abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 juli 2004 @ 16:12:26 #51
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20385393
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 15:45 schreef Gabika het volgende:
Ik heb eergisteren mijn tweede behandeling gehad, het ging veel beter want ik had er verdovingscreme van tevoren op gesmeerd (EMLA). Tijdens de behandeling had ik nauwelijks pijn, alleen na de behandeling toen het effect van de creme uitgewerkt was begon het best wel te branden....
De eerste keer heb ik 241 pulsen gehad,en nu was het 1342!!!! Dus de creme werkt wel....
Hier hebben jullie wat foto's.....

Dit was na de eerste behandeling:

[afbeelding]

Dit was na de tweede:

[afbeelding]

Ik zie geen verschil maar hoop wel voor je dat je er snel en mooi van af komt.

Toch blijf ik het een erg mooie tattoo vinden...
Proud Powerpauper
pi_20385824
Als het kon en je wilde hem hebben, had ik hem zo aan je gegeven

Ik hoop ook dat het snel en mooi eraf kon gaan, maar tussen elke behandeling zitten een aantal weken en dat betekent al gauw dat ik er 2 jaar zoet mee ben als het sneller achter elkaar wordt behandeld gaat het mooie er onder lijden. Geduld is een schone zaak

Deze foto's zijn net een paar uur na de behandeling genomen... Je ziet inderdaad nog geen verschil, maar als je goed kijkt tussen de twee foto's kun je, bijvoorbeeld bij z'n nek zeg maar, zien dat er kleine puntjes inkt weg zijn...

Deze tweede behandeling was best flink en de tattoo heeft 6 tot 8 weken nodig om te genezen, dan zul je ook zien dat (als het goed is) de inkt aan het verdwijnen is.

2 september heb ik weer een behandeling en voor die tijd stuur ik jullie nog een foto om te zien hoe het genezen is
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
  zaterdag 3 juli 2004 @ 16:50:11 #53
96371 Rex_Hunt
El Diablito
pi_20386252
het is inderdaad een mooie tatoeage
War is good for the economy...like cannibalism is nutritious.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:56:55 #54
85709 bird666
Fundamenteel Atheist
pi_21253479
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 16:33 schreef Gabika het volgende:
2 september heb ik weer een behandeling en voor die tijd stuur ik jullie nog een foto om te zien hoe het genezen is
En Gabika, hoe geneest het? Ik ben benieuwd. Waar laat je het trouwens doen?
Geloof is zooooo passé
pi_21254425
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 20:28 schreef Gabika het volgende:
Hoi iedereen,
ik heb pas mijn eerste laser(robijn)behandeling gehad....
Het was heel erg pijnlijk...Ik heb het niet verwacht... :'(

Na de behandeling kreeg ik helemaal geen zalfjes,niets... Hoewel op internet staat dat je je tattoo na laseringreep wel met zilversulfadiazine-zalf(flammazine)moet behandelen...Maar mijn dokter zei als ik pijn zou hebben,dan moet ik gewoon after-sun opsmeren om eventueel mijn huid te kalmeren...

Zijn er hier mensen die al ervaring hebben met laserbehandeling?
Zal ik nou flammazine opsmeren of niet????
Tnx for helping me...
Prettig is idd anders... maar er valt mee te leven.

Zit zelf bij http://www.lasercentrumbiltstraat.nl/, en die smeren wel zalf op (weet ff niet wat), en je krijgt een recept mee... omdat je de eerste 4 dagen moet smeren (anti-ontstekend).
Bij de behandeling kreeg ik een verdovende zalf... was wel nodig op want ze moeten steeds dieper dus de pulssterkte gaat flink omhoog, gaat ook steeds meer bloeden.

Prijs is overigens behoorlijk. weet niet wat jij kwijt bent maar ik heb een kleine (althans die ik weg wil hebben) en dat kost 60 euro/behandeling. Is behoorlijk diep gezet (is ook wel te zien aan m'n andere... na 16 jaar nog steeds in goede staat)

[ Bericht 1% gewijzigd door Fastcruiser op 15-08-2004 10:43:48 ]
pi_21273026
Hoi iedereen!!!!

