abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 juni 2004 @ 19:46:55 #26
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_19862745
quote:
Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik wil het dolgraag proberen, maar hij vraagt hier om een file-planet account, daar moet je wel voor betalen toch? Wat doe ik verkeerd?
D'r zijn ook gratis fileplanet accounts
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zondag 13 juni 2004 @ 19:50:27 #27
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_19862842
quote:
Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik weet niet of je Elite kent? Maar het is dus ontzettend uitgebreid en je kan eigenlijk alle kanten op die je zou verwachten van een ruimtespel. Je kan bijvoorbeeld asteroids minen, dingen researchen, dingen fabriceren. handelen, etc
Maar je speelt het dus wel continu vanuit het perspectief van een ruimteschip? Of kun je ook rondwandelen enzo.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zondag 13 juni 2004 @ 19:51:14 #28
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_19862868
quote:
Op zondag 13 juni 2004 19:46 schreef Rahl het volgende:

[..]

D'r zijn ook gratis fileplanet accounts
Al gelukt, ahum

2 gig downloaden, dat kan nog wel even duren
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zondag 13 juni 2004 @ 19:53:29 #29
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_19862932
quote:
Op zondag 13 juni 2004 19:51 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Al gelukt, ahum

2 gig downloaden, dat kan nog wel even duren
Yup. Ik heb em net 2 uurtjes binnen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_19863516
quote:
Op zondag 13 juni 2004 19:50 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Maar je speelt het dus wel continu vanuit het perspectief van een ruimteschip? Of kun je ook rondwandelen enzo.
Je kan helaas niet rondwandelen, zou het inderdaad nog een stuk leuker maken als dat ook nog zou kunnen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_19868513
planetside, 6 maanden account totdat world of warcraft uit is. ik heb zelf een jaar account en na 4 maanden begint het toch eentonig te worden, dit is met de meeste MMORPG's zo ( telkes hetzelfde doen bla bla bla )

met de kerst komt world of warcraft in amerika uit, ik wacht op de europese versie die rond 2005 uit komt
  maandag 14 juni 2004 @ 00:12:37 #32
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_19870485
Op zich is dat toch niet zo'n ramp, je zit toch meestal niet vast aan een jaarabo? Kun je gewoon switchen als je het beu bent.

Maarrem, Ultima Online, dat was de eerste, die is al 7 jaar online en wordt nog steeds volop gespeeld, ondanks dat het er niet meer uit ziet (toen al niet eigenlijk ). Is dat echt zo boeiend?
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_19872936
quote:
Op maandag 14 juni 2004 00:12 schreef Kamphuys het volgende:
Op zich is dat toch niet zo'n ramp, je zit toch meestal niet vast aan een jaarabo? Kun je gewoon switchen als je het beu bent.

Maarrem, Ultima Online, dat was de eerste, die is al 7 jaar online en wordt nog steeds volop gespeeld, ondanks dat het er niet meer uit ziet (toen al niet eigenlijk ). Is dat echt zo boeiend?
bij de meeste MMORPG's kan je wel kiezen tussen maandelijks, per kwartaal, etc en omzetten is volgens mij ook altijd mogelijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_19886379
quote:
Op zondag 13 juni 2004 20:14 schreef Tain het volgende:

[..]

Je kan helaas niet rondwandelen, zou het inderdaad nog een stuk leuker maken als dat ook nog zou kunnen
Dat heeft ook een reden, die kan je namelijk hier lezen:

http://www.eve-online.com/races/wetgrave/?pp=background,stories

Eve is veel meer dan alleen rond racen om zo veel mogelijk te minen en te maken, de dingen moeten ook kapot. Als lid van Omega corp, waarin we een pure pvp corporatie zijn, maken we dagelijks Battleships (duurste schepen ingame) en minder kapot. Schieten we ons de pletter en hebben we een gezellige alliance die staat voor dood en verderf, we zijn de slechten in de community en we vinden het maar wat leuk.

Positieve in deze game is dat je als PvP'er niet direct als griefer gezien word door de makers, ze passen de game echt aan voor pvp'ers. Totaal anders dan Lineage 2 waarin je mag rennen voor je leventje, omdat je eindelijk eens pissed word van alle farmertjes en botjes en ze een lesje had geleerd. In Lineage word je door het systeem vermoord, in Eve is daarvoor 0.0 regio's waarin je mag doden wat je wilt. Tuurlijk is er een systeem die je killed, dit heet Empire. Empire is geregeld door de computer en is eigenlijk meer om mensen te beschermen die niet in 0.0 willen of de newbie spelers... Maar 0.0 heeft het voordeel dat je er veel meer kan verdienen.

Positieve is dat eens per 3-6 maanden per jaar een grote update word gedaan, bugfixes en andere dingen zoals balancing word eens per 2-4 weken gedaan op regelmatige basis. De grote update die geplanned staat is voor de herfst, en zal Shiva heten. Shiva is de patch waarin deployable structures de wereld van Eve worden geintroduceert. Kortom Shiva is het tijdperk van Eve spelers waarin ze niet alleen hun eigen schepen kunnen bouwen, maar ook hun eigen territorium afbakenen met stations, guntowers, mobile refinery's en meer. Voor meer info zie hier:

http://www.eve-online.com/features/shiva/

Er komt dus veel en veel meer in de game, en het zal niet ophouden.

