abonnement Unibet Coolblue
pi_16415795
Aangezien de prijzen in februari van vooral de bekendere merken van sigaretten aanzienlijk stijgen zoek ik een merk wat ongeveer even pittig danwel pittiger is als Gauloises Blondes en toevallig had mijn moeder bij haar sigarenboer een merk op de kop weten te tikken van ongeveer ¤ 2,80 ongeveer per pakje van 19/20 sigaretten, het merk heet 'Burton' en mijn moeder is een zware rookster dus ook kritisch qua smaak van de sigaret en ze vond die 'Burton' zelfs nog pittiger dan Gauloises (blauwe pakje) daarom lijkt het me wel iets om op dat merk over te stappen alleen hebben ze in mijn woonplaats (Schagen) helaas dat merk niet en volgens de Techador (onze sigarettenboer) is er niet echt iets vergelijkbaars met Gauloises

Misschien zijn er mensen die wel ervaring hebben met andere merken die ongeveer even pittig/smaakvol zijn (en ook ff goedkoper natuurlijk) dan Gauloises..

PS: Ik houd niet van Shag

  dinsdag 20 januari 2004 @ 01:06:20 #2
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16415815
Ben je NU alweer unbanned?!
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_16418569
mjah ik zweer ook bij gaulloises, maar ik denk dat ik na 1 feb. gewoon me peuken via internet ga bestellen.. tyfus overheid

niks kan toch tippen aan gaulloises

Gaulloises

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_16418592
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_16437991
Iemand?
pi_16440165
koop lekker in duitsland gewoon 3 euro's per pakje
pi_16444612
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:05 schreef Gtuinstra het volgende:
koop lekker in duitsland gewoon 3 euro's per pakje
Dat ligt een beetje uit de buurt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')