abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 20 januari 2004 @ 22:50:08 #101
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16443491
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:23 schreef warboel het volgende:
Hmm, ik krijg die achtergrondmuziek-pagina nog steeds niet aan de praat. Wat kan daar aan de hand zijn?
Het is Quicktime, afhankelijk van hoe je systeem is en je Quicktime versie kan het lang duren ja...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 20 januari 2004 @ 23:42:36 #102
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_16445028
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:50 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het is Quicktime, afhankelijk van hoe je systeem is en je Quicktime versie kan het lang duren ja...


Ja, ik zal het gewoon vol moeten blijven houden. Ik zal hem krijgen, die pagina!
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_16445620
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Bassie zei : we hebben wel vaker een menings verschil maar jullie van de media maken het natuurlijk weer veel groter dan het is.

ooh ja.

[afbeelding]

Wie kan deze even 60 X60 en er even de naam Bigmac er in zitten.


Zoals jullie zien, ik lurk in alle topics mee!
En als er icoontjes gemaakt moeten worden, dan ben ik er bij!

Iemand was me al voor, maar ik heb toch maar iets in elkaar gezet, nu heb je dus de keus!

flyin-hawk's exemplaar:

mijn schitterende creatie:

Als er nog meer B&A-fans een nieuw/aangepast icoontje willen, laat het hier horen en ik fix het!

  woensdag 21 januari 2004 @ 01:18:38 #104
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_16447336
Ik heb deze nieuwe brief van Adriaan hier nog niet zien staan, dus plaats ik hem bij deze maar even. Gelukkig is het goed nieuws
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 schreef Adriaan het volgende:
Vlaardingen 20 januari 2004

Hallo vriendjes en vriendinnetjes

Ik had twee hele fijne weken in Spanje. Het zonnetje scheen daar elke dag en alles zag er prachtig uit. Gisteren, 19 januari, scheen de zon niet. Het was een grijze dag en in een druilerige regenbui reed ik naar het Erasmus MC in Rotterdam. Precies een half jaar geleden was ik diezelfde weg gereden.
Ik ging toen naar dat ziekenhuis omdat ik iets verdachts in mijn mond had. Na een grondig onderzoek door een kaakchirurg, moest ik daarna tien dagen wachten op de uitslag.
Dat waren tien lange dagen vol onzekerheid. Toen werd me verteld dat er een vervelend gezwel in mijn mond zat en ik geopereerd moest worden. Vanaf dat moment kwam ik, maar ook de mensen in mijn directe omgeving, terecht in een leven vol onzekerheid. Voor de operatie moest ik eerst nog het ene onderzoek na het andere ondergaan en na elk onderzoek moest ik weer dagen wachten op de uitslag. Na zes weken, die wel zes maanden leken, kreeg ik eindelijk te horen dat er geen andere problemen ontdekt waren en ik geopereerd kon worden.

Na een geslaagde operatie, brak er weer een onzekere tijd aan. In het laboratorium moest onderzocht worden of het gezwel totaal verwijderd was. Na weken wachten kreeg ik te horen dat er een zeer kleine kans bestond dat er een klein, niet zichtbaar, deeltje van het gezwel was achtergebleven.
Dus nog steeds die onzekerheid en bestralen werd geadviseerd. Ik ging in vijf weken, dertig keer naar het Erasmus MC om bestraalt te worden en dat waren vijf hele lange en hele zware weken.

Gisteren, 19 januari was ik dan weer in het Erasmus MC. De laatste bestraling had ik alweer zes weken geleden en ik kreeg nu het eerste onderzoek na de bestraling. Uiterlijk rustig stapte ik de spreekkamer van de chirurg binnen, maar van binnen was ik één en al onzekerheid. Na een grondig onderzoek zei de chirurg dat hij heel tevreden was en dat de genezing heel goed verloopt.
Wat was ik opgelucht.

Ik weet dat dokters hun patiënten altijd eerlijk vertellen hoe hun situatie is. Niet zo prettig voor je als het slecht nieuws is, dat had ik zes maanden eerder ook meegemaakt. Maar als ze je goed nieuws vertellen, weet je dat het waar is en dan ben je dubbel blij. O ja, de dokter vertelde me ook nog dat ik nog een paar weken een pijnlijke tong zou houden, het eten nog een tijdje moeilijk zal gaan en slikken nog lang lastig zal blijven. Maar och, dat vind ik nu niet zo erg, ik ben die onzekerheid even kwijt.

