abonnement Unibet Coolblue
pi_16391003
quote:
Er zit een kans in dat het rookverbod versoepeld gaat worden. In de Tweede Kamer vinden met name CDA, VVD, D66 en SP het rookverbod te regide. Vooral voor ouderen in verpleeg- en verzorgingshuizen is het rookverbod vervelend. De politieke partijen willen naar eigen zeggen de bewoners "hun laatste pleziertje" niet ontnemen. Verzorgingsinstellingen moeten dan ook buiten het rookverbod blijven.

Daarnaast willen de partijen roken gaan gedogen. Bedrijven die het rookverbod nog niet in acht nemen, moeten voorlopig nog niet worden beboet. De VVD wil zo snel mogelijk een debat met Hans Hoogerhorst, de minister van Volksgezondheid.


Oh, en niet in mijn gezicht blazen... ik rook niet.

en de bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37300

pi_16391053
crap plan

Nu na 3 weken al over versoepeling gaan ouwehoeren, laat het eerst eens grondig zijn beloop over een langere periode en kom dan met een beslissing of het een goed beleid is of niet.

Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
  maandag 19 januari 2004 @ 12:48:07 #3
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_16391874
Eigenlijk te belachelijk voor woorden... alweer iets wat gedoogd wordt in Nederland. Bedrijven en instellingen hebben ruim voldoende de tijd gehad om zich aan te passen aan de nieuwe wetgeving. Maar zoals met zoveel wetten in Nederland wordt ook nu weer onwettig gedrag gedoogd. Onbegrijpelijk.
  Admin maandag 19 januari 2004 @ 13:48:01 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16393746
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')