abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 januari 2004 @ 15:22:43 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16367408
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:15 schreef Broekie het volgende:


2. Ik haal niks door elkaar. Een kwoot in een journal van mij vlak nadat ik las dat Calypso niet meer onder ons is:
Calypso, Otaku-san en Speedcore hebben mij veel geleerd over mensen en hun gedrag. En over utopia. Je kan geen perfecte wereld creeëren, ook niet online. En je kan ook niet verwachten dat altijd iedereen met je mee speelt, er zijn altijd mensen die tegen je in gaan. Maar, als je daar dan niet zelf weer enorm heftig tegen in gaat, maar het als een spelletje ziet, maakt dat het totale spel juist weer veel interessanter. Had ik dat destijds maar in gezien...
Dat jij niet kan bevatten dat mensen kunnen leren van ervaringen op internet, is niet mijn probleem.
Dat mensen moeilijk hun eigen 'falen' kunnen verwerken. En daar maar jaren over blijven doorgaan. Dat is best triest. Je vindt jezelf nog steeds erg zielig. En blijft dat hier ook maar zeggen (nouja zowat in elke post van je op fok de laatste 2 (?) jaar.


owja en uiteraard kan je leren van dingen op internet. Maar je moet het niet in het extreme overdrijven.
  zondag 18 januari 2004 @ 15:26:30 #2
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_16367493
Mail Broekie maar.
Of zo.
Maakt me ook niet zoveel uit, eigenlijk.
Maar vandaag niet dit soort discussies hier.
Dank voor het begrip en zo.
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')