abonnement Unibet Coolblue
pi_16370946
Voer jij actie tegen het anti-rookbeleid van de Nederlandse regering?

FOK! is een community. Blijkbaar is door iemand van deze community besloten dat het goed zou zijn om een ludieke actie te voeren tegen het anti-rookbeleid in Nederland, zonder enige vorm van peiling of het meerdendeel van de Fokkers het hiermee wel eens is.

FOK! mag dan geen democratie zijn, het is mij een raadsel hoe iemand alleen (of met een paar crewleden) kan besluiten om uit naam van een hele community een actie te voeren tegen wat dan ook.
Deze actie staat m.i. lijnrecht tegenover de (goede) actie voor het Sophia-kinderziekenhuis, waar men tenminste nog de KEUS had om mee te doen.
Nog even een quote uit de ROO-FAQ om een en ander te ondersteunen:

quote:
Op deze wijze voert FOK! op ludieke wijze actie tegen het belachelijke anti-rookbeleid van de regering. Dit forum zal één maand blijven bestaan
Bij deze alsnog de peiling:

Poll: Voer jij actie tegen het anti-rookbeleid van de regering?

  • Ja! Fok het anti-rookbeleid in Nederland!
  • Nee, ik heb met die actie niks van doen!
  • Actie? Welke actie?

  • Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      zondag 18 januari 2004 @ 17:29:04 #2
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_16370998
    Ik ben het persoonlijk eens met het huidige beleid en dus steun ik de insteek van dit forum niet. Wat niet wil zeggen dat ik er geen gebruik van maak.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_16371017
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:26 schreef American_Nightmare het volgende:
    Voer jij actie tegen het anti-rookbeleid van de Nederlandse regering?

    FOK! is een community. Blijkbaar is door iemand van deze community besloten dat het goed zou zijn om een ludieke actie te voeren tegen het anti-rookbeleid in Nederland, zonder enige vorm van peiling of het meerdendeel van de Fokkers het hiermee wel eens is.

    FOK! mag dan geen democratie zijn, het is mij een raadsel hoe iemand alleen (of met een paar crewleden) kan besluiten om uit naam van een hele community een actie te voeren tegen wat dan ook.
    Deze actie staat m.i. lijnrecht tegenover de (goede) actie voor het Sophia-kinderziekenhuis, waar men tenminste nog de KEUS had om mee te doen.
    Nog even een quote uit de ROO-FAQ om een en ander te ondersteunen:
    [..]

    Bij deze alsnog de peiling:

    Poll: Voer jij actie tegen het anti-rookbeleid van de regering?

  • Ja! Fok het anti-rookbeleid in Nederland!
  • Nee, ik heb met die actie niks van doen!
  • Actie? Welke actie?

  • Tussenstand:
    [afbeelding]
    Ook een poll maken? Klik hier
    Gozer, in 95% van de topics mag niet gerookt worden, in dit forum mag het wel!
    De rokers verdienen ook een rookplek of wil je deze groep gewoon buiten de maatschappij plaatsen?
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371037
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Ik ben het persoonlijk eens met het huidige beleid en dus steun ik de insteek van dit forum niet. Wat niet wil zeggen dat ik er geen gebruik van maak.
    Ik maak er zelf ook gebruik van, maar zeker niet als protest.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16371040
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:26 schreef American_Nightmare het volgende:
    Deze actie staat m.i. lijnrecht tegenover de (goede) actie voor het Sophia-kinderziekenhuis, waar men tenminste nog de KEUS had om mee te doen.
    Helemaal mee eens.

    Om er maar wat kretologie tegenaan te kwakken: Niet in mijn naam.

    Jammer dat Fok! zijn users gebruikt voor een politiek doel.

    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_16371058
    zeur gewoon niet zo... niemand zegt dat je hier moet komen...
    pi_16371077
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:29 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    Gozer, in 95% van de topics mag niet gerookt worden, in dit forum mag het wel!
    De rokers verdienen ook een rookplek of wil je deze groep gewoon buiten de maatschappij plaatsen?


    Dit is een forum mafkees. Het enige wat hier soms rookt is een doorgefikte voeding in de server-ruimte van t.net.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16371085
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:30 schreef RichardQuest het volgende:

    [..]

    Helemaal mee eens.

    Om er maar wat kretologie tegenaan te kwakken: Niet in mijn naam.

