abonnement Unibet Coolblue
pi_16384225
Op een dag besloot men dat roken slecht was. Er werd besloten om roken te ontmoedigen door prijzen te verhogen (en de staatskas te spekken) en roken op zoveel mogelijk plaatsen te verbieden.

het begon met een algeheel rookverbod in en om treinen. Op perrons (waar je wegwaait) mocht alleen nog maar gerookt worden bij de zo geheten 'rookzuilen'. Hier stonden de zielige rokers herkenbaar te roken en konden zo makkelijk beschimpt worden door de oppermachtige niet-rokers. Later werd besloten alle troittoirs rookvrij te maken en moesten rokers in de goot lopen. Weer later was het verboten voor rokers in de bus en in de bioscoop.

Om rokers zo herkenbaar mogelijk te maken, moesten ze allemaal een groot embleem op hun jas naaien. Om de oppermachtige niet-rokers nog meer tevreden te stellen, werden er aparte werkkampen voor rokers opgesteld. Hier konden zij allen tesaam werken en roken, zonder andere mensen lastig te vallen.

Met mooie, vrolijke treinen (niet-rokers treinen, uiteraard) werden zij naar deze kampen vervoerd, waar zij lang en gelukkig leefden. Sommige rokers deden vrijwillig mee aan medische onderzoeken. Op een dag kwamen de overvolle treinen niet meer terug...

Tevreden schoolden de niet-rokers samen... Al die nare rokers waren opgerot. En zij leefden nog lang en gelukkig en haben es nicht gewüsst...


*steekt sigaret op en geniet ervan nu het nog kan...

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_16384250
Ik denk dat dat nog heeeeeel en heeeeel lang gaat duren!

* kloosterboy steekt ook nog een lekker shaggie op

Back to oldskool!
pi_16384540
Wat sommige rokers zich toch graag in een slachtofferrol zien.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 19 januari 2004 @ 00:43:15 #4
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_16384577
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat sommige rokers zich toch graag in een slachtofferrol zien.
Ik ben een roker maar totaal geen slachtoffer.

Fok alle niet rokers .

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_16384587
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat sommige rokers zich toch graag in een slachtofferrol zien.
Dat sommige niet-rokers sarcasme niet herkennen .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_16384613
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:43 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dat sommige niet-rokers sarcasme niet herkennen .


Als jij je niet 'slachtoffer' voelde van het anti-rookbeleid had je de bovenstaande vergelijking nooit getrokken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_16384656
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:45 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als jij je niet 'slachtoffer' voelde van het anti-rookbeleid had je de bovenstaande vergelijking nooit getrokken.


Nee hoor. Ik heb gewoon een rijke fantasie en ik rook. Moet je ook eens doen, lekker relaxed een sigaretje opsteken, je komt nogal gefrustreerd over.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 19 januari 2004 @ 02:01:25 #8
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_16385793
Mooi...

*stil*

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_16385903
quote:
Op maandag 19 januari 2004 02:06 schreef Davitamon het volgende:
Och wat schattig, de link naar nazi Duitsland is weer eens voor de zoveelste keer gelegd.
Wat schattig, je bent de eerste die erover zeikt.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_16385951
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat sommige rokers zich toch graag in een slachtofferrol zien.
Ja, het lijken wel niet rokers...
Censuur is een extreme uiting van angst.
pi_16385955
quote:
Op maandag 19 januari 2004 02:15 schreef Dr.Stupid het volgende:

[..]

Ja, het lijken wel niet rokers...


Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')