abonnement Unibet Coolblue
pi_16391709
Nee natuurlijk?
Jammer dat Fok op deze manier van binnenuit belachelijk en kapot wordt gemaakt. Het ene forum sluiten en hier een beetje de stoere gast uithangen?

Waarmee hij blijkbaar wil laten zien hoe belangrijk hij zichzelf vindt.
Welke hobby's krijgen nog meer een eigen forum in de toekomst? Grappig dat veel moderators dit natuurlijk ook belachelijk vinden maar ja, in opstand komen tegen Zijne Heiligheid, dat moest maar niet.

Beetje ziek is het wel.

  maandag 19 januari 2004 @ 12:45:14 #2
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16391789
Tis ZIJN forum, al wil hij ALLEEN dit forum openhouden, zijn goed recht...

Altijd maar dat gezeur over dingen....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 19 januari 2004 @ 12:46:00 #3
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_16391820
Ga effe naar KLB ofzo.
of niet
pi_16391825
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Tis ZIJN forum, al wil hij ALLEEN dit forum openhouden, zijn goed recht...

Altijd maar dat gezeur over dingen....


Het is zijn forum helemaal niet. Jezus, doe zelfs jij al mee aan die heiligenverering. Wezel
  maandag 19 januari 2004 @ 12:46:15 #5
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16391828
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Tis ZIJN forum, al wie hij ALLEEN dit forum openhouden, zijn goed recht...

Altijd maar dat gezeur over dingen....


Maar dan moet Danny geen belachelijke actie gaan voeren, en daar mijn naam mee betrekken.
  maandag 19 januari 2004 @ 12:46:36 #6
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16391835
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is zijn forum helemaal niet. Jezus, doe zelfs jij al mee aan die heiligenverering. Wezel


Het is zijn forum wel. Maargoed.
  maandag 19 januari 2004 @ 12:47:53 #7
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_16391867
jahoor.
wat mij betreft ook een drank forum.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  maandag 19 januari 2004 @ 12:48:01 #8
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_16391870
Eigenlijk moet dit forum gewoon open blijven. Je mag hier dan nergens posten terwijl je aan het roken bent, behalve hier.
Sterf moeilijk met een wraak
pi_16391897
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:46 schreef Bioslock het volgende:

[..]

Het is zijn forum wel. Maargoed.


Nee hoor - hij heeft er andere mensen bij betrokken, sindsdien is het niet alleen zijn forum meer. Dan moet ie het helemaal alleen doen. Dat argument is zo'n dooddoener.
  maandag 19 januari 2004 @ 12:48:53 #10
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16391904
had deze ludieke actie niet op de FP gekunt ipv het forum ofzo?
pi_16391935
Ik was namelijk in de stellige overtuiging dat EIL (waar ik overigens nog nooit gepost heb maar dat terzijde) dicht moest vanwege ruimtegebrek en dergelijke. En dan komt er hier een ander eiland
  maandag 19 januari 2004 @ 12:50:29 #12
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16391947
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:48 schreef Tiemie het volgende:
had deze ludieke actie niet op de FP gekunt ipv het forum ofzo?
Of dat hij met zijn ludieke actie naar de maan gaat ofzo?
pi_16392049
Ludiek is toch dat het grappig is?
  maandag 19 januari 2004 @ 12:54:11 #14
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_16392071
Stelletje eikeltjes... De man doet op zijn eigen forum waar hij zin in heeft. Als je input hebt waar hij iets mee doet, prijs je gelukkig. Zo niet: pech!

Fok! is geen democratie. Live with it.

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_16392081
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
Nee hoor - hij heeft er andere mensen bij betrokken, sindsdien is het niet alleen zijn forum meer. Dan moet ie het helemaal alleen doen. Dat argument is zo'n dooddoener.
Gelul. Als je bij bedrijf X werkt ben je ook niet opeens mede eigenaar.
Dit forum is van Danny en hij beslist over welk forum wel en welk forum niet.
Niets staat mensen overigens in de weg hun eigen forum te beginnen.

Mochten er mensen zijn die niet kunnen leven met het ROO forum:

pi_16392186
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:54 schreef What het volgende:

[..]

Gelul. Als je bij bedrijf X werkt ben je ook niet opeens mede eigenaar.
Dit forum is van Danny en hij beslist over welk forum wel en welk forum niet.
Niets staat mensen overigens in de weg hun eigen forum te beginnen.