    Jammer dat Fok! zijn users gebruikt voor een politiek doel.


    Gasten waarom maken jullie je zo druk, is het omdat er geen gordijnen voor onze 'rook-kamer' hangen en dat jullie kunnen zien dat wij aan het roken zijn?
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371093
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:30 schreef Thomas B. het volgende:
    zeur gewoon niet zo... niemand zegt dat je hier moet komen...
    Als je de openingspost nou even leest dan zie je en snap je hopelijk dat dat het probleem niet is.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16371094
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:30 schreef Thomas B. het volgende:
    zeur gewoon niet zo... niemand zegt dat je hier moet komen...
    Ze voeren actie voor een politiek doel, ik vind dat niet passen. Je gaat toch ook geen "Communisme-forum" oprichten met als doel het communisme te promoten?
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_16371118
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:32 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    Gasten waarom maken jullie je zo druk, is het omdat er geen gordijnen voor onze 'rook-kamer' hangen en dat jullie kunnen zien dat wij aan het roken zijn?


    Zie mijn reactie hierboven.
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_16371143
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:31 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Dit is een forum mafkees. Het enige wat hier soms rookt is een doorgefikte voeding in de server-ruimte van t.net.


    precies of het nou een forum is of niet.... een forum is toch een soort weerspiegeling van de maatschappij en ook dus hier verdienen rokers een afgezonderde rook ruimte.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371158
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:32 schreef RichardQuest het volgende:

    [..]

    Zie mijn reactie hierboven.


    als je deze stelling van de 'rook-kamer' niet bevalt dan ga je toch lekker weg!
    Wij vragen je niet om hier te komen.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371182
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:33 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    precies of het nou een forum is of niet.... een forum is toch een soort weerspiegeling van de maatschappij en ook dus hier verdienen rokers een afgezonderde rook ruimte.


    Ik geloof dat je mijn point mist. Het gaat er niet om of ze er al dan geen recht op hebben, of dat ik vind dat dit forum er niet zou moeten zijn. Het gaat erom dat we als fokkers "gebruikt" worden voor een actie waar bijna niemand achter staat.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16371239
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:35 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Ik geloof dat je mijn point mist. Het gaat er niet om of ze er al dan geen recht op hebben, of dat ik vind dat dit forum er niet zou moeten zijn. Het gaat erom dat we als fokkers "gebruikt" worden voor een actie waar bijna niemand achter staat.


    "wij als fokkers" ......
    Gozer als je het niet bevalt dan ga je toch lekker weg, dan kan je ook niet gebruikt worden.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
      zondag 18 januari 2004 @ 17:38:01 #16
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_16371283
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:37 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    "wij als fokkers" ......
    Gozer als je het niet bevalt dan ga je toch lekker weg, dan kan je ook niet gebruikt worden.


    Je snapt het punt niet helemaal he.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_16371300
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:37 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    "wij als fokkers" ......
    Gozer als je het niet bevalt dan ga je toch lekker weg, dan kan je ook niet gebruikt worden.


    Beetje meningloze trut ben jij.. dat jij je voor zaken zou laten gebruiken waar je niet achter staat.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16371309
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:37 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    "wij als fokkers" ......
    Gozer als je het niet bevalt dan ga je toch lekker weg, dan kan je ook niet gebruikt worden.


    Waar slaat dit nou op? Fok! hoort neutraal te zijn. Punt.
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:32 schreef RichardQuest het volgende:
    Je gaat toch ook geen "Communisme-forum" oprichten met als doel het communisme te promoten?
    Wat zou jij dan doen?

    [Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 18-01-2004 17:39]

    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_16371335
    Heb er niks mee te maken.

    En ik vind het nog steeds een Persoonlijk Danny Protest. Verkapt onder de naam FOK! .

    pi_16371370
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:38 schreef I.R.Baboon het volgende:

    [..]

    Je snapt het punt niet helemaal he.


    ik snap jullie punt wel hoor, ik droeg zelfs al een oplossing aan:
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:37 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    "wij als fokkers" ......
    Gozer als je het niet bevalt dan ga je toch lekker weg, dan kan je ook niet gebruikt worden.


    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371411
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:38 schreef RichardQuest het volgende:

    [..]

    Waar slaat dit nou op? Fok! hoort neutraal te zijn. Punt.
    [..]

    Wat zou jij dan doen?


