abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_16370042
Toch? Volgens mij wel. Fok! zakt wel heel diep als ze een rokersteunpunt serieus hebben opgericht...

vanaaf na 12en is het weer offline denk?

vast wel, zo frustie zal Danny toch niet zijn?

Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
pi_16370082
Op deze wijze voert FOK! op ludieke wijze actie tegen het belachelijke anti-rookbeleid van de regering. Dit forum zal één maand blijven bestaan

Uit de FAQ...

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2004 @ 16:59:46 #3
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_16370105
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:57 schreef Blasted_Billy het volgende:
Toch? Volgens mij wel. Fok! zakt wel heel diep als ze een rokersteunpunt serieus hebben opgericht...

vanaaf na 12en is het weer offline denk?

vast wel, zo frustie zal Danny toch niet zijn?


Dit is nu de 30ste keer dat je dit post....

over frusti gesproken

pi_16370110
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Op deze wijze voert FOK! op ludieke wijze actie tegen het belachelijke anti-rookbeleid van de regering. Dit forum zal één maand blijven bestaan

Uit de FAQ...


ach, Danny moet gewoon niet zo zeiken. Rookt vast en zeker ook waar z'n kind bij zit enzo?
Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
pi_16370136
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit is nu de 30ste keer dat je dit post....

over frusti gesproken


volgens mij is dit de eerste keer dat ik vraag of dit idee serieus is...
Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
  zondag 18 januari 2004 @ 17:01:42 #6
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_16370162
Het is meer een maak hier ongestraft lol om kanker forum geworden...
pi_16370232
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:01 schreef Varr het volgende:
Het is meer een maak hier ongestraft lol om kanker forum geworden...
idd, wantdat kun je krijgen van rokene... heerlijke lekkere pijnlijke longkanker...
Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
pi_16370289
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:04 schreef Blasted_Billy het volgende:

[..]

idd, wantdat kun je krijgen van rokene... heerlijke lekkere pijnlijke longkanker...


voor de 50 gaan er veel dood, na de 50 allemaal, maak je niet druk
De Puta Madre
pi_16370535
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Op deze wijze voert FOK! op ludieke wijze actie tegen het belachelijke anti-rookbeleid van de regering. Dit forum zal één maand blijven bestaan

Uit de FAQ...


pfff maar 1 maand?? Laat het gewoon lekker voor onbepaalde tijd staan!
1 maand doet men niks!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_16370626
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Op deze wijze voert FOK! op ludieke wijze actie tegen het belachelijke anti-rookbeleid van de regering. Dit forum zal één maand blijven bestaan

Uit de FAQ...


Het domme is dat het gros van de users het er niet mee eens is.

Na het FOK-hoogtepunt "lichtje voor Sophia", is dit mijns inziens een dieptepunt wat betreft samenwerking van Fokkers.

Hier wordt een "protest" georganiseerd uit de naam van Fok, terwijl het meerendeel er niet achter staat.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_16370707
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:16 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het domme is dat het gros van de users het er niet mee eens is.

Na het FOK-hoogtepunt "lichtje voor Sophia", is dit mijns inziens een dieptepunt wat betreft samenwerking van Fokkers.

Hier wordt een "protest" georganiseerd uit de naam van Fok, terwijl het meerendeel er niet achter staat.


gozer, gozer, gozer.
Dot forum is een eigendom van iemand en stel dat er niemand mee eens is met die stelling, dan heeft de eigenaar nog wel het recht om een "rook-forum" te maken.

Iedereen wil de rokers afzonderen, nu hebben de rokers ook een gedeelte op het forum gekregen waar ze mogen roken, op het overige deel van het forum mag niet gerookt worden en dat is toch zeker 95% van de topics, dus ik snap het gezeur niet helemaal.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_16370748
Volgens mij is het een persoonlijk protest van Danny.
pi_16370749
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:16 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het domme is dat het gros van de users het er niet mee eens is.

Na het FOK-hoogtepunt "lichtje voor Sophia", is dit mijns inziens een dieptepunt wat betreft samenwerking van Fokkers.

Hier wordt een "protest" georganiseerd uit de naam van Fok, terwijl het meerendeel er niet achter staat.