Ik ben er...Bedankt voor jullie interesse...
Ik laat het bij EMC instituut te Utrecht doen.Ik ben best veel kwijt per behandeling,maar toch ben ik (tot nu toe) heel tevreden. Het ziet er nu goed uit,maar ik kan pas morgen een fototje op internet zetten,namelijk zit ik alleen thuis en ik laat morgen een foto voor jullie maken door mijn vriend....
ik ga binnenkort weer voor de volgende behandeling (2 september).Mijn arm mag niet op de zon,dus ik moest het de hele zomer bedekken(geen shirtje zonder mouw),het was 't allerergste....Zeker de laatste paar dagjes toen het zo warm was...Maar ik heb alles over voor een goede resultaat...
Ik zet wel een foto morgen op internet ...
Tot morgen dan...
Welterusten iedereen!!!!
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
pi_21276448
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 23:26 schreef Gabika het volgende:
Hoi iedereen!!!!

...Mijn arm mag niet op de zon,dus ik moest het de hele zomer bedekken(geen shirtje zonder mouw),het was 't allerergste....Zeker de laatste paar dagjes toen het zo warm was...Maar ik heb alles over voor een goede resultaat...
Klopt... en da's soms best lastig want deze jongen wil ook wel eens zwemmen en zo.

Binnenkort naar Griekenland... neem maar pleisters mee om de boel af te plakken . Ben wel heel konsekwent hierin. Behandeling kost al genoeg dus dan wel de slagingskans zo hoog mogelijk maken.
pi_21290545
Nou dus hieronder zijn de foto's te zien van hoe het voor de behandeling eruit zag en hoe het na 2 behandelingen + genezing er nu uit ziet. Eigenlijk heeft de tattoo maar 1 behandeling gehad, omdat de 1e behandeling geen volledige behandeling was (niet de hele tattoo), enkel het stuk boven de doornkroon.

Voor de 2e behandeling heb ik een verdovingscreme gekregen en het helpt wel. Hier is de homepage van het instituut: www.kliniek-emc.nl.




Groetjes Gabika
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
pi_21905908
Hoi Gabika, heb je al foto's van de behandeling van 2 september jl. ?
pi_21908068
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:48 schreef kweetgeennaam het volgende:
Hoi Gabika, heb je al foto's van de behandeling van 2 september jl. ?
Ben ook Geïnteresseerd...
pi_21909830


Ik heb de foto net gemaakt en het is al behoorlijk donker in het huis.

Ik had 584 pulsen gekregen,het ging heel goed....

Ik heb nu heel wat wonden op m'n tattoo en het jeukt als een gek...

Ik ga morgen overdag een andere foto nog maken en op de forum zetten want op deze foto valt bijna niets te zien...

Mijn volgende afspraak is op 6 oktober.

Bedankt voor jullie interesse

Gabika
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
  dinsdag 14 september 2004 @ 06:13:00 #62
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_21939345
Als het jeukt geneest het zeggen ze altijd. Maar het wordt een lang verhaal met het weghalen he?! Ik heb zo'n 20 laser behandelingen gehad. Ik had ooit eerder op dit topic foto's van voor en na geplaatst. Maar het resultaat is wel mooi. En daar doe je het voor! Succes met je behandelingen nog in ieder geval.
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_21939470
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 06:13 schreef Happy_Sonic het volgende:
Als het jeukt geneest het zeggen ze altijd. Maar het wordt een lang verhaal met het weghalen he?! Ik heb zo'n 20 laser behandelingen gehad. Ik had ooit eerder op dit topic foto's van voor en na geplaatst. Maar het resultaat is wel mooi. En daar doe je het voor! Succes met je behandelingen nog in ieder geval.
Hoe mooi is mooi? En heb je een flink plakkaat moeten laten weghalen?
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:06:41 #64
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_21953620
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:29 schreef Fastcruiser het volgende:

[..]

Hoe mooi is mooi? En heb je een flink plakkaat moeten laten weghalen?
Ik zal eens kijken of ik die foto's nog eens op kan sporen....maar het is echt mooi geworden. Het was een tattoo vn ca. 10 x 15 cm, dus wel redelijk groot vond ik zelf....
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_21957908
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:06 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
...maar het is echt mooi geworden.
Helemaal verdwenen neem ik aan dus?
  woensdag 15 september 2004 @ 07:12:03 #66
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_21962164
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 22:56 schreef Fastcruiser het volgende:

[..]

Helemaal verdwenen neem ik aan dus?
als je er met je neus opstaat dan zie je nog wel de lijntjes staan als een soort littekenachtig iets, maar het pigment is wel teruggekomen na een paar jaar en de inkt is helemaal weg. Ben tevreden in ieder geval.
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_22473176
Schopje want het verwijderen gaat gewoon door...