    Fok hoort neutraal te zijn, maar toch moet er een piepklein rookkamertje zijn voor de rokers, jullie hebben dik 95% waar niet gerookt mag worden.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371432
    Kleine tussenstand:

    13 mensen geven aan niets met de actie vandoen te willen hebben.
    9 mensen steunen de actie (angstwekkend weinig, aangezien we hier wel in een rokershoek vertoeven!)
    4 mensen geven aan te lui te zijn om de openingspost te lezen

    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      zondag 18 januari 2004 @ 17:43:30 #23
    12913 GreatWhiteSilence
    Bite me! (Not you, Annicka!)
    pi_16371446
    Ik vind het anti-rook beleid van de regering geweldig: des te harder rokers piepen en schreeuwen des te meer geniet ik. Dit is duizend maal beter dan de duimschroeven aandraaien of nagels uittrekken,één voor één, alle 20...
    Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
      zondag 18 januari 2004 @ 17:43:54 #24
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_16371455
    Je hebt toch ook de keus om niet mee te doen met deze actie?

    Danny doet maar wat ie niet laten kan. Dat is zijn recht. Ik heb er geen problemen mee. Natuurlijk meng ik me wel wat in de discussies.

    Dit topic slaat nergens op.

    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_16371475
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
    Ik vind het anti-rook beleid van de regering geweldig: des te harder rokers piepen en schreeuwen des te meer geniet ik. Dit is duizend maal beter dan de duimschroeven aandraaien of nagels uittrekken,één voor één, alle 20...
    volgens mij piepen de niet-rokers het hardst op dit moment
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371493
    [quote]Op zondag 18 januari 2004 17:42 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    Fok hoort neutraal te zijn, maar toch moet er een piepklein rookkamertje zijn voor de rokers, jullie hebben dik 95% waar niet gerookt mag worden.
    [/quote
    Je snapt het niet hè? Er mag best een rokershol komen, maar niet onder de noemer "actie tegen een wet".

    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
      zondag 18 januari 2004 @ 17:45:40 #27
    13456 AchJa
    Shut up!!!
    pi_16371499
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:30 schreef Thomas B. het volgende:
    zeur gewoon niet zo... niemand zegt dat je hier moet komen...
    Precies, alleen zelfs hier zijn de anti-rokers net zo hypocriet als altijd. Zeggen dat ze er een typhus hekel aan hebben, maar zichzelf stiekem altijd vertonen in rookgelegenheden.
    pi_16371505
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:44 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    volgens mij piepen de niet-rokers het hardst op dit moment


    Wij openen geen speciaal subforum om te piepen.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16371531
    Als het aan mij ligt mogen ze de btw flink verhogen.

    Maak een pakje maar ¤10

    pi_16371538
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:45 schreef RichardQuest het volgende:
    [quote]Op zondag 18 januari 2004 17:42 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    Fok hoort neutraal te zijn, maar toch moet er een piepklein rookkamertje zijn voor de rokers, jullie hebben dik 95% waar niet gerookt mag worden.
    [/quote
    Je snapt het niet hè? Er mag best een rokershol komen, maar niet onder de noemer "actie tegen een wet".


    Ik vind dat het wel moet kunnen!
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
      zondag 18 januari 2004 @ 17:47:18 #31
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_16371541
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:45 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Wij openen geen speciaal subforum om te piepen.


    Dat is meer omdat je het niet kan openen. je kan wel een topic openen, en dat doe je dus ook.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_16371560
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:45 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Wij openen geen speciaal subforum om te piepen.


    ok, maar heb je de reacties in dit topic gelezen :|
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371568
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:47 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    Ik vind dat het wel moet kunnen!


    Dat is jouw goed recht. Jij bent het dan ook hoogstwaarschijnlijk eens met de actie. Mensen die het er echter niet mee eens zijn, maar wel deel uitmaken van FOK, worden op deze manier ook gedwongen om mee te doen.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16371572
    Rokers moeten uitgerookt worden...
    pi_16371593
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:47 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    Ik vind dat het wel moet kunnen!


    Dus ook als er subforums zouden komen onder de naam "Tegen de VVD"? En dat jouw naam gebruikt wordt op dit te steunen?