Op weg naar huis kwam de regen nog steeds in bakken uit de hemel, maar Ik had het idee dat het zonnetje scheen, want alles zag er mooi en kleurig uit.

De vriendelijke groeten van jullie vriend

Adriaan.

PS.
Ik weet nog één ding met zekerheid. Over zes weken moet ik weer terugkomen voor controle en tegen die tijd zal ik weer heel onzeker zijn.


[Dit bericht is gewijzigd door warboel op 21-01-2004 01:33]

Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_16449143
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:03 schreef Yeahinho het volgende:

Zoals jullie zien, ik lurk in alle topics mee!
En als er icoontjes gemaakt moeten worden, dan ben ik er bij!

Iemand was me al voor, maar ik heb toch maar iets in elkaar gezet, nu heb je dus de keus!

flyin-hawk's exemplaar:
[afbeelding]

mijn schitterende creatie:
[afbeelding]

Als er nog meer B&A-fans een nieuw/aangepast icoontje willen, laat het hier horen en ik fix het!


gemene pikkedief
ik ben hier voor de icoontjes aangenomen hoor
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  woensdag 21 januari 2004 @ 07:27:23 #106
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16449189
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 01:18 schreef warboel het volgende:
Ik heb deze nieuwe brief van Adriaan hier nog niet zien staan, dus plaats ik hem bij deze maar even. Gelukkig is het goed nieuws
[..]
Leuke brief met goed nieuws, Maar adriaan verdient dat ook...
pi_16449209
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:03 schreef Yeahinho het volgende:


flyin-hawk's exemplaar:
[afbeelding]

mijn schitterende creatie:
[afbeelding]

Als er nog meer B&A-fans een nieuw/aangepast icoontje willen, laat het hier horen en ik fix het!


ik wil er wel 1, zo'n leuke van de huilende professor
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  Moderator woensdag 21 januari 2004 @ 09:13:42 #108
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16449998
Mooie brief!!!

Adriaan verdient nu officieel en wereldwijd de heldstatus

Adriaantje het ga je goed en hou ons op de hoogte! HELD!!!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16452017
Iemand enig idee waar het verhaal De Verdwenen TROSster over ging? Heb um nog nooit gezien. Maybe dat Nickolodeon um heeft. (ze hadden het wel in afl. 1 gister over de (jawel!) TROS!)

Wel een raar verhaal. Ze weten dus dat ze gefilmd zijn in heel Europa maar bij de achtervolging in Luxemburg kon de cameracrew hun niet helpen ofzo Whatever wel komisch.... En zo'n boot zinkt toch niet meteen als harry's BOEM ontploft? Hoewel het boven de motor gebeurt dus moeten die boeven dan eigenlijk opslag dood zijn. Nou jah!

pi_16452407
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:01 schreef GSMboy het volgende:
Iemand enig idee waar het verhaal De Verdwenen TROSster over ging? Heb um nog nooit gezien. Maybe dat Nickolodeon um heeft. (ze hadden het wel in afl. 1 gister over de (jawel!) TROS!)

Wel een raar verhaal. Ze weten dus dat ze gefilmd zijn in heel Europa maar bij de achtervolging in Luxemburg kon de cameracrew hun niet helpen ofzo Whatever wel komisch.... En zo'n boot zinkt toch niet meteen als harry's BOEM ontploft? Hoewel het boven de motor gebeurt dus moeten die boeven dan eigenlijk opslag dood zijn. Nou jah!


je moet alles ook niet zo serieus nemen
Wat zeg ie?
pi_16452951
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:18 schreef Joostve het volgende:

[..]

je moet alles ook niet zo serieus nemen


Hulde. Relativering mag af en toe tussen een stelletje geobsedeerden....
(waar ik er 1 van ben, overigens)

De Reis is weer begonnen!

Weet iemand trouwens of alle lip-syncproblemen (het niet gelijk lopen van geluid en beelden) op de DVD's verholpen zijn? Ik heb zelf alleen die van de Plaaggeest en daar is er geen spoor van te bekennen, maar dat was natuurlijk in de (kwalitatief hoogstaande) Joop van den Ende-tijd. Bij verzonken stad, europa en reis op Nickelodeon heb ik toch best vaak weer gemerkt dat geluid en beelden niet synchroon liepen. Bij de kroon was het in 1 aflevering zelfs zo erg dat het lachwekkend werd (die met de computer in de caravan...)

