abonnement Unibet Coolblue
pi_16358062
  • Er gaat zo verdomde veel as in je toetsenbord zitten, omdat je vergeet je peuk af te kloppen voordat je weer gaat typen. .
  • Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_16358078
    Of hij hangt een half uur op je lip en je bek brand kapot.
    pi_16358081
    Het kost.

    Je ziet geel.

    Je handen worden sneller koud tijdens het Fok!ken.
    PI: .

      Official ESF Kreviewer zondag 18 januari 2004 @ 02:26:09 #4
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_16358097
    Als op zondagavond om 11 uur je vloeitjes op zijn, ga je of 3 uur zoeken naar een pakje of je gaat halve peuken uit de asbak zoeken. Beide opties zijn niet okay. .
    pi_16358104
    Je asbakken raken zo gauw vol en dan moet je wee rlopen om em te legen

    Dat as zie ik niet als een nadeel, eerder als 'potentieel archeologisch interessant materiaal', voor als ze over 2000 jaar je toetsenbord opgraven

    pi_16358112
    Als je niet binnen mag/wilt/kan roken moet je je loscheuren van fok.
    chanceless
    pi_16358115
    Mun moeder die de heletijd klaagt om het as op mijn vloer en die verachterlijke rookgeur op me kamer.
      zondag 18 januari 2004 @ 02:27:12 #8
    29985 gigatech
    Rosie the bear
    pi_16358128
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:24 schreef MUUS het volgende:
  • Er gaat zo verdomde veel as in je toetsenbord zitten, omdat je vergeet je peuk af te kloppen voordat je weer gaat typen. .

  • ik gebruik altijd een spuitbusje perslucht en een stofzuiger , werkt perfect
    Reisverslag Camper Rondreis USA : http://usa2006.alibalex.com
    Cosmic news : http://cosmicgravity.net
    pi_16358129
    Als je snel iets wilt typen en je je te roken voorwerp even in je mondhoek stalt, dan zou je oog daarboven kunnen gaan tranen.

    Meestal zit je dan ook als een soort Popeye als een bezetene te typen. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

    FOK! verstandig, lees een P.I.
    pi_16358144
    Elk nadeel heb zijn voordeel!
    pi_16358145
    dat je alles op een gegeven moment als asbak gaat gebruiken, borden, bakjes, glazen (tenmisnte bij mij blijven dat soort dingen altijd staan, en als ik dan me asbak mis...)
    pi_16358170
  • Dat gevoel in je buik, die lichte paniek, als je 's nachts om 2.30u een peuk wilt opsteken en je ziet dat je er nog maar 2 hebt en je eigenlijk nog wel een paar uur wakker wilt blijven. .

  • .
  • Dat gereken wat daar uit voortkomt : "Als ik er nu 1 opsteek, heb ik er morgenochtend nog 1 en als ik dan heel snel ga douchen, sta ik een kwartier later bij de sigarenboer. Oh, als ik dat maar red!" .
  • Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      zondag 18 januari 2004 @ 02:30:07 #13
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_16358196
    De geur. Mijn computer staat in m'n slaapkamer. Dus ik moet eerst altijd even een half uur m'n raam openzetten, anders word je 's ochtends met zo'n stank wakker.

    maarja, gedurende deze tijd sta je na 5 minuten met het raam open al te blauwbekken.

    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
      zondag 18 januari 2004 @ 02:30:52 #14
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_16358215
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:28 schreef MUUS het volgende:
  • Dat gereken wat daar uit voortkomt : "Als ik er nu 1 opsteek, heb ik er morgenochtend nog 1 en als ik dan heel snel ga douchen, sta ik een kwartier later bij de sigarenboer. Oh, als ik dat maar red!" .

  • Herkenbaar
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
    pi_16358227
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:28 schreef MUUS het volgende:
  • Dat gereken wat daar uit voortkomt : "Als ik er nu 1 opsteek, heb ik er morgenochtend nog 1 en als ik dan heel snel ga douchen, sta ik een kwartier later bij de sigarenboer. Oh, als ik dat maar red!" .

  • Hieraan gerelateerd: Het rondsjouwen met anderhalf pak sjek, omdat je niet zeker weet of je met het oude pakje het weekend helemaal doorkomt, terwijl je wel zeker weet dat het moeilijk wordt datzelfde weekend jouw merk te kopen. Lekker paranoïde op donderdagavond al bedenken dat je huidige pakje sjek tot zondagavond duurt en je dús nog een pakje extra moet halen. Dat je dus ook met je mee moet zeulen.
    FOK! verstandig, lees een P.I.
    pi_16358372
    gele tanden, gele vingers. smerige adem, stinkende kleren. ga zo maar door..
    pi_16358415
  • De meneer van de sigarenwinkel kent me. Zelfs mijn voornaam. Hij pakt al wat ik nodig heb voordat ik zijn drempel over ben en als hij me op straat tegenkomt, spreekt hij me aan. En het is nu niet bepaald iemand met wie je gezien wil worden ofzo. .
  • Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_16358468
  • Dat eeuwige gehoest s'ochtends en dat die bruinzwarte rochel die in de gootsteen beland....
  • Back in business.
    pi_16358839
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:42 schreef Shirley het volgende:
  • Dat eeuwige gehoest s'ochtends en dat die bruinzwarte rochel die in de gootsteen beland....

  • deze telt ook wel zwaar mee idd....
    pi_16373727
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:28 schreef MUUS het volgende:
  • Dat gevoel in je buik, die lichte paniek, als je 's nachts om 2.30u een peuk wilt opsteken en je ziet dat je er nog maar 2 hebt en je eigenlijk nog wel een paar uur wakker wilt blijven. .

  • .
  • Dat gereken wat daar uit voortkomt : "Als ik er nu 1 opsteek, heb ik er morgenochtend nog 1 en als ik dan heel snel ga douchen, sta ik een kwartier later bij de sigarenboer. Oh, als ik dat maar red!" .

  • dat is best wel treurig, MUUS
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_16373774
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 19:05 schreef milagro het volgende:

    [..]

    dat is best wel treurig, MUUS


    I know. . Ik zit toch wel een beetje over pleistertjes of een laserbehandeling na te denken. .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2004 @ 19:07:38 #22
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_16373777
    Wel shag hebben, maar geen vloei... de frustratie
    pi_16373814
    Je kunt je trouwens tot de meest genante dingen verlagen als je peuken op zijn. . Ik ga niet vertellen wat, maar de echte rokers begrijpen me wel. .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      zondag 18 januari 2004 @ 19:12:19 #24
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_16373918
    Alles wat geel kan worden wordt het: behang, gordijnen, pc.
    Wat ik ook soms wel erg irri vindt is dat je moet gaan rekenen of je nog genoeg hebt voor de avond of anders nog ff snel de kou in om naar een super of benzinepomp te gaan.
    Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
      zondag 18 januari 2004 @ 19:13:33 #25
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_16373957
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:28 schreef MUUS het volgende:
  • Dat gevoel in je buik, die lichte paniek, als je 's nachts om 2.30u een peuk wilt opsteken en je ziet dat je er nog maar 2 hebt en je eigenlijk nog wel een paar uur wakker wilt blijven. .

  • .
  • Dat gereken wat daar uit voortkomt : "Als ik er nu 1 opsteek, heb ik er morgenochtend nog 1 en als ik dan heel snel ga douchen, sta ik een kwartier later bij de sigarenboer. Oh, als ik dat maar red!" .

  • Precies. Allebei erg herkenbaar. Zucht.
    Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')