abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 januari 2004 @ 11:51:36 #1
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_16362054
Post hier je ergerenissen en frustraties die je tegenkomt bij het bezigen van je (dagelijkse) rookbezigheden!

TS begint:

Sigarettenautomaten: Sommigen zijn echt ondingen!

  • Dan druk je op je merk (in mijn geval Lucky Strike) verschijnt er een prijs in beeld. Dan denk je: "Ah! Er zitten nog Luckies in." Je gooit een handvol muntjes in het ding en krijgt vervolgens de mededeling: "Andere keuze AUB!"
  • Soms heb je je hele portemonnee vol kleingeld zitten en dat kan je dan mooi in de sigarettenautomaat kwijt. Nou mooi niet dus. Veel automaten vertikken het om meer dan een bepaald aantal muntjes in te slikken. Heb je bijvoorbeeld al twintig 5-eurocent muntjes erin gegooid, dan besluit de machine dat het geen honger meer heeft en laat alles weer in het 'retour' bakje flikkeren!
  • Een andere ergernis is rook in je ogen krijgen. Dat gebeurt vooral bij het aansteken van een sigaret. (zie ook [Vervelend] Rook in je ogen!)

    Wat zijn jullie frustraties bij het roken?

    Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
      zondag 18 januari 2004 @ 11:52:47 #2
    18188 Unknown_Drunk
    We doppen er nog 1
    pi_16362071
    Dat ie alweer op is .
    The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
      zondag 18 januari 2004 @ 17:26:48 #3
    8185 Boomrups
    Kabbelt rustig voort
    pi_16370945
    Goh...ik ben kennelijk de enige die tegen dit soort dingen aanloopt...
    Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
      zondag 18 januari 2004 @ 17:32:36 #4
    37633 Wizard_of_life
    His Infernal Majesty
    pi_16371114
    Verplicht buitenstaan met deze kou... geen wonder dat rokers sneller ziek zijn
    don't you know my tears will cause an inferno
    pi_16371164
    Dat die pakjes peuken iedere keer zo snel weer duurder worden
    Echt te achterlijk voor woorden, KUT land met die fucking belastingen overal op!
    En toch! Blijf je maar klikken!
    pi_16371277
    age key is ook irritant... vooral op boulevard in scheveningen hebben ze veel van die dingen
      zondag 18 januari 2004 @ 17:41:07 #7
    29824 hawaii
    liever een oprechte slet...
    pi_16371387
    idd age key... ik wil helemaal geen chippas
    puur burgertje pesten..

    en wat ook irritant is, isz van die boetes omdat ik nie bij zo'n pafpaal sta... moet ik steeds weer een vals adres opgeven enzo

    ... dan een hypocriete huppelkut ;)
    My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
      zondag 18 januari 2004 @ 17:41:50 #8
    8185 Boomrups
    Kabbelt rustig voort
    pi_16371405
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:37 schreef mslautenbach het volgende:
    age key is ook irritant... vooral op boulevard in scheveningen hebben ze veel van die dingen
    Ik dacht dat dat idee op het laatste moment niet doorging? Hier in Groningen staat er ook op heel veel automaten dat Age-Key dinges, maar je hoeft verder niks te doen daarmee..
    Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
      zondag 18 januari 2004 @ 17:45:26 #9
    76300 ill_Bill
    I need fresh blood.
    pi_16371490
    Als ik nadat ik me geld in een automaat gegooid heb erachter kom dat ie alleen gepast geld ondersteund en niet wisseld!
    I got a problem solver, and his name is Revolver.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')