    (of elke andere partij)

    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
      zondag 18 januari 2004 @ 17:49:06 #36
    12913 GreatWhiteSilence
    Bite me! (Not you, Annicka!)
    pi_16371596
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:44 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    volgens mij piepen de niet-rokers het hardst op dit moment


    Ik geloof dat dit forum juist is bedoelt om te piepen, dus ik zal hier de komende maand mijn sadistische gevoelens eens flink bevredigen...
    Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
    pi_16371611
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    Rokers moeten uitgerookt worden...
    net als witte-sokken dragers he.
    pi_16371646
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:48 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Dat is jouw goed recht. Jij bent het dan ook hoogstwaarschijnlijk eens met de actie. Mensen die het er echter niet mee eens zijn, maar wel deel uitmaken van FOK, worden op deze manier ook gedwongen om mee te doen.


    ja dat is dan jammer voor die mensen, maar nou even niet meer zo zielig gaan doen over die mensen.
    De rokers hebben het nog altijd het zwaarst in nederland.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371655
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:49 schreef =HellFire= het volgende:

    [..]

    net als witte-sokken dragers he.


    white socks sucks
      zondag 18 januari 2004 @ 17:52:03 #40
    12913 GreatWhiteSilence
    Bite me! (Not you, Annicka!)
    pi_16371685
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:50 schreef JohnDope het volgende:

    [..]
    De rokers hebben het nog altijd het zwaarst in nederland.


    Huilie
    Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
    pi_16371709
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:50 schreef JohnDope het volgende:
    De rokers hebben het nog altijd het zwaarst in nederland.
    Ze kunnen hun kankerstokje nog steeds overal kopen hoor....
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_16371734
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:

    [..]

    white socks sucks


    Gelukkig stinken die niet zoals de geur van roken dat kan. . Wehehehe.

    Nooit grappig: Een roker met witte sokken die stinken.

    pi_16371747
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

    [..]

    Huilie


    neej kerel die andere kerel zat te janken over die mensen van fok die het niet eens zijn met de actie, dus ik vertel even erbij dat de rokers het over het algemeen het zwaarste hebben.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371764
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:52 schreef RichardQuest het volgende:

    [..]

    Ze kunnen hun kankerstokje nog steeds overal kopen hoor....


    maar volgens de wet mag je ze niet meer overal roken.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16371782
    gokkers hebben het ook zwaar
      zondag 18 januari 2004 @ 18:00:56 #46
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_16371905
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    gokkers hebben het ook zwaar
    Open een subforum.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
      zondag 18 januari 2004 @ 18:04:01 #47
    12913 GreatWhiteSilence
    Bite me! (Not you, Annicka!)
    pi_16371969
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:53 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    neej kerel die andere kerel zat te janken over die mensen van fok die het niet eens zijn met de actie, dus ik vertel even erbij dat de rokers het over het algemeen het zwaarste hebben.


    Moeten ze maar stoppen met roken, krijgen ze het een stuk makkelijker...
    Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
    pi_16372038
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:54 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    maar volgens de wet mag je ze niet meer overal roken.


    Net als drinken, gokken, spuiten.....
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_16372321
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 18:00 schreef Sidekick het volgende:

    [..]

    Open een subforum.


    Nee Danny gokt niet.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16372709
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 18:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

    [..]

    Moeten ze maar stoppen met roken, krijgen ze het een stuk makkelijker...


    ja en de niet rokers krijgen het dan weer zwaarder
    Ik moet zeggen dat dit wel een goede motivatie is om te stoppen
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
      zondag 18 januari 2004 @ 18:33:13 #51
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_16372749
    Ik rook niet, maar heb een pest aan onverdraagzaamheid,bemoeizucht en bovenal het gezeur van de huidige regering
    En nu huppel ik even terug naar 't begin om te stemmen
    Kibbelen jullie maar gezellig verder
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
    pi_16372800
    de FOK!-community voert nu protest tegen het anti-rookbeleid. Dat klopt dus echt niet he. De moderaters/crewleden misschien. Het is wel zo netjes om dit te vermelden mensen.

    Ik ben het namelijk absoluuuuut niet met jullie eens, maar jullie praten nu wel uit mijn naam. Soryr mensen, forum moet objectief zijn en dat zijn jullie op deze manier van geen ene kant!

    pi_16372808
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:26 schreef American_Nightmare het volgende:
    Voer jij actie tegen het anti-rookbeleid van de Nederlandse regering?

