abonnement Unibet Coolblue
pi_16384915
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:58 schreef Danny het volgende:

[..]

Welke boodschap ?
Dat ik niet uit naam van mijn eigen site actie mag voeren ?
Dus eigenlijk moet eerst alles unaniem goedgevonden worden door de users begrijp ik ?

Begin dan gewoon je eigen site ofzo


Ik zat al te wachten op een reactie van jou.

Je voert die actie uit naam van Fok. Je mag dan verwachten dat het grootste deel van de community (wat Fok is) voor de actie is. Uit de poll blijkt voorlopig dat dat niet zo is.

Natuurlijk is het jouw site en kun jij ermee doen wat je wilt. Er zal ook niemand zijn die de actie probeert te verbieden. Maar ik vind het gewoon niet kloppen. En velen met mij.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_16384920
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:57 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik rook dan ook niet om cool te zijn


Je rookt omdat het "lekker" is?

of je rookt om erbij te horen

Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_16384957
"Roken is slecht tijdens zwangerschap!"
pi_16385104
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:01 schreef 3rdStrike het volgende:

[..]

Je rookt omdat het "lekker" is?

of je rookt om erbij te horen


Ik denk eerder omdat hij geen nee meer kan zeggen tegen z'n peukjes.
Net zoals iedere roker begon hij eraan om stoer te zijn en er bij te horen... maar dat gevoel vervaagt, en er blijft niks anders over dan een shakende kuchende junk die om de zoveel minuten z'n verslaving moet voeden.
pi_16385142
Er is wel een nadeel dat je kleren stinken na het uitgaan, je haar stinkt namelijk ook en als je dus met je vriendin van bil wil gaan, hangt er dus de hele tijd zo'n rooklucht.
  maandag 19 januari 2004 @ 01:16:47 #31
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_16385154
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:13 schreef Refragmental het volgende:
er blijft niks anders over dan een shakende kuchende junk die om de zoveel minuten z'n verslaving moet voeden.
Roken
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
  Admin maandag 19 januari 2004 @ 01:17:10 #32
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16385159
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:13 schreef Refragmental het volgende:

Ik denk eerder omdat hij geen nee meer kan zeggen tegen z'n peukjes.
Net zoals iedere roker begon hij eraan om stoer te zijn en er bij te horen...


Daar heb je het royaal mis. Er zijn andere redenen om te beginnen met roken en dat zijn doorgaans niet de leukste.
Niet blaten voor je de feiten kent.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_16385180
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:17 schreef Danny het volgende:

[..]

Daar heb je het royaal mis. Er zijn andere redenen om te beginnen met roken en dat zijn doorgaans niet de leukste.
Niet blaten voor je de feiten kent.


Stress is er ook 1. Die was ik inderdaad vergeten.
  Admin maandag 19 januari 2004 @ 01:19:52 #34
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16385199
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:01 schreef American_Nightmare het volgende:

Ik zat al te wachten op een reactie van jou.


Dan ben je een van de weinigen
quote:
Je voert die actie uit naam van Fok. Je mag dan verwachten dat het grootste deel van de community (wat Fok is) voor de actie is. Uit de poll blijkt voorlopig dat dat niet zo is.
Neuh, FOK! is voor de actie. Dat zegt niets over FOK!kers.
Buiten dat is er totaal geen ruchtbaarheid aan gegeven, dus de kans dat dit buiten de fokkers bekendheid krijgt is vrij klein
quote:
Natuurlijk is het jouw site en kun jij ermee doen wat je wilt. Er zal ook niemand zijn die de actie probeert te verbieden. Maar ik vind het gewoon niet kloppen. En velen met mij.
Ach, evenveel mensen vinden het WEL een leuk forum. Je kunt niet iedereen tevreden stellen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_16385203
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:16 schreef paniekzaaier het volgende:

[..]

Roken


Ik heb 2 rokende ouders.

Tis altijd leuk om s'ochtends al de gerochel en gekuch te horen. Pas na de eerste peuk beginnen ze pas normaal te doen.

Ik vind het wel iets aandoenlijks hebben.

  Admin maandag 19 januari 2004 @ 01:23:10 #36
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16385258
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:18 schreef Refragmental het volgende:

Stress is er ook 1. Die was ik inderdaad vergeten.