Had een mooi wit schilderijtje vanwege de pleisters iig.

@ Gabica: alweer een behandeling gehad?
pi_22537897
Hoi!!!!
Ja,ik heb er weer een achter de rug.Het ging op zich wel goed,ik heb 842 pulsen gehad en het was redelijk pijnlijk,maar mijn huid begint er een beetje aan te wennen.



Deze foto was anderhalf uur na de behandeling genomen.

Wat denken jullie van het resultaat zover?

@ Happy_Sonic:Wanneer ga ik eindelijk echt resultaten zien dat het echt aan het verdwijnen is?
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
pi_22539611
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 19:41 schreef Gabika het volgende:


Wat denken jullie van het resultaat zover?
Damn, dit ziet er echt pijnlijk uit! Ik hoop echt dat je snel resultaat gaat zien, maar daar heb ik wel vertrouwen in
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 11 oktober 2004 @ 03:00:08 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_22547597
jezusfuck, ziet er weinig prettig uit..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 11 oktober 2004 @ 10:47:30 #71
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_22549322
Inderdaad...was een cover up geen optie??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 11 oktober 2004 @ 10:56:01 #72
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22549470
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 19:41 schreef Gabika het volgende:
Hoi!!!!
Ja,ik heb er weer een achter de rug.Het ging op zich wel goed,ik heb 842 pulsen gehad en het was redelijk pijnlijk,maar mijn huid begint er een beetje aan te wennen.

[afbeelding]

Deze foto was anderhalf uur na de behandeling genomen.

Wat denken jullie van het resultaat zover?

@ Happy_Sonic:Wanneer ga ik eindelijk echt resultaten zien dat het echt aan het verdwijnen is?
Je zou de foto's eens naast elkaar moeten plakken en kleiner maken. Misschien dat je dan wel beter verschil kunt zien.
Proud Powerpauper
pi_22549587
tvp
pi_22549659
Ja,Het is eigenlijk niet prettig,maar het doet verder geen pijn of zo...Alleen tijdens de behandeling(circa 30 minuten). Cover-up tattoo?Nee,had ik het niet eens in mijn gedachten. Ik wou er helemaal vanaf,dat ik weer mooie,sexy truitjes(zonder mouw)kan dragen. Even nog geduld hebben,zo'n 2 jaar en dan komt het goed...hoop ik...
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
  maandag 11 oktober 2004 @ 12:51:14 #75
85709 bird666
Fundamenteel Atheist
pi_22551543
Zie je zelf wel al verschil, want op de foto's zie ik niet zo heel veel veranderen. Volgens mij concentreren ze zich nu ook nog alleen op de lichtere gedeelten en nog niet op de donkere, klopt? Ik hoop voor je dat het allemaal snel en mooi verloopt. Ben erg benieuwd
Geloof is zooooo passé
pi_22558442
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 12:51 schreef bird666 het volgende:
Zie je zelf wel al verschil, want op de foto's zie ik niet zo heel veel veranderen. Volgens mij concentreren ze zich nu ook nog alleen op de lichtere gedeelten en nog niet op de donkere, klopt? Ik hoop voor je dat het allemaal snel en mooi verloopt. Ben erg benieuwd
Lijkt er idd wel een beetje op... wenkbrauwen zijn bijv. wel intensief gedaan. Maar de echt dikke lijnen duren wat langer om te vervagen.

@Gabika: Na een aantal behandelingen moet de laser dieper doordringen dus dan gaat de sterkte omhoog... helaas wordt het dan ook pijnlijker...
pi_22565493
Wat een lelijke tattoo (sorry dat ik het zo bot zeg maar dat is gewoon mijn mening ).

Ik hoop voor je dat ie goed eraf gaat Maar lijkt er wel op, die kleine details zijn er al af ja.

Succes
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_22569174
Als je je tattoo wil laten verwijderen, ga dan niet naar de kwakzalver van een Bodyflair. Oftewel Wim Moelker, de namaak bob. Welke zelf respecterende tattoo studio zet in het ene hokje een tattoo en haalt hem in het andere hokje weer weg ? Die man is alleen op je geld uit, en van klantvriendelijkheid heb die nog nooit gehoord.