Mochten er mensen zijn die niet kunnen leven met het ROO forum:


Dus een directeur kan vanmorgen besluiten om zijn bedrijf vanmiddag dicht te doen. Dom gelul, hij heeft verantwoording af te leggen. Ik weet niet wie die Danny is, maar het zal toch niet zo zijn dat hij zichzelf als almachtige ziet?

pi_16392206
Hoewel ik nog steeds niet begrijp waarom het Eiland is gesloten snap ik dit gezeik niet. Er komt een rokersforum, so what. Ben zelf geen roker, laat ze lekker. Vind het wel komisch (behalve de forumbeschrijving met verwijzing naar Amerikanen, snap ik niet).

Als Danny een rokersforum wil hebben dan doet hij dat, als danny wil dat jij optieft van ZIJN forum dan zegt ie dat. Als Danny wil dat fok niet meer bestaat, dan doet ie dat. Leuk is anders misschien, maar niet zo zeiken. Als je het zelf beter kan, dan doe je dat!

  maandag 19 januari 2004 @ 12:59:48 #18
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_16392248
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus een directeur kan vanmorgen besluiten om zijn bedrijf vanmiddag dicht te doen. Dom gelul, hij heeft verantwoording af te leggen. Ik weet niet wie die Danny is, maar het zal toch niet zo zijn dat hij zichzelf als almachtige ziet?


Hij is zo almachtig dattie jou met een enorme schop onder je kont dit forum ballistisch kan laten verlaten. en nu: STFU!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_16392313
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:57 schreef SCH het volgende:
Dus een directeur kan vanmorgen besluiten om zijn bedrijf vanmiddag dicht te doen.
Je doet nu net of Danny heel Fok! opheft. Hij sluit gewoon een slecht renderend onderdeel van het forum. Dat is zijn goed recht. Als je om je heen kijkt zie je dat dat in het bedrijfsleven regelmatig voor komt.
quote:
Dom gelul, hij heeft verantwoording af te leggen.
Aan wie en waarom?
quote:
Ik weet niet wie die Danny is, maar het zal toch niet zo zijn dat hij zichzelf als almachtige ziet?
Die indruk wekt hij bij mij niet iig.
pi_16392357
Dus het is ineens een sekte en iedereen is doodsbenauwd voor die rookpluim? Ongelooflijk. Als ik kritiek uit, wordt er niet inhoudelijk op ingegaan maar is het bij voorbaat onzin omdat de grote leider zo besloten heeft? Jeemig.
pi_16392427
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:03 schreef SCH het volgende:
de grote leider
Dat fenomeen moet jou en de jouwen toch aanspreken.
pi_16392470
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:06 schreef What het volgende:

[..]

Dat fenomeen moet jou en de jouwen toch aanspreken.


Ik ben geen LPF-er hoor.
  Admin maandag 19 januari 2004 @ 13:07:59 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16392472
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus een directeur kan vanmorgen besluiten om zijn bedrijf vanmiddag dicht te doen. Dom gelul, hij heeft verantwoording af te leggen. Ik weet niet wie die Danny is, maar het zal toch niet zo zijn dat hij zichzelf als almachtige ziet?


Euhm, nou, kijk, als Danny er morgen geen zin meer in zou hebben, trekt hij heel simpel de stekker eruit.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_16392501
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Euhm, nou, kijk, als Danny er morgen geen zin meer in zou hebben, trekt hij heel simpel de stekker eruit.


Kom op zeg.
  maandag 19 januari 2004 @ 13:09:23 #25
19105 Noayla_
Love me tender
pi_16392506
Het is zo doorzichtig.

Rokers die heel hard roepen dat ze zelf wel uitmaken waar en hoeveel ze roken, schreeuwen dat niemand aan hun peuk komt en jeremiëeren dat zovéél dingen slecht voor je zijn .

Da's pure onmacht.

Ook déze mensen zijn soms bang voor longkanker of een andere rookgerelateerde ziekte.

Ook déze mensen voelen zich soms klote en geirriteerd door hun afhankelijkheid van een rokend en giftig stokje.

Ook déze mensen weten dat ze erg veel geld uitgeven aan iets dat hun gezondheid schaadt.

Het is echter zo ontzettend moeilijk om er van af te komen dat ze liever en verongelijkt in de verdediging gaan ("dat maak ik zelf wel uit!").

Ergo dit nieuwe ROO forum. Ik moet er eigenlijk wel om lachen; het illustreert de onmacht en wanhoop van rokers.

En NEE ik ben geen anti-roker. Slechts een roker die is gestopt maar geen weerzin heeft ontwikkeld tegen sigaretten.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')