2/3 niet!
Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
pi_16370763
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:19 schreef JohnDope het volgende:
Iedereen wil de rokers afzonderen, nu hebben de rokers ook een gedeelte op het forum gekregen waar ze mogen roken, op het overige deel van het forum mag niet gerookt worden en dat is toch zeker 95% van de topics, dus ik snap het gezeur niet helemaal.
dude, are you for real?
Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
pi_16370808
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:20 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij is het een persoonlijk protest van Danny.
Ik denk dat hij vast niet de enige is die er achter staat, maar mocht het een persoonlijk-protest zijn, dan heeft hij daar goed recht toe!
En laten we eerlijk zijn; er moet natuurlijk ook een plaats zijn op dit forum waar gerookt mag worden, je kan de rokers niet buiten dit domein laten roken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_16370832
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:16 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het domme is dat het gros van de users het er niet mee eens is.

Na het FOK-hoogtepunt "lichtje voor Sophia", is dit mijns inziens een dieptepunt wat betreft samenwerking van Fokkers.

Hier wordt een "protest" georganiseerd uit de naam van Fok, terwijl het meerendeel er niet achter staat.


Inderdaad supersneu dit. Omdat een of ander adje z'n panties in a twist krijgt vanwege een compleet terechte maatregel, moet het forum vervuild worden alsof iedereen hier er zo over denkt. Zal lekker worden als straks elke rare rechtse reactionaire aap z'n eigen verborgen agenda aan de dag kan leggen in een apart subforum.

Ik ga er dan ook maar vanuit dat het inderdaad een grap is om niet-rokers op de kast te krijgen.

pi_16370885
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:21 schreef Blasted_Billy het volgende:

[..]

dude, are you for real?


dudette, tuurlijk, we moeten rechtvaardig zijn naar de niet-rokers toe, maar we moeten ook rechtvaardig zijn naar de rokers toe. Je kan die rokers niet in de 'kou' laten staan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_16370977
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Op deze wijze voert FOK! op ludieke wijze actie tegen het belachelijke anti-rookbeleid van de regering. Dit forum zal één maand blijven bestaan

Uit de FAQ...


Nou erg ludiek hoor, er zullen vast kamervragen over komen.

Ik vind het rookbeleid dat nu word doorgevoerd erg goed, in Amerika zijn ze er veel strenger in.
Van mij mag een pakje nog wel duurder worden.

pi_16371012
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:20 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij is het een persoonlijk protest van Danny.
Wel uit naam van heel Fok. Dat ie dan een brief schrijft aan Balkenende ofzo.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_16371048
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wel uit naam van heel Fok. Dat ie dan een brief schrijft aan Balkenende ofzo.


Heel FOK! ?
pi_16371078
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wel uit naam van heel Fok. Dat ie dan een brief schrijft aan Balkenende ofzo.


Das waar. Maar alsnog is het Danny himself die persoonlijk protesteert. De rokerusers hier ondersteunen dat protest dan. Ofzo.

Ben benieuwd of die brief gelezen wordt. Of dat ie uberhaupt aankomt.

pi_16371139
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Heel FOK! ?


Quote uit de FAQ:
quote:
Op deze wijze voert FOK! op ludieke wijze actie tegen het belachelijke anti-rookbeleid van de regering. Dit forum zal één maand blijven bestaan
En dat FOK! dat zijn onder andere jij en ik.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_16371265
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:33 schreef American_Nightmare het volgende:
En dat FOK! dat zijn onder andere jij en ik.
Dan stop je toch met Fok!?
Het hoeft niet. Je kan om te beginnen ROO gewoon uit je AT slopen hoor.
  zondag 18 januari 2004 @ 17:41:49 #24
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_16371404
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:13 schreef JohnDope het volgende:
pfff maar 1 maand?? Laat het gewoon lekker voor onbepaalde tijd staan!
1 maand doet men niks!
Waarschijnlijk is het de bedoeling dat Fok na 1 maand geheel rookvrij is (incl. Danny).
pi_16371470
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:37 schreef What het volgende:

[..]

Dan stop je toch met Fok!?
Het hoeft niet. Je kan om te beginnen ROO gewoon uit je AT slopen hoor.


Kijk hier effe om in te zien wat ik nu eigenlijk bedoel:

[POLL] Actie tegen het anti-rookbeleid??

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')