abonnement Unibet Coolblue
pi_16394382
Kies je wel eens een bepaald merk uit om ergens bij te horen of je juist ergens tegen af te zetten? Hebben bepaalde merken een extra uitstraling?

Ik vind bijvoorbeeld Marlboro een beetje een kampers-sigarettenmerk. Snelle auto (wrak, dat wel), blonde griet (disclaimer: ben zelf van nature blond), veel gouden kettingen om en een Marlborootje.

Shag bijvoorbeeld vind ik weer nonchalant staan. Harde werker, relaxte gozer...sjekkie. Niks voor vrouwen. Misschien bij het pot-type of het vrouwelijke bouwvakkers type. Dan kan het wel goed staan.

Van die zeer dunne vrouwen sigaretjes (Belinda of zo heeft ze volgens mij). Beetje suf. Beetje truttig.

Camel: niks mis mee. No nonsens sigaret.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_16394927
Als je naar de reclames voor sig.merken kijkt dan is Camel een 'damesmerk', en chesterfield een 'herenmerk'. Wel grappig, aangezien mijn vriendje Camel rookt en ik zelf Chesterfield wegpaf.

Ik vermoed dat vooral jongeren in het begin een merk roken omdat het pakje / image ze bevalt. (zo vond ik vroeg jps vreselijk stoer) Pas later raak je gehecht aan de smaak van een bepaalde tabak. (en dan meestal vooral onderscheid tussen engelse en americaanse tabak)

Don't follow me, I'm lost too
  maandag 19 januari 2004 @ 14:27:00 #3
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16395019
Mijn topic, wat doe je?!
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 19 januari 2004 @ 14:28:36 #4
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16395076
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16396005
sorry!

ik vond JPS ook altijd het allerstoerste merk!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')