abonnement Unibet Coolblue
pi_16428496
Ik vraag me af hoe jullie dat gedaan hebben, waarom wel of waarom niet, vond je hetzelf nodig of juist niet?

En zoals gewoon lijk topicstarter begint

Ik woog voor dat ik ooit zwanger was geweest 57 kilo en daar was ik dik tevreden mee... in mijn eerste zwangerschap woog ik op een gegeven moment 85 kilo en toen heb ik aan de verloskundige gevraagd of ze me niet meer wilde wegen want ik wilde het niet meer weten... Ik heb na de bevalling ook keihard gewerkt om het er allemaal weer af te krijgen en dat was ook gelukt... na drie maanden streng lijnen en veel bewegen was ik 62 kilo. Daarna ging het er niet meer af....

Ik voelde me nl absoluut niet prettig bij dat hoge gewicht en daarom ben ik dus zo aan de gang gegaan. Mijn dieet heeft drie maanden bestaan uit groenten en fruit en een mager stukje vlees, bij voorkeur klaargemaakt onder de grill.

Toen raakte ik zwanger van de tweede... dat viel mee want ik kwam in totaal 17 kilo aan dus niet al te veel. NA deze zwangerschap voelde ik me eigen weer niet prettig bij dit gewicht en uiterlijke verschijning, maar ik kon mezelf er niet toe zetten om weer zo streng te gaan lijnen...
Ik ben dus aan het trainen gegaan. Mezelf ingeschreven bij de sportschool en ik ben nu in ruim een half jaar tijd 4 kilo kwijt door alleen maar te sporten.


Nu jullie

  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 15:01:37 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_16428660
Van de eerste ben ik ruim 30 kilo aangekomen, waarvan er nog 20 van aan zit, wat ik ook voor een honger-dieet doe, of het dagelijkse sporten, het gaat er maar niet af
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_16428761
Ik heb 1 zwangerschap gehad. Ik was 20 kilo bijgekomen waarvan ik er 15 weer kwijt was na een paar maanden.

De andere 5 zitten er nog (en ik doe er niks aan om ze kwijt te raken maar ik kan ze nog wel hebben)

pi_16428806
atkins?
  dinsdag 20 januari 2004 @ 15:07:37 #5
73327 Deviator
papa van Nimué !!
pi_16428900
Mijn vriendin was 18 kilo aangekomen tijdens haar zwangerschap, inmiddels (7 mnd later) is ze weer op haar oude gewicht, ze heeft er niets extra's voor hoeven doen, het komt puur door de belasting die borstvoeding en slecht slapen met zich mee brengt/bracht.
pi_16428905
Ah wat een rottopic

*oogkleppen opdoet voor dit topic*

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 15:14:08 #7
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16429123
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:07 schreef jessie het volgende:
Ah wat een rottopic

*oogkleppen opdoet voor dit topic*


helaas geen nuttige bijdrage, maar ik vond dit wel erg grappig

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_16429200
27 kilo aangekomen en na 9 maanden zat ik weer op het startgewicht. Waar ik ook deze zwangerschap mee begonen ben. Hoop deze keer minder aan te komen, maar ik bennu al weer dik 3 kilo aangekomen dus dat beloofd wel weer wat.

Hoe ik het eraf gekregen heb ? bv, niet meer snoepen en heeel veel fysio/trainen

pi_16429356
Ik woog ergens tussen de 70 en 75 kilo in den beginne en de laatste keer dat ik op de weegschaal stond voor de bevalling toonde deze bijna 95 kilo aan..en toen wilde ik het ook niet meer weten! Inmiddels ben ik de helft weer kwijt, maar derest wil niet echt vlotten. Moet ook bekennen dat ik momenteel niet mijn best doe. Snoep nog steeds, sport niet. Gelukkig heb ik mijn lengte nog mee ( 1.82) maar er mag best nog een maatje af! Ik wil zoveel en er gebeurd niets. Herkenbaar?
  dinsdag 20 januari 2004 @ 15:25:21 #10
46161 jellepelle
mama van Jelle en Lisa
pi_16429447
Bij de eerste 17 kilo aangekomen, half jaar na de bevalling was er 22 kilo af. Bij de tweede maar 5 kilo aangekomen (echt waar, en ze woog toch 4230 gram...) en niet lang daarna 10 kilo afgevallen. Ik ben nu dus nog steeds 10 kilo lichter dan ik was voor de eerste zwangerschap. (en heb er totaal niks voor gedaan, maar ben er wel erg blij mee )
de grote zus van pluisje
  dinsdag 20 januari 2004 @ 15:36:47 #11
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16429809
Bij de eerste had ik een startgewicht van 72 kilo, kwam 8 kilo aan maar was deze binnen een week weer kwijt, weet niet hoe dat kwam, deed er niks voor, ws. mede door de BV, maar ik at ook veel meer door de BV dus ik weet het niet zeker hoor.

