abonnement Unibet Coolblue
pi_16427486
Waarom nou weer een rokershoek... we maken toch ook geen allochtonen hoek?!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:28:12 #2
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16427512
dat is een goed idee
Waarom niet, het gaat toch over roken, mensen moeten zich niet zo snel gediscrimineerd voelen, en ja ik rook, nou ja, sinds 2 dagen niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door snakelady op 20-01-2004 14:28]

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:28:16 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_16427514
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:27 schreef SolidArt het volgende:
we maken toch ook geen allochtonen hoek?!
Oh nee?
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:28:31 #4
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16427522
Laten we ook een heroinehoek maken, daar treedt de overheid ook tegen op. Terwijl die mensen mijn gezondheid geeneens aantasten.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:29:26 #5
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16427557
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:27 schreef SolidArt het volgende:
Waarom nou weer een rokershoek... we maken toch ook geen allochtonen hoek?!
Allochtonen zijn niet in het nieuws.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16427593
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:29 schreef portier het volgende:

[..]

Allochtonen zijn niet in het nieuws.


dat zal niet nee..
pi_16447420
Ik vind dit om eerlijk te zijn ook een nutteloos forum wat een of ander modje uit zijn gefrustreerdheid met de regering maar geopend heeft. Enkel de beschrijving van het subforum in de forumlisting is al zo over the top dat ik al meteen zie wat voor types dit voor bedoeld is.

Goed, ik wordt waarschijnlijk gemodereerd. Leg maar eens uit waarom.

Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  woensdag 21 januari 2004 @ 01:31:41 #8
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16447531
Allochtonen kiezen er niet voor om allochtoon te zijn?
Danny is een roker?
Boeiah?
Breezah?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:05:32 #9
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_16447926
Omdat sommige het nou eenmaal leuk en gezellig vinden.... En dr zijn al genoeg topics over hier lijkt me.....

Zout nou es een keertje op met dat gezeur zeg.. pfffffff

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
pi_16447981

Omdat allochtonen niet in een hoekje neergeflikkerd worden bij een allochtonen-paal.

Wij wel bij een rokerspaal.
Wij worden behandeld als ongediertje door de regering.
DAAROM is dit subforum open.

Damn hele heletijd janken over dit subforum.
Echt zielig. Ga nuttige dingen posten man.

Zonde van je keyboard dit soort shit in te tikken.

pi_16448387
Hele tijd janken? Sorry hoor, dit is mijn eerste post in dit subforum. Daarbij heb ik toch sterk de indruk dat gezien je vorige post jij toch een van de zwaardere jankers bent. Ja, de regering heeft je iets afgenomen wat je graag had. En nee, het kan me geen _kont_ schelen. Jammer voor jou joh, ik heb er nu gelukkig geen last meer van.
Of het een goed of een slecht besluit was, daar zijn andere threads voor inderdaad. Wat ik wil aangeven is dat dit hele subforum volgens mij bestaat uit mensen die zich persoonlijk aangevallen voelen door de regering. Dat kan ik wel begrijpen, maar om er nu een hele praatgroep voor op te richten vind ik te ver gaan. Post in R&P bij de andere mensen met problemen.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  woensdag 21 januari 2004 @ 03:26:16 #12
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_16448424
alle rokers doen het zelfde!

(ze roken)

Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_16454155
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 03:19 schreef paladin het volgende:
Hele tijd janken? Sorry hoor, dit is mijn eerste post in dit subforum. Daarbij heb ik toch sterk de indruk dat gezien je vorige post jij toch een van de zwaardere jankers bent. Ja, de regering heeft je iets afgenomen wat je graag had. En nee, het kan me geen _kont_ schelen. Jammer voor jou joh, ik heb er nu gelukkig geen last meer van.
Of het een goed of een slecht besluit was, daar zijn andere threads voor inderdaad. Wat ik wil aangeven is dat dit hele subforum volgens mij bestaat uit mensen die zich persoonlijk aangevallen voelen door de regering. Dat kan ik wel begrijpen, maar om er nu een hele praatgroep voor op te richten vind ik te ver gaan. Post in R&P bij de andere mensen met problemen.
ok dat had ik dus iets verkeerd ingetypt.
Ik heb het niet alleen over jou maar over iedereen die wat te zijken heeft over de rokershoek.

En ja ik voel me aardig aangevallen door de regering.
Mede omdat, zoals ik al eerder zij, wij in een hoekje gedrukt worden als afval.

De maatschappij dat ben jij....
Maar intussen zorgt de regering er wel ff voor dat rokers zich als uitschot kunnen voelen van de maatschappij.

Ik heb last van (hard) telefonerende mensen zodat het hele perron mee kan genieten, en van die lui die keihard rapmuziek op hun discman en dan naast je gaan staan met dat bling bling gejank.
Die flikker je toch ook niet bij zo'n paal neer?
Als ik nou in de trein zat oid okay.
Maar in de buitenlucht vertel jij mij niet dat je last heb van mij rook.

Tenzij je opzettelijk met je kop voor mijn dampende peuk gaat staan en dan begint te klagen. Dat soort volk is er ook nog natuurlijk.

Wederom, ik houd rekening met de medemens.
Maar al sta ik 5000000000 kilometer van iedereen af zitten ze me nog aan te kijken alsof ik een crimineel ben. Helemaal sinds die nieuwe kutwet.

  woensdag 21 januari 2004 @ 13:52:13 #14
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_16456783
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 03:19 schreef paladin het volgende:
Hele tijd janken? Sorry hoor, dit is mijn eerste post in dit subforum. Daarbij heb ik toch sterk de indruk dat gezien je vorige post jij toch een van de zwaardere jankers bent. Ja, de regering heeft je iets afgenomen wat je graag had. En nee, het kan me geen _kont_ schelen. Jammer voor jou joh, ik heb er nu gelukkig geen last meer van.
Of het een goed of een slecht besluit was, daar zijn andere threads voor inderdaad. Wat ik wil aangeven is dat dit hele subforum volgens mij bestaat uit mensen die zich persoonlijk aangevallen voelen door de regering. Dat kan ik wel begrijpen, maar om er nu een hele praatgroep voor op te richten vind ik te ver gaan. Post in R&P bij de andere mensen met problemen.
Waarom post je hier dan in dit subforum dat te ver gaat? Je hebt er geen enkele last van, zelfs voordeel, aangezien geen enkele roker je nu hoeft lastig te vallen met topics in andere subfora. Dus wat is nou eigenlijk het probleem?
If men define things as real, they are real in their consequences
pi_16456920
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:17 schreef McKillem het volgende:

[..]
Ik heb last van (hard) telefonerende mensen zodat het hele perron mee kan genieten, en van die lui die keihard rapmuziek op hun discman en dan naast je gaan staan met dat bling bling gejank.


is dat slecht voor je gezondheid???
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:58:43 #16
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_16456980
Het irriteert. En mensen die veel onder stress staan gaan gemiddeld 7,235364392 jaar eerder dood
If men define things as real, they are real in their consequences
pi_16463296
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:52 schreef Hephaistos het volgende:

[..]

Waarom post je hier dan in dit subforum dat te ver gaat? Je hebt er geen enkele last van, zelfs voordeel, aangezien geen enkele roker je nu hoeft lastig te vallen met topics in andere subfora. Dus wat is nou eigenlijk het probleem?


Niets, ik wilde enkel mijn mening ventileren.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')