abonnement Unibet Coolblue
pi_16515200
ik kreeg net n "tip" van iemand dat ik eens Black Devil sigaretten moest proberen. dit schijnen dus sigaretten met een bepaalde smaak te zijn (en dit keer niet een vieze smaak is mij verteld) en de sigaret zelf+ het pakje is helemaal zwart.

beetje vaag allemaal, maar is er iemand dit dit kan bevestigen of mij aan kan raden eens Black Devils te proberen, of is het zonde van mn eurootjes?

blaat
pi_16515218
ken je breezers?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_16515277
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:24 schreef Jordy-B het volgende:
ken je breezers?
wat wil je hiermee zeggen? het zou toch best kunnen dat er eens iets (nieuws?) anders is dat het proberen waard is, ipv steeds de standaard merken te gebruiken?

ik vraag om je mening over Black Devil, niet over breezers, want die zuigen in het algemeen.

blaat
pi_16515323
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:26 schreef -NeukFout- het volgende:

[..]

wat wil je hiermee zeggen? het zou toch best kunnen dat er eens iets (nieuws?) anders is dat het proberen waard is, ipv steeds de standaard merken te gebruiken?

ik vraag om je mening over Black Devil, niet over breezers, want die zuigen in het algemeen.


Nou, het klinkt door het zwarte pakje/zwarte peuken-gebeuren als een nieuwtje voor de breezerjeugd...

Dus iets waar mensen die wèl gewoon goed snik zijn, met een grote boog omheen moeten lopen.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_16515370
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nou, het klinkt door het zwarte pakje/zwarte peuken-gebeuren als een nieuwtje voor de breezerjeugd...

Dus iets waar mensen die wèl gewoon goed snik zijn, met een grote boog omheen moeten lopen.


zou kunnen, maar desalniettemin kan het toch best een goed produkt zijn?

ik vraag om de smaak/mening van mensen die dit prdukt geprobeerd hebben, of de sigaret nu paars blauw wit of zwart is, is een bijkomstigheid, waar ik mij totaal niet aan stoor.

dus: zijn ze te pruimen? iemand?

blaat
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:05:45 #6
25974 Wendigo
Je moet geen tijd morsen.
pi_16516323
Ik heb ze wel eens gerookt een jaartje of 5 terug denk ik, ze bestaan ook al een tijdje dus.

Ze zijn wel te roken, maar niet echt een speciale smaak ofzo. Beetje gauloise achtig meen ik mij te herinneren.

Na google oa. de volgende link gevonden http://www.genkigirl.org/speakeasy/blackdeath.html

En het pakje ziet er dus zo uit

The universal brotherhood of man is our most precious possession, what there is of it.
Mark Twain (1835 - 1910), Following the Equator
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:09:23 #7
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16516446
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16516464
smaak: gauloise achtig
kleur: zwart

ik wil die eik weleens proberen...

Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:10:09 #9
25974 Wendigo
Je moet geen tijd morsen.
pi_16516469
Hmm ik ben er dus niet bij, jij had het over black devil.
Ach bovenstaande site is toch wel interessant.
The universal brotherhood of man is our most precious possession, what there is of it.
Mark Twain (1835 - 1910), Following the Equator
pi_16516543
black devil/death, ik weet niet precies wat het zou moeten zijn. zijn ze bij een gewoon sigarenwinkeltje te halen? zelf rook ik meestal gauloises, dus als ze daar niet veel van verschillen kan het ook niet zwaar tegenvallen

ik denk dat ik ze straks maar eens ga halen, mits ze ze hier hebben.

blaat
pi_16516612
Ik heb een tijdje Black Devil sigaretten gerookt, en ik moet je zeggen dat ze erg lekker zijn! Er zit inderdaad een apart smaakje aan, en ze ruiken op een of andere manier ook wel lekker (beetje vanille achtig), maar ze zijn een beetje licht. Daarom rook ik zie niet meer. En het ziet er wel cool uit natuurlijk, zo'n zwarte peuk!
Mocht ik ooit doodgaan, maak dan een Ferrari-fan van me: das er weer 1 minder..
pi_16516657
waar verkopen ze die dan
het enige wat ik ken war een beetje zo uit ziet is davodoff.
dit pakje heb ik nog nooit ergens gezien.
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_16516660
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:15 schreef NMX het volgende:
Ik heb een tijdje Black Devil sigaretten gerookt, en ik moet je zeggen dat ze erg lekker zijn! Er zit inderdaad een apart smaakje aan, en ze ruiken op een of andere manier ook wel lekker (beetje vanille achtig), maar ze zijn een beetje licht. Daarom rook ik zie niet meer. En het ziet er wel cool uit natuurlijk, zo'n zwarte peuk!
nouja, het maakt mij persoonlijk niks uit hoe ze eruit zien, maar ik heb dus van een goede vriend gehoord dat ze echt lekker moeten zijn. wel wat een tegenslag dat ze licht zijn (zoals jij zegt) maar ik denk dat ik ze toch eens moet proberen

waar heb jij ze gehaald? sigarenhandel heeft ze?

blaat
pi_16521560
Ik ken ze Black Devil kwam ongeveer een jaar geleden ofzo bij ons in de lokale peukeboer. Een vriend had ze geprobeerd enzo en ik dus ook en ze zijn zeker lekker!!!
Het is dat ik shag rookte anders zou ik die kopen. En het is dat ik nu 3 dagen ben gestopt jippieee !!!!!!

waarom ga je niet op dit moment stoppen ? jah precies op dit moment ?

and life goes on
  vrijdag 23 januari 2004 @ 16:52:19 #15
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_16521873
Ik vond ze wel lekker.. Maar gewoon voor een keertje, zit inderdaad een soort vanillesmaak aan..
Het pakje is zwart met en rond rood logo, waar iets in staat, het is volgens mij nog net geen vleermuis
I want that one!
pi_16522061
Zwart, dezelfde kleur als je longen
pi_16525722
black devils zien er anders uit als black deaths, zijn verschillende pakjes. ik heb wel es zo'n black devil gehad, zwarte filter, beetje zoete smaak (voor een sigaret dan).

maar je staat er zo mee voor schut!

pi_16525867
Dit heb je ook nog:
  zaterdag 24 januari 2004 @ 02:29:14 #19
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_16536955
Black Devil is goed te roken. En het mag misschien een beetje fout zijn, maar ik vind die zwarte kleur eigenlijk best gaaf
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')