Geestelijk finaal aan de grond zitten is er ook één die je nog vergeten was en nee, ik ben niet van plan de oorzaken daarvan hier nog even te herhalen. Steekwoorden: meerdere sterfgevallen in de familie, stukgelopen relatie, kwijtraken van baan, ruzie met vader en nog wat kleine dingetjes.
Geeft niet hoor, anti-rokers blaten doorgaans zonder erbij na te denken. Rokers zijn tenslotte toch lager dan stront, niewaar ?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 19 januari 2004 @ 01:23:31 #37
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_16385268
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:20 schreef Refragmental het volgende:
Tis altijd leuk om s'ochtends al de gerochel en gekuch te horen. Pas na de eerste peuk beginnen ze pas normaal te doen.
Niets dat een kopje koffie niet kan verhelpen.
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
  Admin maandag 19 januari 2004 @ 01:25:41 #38
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16385301
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:23 schreef paniekzaaier het volgende:

[..]

Niets dat een kopje koffie niet kan verhelpen.


can you say hart en vaatziekten ?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_16385318
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:23 schreef Danny het volgende:
Steekwoorden: meerdere sterfgevallen in de familie, stukgelopen relatie, kwijtraken van baan, ruzie met vader en nog wat kleine dingetjes.
Nou dat scheelt inderdaad een slok op een borrel, Danny!
pi_16385372
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:19 schreef Danny het volgende:
[..]

Ach, evenveel mensen vinden het WEL een leuk forum. Je kunt niet iedereen tevreden stellen.


Ik vind het ook wel een leuk tijdelijk forum, daar gaat het niet om. Ik had alleen de insteek van de 'actie' achterwege gelaten. Laat mensen het forum op hun eigen manier beschouwen. Zo kunnen de rokers het als protest zien, en de niet-rokers als mogelijkheid om de rokers eens op hun nummer te zetten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Admin maandag 19 januari 2004 @ 01:33:49 #41
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16385408
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel een leuk tijdelijk forum, daar gaat het niet om. Ik had alleen de insteek van de 'actie' achterwege gelaten. Laat mensen het forum op hun eigen manier beschouwen. Zo kunnen de rokers het als protest zien, en de niet-rokers als mogelijkheid om de rokers eens op hun nummer te zetten.


Dan waren mensen gaan zeiken dat er zonder reden een forum bij is gekomen. Of wou je zeggen dat het niet altijd 'niet goed' is wat we doen op FOK! ?
Die lichtjesactie kreeg ook al commentaar. Wat dat betreft heb ik weinig vertrouwen in de meegaandheid van de users.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_16385411
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:23 schreef Danny het volgende:

[..]

Geestelijk finaal aan de grond zitten is er ook één die je nog vergeten was en nee, ik ben niet van plan de oorzaken daarvan hier nog even te herhalen. Steekwoorden: meerdere sterfgevallen in de familie, stukgelopen relatie, kwijtraken van baan, ruzie met vader en nog wat kleine dingetjes.
Geeft niet hoor, anti-rokers blaten doorgaans zonder erbij na te denken. Rokers zijn tenslotte toch lager dan stront, niewaar ?


Het hoe en waarom je begon met roken hoefde ik niet te weten, dat soort dingen zijn prive en die hoef je ook niet te herhalen. Ik sprak jou dan ook niet persoonlijk aan, maar bedoelde het algemeen. Maar wat jij beschrijft heeft alles met stress te maken.

Tevens heb ik nooit gezegd dat rokers lager dan stront zijn, het lijkt wel dat de roker zichzelf nu in een slachtofferrol probeert te praten met het huidig anti-rookbeleid.

Ik ben ook geen anti-roker, ik ben ook geen roker, het boeit me juist helemaal geen fucking reet of er gerookt wordt of niet, mij vind je dan ook iedere zaterdagavond in een overvolle disco/cafe waar volop gerookt wordt, thuis loop ik ook rond in de rook van m'n ouders, ik kan dus wel zeggen dat ik er mee opgegroeid ben.

Zolang men jongeren 100% ontmoedigd om te roken vind ik het goed. De rokers die er nu zijn die zullen ook wel lang blijven, maar het is totaal overbodig om jongeren aan het roken te zetten.
Ik ben dan ook voor het vaccineren van jongeren, net zoals die DKTP-prik, zo'n vaccin is er al een tijdje, het zorgt ervoor dat nicotine geen grip krijgt op je gemoedstoestand en niet verslavend werkt. Jongeren tot 18 jaar kun je dus blijven vaccineren, wat je doet na je 18de levensjaar moet je zelf weten.

pi_16385453
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:23 schreef paniekzaaier het volgende:

[..]

