abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_16395803
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:31 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Krijg je van die rokers reservaten, zoals Harry Jekkers bedoelde. Lekker in het weekend op de Veluwe rokertjes kijken.


veluwe + roken.. uhuh..
pi_16396002
Typisch Nederlands weer
  Admin maandag 19 januari 2004 @ 14:56:29 #28
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16396045
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:55 schreef Duiveltja het volgende:
Typisch Nederlands weer
Ja, het regent... Maar nu ON-topic ?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 19 januari 2004 @ 14:57:30 #29
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16396079
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:56 schreef Danny het volgende:

[..]

Maar nu ON-topic ?


Nou, anders verdomd moeilijk roken met deze wind en die regen...
[KNE]-Mod
pi_16397937
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:45 schreef Leshy het volgende:

Van het spuiten van heroïne hebben anderen tenminste geen last.


Dus van jou geen geklaag als een junk je huis leegrooft, je autoruiten inslaat om de radio mee te nemen of je fiets jat. Want, let's face it, criminele veelplegers zijn minder erg dan mensen die zo af en toe een sigaret willen opsteken
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 19 januari 2004 @ 16:10:41 #31
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_16398667
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:45 schreef Leshy het volgende:

[..]

Van het spuiten van heroïne hebben anderen tenminste geen last.


Dus ook geen geklaag wanneer je iemand uit je omgeving in een oogwenk naar de verdommenis ziet gaan ? Nee, in die families waar iemand aan de heroïne raakte kwamen zulke dingen ook niet voor
Zelfde larieverhaal als zou 'meedrinken' niet bestaan, en ook helemaal geen kwaad kunnen. Ga dat maar uitleggen aan iemand wiens kind/echtgenoot/familielid door een of andere bezopen bosmongool is doodgereden. Ga het daarna maar eens uitleggen aan degenen die met een alcoholist mogen samenleven met dagelijkse mishandeling en steeds weer de spanning wat ie (m/v) nou weer met zijn zatte kop uitgevreten heeft.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_16399030
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:10 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Dus ook geen geklaag wanneer je iemand uit je omgeving in een oogwenk naar de verdommenis ziet gaan ? Nee, in die families waar iemand aan de heroïne raakte kwamen zulke dingen ook niet voor
Zelfde larieverhaal als zou 'meedrinken' niet bestaan, en ook helemaal geen kwaad kunnen. Ga dat maar uitleggen aan iemand wiens kind/echtgenoot/familielid door een of andere bezopen bosmongool is doodgereden. Ga het daarna maar eens uitleggen aan degenen die met een alcoholist mogen samenleven met dagelijkse mishandeling en steeds weer de spanning wat ie (m/v) nou weer met zijn zatte kop uitgevreten heeft.


Nix aan toe te voegen.. Als roker kan je ten minste nog normaal functioneren.. Hoewel dat niet gaat als je naar buiten bent geschopt

Ik ga ook maar stoppen met roken denk ik.. dan ga ik gewoon aan de alcohol.. word gewoon een verslaafde alcoholist toch geen probleem als je chauffeur bent?? ik bedoel roken is gevaarlijker toch?
Oeps.. was dat nou een stoeprandje of een voetganger?? ach, wat maakt het uit..

Ik ga nog ff roken

  maandag 19 januari 2004 @ 16:32:29 #33
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_16399383
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dus van jou geen geklaag als een junk je huis leegrooft, je autoruiten inslaat om de radio mee te nemen of je fiets jat.
Dat doet hij ook alleen maar omdat heroïne zo duur is. Verlaag de prijs naar dat van een pakje sigaretten, en dat probleem is opgelost. Of maak sigaretten ook 200 euro per stuk
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:10 schreef Ouwesok het volgende:
Dus ook geen geklaag wanneer je iemand uit je omgeving in een oogwenk naar de verdommenis ziet gaan ? Nee, in die families waar iemand aan de heroïne raakte kwamen zulke dingen ook niet voor
Er zijn ook mensen die heroïne gebruiken zonder er verslaafd aan te zijn. En ach, heroïne werkt nou eenmaal wat zichtbaarder dan roken; je longen zitten nu eenmaal niet aan de buitenkant.
quote:
Ga dat maar uitleggen aan iemand wiens kind/echtgenoot/familielid door een of andere bezopen bosmongool is doodgereden.
Er worden meer mensen doodgereden door nuchtere dan door dronken automobilisten. Dat praat het niet goed, maar het is geen probleem wat zich specifiek dankzij alcohol-verslaafden voordoet. Bovendien levert het samenleven met iemand met bijvoorbeeld een eetstoornis ook spanning op, en dat is ook geen reden om eten te verbieden.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 januari 2004 @ 16:35:30 #34
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16399497
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:51 schreef Danny het volgende:

[..]

Moet je hier eens in de zandbak gaan kijken hoeveel naalden er liggen


Moeten ze de heroine maar net zo duur maken als de sigaretten. Is goed mogelijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 januari 2004 @ 16:37:30 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16399585
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:32 schreef Leshy het volgende:
Er zijn ook mensen die heroïne gebruiken zonder er verslaafd aan te zijn. En ach, heroïne werkt nou eenmaal wat zichtbaarder dan roken; je longen zitten nu eenmaal niet aan de buitenkant.
Valt op zich ook nog wel mee. Je kan best functioneren met shotje per dag, als je het kan betalen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 19 januari 2004 @ 16:47:23 #36
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_16400004
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:32 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dat doet hij ook alleen maar omdat heroïne zo duur is. Verlaag de prijs naar dat van een pakje sigaretten, en dat probleem is opgelost. Of maak sigaretten ook 200 euro per stuk
[..]

