abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 januari 2004 @ 18:18:08 #1
80021 Huta
Kung Fu Cavia
pi_16372306
Na bijna zes jaar stevig gerookt te hebben heb ik drie weken geleden besloten om te stoppen.

Ik gebruik nicotinepleisers die ik in totaal 10 weken moet dragen. Het gaat eigenlijk boven verwachting goed, al heb ik het af en toe zwaar. Bijvoorbeeld na het eten of in de kroeg/discotheek (wat te doen met mijn handen?).

Is hier iemand die ook pleisters heeft gebruikt? Kan iemand vertellen hoe moeilijk/makkelijk het is om het vol te houden na die 10 weken pleisters plakken?

Thanks.

pi_16372791
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:18 schreef Huta het volgende:
Na bijna zes jaar stevig gerookt te hebben heb ik drie weken geleden besloten om te stoppen.

Ik gebruik nicotinepleisers die ik in totaal 10 weken moet dragen. Het gaat eigenlijk boven verwachting goed, al heb ik het af en toe zwaar. Bijvoorbeeld na het eten of in de kroeg/discotheek (wat te doen met mijn handen?).

Is hier iemand die ook pleisters heeft gebruikt? Kan iemand vertellen hoe moeilijk/makkelijk het is om het vol te houden na die 10 weken pleisters plakken?

Thanks.


Bij mij gingen die pleisters enorm branden (echt brandwonden!) dus die heb ik geloost. Gek eigenlijk ook, want die dingen houden de verslaving in stand. Je lichaam is in ca. 2 dagen ontgift, daarna zit het alleen nog maar tussen je oren. Zo heb ik dus geredeneerd en ben nu al een jaar clean.
Het gekke was dat ik er de kroeg niet eens zo'n last van had, ik zorgde gewoon dat ik retelam was of een vrouw had waar ik aan kon plukken.
Het is dus even een paar dagen wilskracht tonen (het echte werk dus) en dan gaat al gauw beter. Succes btw
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  zondag 18 januari 2004 @ 18:38:30 #3
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16372909
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:34 schreef BrokenToe het volgende:
of een vrouw had waar ik aan kon plukken.
En probeerde je aan het begin haar vinger in de asbak uit te duwen?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16373659
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:38 schreef portier het volgende:

[..]

En probeerde je aan het begin haar vinger in de asbak uit te duwen?


Nou ja geduwd werd er wel
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  zondag 18 januari 2004 @ 19:04:26 #5
81374 Doede
veur wa kump wa
pi_16373685
ze motten die dingen afschaffen, t kump neet ens in de buurt man
go'j met brommerskiek'n?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')