abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:59:09 #101
58921 Day
You can fly!
pi_40412000
Een bezoek aan Ikea eindigt standaard met:
- een hotdog
- een softijsje
- een zak sour cream (helaas niet meer te krijgen) of dille chips
- een reep chocola

De zalm en garnalen zijn ook lekker, trouwens!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_40426996
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:21 schreef jack4ya het volgende:
Heb ooit de kapitale fout gemaakt om een salade met noorse zalm en garnaaltjes te nemen.
Ik heb zware voedselvergiftiging gehad en heb toen alle kleuren van de regenboog gezien. (lees ijlen) Na mijn klacht kreeg ik jawel: een tegoedbon om nog maar eens te komen eten... ???
Echt briljante aanbieding... duh!
Verbaast me niks.
Ik ben laatst hier in Palo Alto in Californie bij Ikea gaan eten. Was vreselijk!!!!!! Gillende, kwijlende kids, en de lucht die er hing bij t buffet in t restaurant was precies dezelfde als de weeige lucht in de keuken van het bejaardenhuis in Utrecht waar ik ooit een vakantiebaantje had. De aardappelen en gehaktballen smaakten zoals mijn moeder ze zou maken, wel lekker maar niet echt om over naar huis te schrijven. Heb de helft van mijn weeige bord daar laten staan en ben zo snel mogelijk de weeige lucht daar ontvlucht. Ikea restaurant: nooit meer.
pi_55230003
Ik vind de druivenvlierbessensiroop echt heel lekker, kan verdund worden tot een heerlijke bubbeltjeslimonade met bubbelswater! En ook anna's pepparkakor, die is echt lekkerder dan speculaaskoeken! Trouwens, ik heb nog nooit D'aim geproefd, binnenkort maar eens doen! Vinden jullie Läkerol ook echt kwijlen?
  woensdag 12 december 2007 @ 22:36:48 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_55230806
wat 'n kick

de Lant chips en lingonberrysiroop zijn eigenlijk m'n enige vaste aankopen uit de SFM. en af en toe die negerzoenenkrussbollen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55243976
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef Adelante het volgende:
wat 'n kick

de Lant chips en lingonberrysiroop zijn eigenlijk m'n enige vaste aankopen uit de SFM. en af en toe die negerzoenenkrussbollen
Ja, wat is dat een kick zeg Vond het wel ff nodig om hem omhoog te kicken.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 14:00:17 #106
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56770056
Wat is die rode saus die over de gehaktballetjes geen gaat dan?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_56770100
Lingonberry-meuk.

Ik vind nog steeds dat knackebrod (in rollen, niet die hele grote) zooo lekker. Veel beter dan wasa
pi_56770101
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 14:00 schreef hierissieweer het volgende:
Wat is die rode saus die over de gehaktballetjes geen gaat dan?
lingonberryjam
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:35:50 #109
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_56777475
ze hebben tussen de snoep een zakje hangen met chocoladebolletjes met daarin een chewy vulling. Die zijn zo lekker (l)..geen idee hoe ze heten..
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:55:15 #110
3185 Adelante
To let it go now
pi_56777992
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:35 schreef RandomMoron het volgende:
ze hebben tussen de snoep een zakje hangen met chocoladebolletjes met daarin een chewy vulling. Die zijn zo lekker (l)..geen idee hoe ze heten..
Polly
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 17 februari 2008 @ 14:27:10 #111
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56790779
Ik kan het bij de IKEA nooit laten zo'n zak met die kaneelbroodjes mee te nemen
(wel even opwarmen in de magnetron)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 17 februari 2008 @ 22:55:11 #112
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_56803760
Ik heb gisteren de chocolade met mintvulling gekocht ( soort Rolo) ook erg lekker.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_56883227
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:27 schreef Lips het volgende:
Ik kan het bij de IKEA nooit laten zo'n zak met die kaneelbroodjes mee te nemen
(wel even opwarmen in de magnetron)
Idd.. ik ook niet verder gaat ermee:

- de zalm
- Daim
-de ronde koekjes
- de chips
- als ik wil zondigen de Prinsesentaart
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_56891720
Dat iemand die ranzige zooi wegkrijgt zeg
Photoshop food is het ziet er leuk uit op een plaatje
maar eet het niet
Tenzij het oorlog is en alle bloembollen zijn al weg
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_56903571
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat iemand die ranzige zooi wegkrijgt zeg
Je weet niet wat je mist
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_56925358
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:34 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Je weet niet wat je mist
Jawel ik spreek uit ervaring een zeer korte ook
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 16:32:24 #117
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_56927563
Lingonberry sap..! Dat niemand die nog genoemd heeft. (uit de zelftap natuurlijk.. )
Verder ben ik persoonlijk niet zo te spreken over de garnalen om mee te nemen. (diepvries) Om een of andere reden zijn ze gewoon smaakloos. Veel voor weinig is het wel, maar verwacht niet dezelfde smaak als bijvoorbeeld onze garnalen uit de noordzee. De gamba's/grotere garnalen liggen hier ook nog in de diepvries, heb ik nog niet echt geprobeerd, maar verwacht ik niet veel meer van.. De zalm is dan echter wel weer perfect..

De chocomousse als toetje.. Tsjah, m'n vriendin en ik hadden er hetzelfde gevoel bij, t'is bijna een maaltijd op zich. Ongeloofelijk dik en zwaar. Moet je van houden misschien, ik kon zelfs het toetje niet meer in het geheel op..
Verder zijn de Ikea family chocoladerepen (in zo'n roodbruine verpakking) ook wel redelijk weg te kanen.

Zie trouwens ook steeds veel rendiervlees e.d. liggen, maar heb het nog niet aangedurfd het mee te nemen.. Iemand ervaring met rendiervlees van de ikea?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_56927824
Meestal neem ik wel een hotdog en een frisdrank en dan als frisndrank die orange. Dat is nog echte orange fanta. Die zouden ze in flessen moeten verkopen.

Verder is de daim chocolade en de dain vermont taart ook erg lekker.
  zondag 24 februari 2008 @ 19:56:41 #119
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56953640
- De daim-taart (nu ook in 1000 gram te krijgen), supermachtig.
- Daimsnoepjes (van die kleine brokjes)
- Marabou chocola, van die ronde rollen. Kleine ronde chocolaatjes, kleiner dan rolo.
- Marabou chocoladetablet van 200-250gr. met daim erin verwerkt (en zonder Daim moet dat ook heerlijk zijn)

Er zijn nog veel meer lekkere dingen te koop daar, maar het zal nog wel een paar jaar duren voor ik alles ken.

De ballen bij de Ikea eet ik altijd met een beetje fritessaus ipv de originele saus.
Maar meer dan een klein portie hoef ik ook niet.
Wat trouwens lekker lijkt, maar niet te vreten is, is 'Polly'. Soort chocola en schuim. Je denkt lekker zacht, nee; kneiterhard!!


Even wat plaatjes (zo lang ze het doen)


  zondag 24 februari 2008 @ 21:06:28 #120
3185 Adelante
To let it go now
pi_56955117
Dan had jij een zak overdatum Polly, want die dingen zijn heeeeerlijk zacht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56957894
Oeh die Gifflar


de Lingonberry jam


en de kaas....
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 24 februari 2008 @ 23:17:54 #122
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_56958578
Die Marabou met Daim is echt de lekkerste chocolade sinds tijden (Neuhaus, Godiva en Piere Marcolini daar gelaten ) en de Gifflar zijn ook top.
Probeer er altijd maar snel voorbij te lopen, want alles is binnen no-time weer op.
Ik vind de kaasjes trouwens niet heel erg bijzonder, de zoete zooi vind ik lekkerder
De biologische jams zijn trouwens ook erg goed en dat voor een prima prijs.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57061737
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Jawel ik spreek uit ervaring een zeer korte ook
Deeeeeeeeeeeeeeeeel
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:19:14 #124
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_57063584
oee ja polly!!
heerlijk.. echt te lekker voor woorden
pi_57063764
Ik blijf lachen om de TT, woehahaha! Hoe vaak hoor je niet dt er voedselvergiftiging opgelopen wordt bij de IKEA (ikzelf ken er twee die echt heeeeeeeel ziek geweest zijn)? En die sponsballen, hun zogenaamde topartikel, nee dankjewel hihi!

Maar de daim chocola is super
Alleen met zelfspot kun je overleven...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')