quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:46 schreef dewd het volgende:
Ah maakt niet uit, dan kijk ik daar ff in(als ik erin kan kijken dan), weet iig waar het ongeveer stond..[edit]Hmm nee het moet ook nog ergens anders staan, niet op het forum dacht ik maar een soort verwijs pagina stond het. Je kon daarvandaan uit naar het forum toe. Ik mag nl niet in dat gedeelte op het forum komen en toch heb ik het gelezen.[/edit]
je bedoelt toch echt CEA stack
cafeine, efedrine, aspirine
Samen en in de juiste verhoudingen leiden ze tot enkele graden Celsius temperatuursverhoging waardoor het afvallen sneller gaat terwijl toch makkelijk spier vasthoudt. Dat is het werk van de efedrine. Efedrine is een broertje van clenbuterol en werkt ongeveer hetzelfde.
Cafeïne zit in koffie, Kolanoten, Guarana, cola en thee. Efedrine zit in Mua Huang en in veel hoestdrankjes. In een verhouding van 10 delen C op 1 deel E versterken ze elkaars werking synergetisch.
SYNERGETISCH? Stel dat cafeïne je temperatuur met 0,5 graad verhoogt, en efedrine met 0,7 graad. In een willekeurige verhouding heb je dan een temperatuurstijging van 1,2 graad Celsius. In een synergetische verhouding van 1 staat op 10 heb je echter een temperatuurstijging van 1,9 graad Celsius. (De getallen zijn bij wijze van voorbeeld...)
WERKING Volgens de bedenkers van de stack verhoogt cafeïne de aanmaak van neurotransmitters als adrenaline en nor-adrenaline. Efedrine werkt als nor-adrenaline of adrenaline. Cellen stompen snel af voor de prikkels van die stoffen, maar asprine voorkomt dat.
DOSERING: De minimale dosis die je temperatuur verhoogt, is 15 mg efedrine op 150 mg cafeine. De maximale hoeveelheid efedrine die je per inname kunt hebben is 30 mg. Per dag moet je dosis efedrine beneden de 90 milligram blijven.
Het lichaam wordt vrij snel ongevoelig voor cafeïne en efedrine. Aspirine vertraagt dat proces waardoor de werkzaamheid van de combinatie groter wordt. Een standaard tablet van 400-500 mg aspirine is daarvoor voldoende, ongeacht je dosering van C en A. Vind je 1500 mg aspirine op een dag te gortig, dan kun je ook volstaan met een kinderaspirientje.
Je kunt de afbraak van de cafeïne vertragen door er een grapefruit bij te eten: daarin zit een stof die het afbraakproces in de lever afremt.
KUURSCHEMA: Vijf dagen op, twee dagen af. Vier weken nemen, twee weken rust. Nooit langer dan vier maanden per jaar. Je kunt knap bibberig worden als je de stack in te grote hoeveelheden binnenkrijgt. Daarom moet je de dosering geleidelijk opvoeren.
BIJWERKINGEN: De stack is niet onschadelijk. In de VS zijn enkele tientallen jongeren overleden doordat ze gingen experimenteren met megadoses efedrine.
ps; ik ben zelf niet zo'n efedrine fan...en bovendien is dat hier nauwelijks te krijgen..daarvoor kan je beter even bij onze belgische vrienden kijken