Er zijn ook mensen die heroïne gebruiken zonder er verslaafd aan te zijn. En ach, heroïne werkt nou eenmaal wat zichtbaarder dan roken; je longen zitten nu eenmaal niet aan de buitenkant.
[..]

Er worden meer mensen doodgereden door nuchtere dan door dronken automobilisten. Dat praat het niet goed, maar het is geen probleem wat zich specifiek dankzij alcohol-verslaafden voordoet. Bovendien levert het samenleven met iemand met bijvoorbeeld een eetstoornis ook spanning op, en dat is ook geen reden om eten te verbieden.


Nogmaals, ga al die larie die je nu uitkraamt maar eens aan betrokkenen uitleggen. Vooral dat dooddoenertje over nuchtere automobilisten geeft aan dat je kennelijk nog nooit iets hebt hoeven meemaken.
Meestal houden mensen met eetstoornissen deze zodanig verborgen dat het eigenlijk niemand opvalt. Bovendien ligt de oorzaak van een eetstoornis vaak aan een frustrerende omgeving
Heroïne is een van de meest verslavende goedjes op deez'aardkloot, alleen overtroffen door alcohol en crack.

Essentie is echter dat een mens nog volledig functioneert al heeft ie een kilo tabak op een dag opgerookt. Na twee alcoholische consumpties zijn de eerste gevolgen al merkbaarJa ook bij jou , helaas is het tegenwoordig helemaal geaccepteerd om met de kop vol drank in het verkeer rond te tuffen en je gezin en omgeving naar de kl#ten te helpen, zolang je er maar niet bij rookt.

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  maandag 19 januari 2004 @ 16:58:42 #37
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16400314
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:47 schreef Ouwesok het volgende:
helaas is het tegenwoordig helemaal geaccepteerd om met de kop vol drank in het verkeer rond te tuffen
Misschien bij jou, maar zelfs de ergst zuipende vrienden die ik heb drinken niet als ze moeten rijden.

Daarbij is het sowieso verboden om met alcohol op te rijden, en niet verboden om te roken in de auto. Het is dan weer niet verboden met alcohol op te rijden, maar wel weer om dan te roken. Dus qua wetgeving is nu gebruik bij een verkeersomgeving waar het schadelijk kan zijn verboden. Wat mensen er van vinden of zich er al dan niet aan houden doet er niet toe; het beleid is in deze in principe consistent.

Lijkt me trouwens sowieso nutteloos om verschillende zaken maar een beetje te gaan vergelijken; daar schiet je niks mee op. Roken is gewoon schadelijk voor jezelf en je omgeving. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje arrogant om te zeggen "Ik verkanker mijn omgeving maar, andere mensen doen toch ook maar wat ze willen." zo kom je nergens.

Zelf vind ik het niet zo super erg als mensen bijvoorbeeld bij het uitgaan roken, misschien is dat omdat je er aan gewend bent, maar het is natuurlijk ook wel een beetje vuig om jezelf wel vol te gooien met alcohol, maar dan stennis te gaan schoppen over eventuele effecten van een beetje meeroken. ...

[KNE]-Mod
  maandag 19 januari 2004 @ 19:42:34 #38
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_16405028
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:47 schreef Ouwesok het volgende:
Nogmaals, ga al die larie die je nu uitkraamt maar eens aan betrokkenen uitleggen. Vooral dat dooddoenertje over nuchtere automobilisten geeft aan dat je kennelijk nog nooit iets hebt hoeven meemaken.
Onzin? Jij brengt hier het argument dat mensen die alcohol nuttigen in auto's stappen en mensen doodrijden, met de ondertoon dat het gaat om een standard oorzaak-gevolg situatie. Dronken mensen stappen bij lange na niet altijd in een auto, en bij verkeersongelukken met dodelijke afloop is slechts in een klein aantal van de gevallen drank in het spel.
quote:
Heroïne is een van de meest verslavende goedjes op deez'aardkloot, alleen overtroffen door alcohol en crack.
Alcohol is ongeveer even verslavend als heroïne; gezien het feit dat dagelijks duizenden mensen alcohol nuttigen zonder verslaafd te raken lijkt het me dat je heroïne iets overschat. De meest verslavende drug is ook geen crack, maar verrassend genoeg nicotine, voor een groot deel dankzij de goede verkrijgbaarheid. Zoek maar eens wat rond op het web.
quote:
Essentie is echter dat een mens nog volledig functioneert al heeft ie een kilo tabak op een dag opgerookt. Na twee alcoholische consumpties zijn de eerste gevolgen al merkbaar.
Met andere woorden, roken is tolereerbaar omdat je de effecten niet zo snel merkt. Toevallig is dat één van de redenen waarom nicotine verslavender is - er is minder reden om te stoppen. Je hebt toch nergens last van?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')