Als je hem weg laat halen, maak afspraak bij DeTattoo instituut. En laat je daar goed informeren. Wel leuk allemaal dat soort info via een forum bij elkaar te krijgen, maar de deskundigen weten er heel wat meer vanaf dan een gemiddelde forum lid.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:43:56 #79
85709 bird666
Fundamenteel Atheist
pi_22570105
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 09:21 schreef BreezerFR het volgende:
Als je hem weg laat halen, maak afspraak bij DeTattoo instituut. En laat je daar goed informeren. Wel leuk allemaal dat soort info via een forum bij elkaar te krijgen, maar de deskundigen weten er heel wat meer vanaf dan een gemiddelde forum lid.
DeTattoo werken toch met zo'n electrische pen? Werkt dat? Kan me nauwelijks voorstellen. Of het is gewoon nog te duur, maar ja een laser is ook niet goedkoop
Geloof is zooooo passé
pi_22571637
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 23:46 schreef bierglas het volgende:
Wat een lelijke tattoo (sorry dat ik het zo bot zeg maar dat is gewoon mijn mening ).

Ik hoop voor je dat ie goed eraf gaat Maar lijkt er wel op, die kleine details zijn er al af ja.

Succes
Dank Je!
Ja,Het ziet er nu helemaal niet meer uit maar van tevoren was het wel een mooi tattoo(vind ik,het werk zelf dan),maar ik wil hem niet meer hebben.
Ik moet nog heel veel geduld hebben.Ik ben lekker blank,dus ik heb een best groot kans,dat het zonder pigmentverlies verdwijnt.

Over Detattoo:Ik heb mijn dokter gevraagd(hij zit namelijk ook in Utrecht),maar hij kent die instituut helemaal niet en het is helemaal geen instituut,maar wel een appartementje ergens in de stad.
Mijn dokter zei dat hij het niet kon voorstellen dat de detattoo zonder litteken tattoo kon verwijderen.Volgens hem blijft dan een enorm groot litteken achter.Nou,ja,ik ben met Ruby(robijn)laser bezig,ik vind het wel werken,mijn dokter is superaardig,hij gaat niet voor m'n geld uit, ik weet dat het resuultaat even belangrijk voor hem is als voor mij,dus...

Maar verder ben ik toch benieuwd naar de detattoo.Gewoon out curiousity.Zijn er hier ''patiënten'' van detattoo?

Grtz Gabika
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
pi_22572188
http://www.tatoeagespijt.nl/

Hier kan je ook informatie inwinnen betreffend het verwijderen van tattoo's.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 16:28:57 #82
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_22576826
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 19:41 schreef Gabika het volgende:
Hoi!!!!
Ja,ik heb er weer een achter de rug.Het ging op zich wel goed,ik heb 842 pulsen gehad en het was redelijk pijnlijk,maar mijn huid begint er een beetje aan te wennen.

[afbeelding]

Deze foto was anderhalf uur na de behandeling genomen.

Wat denken jullie van het resultaat zover?

@ Happy_Sonic:Wanneer ga ik eindelijk echt resultaten zien dat het echt aan het verdwijnen is?
Das een goeie, ik zal mijn vriend eens vragen een foto te maken want die weet precies hoe dat allemaal werkt. Nog heel even geduld!!
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_22578900
Dank Je!
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:42:48 #84
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_22580840
Dit is het resultaat, het is nu inmiddels 5 jaar geleden dat ik hem weg heb laten halen.




Ik zag pas na ongeveer tien behandelingen resultaat.
(als je dat misschien bedoelde met het zien van resultaten).
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_22581507
Tattoo Bob is echt een flapdrol.

Alleen de naam al zou een indicatie moeten geven dat je er niet heen moet gaan .
pi_22585514
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:42 schreef Happy_Sonic het volgende:
Dit is het resultaat, het is nu inmiddels 5 jaar geleden dat ik hem weg heb laten halen.

