quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:58 schreef El-Rico het volgende:[..]
Ja dat dacht ik ook ja, maar dat helpt alleen voorkomen. Probleem is dat die striemen paars zijn, wil dus dat ze normaal huidskleur zijn. Gewoon lidtekens, valt t niet zo op.
Eerst maakte ik me er niet druk om, zag t alleen wanneer ik arm omhoog deed, maar nu trekt t zeg maar 'uit' mn oksel richting borst waardoor je t ook in normale stand gaat zien.
Dit wordt een serieus probleem...
Jah koop een vitamine E olie en smeer het er gewoon op.. ff 5 minuutjes in laten trekken en na een maand of 3 a 4 (tenminste bij mij) worden de paarse striemen iets lichter dan je huid (dus littekens

)
Ik heb ze nu al een half jaar en doordat ik ook onder de zonnebank ga zie je wel aardig goed dat ik die littekens heb. Bij mij zitten ze overigens bovenop mn schouders (allebei de kanten), ik denk omdat ik in het begin als een speer ben gegaan met groeien. Iets van 12 kilo in 3 maanden (of 4)
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."