abonnement Unibet Coolblue
pi_16485081
Mag jij de auto lenen van je ouders? M'n vader heeft namelijk een auto(een Omega van 10 jaar oud), en ik mag hem bijna nooit(eigenlijk nooit) gebruiken.
Hij vindt het "niet nodig" en zegt dat ik hem alleen mag gebruiken als het "echt nodig" is. In zijn ogen is het dus eigenlijk bijna nooit nodig

Hij gebruikt hem zelf niet echt vaak. Dat ding staat maar te staan op de parkeerplaats voor de deur. Hij gaat er zogezegd zuinig mee om.

Ik vind dit egoïstisch en lullig. Ik kan goed rijden, mag van iedereen in de familie de auto lenen, maar hij komt altijd met smoesjes.

Wat vinden we daarvan ?

[Dit bericht is gewijzigd door Inn0cent op 22-01-2004 13:04]

pi_16485100
psst auto kopen?

En dat probleem heb ik zelf niet gelukkig.
Mijn vader leent mijn auto

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_16485111
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 12:57 schreef Inn0cent het volgende:
Mag jij de auto lenen van je ouders? M'n vader heeft namelijk een auto(een Omega van 10 jaar oud), en ik mag hem bijna nooit(eigenlijk nooit) gebruiken.
Hij vindt het "niet nodig" en zegt dat ik hem alleen mag gebruiken als het "echt nodig" is. In zijn ogen is het dus eigenlijk bijna nooit nodig

Hij gebruikt hem zelf ook alleen als ie ver weg moet. Hij gaat er zogezegd zuinig mee om.

Ik vind dit egoïstisch en lullig. Ik kan goed rijden, mag van iedereen in de familie de auto lenen, maar hij komt altijd met smoesjes.

Wat vinden we daarvan ?


Tis zijn auto. Koop je eigen auto als je zo graag wil rijden.
pi_16485124
Kan me heel goed voorstellen dat ie zijn prachtige omega niet door jan en alleman laat berijden.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_16485125
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 12:58 schreef GizartFRL het volgende:
psst auto kopen?

En dat probleem heb ik zelf niet gelukkig.
Mijn vader leent mijn auto


Ja ik ben al op zoek, maar het budget is niet echt groot. Dan zegt ie tegen mij: zou je dat wel doen, auto is duur en je mag mijn auto af en toe ook wel lenen hoor( NOTTT!!!!!)
pi_16485135
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:00 schreef slashme het volgende:
Kan me heel goed voorstellen dat ie zijn prachtige omega niet door jan en alleman laat berijden.
Jan en alleman? Tis me vader..
pi_16485153
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:00 schreef Inn0cent het volgende:

[..]

Ja ik ben al op zoek, maar het budget is niet echt groot. Dan zegt ie tegen mij: zou je dat wel doen, auto is duur en je mag mijn auto af en toe ook wel lenen hoor( NOTTT!!!!!)


[TK] 205 GTI 1990

Goedkoop genoeg?

En ik had zelf een hekel aan het lemnen van een auto.
Je hebt niet de vrijheid die je met je eigen auto hebt.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_16485183
Sterker nog, ik MOET rijden... als we samen ergens heengaan zit hij al achterin... Hij rijdt geen meter meer als ik ook mee moet

En verder mag ik hem altijd gebruiken zolang hij hem zelf niet nodig heeft...

auto is wel al 14 jaar, dat kan ook een reden zijn

Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_16485210
ik mag in de auto van de baas van m'n vader rijden
geen bezinekosten, geen verzekeringskosten

maar...zo vaak is het nou ook weer niet dat ik dat ding nodig heb
hij is zowiezo ook vaak genoeg weg, en voor een tripje naar de supermarkt krijg ik 'm zowiezo niet mee (of mams moet ook "toevallig" gaan shoppen)

pi_16485238
Lullig dat je zijn auto niet mag meenemen.
Aan de andere kant, het is zijn auto! En ja hij heeft het laatste woord daarover.

Ik mocht wel de auto's van Pa en Ma meenemen...
Mijn jongere broertje nam gewoon 's nachts de auto van mijn vader mee...
(lees:15 jaar opstap in een lexus... )

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_16485239
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 12:57 schreef Inn0cent het volgende:
Mag jij de auto lenen van je ouders? M'n vader heeft namelijk een auto(een Omega van 10 jaar oud), en ik mag hem bijna nooit(eigenlijk nooit) gebruiken.
Hij vindt het "niet nodig" en zegt dat ik hem alleen mag gebruiken als het "echt nodig" is. In zijn ogen is het dus eigenlijk bijna nooit nodig

Hij gebruikt hem zelf niet echt vaak. Dat ding staat maar de staan op de paarkeerplaats voor de deur. Hij gaat er zogezegd zuinig mee om.

Ik vind dit egoïstisch en lullig. Ik kan goed rijden, mag van iedereen in de familie de auto lenen, maar hij komt altijd met smoesjes.

Wat vinden we daarvan ?


Stel je krijgt er schade aan?

