op de pc van m'n pa staat train simulator, met het ns materieel. wel grappig om dat te zien. Ik probeer ook het traject zaandam->enkhuizen erin te laden maar dat is nog niet gelukt. staat allemaal bij christrains.com
quote:Ik ga deze maand nog naar Kamen voor pics, mits mooi helder weer.
Op maandag 2 februari 2004 16:31 schreef sweek het volgende:
[afbeelding]
Wadloper interieur...
[/url]We waren trouwens te laat in Kampen om nog mooie foto's te maken...
M'n vrouw zou helemaal gek worden van bovenstaande pic: flits weerkaatsing in raam Ze wordt ook helemaal gek als ze dat zien op makelaar-sites, maar dat zal wel een beroepsafwijking zijn...
De trein van Venlo naar Reuver, ter hoogte van Belfeld om 11.33 in een flinke sneeuwbui
quote:Ja, dat geloof ik best ja... . Maar ik had gewoon snel even een foto gemaakt, voordat er weer mensen instapten... echt tijd om helemaal goed te gaan staan voor een foto had ik niet. . Of om de flits uit te zetten dus...
Op dinsdag 3 februari 2004 03:42 schreef MREn het volgende:[..]
Ik ga deze maand nog naar Kamen voor pics, mits mooi helder weer.
M'n vrouw zou helemaal gek worden van bovenstaande pic: flits weerkaatsing in raam Ze wordt ook helemaal gek als ze dat zien op makelaar-sites, maar dat zal wel een beroepsafwijking zijn...
quote:Erg mooi! .
Op dinsdag 3 februari 2004 09:44 schreef Klonk het volgende:
Ben vorige week tijdens de sneeuw even buiten wezen spelen:[afbeelding]
De trein van Venlo naar Reuver, ter hoogte van Belfeld om 11.33 in een flinke sneeuwbui
quote:Ik weet het ook niet wat het veroorzaakt heeft, ik heb de iso op 200 geprobeerd, 100 en 400 (ja heb 3 treinen opgewacht ) ondertussen ook nog meer winterfotos gemaakt en die zijn zonder uitzondering allemaal gelukt, alleen de rijdende treinshot zijn verpest, en wat nog vervelender is je ziet het pas thuis
Op dinsdag 3 februari 2004 09:47 schreef sweek het volgende:[..]
Erg mooi! .
Hij is alleen wat korrelig, de foto... ik weet niet waardoor dat komt? Stond je iso speed hoog ingesteld misschien?
Maar als je hem verkleind wordt 'ie weer heel mooi... .
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is het feit dat ik de camera op multiple shots had staan, das een aparte stand op mijn trouwe powershot A40 waardoor die foto's heel kort achter elkaar kan nemen, mischien dat dat in combinatie met de aparte lichtomstandigheden de fout heeft veroorzaakt
quote:Ja, Twente is maar een saaie boel. Alleen maar ICM's, Buffels, Linten, af en toe een Vtje, 624s en 643ers. En (behalve in Enschede) veel goederenmat.
Op dinsdag 3 februari 2004 13:42 schreef Taurus1978 het volgende:
Geen idee, maar zolangzamerhand zijn koplopers hier in Twente nog de enigste electrische stellen aangezien de stoptreinserie Deventer - Almelo ook steeds meer met koplopers worden gereden, en volgens de laatste berichten vanaf april zelfs helemaal. Van mij mogen ze wel eens voor de afwisseling DD-IRM of V-IRM naar het oosten sturen. Dat is het enigste materieel dat ik hier nog niet gezien heb.
quote:Geen, slechts twee gecombineerde drieën in de laatste slag.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:49 schreef sweek het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel Koplopers er tegenwoordig rijden op Gvc - Ehv / Vl? Ik ben er erg blij mee!
quote:Waarom eigenlijk? Moeten ze overgebracht worden ofzo?
Op dinsdag 3 februari 2004 18:45 schreef Lucske het volgende:[..]
Geen, slechts twee gecombineerde drieën in de laatste slag.
quote:Nee, zal wel zijn om een stam ICK vrij te spelen en om niet zo'n overcapaciteit te hebben.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:04 schreef sweek het volgende:[..]
Waarom eigenlijk? Moeten ze overgebracht worden ofzo?
Ik ben ze laatst ook overdag tegengekomen, maar dat was dan zeker maar een uitzonderlijk geval...
quote:En die stam zie ik inderdaad de laatste tijd rijden in de dienst tussen Asd en Ehv (of verder, geen idee).
Op dinsdag 3 februari 2004 22:44 schreef Lucske het volgende:[..]
Nee, zal wel zijn om een stam ICK vrij te spelen en om niet zo'n overcapaciteit te hebben.
quote:Nee, die stam is voordat de slagen met ICM beginnen al lang weer klaar met de dienst.
Op woensdag 4 februari 2004 08:49 schreef Duvel het volgende:[..]
En die stam zie ik inderdaad de laatste tijd rijden in de dienst tussen Asd en Ehv (of verder, geen idee).
quote:De eerste weet ik niet... verbouwde Sprinter? Iets recents in elk geval
Op donderdag 5 februari 2004 17:20 schreef MREn het volgende:
Weer een nieuwe aflevering van 'raad het mat'
De tweede is de gang langs de statische omzetter en andere meuk in een DD-AR Bvk!
quote:En waarom laat iedereen die deur openstaan als ze door die gang lopen?
Op donderdag 5 februari 2004 17:48 schreef Duvel het volgende:De tweede is de gang langs de statische omzetter en andere meuk in een DD-AR Bvk!
zo, dat is er ook weer uit
quote:Ik heb geen idee, ik mijd die benedenverdieping altijd als ik onverhoopt in zo'n trein terecht kom... DDAR:
Op donderdag 5 februari 2004 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:[..]
En waarom laat iedereen die deur openstaan als ze door die gang lopen?
Zoveel moeite is het toch niet om ff die deur dicht te doen.zo, dat is er ook weer uit
quote:De buitendeuren van DD-AR zijn okay, voor hele kleine stukjes zijn het okaye bakken, dan blijf ik lekker op het balkon staan.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:46 schreef Duvel het volgende:[..]
Ik heb geen idee, ik mijd die benedenverdieping altijd als ik onverhoopt in zo'n trein terecht kom... DDAR:
quote:Als je een kaartje per sms koopt, kan je daar voor (ik meen) 18 euro per ICE naar toe.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:02 schreef Klonk het volgende:
Volgende week dagje Keulen, ook eens even op het hoofdstation kijken wat er daar te zien is (ICE !!!)
quote:http://www.ns.nl/pers/actueeltjes.cgi?466
Op vrijdag 6 februari 2004 14:42 schreef MREn het volgende:[..]
Als je een kaartje per sms koopt, kan je daar voor (ik meen) 18 euro per ICE naar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |