abonnement Unibet Coolblue
pi_16366257
Je hoort altijd alleen maar mensen zeiken over dat roken slecht is als je zwanger bent of zo maar ik rook al 20 jaar en fred (mijn man) ook en toch zijn onze dochters allebei heel slim en zitten ze al in groep 5 en groep 3 en kunnen ze ook al zwemmen.

Ik denk dus juist dat het eerder goed is geweest voor ze, want mijn man en ik zijn nooit zo slim geweest vroeger. Hebben jullie nog andere dingen gemerkt waarbij je kinderen beter zijn dan kinderen van niet rokende ouders?

Een dag niet gerookt is een dag niet geleefd.
  zondag 18 januari 2004 @ 14:46:33 #2
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16366348
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:43 schreef betty-asfalt het volgende:
en kunnen ze ook al zwemmen.
Je ziet het, roken heeft geen bijwerkingen.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16366379
Ze worden er juist hard van.
pi_16366396
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:43 schreef betty-asfalt het volgende:
\ onze dochters allebei heel slim en zitten ze al in groep 5 en groep 3 en kunnen ze ook al zwemmen.

\


Tja het is net hoe oud ze zijn als ze nu 18 en 16 zijn ofzo valt het tegen
pi_16366400
Van roken worden kinderen slim en kunnen ze zwemmen
  zondag 18 januari 2004 @ 14:52:33 #6
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_16366527
Ik was ook altijd erg blij als ik uit school kwam, de woonkamer zo blauw stond dat ik spontaan moest hoesten en m'n moeder zei dat ik me niet aan moest stellen. Pas toen ze eindelijk gestopt was vond ze het zelf ook smerig. Rokende ouders vooral zo door gaan.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_16366619
Je kon zeker 10 minuten langer bij een vriendje/vriendinnetje blijven spelen vroeger als je werd opgehaald door je moeder! Want moeder rookte 'nog even een sigaretje'
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_16366654
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:43 schreef betty-asfalt het volgende:
Je hoort altijd alleen maar mensen zeiken over dat roken slecht is als je zwanger bent of zo maar ik rook al 20 jaar en fred (mijn man) ook en toch zijn onze dochters allebei heel slim en zitten ze al in groep 5 en groep 3 en kunnen ze ook al zwemmen.

Ik denk dus juist dat het eerder goed is geweest voor ze, want mijn man en ik zijn nooit zo slim geweest vroeger. Hebben jullie nog andere dingen gemerkt waarbij je kinderen beter zijn dan kinderen van niet rokende ouders?


Kan je nagaan hoe slim ze waren geweest als jullie niet hadden gerookt
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_16366703
Ik weet niet hoor... Mijn ouders rookten best veel maar ik heb er nooit een keer last van gehad... Ik heb ook vroeger heelveel zwemdiploma's gehaald en heb ook gewoon school gedaan... Nooit in contact geweest met justitie.. en ook nog veel vrienden die niet werden afgeschrokken door mijn rokende ouders
pi_16366724
Kutkloon.
pi_16366831
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:43 schreef betty-asfalt het volgende:
en kunnen ze ook al zwemmen.
Ja die zijn water dicht van de teer en nicotine
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')