    FOK! is een community. Blijkbaar is door iemand van deze community besloten dat het goed zou zijn om een ludieke actie te voeren tegen het anti-rookbeleid in Nederland, zonder enige vorm van peiling of het meerdendeel van de Fokkers het hiermee wel eens is.

    FOK! mag dan geen democratie zijn, het is mij een raadsel hoe iemand alleen (of met een paar crewleden) kan besluiten om uit naam van een hele community een actie te voeren tegen wat dan ook.
    Deze actie staat m.i. lijnrecht tegenover de (goede) actie voor het Sophia-kinderziekenhuis, waar men tenminste nog de KEUS had om mee te doen.
    Nog even een quote uit de ROO-FAQ om een en ander te ondersteunen:
    [..]

    Bij deze alsnog de peiling:

    Poll: Voer jij actie tegen het anti-rookbeleid van de regering?

  • Ja! Fok het anti-rookbeleid in Nederland!
  • Nee, ik heb met die actie niks van doen!
  • Actie? Welke actie?

  • Tussenstand:
    [afbeelding]
    Ook een poll maken? Klik hier
    Volgens de poll verdienen de rokers zekerweten "De rokershoek".
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16372844
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 18:34 schreef Delnooz het volgende:
    de FOK!-community voert nu protest tegen het anti-rookbeleid. Dat klopt dus echt niet he. De moderaters/crewleden misschien. Het is wel zo netjes om dit te vermelden mensen.

    Ik ben het namelijk absoluuuuut niet met jullie eens, maar jullie praten nu wel uit mijn naam. Soryr mensen, forum moet objectief zijn en dat zijn jullie op deze manier van geen ene kant!


    kom op zeg "jullie praten uit mijn naam"
    De overheid of misschien zelfs wel je politieke partij zegt toch ook wel eens dingen waar jij niet achter staat, doen ze dan ook uit jouw naam!
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16372968
    Klopt, maar feit bljift dat de eigenaren van dit forum een objectief forum aan horen te bieden. Dit is echt gewoon stemming-makerij. Zo is het geen forum. At least, niet zoals het bedoeld is...

    I mean. Maak er dan een sticky topic over dat het rookbeleid achterlijk is. Het komt nu over alsof omdat toevallig de crewleden dit vinden er meteen maar een complete sub-afdeling voor is gemaakt.

    pi_16373052
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 18:40 schreef Delnooz het volgende:
    Klopt, maar feit bljift dat de eigenaren van dit forum een objectief forum aan horen te bieden. Dit is echt gewoon stemming-makerij. Zo is het geen forum. At least, niet zoals het bedoeld is...

    I mean. Maak er dan een sticky topic over dat het rookbeleid achterlijk is. Het komt nu over alsof omdat toevallig de crewleden dit vinden er meteen maar een complete sub-afdeling voor is gemaakt.


    En gelijk hebben ze, dan begin jij ook maar een forum en dan maak jij er een forum in "de niet rook kamer".
    Op lycos heb je gratis webhosting met php en mysql support.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2004 @ 18:43:53 #57
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_16373090
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Ik ben het persoonlijk eens met het huidige beleid en dus steun ik de insteek van dit forum niet. Wat niet wil zeggen dat ik er geen gebruik van maak.
    dito

    Ik rook (niet veel overigens), en heb weinig problemen met het anti-rookbeleid van de regering zolang er maar cafees overblijven waar wel gerookt mag worden.

    OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
    pi_16373139
    --> johndope
    Dat is wel heel makkelijk vind je zelf niet?

    Het lijkt me duidelijk dat dit forum gigantisch veel bezoekers en posters heeft dagelijks. En dus geen gratis webhosting pruttel-ding bij lycos waar niemand komt en waar het dus niemand ene klap interesseert wat er gebeurd. Er zijn moderaters ingesteld om extremiteiten te voorkomen, alles objectief te houden en er voor te zorgen dat de onzin niet te onzinnig wordt

    Ze zijn niet ingesteld om naar gelieve eigen meningen te ventileren door compleet nieuwe sub-afdelingen te maken...

    pi_16373198
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 18:42 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    En gelijk hebben ze, dan begin jij ook maar een forum en dan maak jij er een forum in "de niet rook kamer".
    Op lycos heb je gratis webhosting met php en mysql support.


    Fok! moet objectief blijven, dat is zijn punt.