Ik heb toen ik nog bij mijn ouders woonde nooit in zijn auto's gereden, wilde ik ook niet, en heb er gelijk zelf één gekocht

pi_16485259
Ik ruil wel regelmatig om als mijn vader in de kadett wil en ik op de baan op moet.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_16485264
Tegen de tijd dat ik een auto heb wil ik graag rijden om ervaring op te doen en ook omdat ik af en toe ergens heen moet.

Maar dat kan dus niet..

pi_16485281
Ik mag de auto altijd gebruiken als mijn vader hem niet nodig heeft. Behalve met uitgaan i.v.m. vernielingen.
pi_16485289
ik had mijn vaders auto ook geleend, was een station toyota ... WAS....
heb de gehele zijkant opengereden, iets van 10.000 gulden schade omdat ik niet zat op te letten door mn vriendin....
tja het voelt ook zo lekker he hmhmmm
pi_16485314
Ik mag de auto eigenlijk altijd lenen, als ik het zo bekijk rijd ik meer in de auto dan mn ma, terwijl het eigenlijk haar auto is
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_16485320
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:06 schreef Inn0cent het volgende:
Tegen de tijd dat ik een auto heb wil ik graag rijden om ervaring op te doen en ook omdat ik af en toe ergens heen moet.
Daar zit 'm denk ik de kneep...
Het is algemeen bekend dat mensen die ervaringen moeten opdoen dit niet zo vaak schadevrij doen...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_16485354
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:05 schreef 001 het volgende:

[..]

Stel je krijgt er schade aan?

Ik heb toen ik nog bij mijn ouders woonde nooit in zijn auto's gereden, wilde ik ook niet, en heb er gelijk zelf één gekocht


Tjah dat kan altijd gebeuren. Verzekerd is ie zowiezo..
Maar hij weet dat ik altijd met verantwoording deelneem aan het verkeer en me altijd redelijk houd aan de snelheid. Het zit niet in me aard om 'stoer' te doen op de weg..
pi_16485400
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:08 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Daar zit 'm denk ik de kneep...
Het is algemeen bekend dat mensen die ervaringen moeten opdoen dit niet zo vaak schadevrij doen...


Hehe, ja dat is het ook wel, maar ik heb echt al heel veel gereden... in de auto van m'n oom bijv. Het is niet dat ik net m'n rijbewijs heb.
pi_16485458
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:07 schreef sbronsge het volgende:
ik had mijn vaders auto ook geleend, was een station toyota ... WAS....
heb de gehele zijkant opengereden, iets van 10.000 gulden schade omdat ik niet zat op te letten door mn vriendin....
tja het voelt ook zo lekker he hmhmmm
pi_16485529
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:08 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Daar zit 'm denk ik de kneep...
Het is algemeen bekend dat mensen die ervaringen moeten opdoen dit niet zo vaak schadevrij doen...


Maar hoe kan je ervaring op doen als je niet mag rijden?

Ik krijg altijd de auto mee. Geen probleem. Zelfs toen ik de mijne in de prak had gereden, een kleine botsing met een ander met de auto van mij vader.

Werd al in onze nieuwe auto (paar maanden oud) naar Denemarken gestuurd (Alleen). En ik had net 4 maanden zelf mijn rijbewijs.
Mijn was trotser en zuiniger met zijn nieuwe fiets daarna. Daar mag ik dus NIET op fietsen.
Rare figuren die ouders.

[Dit bericht is gewijzigd door Xaran op 22-01-2004 13:19]

Take what you want, no one is going to give it too you.
pi_16485548
Waar is dit egoistisch en lullig van je vader?
Het is zijn auto nietwaar? Dus wat geeft jou het recht om erin te rijden?

Precies helemaal NIX.

pi_16485648
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:18 schreef Xaran het volgende:
Maar hoe kan je ervaring op doen als je niet mag rijden?
Tja voor een 18 jarige is dat toch echt je eigen verantwoordelijkheid...
(denkt een vader... )
Maar het is wel een visuele circkel waar je in zit, en vervelend is.

Ik mocht ook mijn vaders auto meenemen, GEEN PROBLEEM...
Maar ow wee als er een krasje op zijn auto zat...
Neuh, ik had al heel snel een eigen autootje...

Maar euh TS waarom vraag je niet een keer je pa mee als je ergens naar toe moet, zodat je kan aantonen dat je redelijk kan rijden?

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_16485739
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:22 schreef Oblivion het volgende:

[..]
Maar euh TS waarom vraag je niet een keer je pa mee als je ergens naar toe moet, zodat je kan aantonen dat je redelijk kan rijden?


Heb ik al meermalen gedaan. Als hij er zelf bij zit vindt ie het geen enkel probleem. Dan zegt ie ook dat ik goed rijd en hij heeft ook nooit wat aan te merken.

Maar het lullige eraan vind ik dat hij ALTIJD smoesjes bedenkt om de auto niet te hoeven uitlenen. Zeg dan gewoon dat het niet mag, punt uit.

Nee, altijd iets in de trand van, je MAG hem wel lenen, alleen als het erop aankomt mag het niet.

pi_16485775
Mijn vader pakte het pas slim aan: Hij gaf mij gewoon mijn eigen auto

Maar ik mag zijn auto wel lenen als er een goede reden is (ff scheuren vind ie ook al een goede reden )

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')