abonnement Unibet Coolblue
pi_16480714
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:40 schreef McKillem het volgende:

[..]

das waar.
maar 50 euro voor een peuk, en die word nog opgenomen door de natuur ook. (helemaal als je shag rookt)
Dr zijn mensen die gooien gehele BigMac menu's uit het raam van hun auto.
En dan willen ze ons beboeten voor een sigaretje.


Arme stakker
Momenteel heeft een peuk de status van gebruikte injectienaald gekregen

Overigens als je een big mac menu uit het raam gooit loopt je het risico op een bon en een enkeltje HALT Heb een stel lui in een auto een opruim-straf zien krijgen voor het weggooien van een hele zak afval op de snelweg (ik hoorde op een verjaardag dat ze die straf kregen). Meneer agent reed er in een camera wagen achter en kon de milkshake zo'n beetje met de ruitenwisser afpoetsen

pi_16480790
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 08:01 schreef Libris het volgende:

Hier, in Singapore, is de boete dacht ik 250 euro, als je een peuk, blikje drinken, kaugom op straat gooit. En ik moet zeggen, het werkt wel. Er staan wel speciale prullenbakken met bovenop een asbak en daaronder ruimte om je andere afval weg te gooien.
Die afvalbakken staan hier ook - vaak nog geen 10 meter uit elkaar - en nog gooien die horken de meuk op straat. Misschien maar beginnen met stokslagen

Overigens is het een misvatting dat peuken, fruitafval of brood snel verteren.. dat blijft nog een beste tijd liggen.

  Admin donderdag 22 januari 2004 @ 09:38:47 #28
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16480949
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 09:25 schreef NiGeLaToR het volgende:

Overigens is het een misvatting dat peuken, fruitafval of brood snel verteren.. dat blijft nog een beste tijd liggen.


Gek. Bij ons wordt namelijk 2x per week de straat aangeveegd door de roteb.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_16481856
we kunnen wat dat betreft beter over kauwgum gaan zeiken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')