    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_16373255
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 18:45 schreef Delnooz het volgende:
    --> johndope
    Dat is wel heel makkelijk vind je zelf niet?

    Het lijkt me duidelijk dat dit forum gigantisch veel bezoekers en posters heeft dagelijks. Er zijn moderaters ingesteld om extremiteiten te voorkomen, alles objectief te houden en er voor te zorgen dat de onzin niet te onzinnig wordt

    Ze zijn niet ingesteld om naar gelieve eigen meningen te ventileren door compleet nieuwe sub-afdelingen te maken...


    Volgens mij is het forum niet aangemaakt door de-eerste-de-beste-jan-doedel-moderator, maar door de eigenaar en die bepaalt altijd nog zelf wel wat hij doet.

    En tenslotte verdienen de rokers nog een ruimte in dit forum, 95% van dit forum is al rookvrij, nu verdienen de rokers ook een rokersruimte binnen dit forum.
    Fok is toch een beetje een weerspiegeling van de maatsschappij en ook hier hebben de rokers nog rechten.

    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_16373384
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 18:49 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    Volgens mij is het forum niet aangemaakt door de-eerste-de-beste-jan-doedel-moderator, maar door de eigenaar en die bepaalt altijd nog zelf wel wat hij doet.

    En tenslotte verdienen de rokers nog een ruimte in dit forum, 95% van dit forum is al rookvrij, nu verdienen de rokers ook een rokersruimte binnen dit forum.
    Fok is toch een beetje een weerspiegeling van de maatsschappij en ook hier hebben de rokers nog rechten.


    Ik hoef dit toch niet 100x te herhalen?
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:32 schreef RichardQuest het volgende:
    Ze voeren actie voor een politiek doel, ik vind dat niet passen. Je gaat toch ook geen "Communisme-forum" oprichten met als doel het communisme te promoten?
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_16373409
    quote:
    Volgens mij is het forum niet aangemaakt door de-eerste-de-beste-jan-doedel-moderator, maar door de eigenaar en die bepaalt altijd nog zelf wel wat hij doet.
    EXCACT. Het is niet door de eerste-de-best-jan-doedel. Brilliante benaming trouwens En zeker bepaalt hij zelf wat die persoon wil. Maar je zit nu gewoon simpelweg aan de grondvesten van een forum, objectiviteit. Dit is duidelijk een algemeen forum, het is geen auto forum of alleen sex forum ofzo. Het is een algemeen en dus objectief forum. En dat is het zo niet meer.
    Ik bedoel, er is vanuit de users echt geen gigantische vraag hier naar geweest. Kijk maar naar alle reacties van iedereen. Kijk maar naar de poll! Het merendeel is het niet met deze actie eens.
    quote:
    En tenslotte verdienen de rokers nog een ruimte in dit forum, 95% van dit forum is al rookvrij, nu verdienen de rokers ook een rokersruimte binnen dit forum.
    Fok is toch een beetje een weerspiegeling van de maatsschappij en ook hier hebben de rokers nog rechten.

    Whehe, al vaker gelezen en is natuurlijk een leuk fantasie argument. Lijkt me duidelijk dat je hier waar je maar wilt kunt roken terwijl je op het forum bent. allemaal leuk en aardig maar je zit nog steeds achter je pc en niet op het forum Niet dat ik niet doorheb dat jij dat wel doorheb en een lollige opmerking maak hoor

    pi_16373614
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 18:54 schreef RichardQuest het volgende:

    [..]

    Ik hoef dit toch niet 100x te herhalen?
    [..]


    Dit is niet 'echt' politiek, deze maatregel treft zowel linkse mensen, als rechtse mensen.
    Ik vind dat dit gewoon moet kunnen.

    ik ben trouwens even waaien, ik lees vannacht wel de repliez. mzzls.

    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
      zondag 18 januari 2004 @ 19:21:57 #64
    77320 Nuek
    Jouw mening telt niet!
    pi_16374241
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:44 schreef JohnDope het volgende:

    [..]

    volgens mij piepen de niet-rokers het hardst op dit moment


    De niet-rokers die ooit zijn gestopt met roken piepen het hardst
    Proud Powerpauper
    pi_16384623
    TS is een huilie
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
    pi_16384716
    quote:
    Op maandag 19 januari 2004 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
    TS is een huilie
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_16384748
    quote:
    Op maandag 19 januari 2004 00:50 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]


    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')