abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 januari 2004 @ 15:36:36 #1
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16367763
Goed, hier het topic voor de centrale ROO-Feedback.


En een gratis babe.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16367804
Ik voorspel dat dit forum het nog geen week uit gaat houden. Over een paar dagen is iedere fokker hier wel geweest en de roken/niet-roken discussie hartstikke moe.
Het forum lijkt nu weliswaar goed te lopen maar zal over een aantal dagen gewoon verzanden in een 2e ONZ.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_16367843
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik voorspel dat dit forum het nog geen week uit gaat houden. Over een paar dagen is iedere fokker hier wel geweest en de roken/niet-roken discussie hartstikke moe.
Het forum lijkt nu weliswaar goed te lopen maar zal over een aantal dagen gewoon verzanden in een 2e ONZ.
niet te hopen
  zondag 18 januari 2004 @ 15:41:15 #4
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16367883
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:
maar zal over een aantal dagen gewoon verzanden in een 2e ONZ.
dat is het nu toch al
pi_16367951
Vanaf de eerste minuut man .
  zondag 18 januari 2004 @ 15:45:14 #6
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_16368000
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik voorspel dat dit forum het nog geen week uit gaat houden. Over een paar dagen is iedere fokker hier wel geweest en de roken/niet-roken discussie hartstikke moe.
Het forum lijkt nu weliswaar goed te lopen maar zal over een aantal dagen gewoon verzanden in een 2e ONZ.
Het was ook bedoelt als een soort ehmz... ken je die plek voor je school/werk waar een groep mensen staat met een blauwe walm daarboven.

daar is het vaak best gezellig. wordt gebabbeld over van alles en nog wat. en dus mag dat hier ook.

die rook/nietrook discussie wordt daar normaal gesproken ook niet gevoerd

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_16370101
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik voorspel dat dit forum het nog geen week uit gaat houden. Over een paar dagen is iedere fokker hier wel geweest en de roken/niet-roken discussie hartstikke moe.
Dan is de truc dus gelukt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')