[afbeelding]


Ik zag pas na ongeveer tien behandelingen resultaat.
(als je dat misschien bedoelde met het zien van resultaten).
Hmmmm toch nog behoorlijk zichtbaar, of is dat alleen met gebruinde huid?
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 23:02:29 #87
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_22585917
Als je bruin wordt dan blijft het gedeelte waar de tattoo heeft gezeten wel wat lichter, omdat het pigment nooit helemaal meer terug zal komen. Maar ik ben er erg tevreden over.
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_22592710
Met zo'n resultaat zou ik ook héél tevreden mee zijn.
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:35:27 #89
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_22598310
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 11:04 schreef Gabika het volgende:
Met zo'n resultaat zou ik ook héél tevreden mee zijn.
Dat komt ook wel...nog eventjes geduld!
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_22602682
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 23:02 schreef Happy_Sonic het volgende:
Als je bruin wordt dan blijft het gedeelte waar de tattoo heeft gezeten wel wat lichter, omdat het pigment nooit helemaal meer terug zal komen. Maar ik ben er erg tevreden over.
Verbrand (in de zon) je daar dan ook sneller? Minder bescherming van de huid...
  donderdag 14 oktober 2004 @ 07:21:59 #91
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_22614106
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 18:48 schreef Fastcruiser het volgende:

[..]

Verbrand (in de zon) je daar dan ook sneller? Minder bescherming van de huid...
In het begin moet je er wel een beetje op letten, maar nu (5 jaar later) verbrand het niet meer, alleen zie ik dat het litteken wel dikker wordt ( opzet) als er mee in de zon gezeten wordt.
Misschien heet dit soort tattoos nu wel 'branding'.... dat is nu toch in de mode? haha...of ziet dat er anders uit?
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_22614183
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:12 schreef schatje het volgende:
Tattoo Bob is echt een flapdrol.

Alleen de naam al zou een indicatie moeten geven dat je er niet heen moet gaan .
Ik vond het idd wel een komisch mannetje.
pi_23334177
Schop
  donderdag 25 november 2004 @ 07:45:38 #94
85709 bird666
Fundamenteel Atheist
pi_23558975
En Gabika, hoe gaat het met je tattoo? Alweer een stukje verdwenen? Ben benieuwd
Geloof is zooooo passé
pi_23590032
Hoi bird666,

Leuk dat je zelfs zo vroeg op de ochtend nog interresse hebt in mijn tattoo

Ik heb inmiddels 5 keer een behandeling gehad. Hieronder een foto van net na de 5e behandeling:



De dokter heeft wel gezegd dat hij het heel bijzonder vindt dat de tattoeage zo snel verdwijnt in tegenstelling tot de andere tattoeages die hij behandeld heeft.

9 december gaan we voor de volgende laserbehandeling... En natuurlijk schieten we er weer een fotootje van...


Groetjes Gabika
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
pi_23605373
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:54 schreef Gabika het volgende:
De dokter heeft wel gezegd dat hij het heel bijzonder vindt dat de tattoeage zo snel verdwijnt in tegenstelling tot de andere tattoeages die hij behandeld heeft.
Kan je wel stellen

Blijkbaar niet zo heel diep gezet.

Hoorde van iemand dat hij een heel diepe tattoo had en daar waren 27 behandelingen voor nodig...
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:51:56 #97
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_23606076
Als een tattoo te diep gestoken wordt, dan wordt die inkt toch door de schildeklieren en je systeem afgevoerd/ weggehaald?? Ik geloof dat je maar maximaal tot in de zoveelste huidlaag kan tattoeren...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_23606615
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:51 schreef dribbel79 het volgende:
Als een tattoo te diep gestoken wordt, dan wordt die inkt toch door de schildeklieren en je systeem afgevoerd/ weggehaald?? Ik geloof dat je maar maximaal tot in de zoveelste huidlaag kan tattoeren...
Klopt... ik geloof dat die gast meldde dat ze in de 7e laag zaten (maar ik ben geen huidkenner).
  maandag 6 december 2004 @ 15:27:03 #99
85709 bird666
Fundamenteel Atheist
pi_23800208
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:54 schreef Gabika het volgende:
Hoi bird666,

Leuk dat je zelfs zo vroeg op de ochtend nog interresse hebt in mijn tattoo
Tja, vroeg aan de slag en toch altijd even Fok! checken voordat ik echt aan de slag ga. Vraagje, zou je misschien een foto kunnen plaatsen vlak voordat je voor de volgende behandeling gaat. Nu zien we iedere keer een foto waar net de behandeling op heeft plaats gevonden. Ik ben zo benieuwd of je tatoeage door de behandeling juist weer meer zichtbaarder wordt. Ik ben in ieder geval blij voor je dat het zo snel werkt. Ben benieuwd
Geloof is zooooo passé
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:47:51 #100
85709 bird666
Fundamenteel Atheist
pi_24121711
schopje
Geloof is zooooo passé
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')