Paan!
  Moderator woensdag 21 januari 2004 @ 11:42:16 #112
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16453049
Dit lag vaak aan Nickelodeon;
dan bleef het beeld even hangen, ging geluid door en dan opeens ging het beeld verder maar liep het helemaal niet meer synchroom... dus ik denk dat het wel goed zit
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16453229
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
Dit lag vaak aan Nickelodeon;
Wel slecht dan van ze! Maar inderdaad goed dat het niet aan het originele materiaal ligt! Zou ook raar zijn want ze houden beeld, muziek en gesproken geluid natuurlijk altijd op gescheiden sporen om het later te kunnen restaureren, toch?
Paan!
pi_16453472
Waar gaat de verdwenen TROSster nou precies over?
  Moderator woensdag 21 januari 2004 @ 12:15:51 #115
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16454098
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:47 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Wel slecht dan van ze! Maar inderdaad goed dat het niet aan het originele materiaal ligt! Zou ook raar zijn want ze houden beeld, muziek en gesproken geluid natuurlijk altijd op gescheiden sporen om het later te kunnen restaureren, toch?


Klopt
zie ook de banden met shorties of de binnenkort uitkomende leren en lachen dvd's daar zie je hoe ze het doen
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 21 januari 2004 @ 13:22:02 #117
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16455835
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:17 schreef LorenzoV het volgende:
blabla
was al bekend hoor
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_16456452
Ja, die filmpjes staan er nog maar net op hoor.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

was al bekend hoor


pi_16456514
Gister was Japie weer eens op tv !.
pi_16456616
Spijtig dat de dvd's van Het Geheim Van de Schatkaart nooit in Bart Smit te koop geweest zijn, nochtans staan ze nog steeds aangeboden op de Bart Smit website, maarjah da's de online shop denk ik, en dat die anders is dan in de winkels zelf hé ik hoop dat de dvd's van de europareis zullen vrekrijgnaar zijn in februari in bartsmit

Groetjes van Lorenzo

  Moderator woensdag 21 januari 2004 @ 13:56:30 #121
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16456921
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:46 schreef LorenzoV het volgende:
Spijtig dat de dvd's van Het Geheim Van de Schatkaart nooit in Bart Smit te koop geweest zijn, nochtans staan ze nog steeds aangeboden op de Bart Smit website, maarjah da's de online shop denk ik, en dat die anders is dan in de winkels zelf hé ik hoop dat de dvd's van de europareis zullen vrekrijgnaar zijn in februari in bartsmit

Groetjes van Lorenzo


Ik heb ze (schatkaart 1 en 2) beiden bij Bart Smit gekocht voor 4,90 per stuk...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 21 januari 2004 @ 14:37:50 #122
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16458269
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:54 schreef GSMboy het volgende:
Waar gaat de verdwenen TROSster nou precies over?
Speciale aflevering van Bassie & Adriaan waarin zij met de kinderen opzoek gaan naar de dief (Vlugge Japie) van de gouden Trosster.

Er was ook een special over 100 x B&A op tv:
Programma waarin de honderdste televisieuitzending van het duo Bassie en Adriaan. Ze gaan op weg naar Davos in Zwitserland om in het Nederlands Astmacentrum met de kinderen aldaar Kerstfeest te vieren. Tijdens dit programma worden vele fragmenten vertoond uit de vorige 99 uitzendingen met Bassie en Adriaan

  woensdag 21 januari 2004 @ 14:39:46 #123
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16458333
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:46 schreef LorenzoV het volgende:
Spijtig dat de dvd's van Het Geheim Van de Schatkaart nooit in Bart Smit te koop geweest zijn, nochtans staan ze nog steeds aangeboden op de Bart Smit website, maarjah da's de online shop denk ik, en dat die anders is dan in de winkels zelf hé ik hoop dat de dvd's van de europareis zullen vrekrijgnaar zijn in februari in bartsmit

Groetjes van Lorenzo


Bij Bassie Postorders zullen ze al eerder te bestellen zijn denk ik...
  woensdag 21 januari 2004 @ 14:40:39 #124
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16458358
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:15 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Klopt
zie ook de banden met shorties of de binnenkort uitkomende leren en lachen dvd's daar zie je hoe ze het doen


Een erg leuke shortie vind ik zelf
  Moderator woensdag 21 januari 2004 @ 14:47:03 #125
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16458532
De site is wat raar zo: www.bassie-adriaan.nl
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')