abonnement Unibet Coolblue
pi_16443430
Jongens en meiden van nederland, we gaan nu hard richting amerika en kunnen we straks niks meer doen of we worden ervoor beboet.
Die rookpalen worden straks schandpalen van de maatschappij.

Wat denken jullie ervan??????????????????
gr een roker die baalt van de rook (schand ) palen op de stations

pi_16443902
Ja. Schande. Ongehoord. Verschrikkelijk.
pi_16443931
Maar goed, je kan natuurlijk ook gewoon niet roken, he. Minder kans op longkanker en je vermoordt je onschuldige niet-rokende medemens niet.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 23:08:48 #4
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_16443984
Wie het eerst zo'n rookpaal thuis op zijn sofa heeft liggen en er een foto van maakt, die krijgt van mij een pakje peuken!!

(of een 6-pack smirnof voor de niet rokers!)


of een half kratje pils voor de die-hards!

Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  woensdag 21 januari 2004 @ 00:18:54 #5
60884 Pollewopje
take life as it comes
pi_16446038
Ik vind die palen wel gezellig... altijd wat te ouwehoeren (lees: te kankeren op de samenleving/politiek) bij zo'n ding.

Lekker hoor, die dingen... en die paddestoelenwolk die bij het voorbijrazen van de intercity het hele perron alsnog blauwer maakt dan anders, daar was nog niet helemaal over nagedacht denk ik

Just be yourself
  woensdag 21 januari 2004 @ 00:20:36 #6
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_16446073
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:18 schreef Pollewopje het volgende:
Ik vind die palen wel gezellig... altijd wat te ouwehoeren (lees: te kankeren op de samenleving/politiek) bij zo'n ding.

Lekker hoor, die dingen... en die paddestoelenwolk die bij het voorbijrazen van de intercity het hele perron alsnog blauwer maakt dan anders, daar was nog niet helemaal over nagedacht denk ik


Leuk, die cookie-plaatsende vriendinnetjes
dat was ik dus
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_16446636
Weet je wat ik pas erg vond : sta ik op Station Lombardijen bij een rookpaal op de trein te wachten stopt tie gewoon een 30 meter terug moest ik rennen om de trein te halen

Rokers mogen helemaal niet zover rennen

pi_16446670
Heb nog niet met de trein gereisd het nieuwe jaar.. dus moet het eerst allemaal nog maar eens zien.
pi_16451037
Het is net een soort prehistorische aanbidding van een totempaal als je zo'n paal + gebruikers ziet staan. . Lichtelijk overdreven.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_16451074
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is net een soort prehistorische aanbidding van een totempaal als je zo'n paal + gebruikers ziet staan. . Lichtelijk overdreven.
Ik vind het wel wat hebben
Je hebt momenteel mensen en je hebt rokers
  woensdag 21 januari 2004 @ 10:38:56 #11
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_16451460
DOOD AAN DE ROKERS!!!!! TADADADADADADADAD
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_16452690
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:18 schreef Pollewopje het volgende:
Ik vind die palen wel gezellig... altijd wat te ouwehoeren (lees: te kankeren op de samenleving/politiek) bij zo'n ding.
Om die reden zou ik bijna weer gaan roken, maar ik reis te weinig met de trein om er van te profiteren.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:42 schreef tazmanian het volgende:
Weet je wat ik pas erg vond : sta ik op Station Lombardijen bij een rookpaal op de trein te wachten stopt tie gewoon een 30 meter terug moest ik rennen om de trein te halen

Rokers mogen helemaal niet zover rennen


Huh, je doet wat aan je conditie dus het is zo gek nog niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')