zelf nog niet eens achter gekomen. .
pi_16545758
gewoon gezegd op de eerste dag zo van:
heb vandaag ook een sigaret gehad (toevallig had ik op die dag ook voor het eerst geblowd) ze vonden dat blowen verschrikkelijk, maar roken deed ik vanaf het begin ook gewoon thuis, mijn moeder fronste welles met haar wenkbrauwen, maar ze vond me oud en wijs genoeg om zelf stom te doen!
met blowen ben ik gelukkig al weer bijna twee jaar gestopt.
Carpe diem
pi_16546409
Ik vraag me af wat voor belachelijke reactie Danny hierop weet te verzinnen
pi_16550305
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:11 schreef hicham het volgende:
Ik vraag me af wat voor belachelijke reactie Danny hierop weet te verzinnen
*Hint danny, Hint*
pi_16550956
Hoe kan je je ouders het zo makkelijk mogelijk vertellen om niet gemept te worden?....
Ik was eigenlijk nooit weg 8-)
  zaterdag 24 januari 2004 @ 19:27:44 #11
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_16550986
kreeg kaartje uit spanje van me vriendin met daarop de boodschap dat ik nie al te veel moest blowen... hebben me ouwelui eigenlijk nooit een probleem van gemaakt.... heerlijke lui die ouders van mij...
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_16551930
Tjah, mijn ouders weten niet dat ik rook. Mijn pa rookt zelf sigaren... Maarja volgens hem is dat veeeeel minder schadelijk want je inhaleert niet bij sigaren. Waarschijnlijk zullen ze er ooit wel een keer achter komen. Ik rook nu al meer dan een jaar, bijna 2 jaar. Enigste keren dat ik het moeilijk heb gehad was als ik met mn ouwe op vakantie ging.

Ik blow soms ook wel is, maar als mn ouders dat weten... tjah, dan geven ze me 100 euro en zeggen ze waarschijnlijk vaarwel (ps: zo zijn mijn ouders echt...).

  zaterdag 24 januari 2004 @ 20:03:52 #13
80564 missymouse
Lieve muisje :)
pi_16552039
hoe me ouders reageerden weet ik echt niet meer maar ze vonden het niet leuk. en later nu ze hun huis hebben verbouwd willen ze niet dat ik binnen rook en dat doe ik uit respect voor hun ook niet maar rook ik gewoon in de garage ( kan gewoon binnendoor lopen zonder naar buiten te moeten) Als ik een vriend zou hebben die wel rookt dan wil ik ook niet dat die binnen gaat roken maar gewoon met mij meegaat naar garage.
  Moderator zaterdag 24 januari 2004 @ 20:06:04 #14
18653 crew  D.
pi_16552097
Ik rook nu niet meer, maar toen mijn moeder er achter kwam dat ik het deed vroeg ze mij of ik dat wel verstandig vond? Van blowen heeft ze nooit iets gezegd.
pi_16553475
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:59 schreef FLipKick het volgende:
Ik blow soms ook wel is, maar als mn ouders dat weten... tjah, dan geven ze me 100 euro en zeggen ze waarschijnlijk vaarwel (ps: zo zijn mijn ouders echt...).
En jij vindt dat risico het waard...
pi_16553730
goed topic

Ik rookte al een jaar of 3.
Ik had net een sigaret gerookt en toen ging ik beneden in de woonkamer een sinaasappel eten. Mijn moeder vroeg of ze ook een stukje mocht dus ik gaf haar een stukje. Maar ik was vergeten dat mijn handen naar de rook stonken en dat rook zij dus ook. "Thomas, heb jij gerookt" "Jah, sorry "
Gesprekje met ze gehad enzo. Het boeit ze nu niet zo meer. Me pa rookt ook en me ma was toen net gestopt.

Grappiger was toen ze er een paar weken geleden achterkwamen dat ik blow
"Jah Thomas ik wilde je jas gaan wassen en toen vond ik ineens 2 rare sigaretten in je jaszak" "Das hasj mam "

Is wel chill dat ze het weten. Geen gezeik met stiekem doen enzo....

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')