Na een paar weken woog ik 65 kilo en het start gewicht bij de volgende zwangerschap was 64 kilo (de oudste was toen 6 maanden oud).
Ik kwam toen 5 kilo aan en woog drie dagen na de bevalling weer 64 kilo, na 9 maanden woog ik nog maar 54 kilo, maar Chinook vrat me helemaal op. Ze at veel BV per dag, terwijl ik zelf heel weinig lustte mede door stress van een mislukt huwelijk en drukte van twee kids kort op elkaar.

Bij de derde woog ik 62 kilo en kwam 3 kilo aan. Meteen de dag na de bevalling zat ik al een paar kilo onder het startgewicht, maar die kilo's kwamen er na een paar maanden wel weer aan.

Aan het begin van deze zwangerschap woog ik 65 kilo en ben tot nu toe 5 kilo gegroeid (ben nu bijna 27 weken)

Om lang verhaal kort te maken... heb er nooit veel voor gedaan om terug te komen op gewicht. Ging eigenlijk gewoon vanzelf. Heb wel wat buikspieroefeningen gedaan na een paar maanden om van die plumpuddingbuik af te komen maar dat heb ik nooit lang volgehouden. Dus in de regel loop ik gewoon met ingehouden buikje als ik een bikini aan heb 100% strak zal het wel nooit meer worden.

  dinsdag 20 januari 2004 @ 16:26:00 #12
78053 CheyAnya
ik is blond, maar zij is dom
pi_16431712
ik woog bij m'n 1e 60 kilo.. kwam zo'n 15 kilo aan en binnen 3 maanden was dat er weer af hoe.. door lekker elke dag te wandelen.. was in de zomer bevallen dus ja..
bij de 2e woog ik 56 kilo en er kwam zo'n 20 kilo bij en in de loop der tijd is er elke keer wat afgegaan.. tot aan de 3e.. toen woog 65 kilo.. bij hem kwam ik nix bij.. omdat het een tevroeggeboorte was en ik zakte toen ineens weer naar de 60 en nu weeg ik 58 kilo..
En toen was het 2004... Merk jij er wat van ?????
  dinsdag 20 januari 2004 @ 16:48:07 #13
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16432526
Ik begon mijn eerste zwangerschap mete en gewicht van 72 kilo. Op het hoogtepunt 13 kilo aangekomen dus erg netjes, na de bevalling was ik er alweer 5 kwijt maar die kwamen er in 7,5 maanden borstvoeding weer aan. (ik was erg misselijk in die zwangerschap en als je gewend bent daardoor de hele dag kleine beetjes te eten, ga je daar zonder erbij na te denken verder als het niet meer hoeft). Bij het begin van de volgende zwangerschap woog ik 85 en in de eerste maanden kon ik nauwelijks eten waardoor ik eerst 10 kilo afviel en er daarna maar 5,5 aankwam. Na de zwangerschap zat ik rond de 75 kilo en na 6,5 maanden zat ik op 82. Nu ben ik sinds een paar weken een beetje aan het lijnen gegaan en zit u net onder de 80. Ik wil richting de 65 als het ff kan.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_16438589
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:07 schreef jessie het volgende:
Ah wat een rottopic
Mee eens

Ik ben iets meer dan 20 kilo aangekomen in mijn zwangerschap, door veel snoepen en veel vocht vast te houden.

Ik heb geen weegschaal, maar denk dat ik nog 5 - 10 kilo moet afvallen om weer op mijn oude gewicht te zijn. Als ik daarna weer eens 5 - 10 kilo afval dan pas ik weer in de kleding van 3 a 4 jaar gelden.

Ik streef er wel naar, maar doe er niet zo veel voor. Door mijn reumatische aandoening heb ik sowieso een gebrek aan energie en ook van de slapeloze nachten heb ik overdag niet veel energie over om te trainen. Ik snoep juist door, om wat extra energie tot me te nemen, en zo zit ik in een visieuze circel.
Ook de BV is een goed excuus om niet streng te lijnen, ik kan ook niet zo goed dieeten, weet dat ik het geen 2 dagen vol houd.
Wel probeer ik met goed weer en goede zin een wandeling te maken van 30 - 60 minuten.

Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel dinsdag 20 januari 2004 @ 20:22:29 #15
2628 Karin
pi_16438821
Ik ben heel veel aangekomen tijdens de zwangerschap: 38 kilo. Maar het grootste gedeelte was vocht. 2 weken na de geboorte (toen durfde ik pas op de weegschaal te staan) was ik alweer 25 kilo kwijt. Wat een beetje plassen dan al niet doet. Sinds een week of 2 ben ik eindelijk begonnen met de rest van de kilo's. Ik had gehoopt dat door de borstvoeding het een beetje vanzelf zou gaan maar helaas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')