- CCP heeft 10.000 spelers tegelijkertijd op 1 server laten spelen, en heeft hierbij een wereldrecord als MMORPG. Door hardware upgrades is de capaciteit meer dan verdubbeld.

- Tot tech level 5 is geplanned, de release van tech level 2 is in volle gang en heet de castor patch die los gezien moet worden van de Shiva patch. (Castor is een tech level patch, shiva is een content patch. Ofwel Castor is voor de speeltjes op je schepen, shiva is voor de speeltjes buiten je schepen zoals player owned stations.)

Voor meer info over tech level 2 / Castor patch zie hier:

http://www.eve-online.com/features/t2/

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2004 17:55:21 ]
  maandag 14 juni 2004 @ 17:57:22 #35
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_19886486
Deze is misschien ook de moeite van het vermelden waard.
City of Heroes.

www.coh.com

Echt spel voor de casual gamer dat dan weer wel.
  maandag 14 juni 2004 @ 18:04:18 #36
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_19896881
Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar Ultima Online.

Hou persoonlijk niet van die threadmill games, uren dezelfde beesten dooden voor een beetje experience. BOORRIIINNNGG. Welke games zijn zo?
80% a 90% van het aanbod (Everquest, DaoC, SW:G, WoW, en nog veel meer).

Voordeel van Ultima Online is dat je echt iets moet uitvoeren, vecht je met een zwaard, dan wordt je beter in zwaardvechten, tijdens het vechten zelf dus!
Dus niet eerst 100 beesten doodmaken voor een nieuw level. En dan met je experience points je zwaard skill omhoog doen, that sucks (lees dus die 80% a 90% van het aanbod).

Bijkomend probleem is tegenwoordig het carebear gehalte. Dit houd in dat bij bijna alle games het chaos effect weg is. Bijna geen PvP (player vs player), geen risico. En ja, zelfs DaoC is carebear imo, RvR is slecht aftreksel van Faction systeem van UO! Dat zuigt imo. Naar mijn mening is het veel leuker met full PvP, lekker de spanning, de adreline en ofcourse de woede als je op het punt staat je armour kwijt te raken waar je zo hard voor gewerkt heb. I love it

Heb zelf zo goed als alle MMORPG's gespeeld. Er zijn er maar twee die mij echt hebben kunnen boeien. Ultima Online (speel het nog steeds regelmatig, al 7 jaar) & Neocron (geweldige sfeer had het in de begin fase, totale chaos. Jammer dat het aan het doodbloeden is).

DaoC, EQ, LineAge, AC, AC2, SW:G etc etc hebben me nooit echt kunnen boeien, hooguit 1 of 2 maanden. Daarna werd het threadmill en carebear gehalte me teveel.

My 2 cents.....
  woensdag 16 juni 2004 @ 10:11:54 #39
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_19929819
Oeioeioei die Star Wars Galaxies, ik ben nou al een dag of wat onafgebroken aan het spelen en het einde is nog lang niet in zicht, ik vind het echt GEWELDIG.

Aangezien het pas mijn eerste MMORPG is kan ik er niet echt over oordelen misschien, maar toch.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_19930777
quote:
Op maandag 14 juni 2004 17:57 schreef doemaardrie het volgende:
Deze is misschien ook de moeite van het vermelden waard.
City of Heroes.

www.coh.com

Echt spel voor de casual gamer dat dan weer wel.
Jaah, City of Heroes! Erg leuk: creëer je eigen superheld.

Persoonlijk kan ik ook niet wachten tot World of Warcraft uitkomt
"Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
pi_19932406
COH enige nadeel is dat je echt een cd moet bestellen om het te kunnen spelen.
pi_19933796
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef Aneurism het volgende:
COH enige nadeel is dat je echt een cd moet bestellen om het te kunnen spelen.
Je kunt CoH gewoon downloaden van de website hoor, je hebt helemaal geen cd nodig
"Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:39:08 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19933880
SciFi? Cyberpunk?

www.neocron.com

Heb er ooit een topic over geopend dat niet echt liep Speel het al 1.5 jaar: Enige echte MMORPG met FPS actie.

Heb menig MMORPG gedaan (DAoC, SWG, AO) maar Neocron blijft m'n nummer 1.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:43:50 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19934024
Neocron

Daar was 'ie.

Staan ook nog echte ingame PvP screenies in.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_20043847
Uhm ja Sacred roeleerd best en heb ook redelijk wat dagen lang MUonline gespeeld
pi_30569628
EVE-Online.. sinds mei 2004 en nog steeds mee bezig.
pi_30569677
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef B03S het volgende:
EVE-Online.. sinds mei 2004 en nog steeds mee bezig.
[afbeelding]
- zondag 20 juni 2004 @ 17:21
I'm a BouJou! Boi.
pi_30572586
sneu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')