Niets dat een kopje koffie niet kan verhelpen.


Dan is het 2de dat ze s'ochtends doen.

Ik ben totaal het tegenovergestelde van m'n ouders.
Ik rook niet, ik drink geen koffie/thee/caffeine, ik drink nauwelijks alcohol, ik snoep niet, ik doe minstens 4 uur per week aan fitness, ik krijg genoeg vitaminen binnen (door supplementen en voedsel).

Ik ben dan ook al jaren niet meer ziek geweest (zelfs niet verkouden)

  maandag 19 januari 2004 @ 01:48:07 #44
12120 _martijn_
 Hedonist Maximus
pi_16385603
Ik geloof dat de niet-roker vs wel roker strijd ongeveer net zo is als de mac vs pc strijd
(ik rook overigens zelf wel)

Zelf hou ik rekening met niet rokers (niet roken bij niet-rokers in hun huis, maar ff uit het raam hangen bijvoorbeeld)..... Maar zodra het op heksenjacht vormen aanneemt heb je aan mij een slechte.... om maar als voorbeeld te noemen, ik was ooit op een verjaardag bij een vriend van me en stond te roken, waarop iemand vanaf zo'n 10 meter afstand op mij af kwam roken om me te sommeren hier niet te roken (let wel, deze persoon was niet de bewoner van desbetreffend huis).

Ik ben van mening dar het, ondanks dat deze slogan verjaard is "samen opgelost kan worden".
Maar zoals het nu gaat, krijg ik bijna de neiging om alleen maar bruine bonen te en hache te eten zodat ik elke omgeving kan bestempelen met enorme scheten..... "hey, ik mag dan wel stinken....... maar ik rook niet".

  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:37:17 #45
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_16426078
- "Vind je dat nou stoer ofzo?"

- "Weet je wel dat ik er later voor moet betalen als jij kanker krijgt?"

- Alle uitspraken van Blasted_Billy


En voor de mensen die helemaal over de rooie gaan omdat er een subforum is bijgekomen: Waar maak je je in Godsnaam druk om?? Het is hier gewoon een internetforum, waar je leuke discussies kan voeren en kan delen in ervaringen. Als er een regeltje tekst bijkomt in de index is dat niet het einde van de wereldhoor, get a life.

If men define things as real, they are real in their consequences
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:40:12 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16426163
Ik ga maar even een lekker peukje opsteken. ~~~
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:47:43 #47
61188 BomBFish
Volwassen? IK?
pi_16428204
"Stoppen met roken is goed voor je gezondheid en conditie"

- Dat is fietsen ook, en TOCH pak ik de auto!

Je schouders ophalen bij de gevonden voorwerpen, is nooit grappig
  dinsdag 20 januari 2004 @ 15:05:23 #48
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16428805
Ik dacht dat rokers juist dooddoeners waren.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 januari 2004 @ 15:06:39 #49
18921 freud
Who's John Galt?
pi_16428858
dood·doe·ner (de ~ (m.))
1 nietszeggend, waardeloos argument waarmee een discussie wordt afgekapt => machtspreuk

Die uitspraken in je openingspost Danny, zijn misschien wel grijs gedraaid, maar sommigen zijn zeker niet minder waar! True, je meurt volgens de neus van niet rokers en het IS ranzig voor niet rokers.

Ik ken nog wel een goeie dooddoener van rokers, maar das weer offtopic .

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_16428891
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:04 schreef zodiakk het volgende:
"Roken is slecht tijdens zwangerschap!"
Mijn moeder heeft 3 kids gekregen
Bij de eerste rookte ze niet echt veel kind was klein en een pondje of 6 en is 3 jaar geworden
Bij de tweede rookte ze al meer kind was klein en een pondje of 7 en is uiteindelijk 24 geworden
11 jaar na de tweede kwam ik. Mam rookte als een ketter. Ik was groot en een pondje of 9 en ik leef nog altijd
Mijn moeder rookt elkde dag (net als ik) nog stevig door en is ondertussen 70
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')